Goede service en prima auto’s

Bij aflevering altijd keurig Vakmensen

als nieuw!

afgelopen maand de auto, Kia Sorento voor groot onderhoud en APK geweest, daarnaast is de automaat van de auto voorzien van nieuwe transmissieolie, de groot gebruikt een speciaal apparaat dat de hele automaat en filter reinigt met een speciaal reinigingsmiddel om uiteindelijk de hele automaatbak weer te voorzien van nieuwe olie. resultaat is echt voortreffelijk! waar de schakelmomenten in het verleden voelbaar waren en van de 3 naar 2 wat bokkig was is de automatische transmissie nu weer helemaal soepel en bijna niet te voelen bij schakelen! erg blij mee. verder waren een aantal aandachtpunten voor de APK die netjes werden besproken en werden opgelost of ingepland voor een volgend bezoek. Top bedrijf waar nog mee wordt gedacht met de klant!!

• Faciliteiten wachtruimte

Vakkundig, klantvriendelijk en supersnelle service!

Ok, een pitstop van Max Verstappen gaat sneller, maar Garage De Groot kan er ook wat van! :-) Aan huis service na problemen door het winterweer. Twintig minuten na mijn belletje stonden ze al op de stoep. Na zorgvuldige diagnose en overleg met mij werden de werkzaamheden meteen in de garage gedaan! De nota was pittig, maar dat hoort erbij.

Ter zake kundig

Goede analyse van het probleem en duidelijke communicatie.

• Faciliteiten wachtruimte

Goede uitleg, auto snel klaar

Ik ben nieuwe klant, had een hoge rekening maar heb goede uitgebreide uitleg gekregen wat er moest gebeuren en de monteurs hebben doorgewerkt om mijn auto toch op tijd klaar te hebben. Top!

Prima geholpen.

Probleem snel verholpen.

doen wat je beloofd

Zoals boven omschreven ,staat hoog in het vaandel bij dit bedrijf . Nooit te beroerd om jou probleem op te lossen. Ik ben niet voor niets al 35 jaar vaste klant. Ga zo door Renault de Groot .

• Faciliteiten wachtruimte

snel aan de beurt, prettige communicatie ook met de monteur

Hoogte van het bedrag viel mij wel wat tegen

• Faciliteiten wachtruimte

Al jaren is de Groot mijn garage, ook na de verhuizing naar Roden. En de service blijft gelijk.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Er goede service en klantvriendelijkheid

Na een probleem met mijn auto heeft DeGroot mijn auto opgehaald. Goede en heldere communicatie tijdens het vinden van het probleem en hoe dit op te lossen.

Klant is koning

Reparatie aan de auto is weer in goed overleg naar alle tevredenheid op een kwalitatief goede manier tegen een redelijke prijs opgelost met een gebruikt onderdeel.

Plezierige dienstverlening

Plezierige dienstverlening

• Faciliteiten wachtruimte

staan voor je klaar wanneer nodig

prettig/accuraat

• Faciliteiten wachtruimte

Goede service voor een juiste prijs

• Faciliteiten wachtruimte

Vriendelijk, meedenkend oplossing gericht!

Na grote problemen met Zoee alles in het werk gesteld om ons te helpen en repareren

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Jaarlijkse beurt prima uitgevoerd.

Auto de Groot Roden bewaakt het onderhoud aan de auto voor een schappelijke prijs.

hele prettige ervaring

Zeer prettige garage die bereid is veel voor je te doen. Luisteren goed naar je wensen en de service is super goed

• Faciliteiten wachtruimte

Top! Geen opdringerige verkoper maar vriendelijk en oprecht

Zeer vriendelijk

Vriendelijk, duidelijke communicatie. Transparant.

Zeer betrouwbaar autobedrijf

Prima service, fijne communicatie

Geweldig.

Auto maakte een raar achter een raar geluid. Direct naar de garage gereden, ondanks dat ze het erg druk hadden toch geholpen. Schokbreker gebroken.

Er is meegedacht

Fantastisch !!

Onze ervaringen met Autobedrijf de Groot Roden zijn bijzonder goed verlopen, zowel het kopen van een nieuwe Renault Captur als de prijs van de inruilwagen.. Onze keuze voor een kleinschalig bedrijf met altijd een vast persoon voor afhandeling blijkt een goede keuze te zijn. Dhr. Jan Feijen is de meest deskundige man welke wij kennen in de autoverkoop. Zowel het zoeken en de inwerk van de Renault zijn bijzonder positief verlopen. De rust en de kennis van zaken typeert een grote deskundigheid. Niets anders dan een groot compliment. Wij raden een ieder bij dit bedrijf aan auto te kopen.

dikke prima!

goede service, aandacht voor de klant en de auto...

Prima service.

Behulpzaam en meedenkend

Over Auto de Groot Roden

Auto de Groot is een BOVAG onafhankelijk autobedrijf met de professionaliteit van een specialist en de betrokkenheid van een familiebedrijf. Naast het onderhouden van alle merken auto’s zijn wij voor de merken Renault en Volvo merk specialist . Voor het aanschaffen van een nieuwe of gebruikte auto bent u bij Auto de Groot aan het juiste adres . U krijgt vakkundig advies en voor u tot aankoop overgaat is een proefrit altijd mogelijk. Bestel bij ons uw nieuwe auto! Als professionele occasiondealer levert Auto de Groot ook actief nieuwe auto’s van alle merken. Tegen voordeligere prijzen en met dezelfde fabrieksgarantie als de merkdealer. Op nieuwe auto’s is dus géén andere garantie van toepassing zoals die door de fabrikant c.q. importeur wordt verstrekt. Al heel wat bedrijven en particulieren bestelden bij ons hun nieuwe auto. Het voordeel? U profiteert van de goede inruilmogelijkheden en de persoonlijke service die u van ons gewend bent.