Professioneel en zeer vriendelijk

Hele prettige zweer, nette auto’s Goede service en uitleg over de aangekochte auto. Klant vriendelijk en denkt mee met de klant. Zeker een aanrader als je opzoek bent naar een nieuwe auto.

Goede service, fijn geholpen

Hele goede service, fijn te woord gestaan en goede uitleg over de auto gekregen.

Uitstekende service!

Blij met mijn aankoop bij Bextro.

Fijne service

Er is goed mee gedacht naar wat we zochten. Ook is er kosteloos heel veel vervangen aan de auto als extra service. Toen er later nog wat kleine dingen waren die minder praktisch waren is ook dit kosteloos en snel gemaakt.

Snelle service op maat!

Goed geholpen met het vinden van een auto die aan mijn voorwaarden voldoet. Eerlijk advies en er wordt echt met je mee gedacht.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Duidelijke uitleg en nette auto's

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Zeer vriendelijk. Goede uitleg en komt zijn afspraken na

Fijn bedrijf

Mijn nieuwe auto hier gekocht de dingen die eraan mankeerde goed opgelost. Blij met mijn autotje!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heb hier voor mijn vrouw een Swift gekocht, ik ben zeer te spreken over het contact met Eric en zijn openheid over de auto's. Duidelijk verhaal en snelle service.

Uitstekend geholpen!

Heel fijn contact met Bextro Auto's. Hij neemt echt de tijd voor je, komt afspraken na en de auto werd netjes afgeleverd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Eerlijke advies in de keuze van een auto.

Enkele jaren geleden al een auto gekocht bij dit bedrijf. Gezien de correcte advisering hebben we opnieuw besloten zaken te doen bij dit bedrijf. Vertrouwen in de service die werd toegezegd is altijd zonder problemen nagekomen. Ook de prettige ongedwongen handelwijze door de eigenaar is voor ons de reden geweest terug te gaan.

Top bedrijf.

Hele goede service en een luisterend oor voor de klant. Een aanrader voor iedereen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mijn ervaring bij Bextro auto’s was top

Ik heb een fijne ervaring bij Bextro auto’s ik werd fijn geholpen kon snel terecht toen ik belde

100% tevreden!

Eigenaar neemt royaal de tijd om alle toe te lichten en uit te leggen. Heel relaxed allemaal. Eerlijk verhaal, eerlijke auto, eerlijke prijs. Niks aan toe te voegen. Bedankt!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prettige manier van auto kopen

Vriendelijk

Vriendelijk geholpen

Vriendelijk en betrouwbaar.

Fijn contact gehad met Bextro Auto's. Ze nemen de tijd voor je en leggen alles duidelijk uit. De auto wordt netjes afgeleverd.

Zeer goed!

Op zoek naar een tweedehands Swift stuitte ik op Bextro, als specialist in Swifts. Van meet af aan prettig contact; eerlijk, komt afspraken na, denkt goed mee en heeft een goede auto afgeleverd voor een eerlijke prijs. Er bleek nog wat defect te zijn, wat keurig gerepareerd is binnen de garantietermijn. Ik zal hier zeker terug blijven komen voor het onderhoud; een aanrader. Het assortiment is op dit moment niet anders dan “krap” te omschrijven wegens de grote vraag en beperkte beschikbaarheid, maar laat je daardoor niet tegenhouden. Bextro zoekt namelijk wel actief naar nieuw aanbod, en niet alles haalt de site of facebook door die grote vraag.

goede service

fijne auto voor onze dochter gekocht.

Uitstekend!

Afspraak gemaakt om te gaan kijken naar een paar swiftjes,mijn budget verteld en hij had er wel een paar staan,eenmaal aangekomen kregen we uitleg over welke het ging,de verkoper dacht mee,en gaf ook eerlijk zijn mening over welke uiteindelijk de beste keus is op langer termijn. Na rustig rond gekeken te hebben was onze besluit dan ook snel genomen,en hebben we een proefritje gemaakt,ook daarin kregen we rustig de tijd. Vorige week dan eindelijk mijn swiftje op mogen halen,en ik ben zo blij met mijn keus. Helemaal top afgeleverd met alles erop en eraan,versnellingsbak revisie gedaan grote beurt nieuwe apk en nog 6 mnd garantie zonder extra ervoor te betalen. Een betrouwbare top garage,die ik zeker aanraad!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede prijs kwaliteit verhouding. Heldere en duidelijke afspraken die worden nagekomen. Hier bent u aan het juiste adres voor aanschaf en onderhoud van een auto.

Super goede service

Alles werd duidelijk uit gelegd, en de service was top! Geen problemen en betrouwbare mensen!

Super service

Fantastisch geholpen en eerlijk en open naar de klant!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super geholpen denkt met je mee en top service. Auto word netjes afgeleverd en ook nog een volle tank. Wij zijn super blij met onze auto’s en gaan zeker weer terug.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Betrouwbaar en een stapje extra

4 jaar geleden hebben we onze Volvo bij Eric gekocht. We zijn toen erg goed geholpen en nu nog steeds erg blij met deze auto. Nu ik op zoek was naar een andere auto kwamen we al snel weer bij Bextro auto’s uit. Super geholpen door Terence! Terwijl ik een proefrit aan het maken was heeft hij ondertussen een kleine reparatie bij de Volvo uitgevoerd, kosteloos!! Superblij met weer een fijne en betrouwbare auto!! Terence bedankt! Ook voor je geduld en advies.