Beste Bouke, ik betreur het om te lezen dat u een bezoek aan ons bedrijf op deze manier wordt omschreven. Zoals u in onze recensies kan lezen staat betrouwbaarheid, klanttevredenheid en persoonlijke service hoog in het vaandel! Wij hebben voor u op 23 april een apk keuring mogen uitvoeren. Tijdens het uitvoeren van een apk keuring beoordelen wij de apk punten volgens de richtlijnen zoals het Rdw dat heeft vastgesteld. Dit hebben we vervolgens zoals de procedure dit omschrijft opgenomen in een apk keuringsrapport. Tijdens het gesprek waarop we de uitkomst van de apk keuring bespraken gaf u aan dat u bij een vriend die ook sleutelt de wiellagers heeft laten vervangen en u sprak uw twijfel uit of het afkeuren van de wiellagers wel terecht zou zijn. Vervolgens hebben wij de auto op de brug gezet en heeft onze keurmeester u laten zien waarom de wiellagers zijn afgekeurd. Wij hebben tijdens deze toelichting de keuringseisen rondom de wiellagers besproken en ook verteld dat wanneer u twijfels heeft rondom de betrouwbaarheid van de apk keuring dat de mogelijkheid bestaat om een herkeuring aan te vragen bij het Rdw. Dit vond u niet nodig omdat u nu zelf heeft gezien dat de wiellagers niet voldoen aan de richtlijnen van de apk. U gaf aan dat het wellicht een montage of fabrieksfout zou kunnen zijn en dat u terug zou gaan naar uw vriend om onze bevindingen aan hem voor te leggen zodat hij de gelegenheid krijgt om het probleem op te lossen. Tijdens het afhandelen van de factuur was er onduidelijkheid omtrent de hoogte van de rekening omdat er op onze website staat dat een apk vanaf €29 zou zijn. Dat is voor auto's tot 1993. Vanaf 1994 moet er een extra uitlaat gasmeting worden uitgevoerd en daaraan zijn extra kosten verbonden. U toonde hier begrip voor en dat was verder geen probleem. Ons afscheid verliep op een goede manier en wij hebben het contact tot dan toe als goed en prettig ervaren. Wij waren ook verbaasd om te lezen dat u dit zelf heel anders heeft ervaren, hadden we nou echt niet de signalen van een ontevreden klant opgemerkt? Naar aanleiding van deze recensie hebben wij een goed telefoongesprek gevoerd en hierin gaf u aan dat u zelf het bezoek als goed had ervaren en dat u niet verantwoordelijk was voor deze recensie dat het slechts iemands interpretatie was van uw ervaring en dat die gene uit onvrede over het resultaat deze recensie heeft geplaatst. Omdat wij graag het vertrouwen in ons bedrijf willen herstellen heb ik u een passende oplossing geboden in deze vervelende situatie en ik ben blij dat we daar uit zijn gekomen. Ik wil u danken voor het vertrouwen. Met vriendelijke groet, Bart van Naarden.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.