Beste Pieter, Zoals u heeft gemerkt zijn wij zeer service gericht en nemen wij wat betreft garantie absoluut de verantwoordelijkheid. Dit heeft u ook zelf kunnen ervaren met de garantiewerkzaamheden die wij voor u in het verleden hebben uitgevoerd. Tijdens ons eerste telefonisch contact hierover hebben wij aangegeven dat wij er graag naar willen kijken wat het probleem is. U gaf aan dat u graag bij uw lokale garage langs wil gaan om te informeren naar een mogelijke oorzaak van het probleem. Achteraf is gebleken dat u vanuit praktische overwegingen zonder overleg met ons had besloten om de auto daar te laten herstellen. Nadat wij de rekening gepresenteerd kregen met het verzoek die te vergoeden hebben wij deze kwestie intern overlegt en ons de vraag gesteld: is het terecht dat wij deze kosten op ons nemen? De garantie termijn is verlopen, wij zijn niet in de gelegenheid gebracht de mogelijke klacht zelf te constateren en overleg van oude onderdelen was niet mogelijk. Op basis hiervan zijn wij tot de conclusie gekomen dat dit een onterechte garantieclaim is en hebben wij hem op die grond afgewezen. Helaas hebben wij blijkbaar hierin niet aan uw verwachtingspatroon kunnen voldoen en is de goede start en het leuke contact teniet gedaan aan deze kwestie. Als u het prettig vindt om hierover nog een keer te praten in een persoonlijk gesprek dan bent u van harte welkom. Met vriendelijke groet Bart van Naarden
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.