Clear, helpful and chill

Everything was good, the teaching is very good and clear, without being stressful. The equipment is all good too.

• Would you recommend us? Yes

Leuk en goed

Ook al zat het oer-Hollandse weer ons vaak tegen, de lessen waren met Mart waren niet alleen goed en leerzaam, maar ook heel erg leuk. Ik had door een lange tussenperiode wat meer druk om het examen wat sneller in te plannen, maar ook daar hoefde ik me geen zorgen voor te maken. Het examen was snel ingepland, en gelukkig in één keer gehaald.

Super fijne rijschool

Super fijne rijschool

Fijne instructeur

Ik vind de lessen fijn, de uitleg was duidelijk. Ik kom zelf aangeven wanneer ik wel en niet kon lessen. Er werd goed meegedacht toen ik wat langer deed over mijn theorie.

heel positief

Wildenberg is een erg fijne rijschool met goede begeleiding.

Ik heb bij rijschool Wildenberg zowel mijn Scooter als Auto rijbewijs gehaald, beide in één keer zonder enige problemen. Bij beide soorten lessen waren de instructeurs erg fijn en keken ze goed naar wat ik nodig heb als student om mij zo goed mogelijk te kunnen begeleiden. Als mindervalide wist ik ook niet zeker wat ik wel en niet goed zo kunnen en dit heeft de rijschool erg goed opgepakt. De communicatie vanuit de rijschool is erg duidelijk en ook snel. Rijschool Wildenberg is een echte aanrader, voor zorgstudenten maar ook voor elke andere soort student. Tenslotte is elke instructeur/werknemer waarmee ik heb gesproken ook erg vriendelijk en behulpzaam.

Beste rijschool

Heel fijn contact, service goed. Ben voor mijn aanhanger geweest. Ik persoonlijk vind het lastig als iemand het niet goed verwoord of uitlegt. Of druk is ect.. Ik heb in een paar uur door rust bij Mart veel geleerd en zeker ook geslaagd. Hij is rustig en legt het goed uit, en begrijpt het ook. Zeer zeker aan te raden.

Je betaald flink wat geld maar dan heb je ook wat, in een keer geslaagd met 39 rijlessen. Super tevreden over de scholing en super leuke gezellige maar vooral leerzame instructeurs. Zeker een aanrader voor als je in een keer wil slagen.

Fijne rijschool

Ik heb mijn motorrijbewijs behaald met Mart al rijinstructeur. Mart is een hele fijne en rustige instructeur. Verder zijn het degelijke motoren en de kleding die je mag gebruiken is van goede kwaliteit. Goede rijschool die ik van harte kan aanbevelen.

Super fijne ervaring!

Ik heb echt een top ervaring gehad! Ik had een super fijne instructrice waar ik gezellig mee kon kletsen, maar die ook duidelijk kon aangeven waar ik nog op moest letten en hoe ik dat dan kon doen. Toen ik mijn tussentijdse toets niet haalde schatte zij goed in hoeveel tijd ik nog nodig had om even door te oefenen. Hierdoor haalde ik mijn examen in één keer! Kortom een goede en gezellige ervaring!

Fijne, goed geregelde lessen

Rijlessen werden goed geregeld, heb het binnen 26 lessen weten te doen. Aanrader!

Veel geleerd in korte tijd

Ik vond het erg fijn, heb veel geleerd en goede uitleg van instructeur

serieus geld maar het waard! Slagen in 1x

Serieus geld maar het waard! Slagen in 1x Uitstekende begeleiding en lessen. Kwaliteit prijs is ok.

Zeer tevreden.

Heel blij met Ellen! Die zoals ook bij onze vorige zoon zorgde voor goede stabiele rijlessen. Mede door haar is de overgang van versantvoort naar Wildenberg geruisloos gelopen.

Jullie maken het ontzettend makkelijk!

Mijn ervaring bij Wildenberg is zeer goed! Ik heb voor mij BE-rijbewijs; 1x proefles 2u 2x les 2u Examen. De gevolgde lessen waren heel prettig om te volgen en hierdoor was het super simpel om het succesvol af te ronden. Mijn 2 instructeurs ben ik zeer over te spreken. Hele leuke mensen, die me heel rustig en duidelijk te woord hebben gestaan over hoe en wat. Ik had al wel ervaring, maar zij hebben het gewoon heel makkelijk gemaakt voor me met hun kennis. Je moet het natuurlijk zelf doen, maar mijn dank gaat uit naar beide instructeurs! Kortom; Wildenberg krijgt van mij een dikke 10!

Beheerst en uitdagend!

Rijles van 1,5 uur is prettig. Veel geleerd op een goede manier. In 1 keer geslaagd! Bij ziekte van de instructeur kwam er een vervanger. Erg blij en tevreden!

echt geweldige lessen

echt een super toffe rij instructeur gehad veel lol mee gehad en toch geslaagd echt een top rijschool alles wordt ook goed georganiseerd, geregeld en gepland van te voren

Heel erg fijn!!

Ik heb een hele fijne rijinstructrice gehad die echt het geduld had om mij van alles aan te leren!! Ook de service van de rijschool is echt top! Aantal vragen gehad en die werden ook meteen opgelost! Echt een aanrader deze rijschool!

Top ervaring

Hele fijne ervaring mee gehad

Top rijinstructeur!!

Ik wil graag mijn oprechte dank en waardering uitspreken voor Rijschool Wildenberg, vooral mijn fantastische rijinstructeur Willem die me perfect heeft geholpen tijdens mijn rijlessen. Hij had ongelooflijk veel geduld en wist precies hoe hij me op mijn gemak kon stellen achter het stuur. Zijn duidelijke uitleg en professionele begeleiding hebben ervoor gezorgd dat ik met vertrouwen de weg op ga. Daarnaast heeft Rijschool Wildenberg alles uitstekend geregeld. Vanaf het plannen van mijn lessen tot aan het examen, alles verliep vlekkeloos. De administratieve afhandeling was snel en efficiënt, waardoor ik me volledig kon concentreren op het verbeteren van mijn rijvaardigheid. Kortom, Rijschool Wildenberg is een absolute aanrader voor iedereen die op zoek is naar een betrouwbare rijschool met deskundige instructeurs en een goed georganiseerd leertraject.

Fijne rijschool en 1e keer geslaagd

Mart is gewoon een Top instructeur, anders kun je ons niet managen!

We (mijn zoon en ik) als soort grapje begonnen met "ik wil binnen 10 lessen een rijbewijs halen! Kan dat ? " ... Mart z'n antwoord was "misschien wel...?" maar hij heeft ons toch zover gekregen ! Je hoeft niet meteen alle kleding en bescherming aan te schaffen, dat mag je gewoon lenen uit het enorme assortiment! Erg netjes geregeld bij Rijschool Wildenberg. Wat ons betreft : Keibedankt Mart en collega's !!

Goede, ontspannen en professionele begeleiding!

Voor het behalen van mijn BE-rijbewijs gekozen voor RW na goede verhalen. Fijne, ontspannen maar desalniettemin zeer professionele begeleiding tijdens de rij-uren. Een correcte passagier loodste mij door, het voor mij onbekende, Eindhoven heen, met humor maar vooral met veel tips. Ook de begeleiding tijdens examen gaf vertrouwen. RW: aanrader!!

Snel en vakkundig mijn rijbewijs B-E gehaald.

Prettige en effectieve lessen om snel je rijbewijs B-E te halen. Ook fijn dat alles digitaal via een App gaat.

Piuslaan 28

5614CM Eindhoven