komen afspraken niet na

Vind mooie bestelwagen op de site en stuur een mail inzake de strakke prijs. Netjes mail terug en bel zaterdag dat ik maandag morgen kom kijken. Geen probleem was het antwoordt. Maandag 11.00 kom ik aan, kijk rond en zie de bus niet staan. Vraag binnen en krijg te horen dat de bus verkocht is. 300 km voor de kat zijn....gereden. Waardeloos is dat. Teleurgesteld weer naar huis.

Beste Han, Uw verhaal komt ons niet bekend voor, wellicht dat u deze beoordeling bij het verkeerde bedrijf heeft geplaatst? Alvast bedankt!

Ik werd goed geholpen, en meerde keer lekkere thee had aangeboden.

Goed, een aanrader adres

Good experience overall

Sales assistant Detail information Transparency Cooperation and discuss for close business

• Would you recommend us? Yes

Hélemaal goed, niks mis mee!

De accu was plots overleden. Met spoed moest ik subiet een accu hebben. Ik kon gelijk komen en Harjo Veld heeft de accu geplaatst en gelijk de dynamo nagekeken of ie nog wilde laden en dat deed ie gelukkig. Ook heeft hij de massaansluitingen nagezien met zo’n speciale meter. Ja zei Harjo, het moet wel goed zijn natuurlijk. Zomaar even een accu erin en weg...zo werkt dat natuurlijk niet zij hij. Een goede service, erg aardige mensen en geen halemedijkjes daar houden wij van. Een aanrader deze onderneming! O ja...de koffie is beter dan in menig restaurant ;-)

Vakkundig, mooie auto’s

De gemaakte afspraken zijn duidelijk. Aflevering prima, zelfs bij een klein technisch probleem werd dit opgelost via het netwerk Bosch Service. Prima bedrijf om auto te kopen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hartstikke goede service, ze staan altijd direct voor je klaar.\r\n\r\nAuto Wientjes is een aanrader om je auto te laten repareren / te kopen.\r\n\r\nTevens super leuk personeel altijd aardig en helpen je met alles

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een auto gekocht in het kleine segment. Uitstekende service van Harjo en de auto is erg netjes afgeleverd. Naast informatie over de gekozen auto kregen we ook informatie over de markt en waar we, bij een eventuele andere garage, op zouden moeten letten. Al met al erg tevreden.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben een auto gekocht bij Wientjes. Het was een feestje: van Joey die de auto kwam brengen voor een proefrit tot aan de bloemen in de showroom toen we hem kwamen ophalen. Alleen maar positieve ervaringen. Mijn complimenten voor de heel Prettige service.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima geholpen en zeer tevreden met de uitvoering van het onderhoud aan de motor van mijn VW Golf. Uitstekende service!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs een gebruikte Fiat gekocht, zeer positief over de gang van zaken.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn geholpen, prima service en vriendelijke verkopers.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een hele slechte ervaring gehad met dit bedrijf.\r\nCommunicatie met de klant, zowel onderling is om van te huilen. \r\nGrote beurt en apk half uitgevoerd. De auto was zelfs niet in staat om mij thuis te brengen. \r\nOok word er amper verantwoordelijkheid genomen bij fouten die zijn gemaakt\r\nAl met al geen aanrader om uw auto hier te kopen noch te laten keuren.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb passat ingeruild voor een nieuwer exemplaar.ik kreeg een goede inruilprijs...sindsdien heb ik mijn auto daar in onderhoud en ook mijn winterbanden in bewaring. Het is een erg prettig bedrijf. de garage levert perfecte service , ik kan altijd terecht voor ook kleine dingen en dan kijkt Pim even wat er scheelt...heel prettig. Ik blijf hier zeker klant na veel vervelende ervaringen bij andere garage\'s..dus ik kan Wientjes echt aanraden.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel fijn geholpen, heel vriendelijk personeel! \r\nTop service!!
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb met veel plezier een mooie, nieuwe auto aangeschaft! Ik werd heel prettig geholpen, voorzien van deskundig en eerlijk advies. Daarnaast was de afhandeling snel en professioneel! Ik mocht ook hierna nog bellen met vragen en mijn tomtom die ik was vergeten in de auto die ik achterliet, werd kosteloos nagezonden! Kortom, topservice!
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto gekocht in 2016. Waterpomp gaf in januari de geest (review Jan 2018). Kreeg vandaag te horen dat ik de kosten van de waterpomp terugkrijg, ondanks dat reparatie niet bij Wientjes is uitgevoerd. Mooi meegedacht en opgelost.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb hier een volkswagen passat cc 2008 2.0 TSI executive gekocht zeer tevreden over de auto kleine reparaties werden goed verholpen en afspraak is afspraak dit is de 2e auto die ik hier heb aangeschaft en zal het bedrijf ook zeker aanraden de service is top

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf \\\"April 2016 auto gekocht. Zeer klantvriendelijk, meerdere modellen gereden, allemaal mogelijk. Uiteindelijk auto gekocht. \\r\\nMbt onderhoud een discussie gekregen. M.i. moest de distributieriem worden vervangen. Verkoper zei van niet. Ik bleek wel gelijk te hebben. Tegen meerprijs werd dit uiteindelijk gedaan. Nu 1.5 jaar later, is de waterpomp gesneuveld (ook bij aankoop vervangen) en blijkt een gedeelte van de spanrollen niet nieuw te zijn. Een vervelend gevoel dat hier niet alles is vervangen wat zou moeten.Verder tegen meerprijs garantie ondanks BOVAG keurmerk. Geen BOVAG garantie, maar Autotrust Verder niet nodig gehad. \r\n\r\nUpdate 18-1: Contact gehad met Wientjes. Blijkt dat er nog garantie zit op de waterpomp. Er wordt gekeken naar een oplossing, ondanks dat de reparatie extern is gedaan. Positieve wending, review wordt vervolgd.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf April 2016 auto gekocht. Zeer klantvriendelijk, meerdere modellen gereden, allemaal mogelijk. Uiteindelijk auto gekocht. \r\nMbt onderhoud een discussie gekregen. M.i. moest de distributieriem worden vervangen. Verkoper zei van niet. Ik bleek wel gelijk te hebben. Tegen meerprijs werd dit uiteindelijk gedaan. Nu 1.5 jaar later, is de waterpomp gesneuveld (ook bij aankoop vervangen) en blijkt een gedeelte van de spanrollen niet nieuw te zijn. Een vervelend gevoel dat hier niet alles is vervangen wat zou moeten.\r\n\r\nVerder tegen meerprijs garantie ondanks BOVAG keurmerk. Geen BOVAG garantie, maar Autotrust Verder niet nodig gehad.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na bijna 10 jaar klant bij Wientjes ben ik zeer tevreden over.\r\nDoor de vakkennis in de werkplaats en de persoonlijke benadering door iedereen is altijd alles goed opgelost.\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Positieve ervaring, zeer snelle service en nette aflevering van de auto. Aandachtspunt is het feit dat ik mijn auto via Mijn Autocoach heb aangekocht, waarbij tijdens de afspraak bleek dat de auto die ik op het oog had al verkocht had. Hier had Auto Wientjes geen melding van gemaakt bij Mijn Autocoach.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In mijn vorige beoordeling heb ik te kennen gegeven dat ik mij afvroeg waarom een auto met een kapotte achterruitenwisser door de apk keuring komt. Nu kreeg ik net te horen dat dit geen afkeuringspunt is, vandaar deze rectificatie. Het was wel netter geweest als de ruitenwisser zou zijn vervangen.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorige week een tweedehands Suzuki Swift gekocht, een mooie auto voor een nette prijs. Alleen jammer dat ik toen ik de achterruitwisser wilde gebruiken er geen rubber meer aan de wisser zat. Ik heb een nieuwe ruitenwisser moeten aanschaffen. Ik vraag mij af waarom dit tijdens de apk keuring niet is ontdekt en de auto ondanks een steekproef goedgekeurd is, vreemd!!!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke en vlotte service. Meedenkend en probleemoplossend.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Er prettige benadering van de klant. Er is mij goed geadviseerd. Proefritten maken was geen enkele moeite. Ik kon op elk moment binnen lopen.