voldoende, een redelijke ervaring
Personeel en met name verkoop is bijzonder vriendelijk je voelt je dan ook altijd welkom. Ook proberen ze je altijd te helpen.(sneeuw kettingen worden ter beschikking gesteld. Echt super!) Hieronder staan enkele kritische punten. Bij probleem signalering ben ik herhaaldelijk met een kluitje het riet in gestuurd. Lekkende ventielen: Dit kaart ik vervolgens aan (met onderbouwing van Opel Duitsland) Dit probleem word niet erkent vervolgens sta ik binnen korte tijd wederom met een lekke band. Schokken van de auto: Word in eerste instantie niet erkend nu blijkt het een fabrieks fout te zijn. (is na drie jaar nog niet opgelosd) Matten van de auto binnen een jaar versleten: Deze worden vervangen en daar word vervolgens een factuur voor gestuurd.(is algemeen probleem bij Insignia moet je bij de leverancier van de matten neerleggen en niet bij de klant) Navigatie werkte niet meer: Toen heb ik gezegd, volgens mij is het gewoon een zekering. Vevolgens hebben ze drie uur gezocht en toen bleek het inderdaad een zekering te zijn. Vevolgens krijg ik een telefoontje of ik de factuur voor het zoeken naar het probleem wilde betalen. Dus al met al zijn er wel wat punten die ze kunnen verbeteren en met name het luisteren naar de klant.