uitmuntend

Vanaf het eerste moment zéér correct geholpen, duidelijk en to the point. Prettig contact gehad en duidelijke uitleg. Ben als blije klant weggelopen!! Voorbeeldbedrijf voor velen.

Dik voor elkaar!!!!!

Altijd constante service

Goede service en prettig contact

Altijd vriendelijke ontvangst en duidelijke uitleg als er iets extra’s moet gebeuren aan de auto.

Vriendelijk Familie Bedrijf

Prima geholpen met een mooie VW

direct een vertrouwd gevoel

na ontvangst werd direct de auto waarvoor ik kwam binnen gezet omdat het nogal regende die dag ik kreeg vervolgens alle informatie over de auto na een lekkere bak koffie ben ik gaan rijden en was ik direct enthousiast wat een prachtige wagen bij terugkomst ben ik de onderhandeling gestart en ook dat was een prettig gesprek waarbij Rene zeer reëel was resultaat.....ik heb de Audi Q3 gekocht

Vlot en zakelijk. Prima!!

Vlot en zakelijk. Prima!!

Zeer klantgericht, zeer goed gevoel en ervaring bij Russcher auto’s.

Ben altijd zeer correct geholpen. Afgelopen week de auto voor een grote beurt gehad. Had de afspraak al staan maar kon het qua tijd niet redden. Even gebeld en het was geen probleem, kom maar wanneer u kunt die dag. Ik vind dit zeer klantvriendelijk, hoefde namelijk geen nieuwe afspraak te maken. Gewoon Top

Prima garage bedrijf. Zeer tevreden !

Kundige monteurs. Vriendelijk personeel. Klant is koning(in).

Aardige oprechte man.

Fijn familie bedrijf.

Zeer goede service

Heel klantvriendelijk, super goede service!

Zeer goed!

Enthousiast team dat weet waarover het praat. Denkt mee met de klant en probeert te helpen waar het kan. Ook na de tijd voor vragen e.d. kun je bij ze terecht. Aanrader!!

Erg goed en vakkundig geholpen

Bedrijf wat vertrouwen uitstraalt alleen maar jonge auto's verkoopt absoluut betrouwbaar.

Goed bedrijf, netjes.

Mijn achterverlichting vertoonde kuren. Kon binnen 2 dagen terecht om dit te laten vervangen. Super service.!

Top👍

Onderhoudsbeurt op afgesproken tijd goed uitgevoerd

Met Marcel een afspraak kunnen maken. Bij aankomst kon de auto direct op de brug. Onderhoudsbeurt conform richtlijn uitgevoerd. Prijs was stevig. Navigatie kon niet worden ge-updated maar ik kan chip rond jaarwisseling opsturen zodat update kan plaatsvinden.

Nette garage, goeie service

Duidelijkheid, afspraken worden nagekomen en geen (ge jamaar)en er wordt naar jou geluisterd.

‘gewoon’ super. Net bedrijf met goede mensen. Hands on mentaliteit.

Setje gebruikte velgen opgehaald. Op 1 velg zaten wat krassen. Medewerker ging ongevraagd die velg even polijsten om de krassen zo goed mogelijk te verwijderen. Hij gaf aan dat de rekening maandag via de mail zou komen. Ook gedaan! Was voor mij een prettige ervaring dat zonder gedoe afspraken nagekomen worden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Russcher Auto\'s gevonden via een advertentie op internet. Naar aanleiding hiervan langs geweest en tot koop overgegaan. Ik kende ze niet maar had na mijn bezoek een erg goede indruk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ze staan voor kwaliteit met een perfecte service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hebben een zeer nette complete camper (semi integraal) gevonden via internet. Afspraak gemaakt voor bezichtiging op Zaterdag en de camper kwam overeen met de foto’s en beschrijving. Camper was in onberispelijke staat en als nieuw. Via mail was reeds een inruilprijs afgegeven voor onze inruil. Deal was vervolgens snel rond. Bij aflevering 1 week later ontdekten we krassen aan de achterzijde die er niet op zaten de week er voor. In goed onderling overleg besloten om dit te herstellen na het zomerseizoen. Zeer correcte en klantvriendelijke benadering! Komen hier zeker terug, ook als we een andere auto nodig hebben.

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer positief

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben bij Russcher een paar keer naar campers gekeken en daar ook een gekocht. Vanaf het begin een goed gevoel bij het bedrijf en bij de eigenaar Roelof Russcher. Altijd uiterst plezierig en met verstand van zaken geholpen. Niets was teveel. Ook niet toen twee keer na aankoop er een mankement was t.a.v. trapje en slot buitendeur. Steeds was ik welkom in Staphorst en werd het \"probleem\" vakkundig verholpen en meteen ook nog naar andere kleine punten gekeken. Alles uit service. Wij zijn zo tevreden over de behandeling en de service dat we ook een personenauto in onderhoud hebben gedaan bij Russcher. 100% vertrouwd adres en daarom zeker aan te bevelen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top