Fantastisch

Fantastisch en snelle service

prachtis bedrijf met een enthousiast team

Russcher auto,s straalt vertrouwen uit, en ook als er iets is wordt dat direct en super opgelost.

Prima van a tot z

Altijd goed georganiseerd en volgens afspraak.

Top service!

Prima service. Je wordt goed op de hoogte gehouden over de reparaties en kosten.

Fijn bedrijf

Ik ben hier goed en snel geholpen

uitstekend,service zoals service verwacht mag worden

zeer tevreden, mooie Q3 gekocht, 100% perfect afgeleverd. Garage en verkoper maken een onberispelijke indruk en handelt daarnaar. Het aanbevelen waard.

top, op tijd afgesproken en geholpen

Afspraak gemaakt en op tijd geholpen. had er ruim tijd voor uitgetrokken en was sneller klaar dan verwacht, Top. Vriendelijk geholpen door Marcel en monteur met verstand van zaken

Weer prima geholpen!

Kennis van zaken en vriendelijke mensen.

Alles klopt in dit bedrijf.

Zie bovenstaand, Van de auto's, toilet, koffie tot aan het mapje van de overeenkomst. Complimenten, hier wil ik wel even voor omrijden. No nonsence Prachtig assortiment auto's Strakke eerlijke inruil van jou eigen auto. Jullie mogen hier met RECHT, TROTS op zijn.

gewoon perfect!

zeer flexibel bedrijf

Goed geholpen!

Ondanks de huidige situatie uitstekend geholpen door Russcher auto's. Erg blij met onze nieuwe auto.

Uitstekende service

Zeer goede en snelle service, ben al jaren klant, zeer tevreden.

Prima!

Auto via internet 'ontdekt' en na korte mailwisseling en telefoontje met René, afspraak gemaakt voor een bezichtiging. Dag erna geholpen door Bert. Verliep soepel en vlot. Goede uitleg/service en met een tevreden gevoel en nieuwe auto naar huis.

super service

Al jaren een tevreden klant.

Goede service en netjes de schade verholpen

Zie bovenstaand

Snelle en goede service

Afspraak snel gemaakt. Service is goed en waar nodig de juiste uitleg indien er eventueel Iets extra moet gebeuren. Vriendelijke mensen goede uitstraling.

Helemaal goed

Valt niets op aan te merken.

Eerlijk en betrouwbaar bedrijf

24 maart 2020 een Mercedes E Klasse gekocht , werd geholpen door René welke ons zeer goed geïnformeerd heeft waardoor we ook snel zaken konden doen. We moesten voor een kleine storing een week later even terug om een storing te laten verhelpen dit is toen keurig en netjes opgelost in de werkplaats.

Prima in orde.

Ik geef nooit meer dan een 8. Dat is voor mij top.

zoals altijd goed!

zoals altijd goede service! topgarage..

Uitstekende service!

In verband met de heersende corola-perikelen werd mijn auto zelfs thuis opgehaald en weer teruggebracht!

goed geholpen

goed geholpen

GE-WEL-DIG

Ze zijn snel, denken mee en leveren wederom een prima service

Zoals altijd, zeer goed.