Hele fijne rijschool.

Vriendelijke instructeurs die alles duidelijk uitleggen en de tijd voor je nemen. Afspraken worden altijd nagekomen.

Prettige en persoonlijke begeleiding

Goed en duidelijk

Fijne rijschool waar je goed leert motorrijden

Ik ben volledig tevreden met mijn motorrijlessen bij Van Zuylen. Ik heb hoofdzakelijk les gekregen van Maik, maar ook wel eens van een andere instructeur. Ze zijn allemaal fijn, en door de afwisseling kreeg ik soms juist een tip vanuit een ander perspectief die me verder hielp. Meestal krijg je les met een andere leerling, een paar keer heb ik in mijn eentje les gekregen. Het niveau is goed gematcht aan elkaar. Richting de examens is er voldoende ruimte om een extra les in te plannen indien nodig. Ik heb het gevoel dat ze me echt hebben leren rijden, niet alleen maar examentruucjes hebben aangeleerd. Ik heb zowel AVB en AVD in een keer gehaald. Ik zou ze van harte aanraden!

Fijne Autorijschool!

Prettige instructeurs.

Beste keus

Hele fijne rijschool, goede begeleiding en fijne mensen

Fijne, leerzame rijopleiding!

Mathieu, Jos & Thijs zijn alledrie superfijne instructeurs! Je voelt je op je gemak en alles wordt duidelijk en met geduld aan je uitgelegd. Dikke aanrader!

Top rijschool

Hele fijne lessen gehad, met duidelijke instructeurs. Fijn contact gehad.

Top Rijschool

Fijne sfeer, duidelijke uitleg en fijne rij-instructeurs. Bedankt voor de fijne lessen.

Fantastische rijschool

Zeer goede rijschool met erg vakkundige en leuke instructeurs. Wat mij betreft een dikke aanrader.

Klein en persoonlijk

Keurige en duidelijke communicatie. Blij met de keuze om C1 te kunnen halen in een automaat. Kleinschalig maar ze hebben koffie

Super! aardige mensen met verstand van zaken en uitstekende lesauto's

Goede en vriendelijke instructeurs. Dame bij de receptie ook zeer klantvriendelijk. Moderne les auoto's. Communicatie mondeling en via de app " PlanGo" ook prima. Mijn theorie lessen heb ik bij een andere rijschool gevolgd dus daar kan ik niets over zeggen maar al het andere was top! Dank jullie wel!

Praktijk C1 automaat rijbewijs snel kunnen halen

In overleg met Jos een snel opleidingsschema naar mijn wensen kunnen vaststellen. Benodigde rijvaardigdheden snel onder de knie gekregen door de ervaren instructeurs.

Deskundig, prettig, laag drempelig

Fijne instructeurs die je goed begeleiden. Rustig en deskundig. Dikke pluim!

Goed/uitstekend

Goede, gezellige en vakkundige begeleiding tijdens de rijlessen van de instructeurs De rijlessen werden goed aangepast op wat de ik nodig had, hierdoor niet onnodige uren hoeven maken tijdens mijn opleiding voor C rijbewijs

Uitstekende instructeur en fijne sfeer (C1)

Zeer rustige en relaxte sfeer bij het lessen. Altijd opbouwend en to-the-point. Prima sfeer op de zaak. Zeer nuttige ervaring. Zeer goed afgestemd op het (C1) examen.

Goede begeleiding

Na mijn automaat rijbewijs nu ook mijn schakel gehaald! Ik heb iedere les weer veel geleerd, vooral over de koppeling want dat ging nog vaak verkeerd. Mijn grote dank aan Frank en Rick!

Zeer enthousiast en gemotiveerd Team

Kreeg goede uitleg en tips over het rijden met de motor . TOP

Super begeleiding

Ik kwam voor het halen van mijn BE rijbewijs. Les gehad van Thijs. Kundige instructeur met de nodige humor. Positieve ervaring zou het iedereen aanraden.

super fijn les gehad

altijd fijn les gehad. geven praktische tips. altijd lekker op de weg bezig geweest

Fijne rijschool

Fijn dat de instructeurs echt naar je luisteren en proberen samen te kijken naar wat voor jou werkt. Af en toe een grapje tussen door of meezingen met de radio kan zeker met een rijinstructeur als Henry

Prima rijschool

Deskundige instructeurs, medewerkers denken graag met je mee, goede service.

Goeie gaste

Altijd met plezier de weg op met deze mensen

Top rijschool!

Deskundige instructeurs. Erg meedenkend en geduldig. Betrokken bij de leerling. Doen net dat stapje extra.

Positief kritisch en behulpzaam

Fijne lessen met vriendelijke instructeurs (en goede mental support bij het examen)! Dankjulliewel :D

Vriendelijke en service gerichte rijschool

Ik ben erg tevreden over rijschool van Zuylen. De instructeurs zijn geduldig, professioneel en geven duidelijke uitleg. De lessen zijn gestructureerd en ik voelde me goed voorbereid op mijn rijexamen.