Erg goed, fijne communicatie en goeie lessen!

Ik ben altijd met veel plezier gaan lessen en heb heel snel heel veel geleerd. De communicatie met de rijschool is ook erg goed en snel. Ik kon gemakkelijk mijn rijlessen bepalen, plannen en bijhouden op de app, erg handig! Ik ben blij dat ik voor van Zuylen ben gegaan!

Duidelijke, goede en gezellige begeleiding voor het CE rijbewijs, goede voorbereiding voor het examen.

Goede sfeer, klantgericht en uitstekende instructies. Ik heb niet alleen mijn C1 rijbewijs gehaald, maar ben ook over mijn rijangst af! Dik tevreden.

Goede rijschool

Gewoon prima rijschool.

Top rijschool

Super blij met de begeleiding die ik gehad heb!

Goede uitleg, begeleiding en vakkundige instructeur.

Rijles gehad voor de auto met aanhangwagen! Les gehad van Thijs. Goede uitleg, begeleiding en vakkundige instructeur. In 1x geslaagd

Alles goed geregeld.

Belofte pakket gedaan voor mijn C1 rijbewijs. Goed te doen. Goede (en gezellige) instructeur (Mathieu).

Perfecte voorbereiding voor een C1 rijbewijs (camper met automaat)

Zeer prettige en ervaren instructeurs die me in 10 uur voorbereid hebben op het C1 examen. Ook heel nuttig om je rijstijl te verbeteren. De Iveco vrachtwagen lijkt sterk op een camper met automaat. Het laatste uur vlak voor het examen stelde me erg op mijn gemak. Oss en omgeving zorgen voor uitstekende examenomstandigheden.

Fijne rijschool!

Prima les gehad, van prettige instructeurs.

Fijne rij-instructeurs, goede sfeer.

Goede begeleiding, fijne instructeurs.

prima rijschool, prettige instructeurs.

Duidelijk lesprogramma met heldere instructies, waardoor rijbewijs in 1 keer werd gehaald.

Leerling staat centraal

Ik wil in het bijzonder mijn vaste instructeurs Henry en Thijs bedanken. Zij hebben mij goed geholpen met het temmen van mijn zenuwen. Ook merkte ik duidelijk dat er werd geprobeerd om het beste in mij naar boven te halen. Niet geheel onbelangrijk: naast hard werken, was het ook gezellig in de auto. Rijschool van Zuylen kijkt echt naar de behoefte van de leerling. Mocht ik mijn rijbevoegdheid willen uitbreiden, dan weet ik waar ik aanklop!

Fijne rijschool

Top lessen en goede/gezellige rij-instructeurs

Hele fijne rijschool.

Vriendelijke instructeurs die alles duidelijk uitleggen en de tijd voor je nemen. Afspraken worden altijd nagekomen.

Prettige en persoonlijke begeleiding

Goed en duidelijk

Fijne rijschool waar je goed leert motorrijden

Ik ben volledig tevreden met mijn motorrijlessen bij Van Zuylen. Ik heb hoofdzakelijk les gekregen van Maik, maar ook wel eens van een andere instructeur. Ze zijn allemaal fijn, en door de afwisseling kreeg ik soms juist een tip vanuit een ander perspectief die me verder hielp. Meestal krijg je les met een andere leerling, een paar keer heb ik in mijn eentje les gekregen. Het niveau is goed gematcht aan elkaar. Richting de examens is er voldoende ruimte om een extra les in te plannen indien nodig. Ik heb het gevoel dat ze me echt hebben leren rijden, niet alleen maar examentruucjes hebben aangeleerd. Ik heb zowel AVB en AVD in een keer gehaald. Ik zou ze van harte aanraden!

Fijne Autorijschool!

Prettige instructeurs.

Beste keus

Hele fijne rijschool, goede begeleiding en fijne mensen

Fijne, leerzame rijopleiding!

Mathieu, Jos & Thijs zijn alledrie superfijne instructeurs! Je voelt je op je gemak en alles wordt duidelijk en met geduld aan je uitgelegd. Dikke aanrader!

Top rijschool

Hele fijne lessen gehad, met duidelijke instructeurs. Fijn contact gehad.

Top Rijschool

Fijne sfeer, duidelijke uitleg en fijne rij-instructeurs. Bedankt voor de fijne lessen.

Fantastische rijschool

Zeer goede rijschool met erg vakkundige en leuke instructeurs. Wat mij betreft een dikke aanrader.

Klein en persoonlijk

Keurige en duidelijke communicatie. Blij met de keuze om C1 te kunnen halen in een automaat. Kleinschalig maar ze hebben koffie

Super! aardige mensen met verstand van zaken en uitstekende lesauto's

Goede en vriendelijke instructeurs. Dame bij de receptie ook zeer klantvriendelijk. Moderne les auoto's. Communicatie mondeling en via de app " PlanGo" ook prima. Mijn theorie lessen heb ik bij een andere rijschool gevolgd dus daar kan ik niets over zeggen maar al het andere was top! Dank jullie wel!

Bedrijfsgegevens

Kromstraat 113

5345 AB Oss

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.