Simpelweg de beste keuze die je kunt maken

Vanaf moment 1 ben ik heel erg warm welkom ontvangen bij deze rijschool. Van eerdere negative ervaringen bij andere rijscholen, werd ik hier goed ontvangen en uitstekend begeleid. De rijinstructeurs zijn zeer goed en bereiden je goed voor op het rijexamen. Vooral Thijs Bosters is een voorbeeld voor alle rijinstructeurs. In het kort, een top school.

Zonder meer een aanrader om enthousiast en op eigen tempo je rijbewijs te halen.

Persoonlijk, vakkundig en gezellig!

Na 1 telefoontje werd alles snel en helder ingepland. Flexibel en snel. De instructeurs zijn heel erg kundig en persoonlijk. Dit is zoals je behandeld wil worden. Bedankt allemaal!

Fijne ervaring, zeer aan te raden.

Mijn motor lessen gevolgd samen met mijn vriend. We konden samen lessen, ze zochten altijd voor een plekje in de planning dat we met zijn twee konden lessen. Ik ben zelf wat onzeker over alles en ook op de weg maar ik ben echt top begeleid en ik heb het gewoon gehaald! Ik raad het zeker aan, ook voor de meiden die twijfelen lessen te nemen. We hebben verschillende instructeurs gehad en ze hadden allemaal iets unieks. Je merkt ook dat ze het leuk vinden informatie door te geven. Dus dit bedrijf raad ik zeker aan als je je motor rijbewijs wilt halen.

Zeer goede en ervaren instructeurs die graag de tijd nemen om je de juiste oefeningen te leren. Ze denken zeker mee in mogelijkheden als het om plannen gaat geven duidelijk feedback. Ik zou zeker deze rijschool zeker aanraden.

Top: kundig, sociaal, professioneel en gezellig.

Janny is een topper. De begeleiding is heel goed en de feedback recht voor z'n raap ....... en dat is precies wat nodig is om snel tot leren te komen! Zeker aan te bevelen dus.

5 sterren is nog te weinig voor deze rijschool!

Op basis van het slagingspercentage, de website, het kleinschalige karakter, de aandacht voor faalangst en de reviews heb ik bewust voor van Zuylen gekozen, als laatste kans om op latere leeftijd het CE rijbewijs te behalen. Van mijn zelfvertrouwen was namelijk niet veel meer over toen ik er, na 50 lesuren bij een andere rijschool, helemaal niks van bakte tijdens het examen. Dus tufte ik 84 km naar Oss voor een proefles en wist Jos mij de moed te geven om het onder hun begeleiding nogmaals te proberen. Alles werd in het werk gesteld om zowel de planning als de lessen aan te passen aan wat ik vroeg of nodig had, met ruimte om het examen eventueel nog te verzetten. Zo kon ik zonder druk toch naar een datum toe werken, waarbij ik keer op keer begripvol op mijn gemak werd gesteld en met positieve feedback werd gemotiveerd om door te zetten. Het was zo ontzettend fijn om regelmatig bevestiging te krijgen van wat goed gaat, aangevuld met instructies op een manier die ik kon volgen. En lukte het even niet, dan werd er zonder gemopper of stress een ander moment of een andere manier gezocht waarop het me wel lukte. Altijd op ontspannen wijze, maar toch duidelijk en direct in begrijpelijke taal. Met een hoge mate van empathie, engelengeduld en gepaste gezelligheid hebben ze mij er doorheen gesleept, zodat ik na 24 uur les met glans ben geslaagd! Wat ik heel bijzonder vond, was het mogen zien en ervaren hoe perfect het nog jonge team functioneert, onderling communiceert, samenwerkt en elkaar aanvult vanuit een gezamenlijke passie. Hoewel ik voornamelijk les heb gehad van Frank, wisten ook Jos en Mathieu exact waar de aandachtspunten lagen en hoe daar op in te spelen. De combinatie van Frank, Jos en Mathieu is voor mij goud waard geweest, zij hebben mij veel meer bezorgd dan alleen mijn rijbewijs en dat draag ik de rest van mijn leven met me mee. Ik raad iedereen deze rijschool dan ook beslist aan, ook als je de moed eigenlijk al hebt opgegeven of wat verder weg woont!

Heel fijn!

Erg fijne rijschool. Super leuke en leerzame lessen en hele leuke rijinstructeurs!

Goeie lessen en goeie aandacht

Goeie ervaring gehad bij de rijschool. Duidelijke planning en flexibel. De instructeurs geven goeie hulp tijdens het lessen ze geven ook tips om het makkelijker voor jezelf te maken. De rijschool kijkt ook mee wat je nodig hebt als je gezakt bent voor je examen.

Eerlijk en oprecht = geslaagd!

Ongelovelijk lieve mensen:-)

Zeer te vrede

Is goed bevallen aardig mensen en top instructeurs

Alles goed geregeld

Fijne en goede ochtend gehad met goed leerzame instructies. Examen in de middag voor mijn BE rijbewijs en door de goede uitleg en ervaringen van de ochtend in de middag in een keer geslaagd . Dank je wel hier voor

Fijne rijlessen voor de CE!

Geen ervaring met aanhanger rijden, maar door de juiste begeleiding toch gelukt om mijn CE-rijbewijs te halen! Hele fijne, vriendelijke instructeurs die geduld hebben en alles goed uitleggen.

Rijlessen motor met heel veel plezier gedaan!(geslaagd!)

Top rijschool! Top instructeurs en fijne motors om op te lessen. Zeer zeker een 10 waard!

In een woord perfect!!!

Omdat rijschool van Zuylen een bedrijfsauto heeft met automatische versnellingsbak, heb ik 100 kilometer vanaf mijn huis, gekozen om bij hen lessen te volgen voor het camper C1 rijbewijs. Het was het dubbel en dwars waard. Ik ben 68 jaar en na 10 praktijklessen in een keer geslaagd voor de praktijktoets. Maureen dank voor de lekker koffie en vriendelijke woorden en Thijs en Mathieu dank voor het constructief lesgeven. Rijschool van Zuylen het is een topper!!!

Uitstekende rijschool met kundige instructeurs!

Hele goede ervaring met deze rijschool. Heel flexibel, je wordt goed ontzorgd en er is een duidelijke planning. Ook de instructeurs zijn heel vriendelijk en weten waar ze over praten. Ik kom zeker terug voor mijn A rijbewijs!

Goed hulp

Ze geven altijd goede hulp bij het lessen, de intructeurs kunnen hard zijn, maar uiteindelijk is dat wel handig en fijn

Fijne rijinstructeurs en rijschool

Goede aandacht en goede lessen.

Deskundig en betrouwbaar

Wij hebben hele goede ervaringen met rijschool van Zuylen. Goede intake en fijne deskundige lessen door betrokken instructeurs. Communicatie is goed en snel.

TOPPP!!!!

Super fijne, overzichtelijke en goede rijschool.

Top lessen gehad

Zeer fijne lessen gehad met duidelijke uitleg!

Erg goed, fijne communicatie en goeie lessen!

Ik ben altijd met veel plezier gaan lessen en heb heel snel heel veel geleerd. De communicatie met de rijschool is ook erg goed en snel. Ik kon gemakkelijk mijn rijlessen bepalen, plannen en bijhouden op de app, erg handig! Ik ben blij dat ik voor van Zuylen ben gegaan!

Duidelijke, goede en gezellige begeleiding voor het CE rijbewijs, goede voorbereiding voor het examen.

Goede sfeer, klantgericht en uitstekende instructies. Ik heb niet alleen mijn C1 rijbewijs gehaald, maar ben ook over mijn rijangst af! Dik tevreden.

Goede rijschool

Gewoon prima rijschool.