Ontzettend fijne rijschool

Leuke en professionele instructeurs die écht met je meedenken. In tegenstelling tot andere rijscholen ben je hier geen nummertje, er wordt moeite voor je gedaan en extra stappen genomen om zaken voor de leerling goed af te handelen. Perfect! Nogmaals bedankt!

Perfect!

Nadat ik een aantal jaar geleden mijn B rijbewijs bij van Zuylen heb gehaald, nu ook mijn motor rijbewijs in de pocket! Ik kom binnenkort nog een keer terug voor BE ;) Hele fijne rijschool!!

Allemaal vriendelijk nette mensen. Zeker aanrader.

Leerzaam

Ik heb veel geleerd en goedrijschool en goeie leeraar

Fijne rijschool!

Vandaag heb ik mijn motorrijbewijs gehaald bij rijschool van zuylen. Ze zijn goed bereikbaar, en aardige instructeurs.

Zeer professionele rijschool

Professionele begeleiding. Ook tijdens het examen. Uitstekend materieel.

Super fijn!

Hele fijne instructeurs, duidelijkheid en heel erg betrouwbaar!! Zou echt meteen weer voor deze rijschool kiezen!

Fijne en prettige begeleiding

Ik heb de lessen als prettig ervaren waarbij ingespeeld wordt op de specifieke aspecten waar extra hulp bij nodig is. Hier wordt de tijd voor genomen.

Hele goede ervaring

Ik heb een erg goede ervaring achter de rug bij de rijschool. Ik ben erg goed opgeleid en alles werd duidelijk uitgelegd en eventueel voor gedaan. Ik heb alleen wel redelijk veel verschillende instructeurs gehad. Ik wil daarom als tip meegeven om bij andere leerlingen wat minder verschillende instructeurs in te plannen, verder was de ervaring top!

Hele fijn rijschool

Fijne rijschool met veel geduld echt een aanrader

Goed geregeld en super aardig

Netjes geregeld

Comfortabel en vriendelijke rijschool

De instructeurs zijn vriendelijk en helpen je goed bij de lessen. De instructies zijn duidelijk en niet moeilijk te begrijpen.

Erg fijne rijschool

Super rijschool

Wij zijn zeer tevreden altijd geweest

Ik heb zowel mijn C als mijn E gehaald bij van Zuylen. Duidelijke uitleg, (veel) geduld, vriendelijk en er word altijd meegedacht qua lessen maar ook hoe het eventueel beter zou kunnen.

Top Rijschool

goede instructeurs kunnen lessen matchen

Goed materiaal, goede uitleg van de instructeur

Rijden met goede nette voertuigen. Instructeurs zijn duidelijk en vriendelijk. Daardoor ook in 1 keer Cumlaude geslaagd voor mijn aanhanger rijbewijs.

Ontspannen rijles boordevol informatie

Leuke rijles met veel nuttige informatie

Fijne en deskundige instructeurs.

Ik kon niet beter zijn

Hebben echt supper goed geholpen en was altijd gezellig om mee gewoon te rijden bij hun altijd aardig en was nooit dezelfde dan

Fijn, modern rijschool met bijpassend instructeuren en motoren

Zeer aan te bevelen. Heb me nooit als een nummer gevoeld door de persoonlijke benadering. Alles is bespreekbaar, en ik werd waar nodig was kundig en effectief geïnstrueerd. Een fijne ervaring, ik zou het bijna over willen doen!

super alles ik raad het iedereen aan

top bedrijf

Super!!!

Goede en kundige instructeurs, met persoonlijke begeleiding.

Mooi team

Goed team duidelijk

Fijne instructeurs

Een goede rijschool met gemoedelijke medewerkers.