Fijne rijschool

Met mijn examenvrees, de goede begeleiding en door niet op te geven ben ik toch geslaagd!!

Heel erg op je gemak stellend en vriendelijk allemaal.

Fijne lessen , goede instructies en duidelijk

goed rijlessen gehad en fijn ervaring

Zeer vakkundig en vriendelijk.

De instructeurs bereiden je erg goed voor op de examens. Het is echt een familiebedrijf. Iedereen is vriendelijk en oprecht. Ik heb hier met plezier motorlessen gevolgd en beide examens in 1x behaald. Als je twijfelt, neem een oefenles en je begrijpt meteen wat ik bedoel.

Persoonlijk en vriendelijke benadering!

Rick en Hans zijn geweldig

Ik heb een hele goede ervaring met deze rijschool, zijn flexibel en komen de afspraken na.. Vriendelijk en eerlijk! Hans Traa en Rick van Schijndel zijn ook echte aanraders echte toppers !!!

Top rijschool voor je A rijbewijs

Nuchter en respectvol

Ik heb er voor gekozen om mijn motorrijbewijs te halen bij van Zuylen. Ik was elders begonnen met mijn motorrijbewijs en merkte dat het totaal niet klikte, mij is op de andere rijschool gevraagd of ik niet beter kon stoppen en toen heb ik de keuze gemaakt te switchen. Inmiddels dus in 1 keer beide examens behaald en mijn rijbewijs aangevraagd. Ik mijn lessen als prettig ervaren met soms een kleine tegen slag maar doormiddel van goede communicatie vanuit de rijinstructeurs en de eigenaar een plan van aanpak gemaakt. Na het aangegeven van mijn wensen werd er direct geluisterd en zijn mijn laatste lessen heel fijn verlopen. Ik ben heel erg tevreden en kom zeker terug voor mijn auto rijbewijs. Nog een bedankje naar Mathieu, Tim en Adelmo

Fijne rijschool/instructeur!

Fijne rijschool keurig geholpen en eerste keer geslaagd uiteraard!

Super geholpen met alles. Ik zou van Zuylen zeker aanraden!

Duidelijk en efficiënt

Ik heb van de week mijn rijbewijs gehaald dankzij Van Zuylen, ik heb bij mijn rijlessen super fijne en duidelijke uitleg gehad. Genoeg uitleg zodat ik het in 1x kon halen. Verder zag ik bij elke rijles verschil in mijn rij gedrag dankzij het advies die ik kreeg.

Fijne rijschool

Fijne rijschool, goede instructeurs.

Aanhanger rijbewijs in een keer gehaald

Door goede uitleg en positieve kritiek, goed voorbereid op examen gegaan. Thijs bedankt!

Klantgericht klantvriendelijk

Fijne rijschool met aandacht voor jou, door ervaren instructeurs!

Fijn bedrijf, duidelijke afspraken en goede instructeur!

Fijn rijschool

Heb mijn C1 bij hún gehaald. Zeer behulpzame rijschool . Zelfs voor de Rijtest werd voor me geregeld. Al met al kan ik deze rijschool aanbevelen.

Fijne lessen met vriendelijke en duidelijke instructeurs

De lessen vond ik altijd gezellig en duidelijk. Ook waren de instructeurs vriendelijk.

Goede rijschool

Blij met deze flexibele en fijne goede rijschool!

Gewoon helemaal niets op aan te merken!

Het wordt een opsomming van zaken die gewoon helemaal fantastisch zijn. Fijne medewerkers, goede instructeurs, goede locaties voor de bijzondere verrichtingen. Duidelijke planning, pro-actieve houding wat betreft het aanvragen van de examens bij het CBR. Er zijn vast meer mensen die dit vinden, waardoor de wachttijd voor de start van de lessen wel wat kan oplopen. Maar wanneer je eenmaal gestart ben, is er alle ruimte voor flexibiliteit en maatwerk.

Fijne rijschool

Fijne rijinstructeurs en duidelijke, fijne uitleg tijdens de rijlessen.

Super fijn en relax

Hele fijne relaxe en duidelijke rijlessen

Fijne persoonlijke begeleiding

Ook als het even niet zo lekker liep werd door de instructeurs van van Zuylen alles uit de kast gehaald om het tij te keren en er weer een positieve leerervaring van te maken. Heel tof!

Top rijschool

Hele goede en fijne rij instructeurs,alles word goed en duidelijk uitgelegd en bovendien er is ook een hele fijne sfeer op de rijschool en het zijn ook hele relaxte en aardige mensen. Echt een aanrader voor mensen die hun rijbewijs willen halen.

Super rijschool

Erg goede rijschool. Kundig en vriendelijk personeel

Kromstraat 113

5345 AB Oss