Zeer te vrede

Is goed bevallen aardig mensen en top instructeurs

Alles goed geregeld

Fijne en goede ochtend gehad met goed leerzame instructies. Examen in de middag voor mijn BE rijbewijs en door de goede uitleg en ervaringen van de ochtend in de middag in een keer geslaagd . Dank je wel hier voor

Fijne rijlessen voor de CE!

Geen ervaring met aanhanger rijden, maar door de juiste begeleiding toch gelukt om mijn CE-rijbewijs te halen! Hele fijne, vriendelijke instructeurs die geduld hebben en alles goed uitleggen.

Rijlessen motor met heel veel plezier gedaan!(geslaagd!)

Top rijschool! Top instructeurs en fijne motors om op te lessen. Zeer zeker een 10 waard!

In een woord perfect!!!

Omdat rijschool van Zuylen een bedrijfsauto heeft met automatische versnellingsbak, heb ik 100 kilometer vanaf mijn huis, gekozen om bij hen lessen te volgen voor het camper C1 rijbewijs. Het was het dubbel en dwars waard. Ik ben 68 jaar en na 10 praktijklessen in een keer geslaagd voor de praktijktoets. Maureen dank voor de lekker koffie en vriendelijke woorden en Thijs en Mathieu dank voor het constructief lesgeven. Rijschool van Zuylen het is een topper!!!

Uitstekende rijschool met kundige instructeurs!

Hele goede ervaring met deze rijschool. Heel flexibel, je wordt goed ontzorgd en er is een duidelijke planning. Ook de instructeurs zijn heel vriendelijk en weten waar ze over praten. Ik kom zeker terug voor mijn A rijbewijs!

Goed hulp

Ze geven altijd goede hulp bij het lessen, de intructeurs kunnen hard zijn, maar uiteindelijk is dat wel handig en fijn

Fijne rijinstructeurs en rijschool

Goede aandacht en goede lessen.

Deskundig en betrouwbaar

Wij hebben hele goede ervaringen met rijschool van Zuylen. Goede intake en fijne deskundige lessen door betrokken instructeurs. Communicatie is goed en snel.

TOPPP!!!!

Super fijne, overzichtelijke en goede rijschool.

Top lessen gehad

Zeer fijne lessen gehad met duidelijke uitleg!

Erg goed, fijne communicatie en goeie lessen!

Ik ben altijd met veel plezier gaan lessen en heb heel snel heel veel geleerd. De communicatie met de rijschool is ook erg goed en snel. Ik kon gemakkelijk mijn rijlessen bepalen, plannen en bijhouden op de app, erg handig! Ik ben blij dat ik voor van Zuylen ben gegaan!

Duidelijke, goede en gezellige begeleiding voor het CE rijbewijs, goede voorbereiding voor het examen.

Goede sfeer, klantgericht en uitstekende instructies. Ik heb niet alleen mijn C1 rijbewijs gehaald, maar ben ook over mijn rijangst af! Dik tevreden.

Goede rijschool

Gewoon prima rijschool.

Top rijschool

Super blij met de begeleiding die ik gehad heb!

Goede uitleg, begeleiding en vakkundige instructeur.

Rijles gehad voor de auto met aanhangwagen! Les gehad van Thijs. Goede uitleg, begeleiding en vakkundige instructeur. In 1x geslaagd

Alles goed geregeld.

Belofte pakket gedaan voor mijn C1 rijbewijs. Goed te doen. Goede (en gezellige) instructeur (Mathieu).

Perfecte voorbereiding voor een C1 rijbewijs (camper met automaat)

Zeer prettige en ervaren instructeurs die me in 10 uur voorbereid hebben op het C1 examen. Ook heel nuttig om je rijstijl te verbeteren. De Iveco vrachtwagen lijkt sterk op een camper met automaat. Het laatste uur vlak voor het examen stelde me erg op mijn gemak. Oss en omgeving zorgen voor uitstekende examenomstandigheden.

Fijne rijschool!

Prima les gehad, van prettige instructeurs.

Fijne rij-instructeurs, goede sfeer.

Goede begeleiding, fijne instructeurs.

prima rijschool, prettige instructeurs.

Duidelijk lesprogramma met heldere instructies, waardoor rijbewijs in 1 keer werd gehaald.

Leerling staat centraal

Ik wil in het bijzonder mijn vaste instructeurs Henry en Thijs bedanken. Zij hebben mij goed geholpen met het temmen van mijn zenuwen. Ook merkte ik duidelijk dat er werd geprobeerd om het beste in mij naar boven te halen. Niet geheel onbelangrijk: naast hard werken, was het ook gezellig in de auto. Rijschool van Zuylen kijkt echt naar de behoefte van de leerling. Mocht ik mijn rijbevoegdheid willen uitbreiden, dan weet ik waar ik aanklop!

Fijne rijschool

Top lessen en goede/gezellige rij-instructeurs