Op een leuke en persoonlijke manier je rijbewijs halen

Hele goede lessen en begeleiding van het halen van m’n motor rijbewijs. Je leert niet snel een truc om je rijbewijs te halen maar echt goed en zelfverzekerd motor rijden. Mike super bedankt!

Fijne rijschool duidelijke afspraken

Duidelijke afspraken, fijne app voor planning

Duidelijk en fijn

Duidelijke aanwijzingen en extra aandacht aan de punten die verbeterd kunnen worden

Je wordt in alle opzichten goed begeleid en op je gemak gesteld.

Mijn beleving was een goede betrokkenheid met en deskundigheid van de rijschool voor de leerling. De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik op een vorige rijschool 5 uur les had gehad op 1 dag en daarna examen op de zelfde dag. Gezakt dus maar ik heb er ook een heel vervelend gevoel aan over gehouden en heb me afgevraagd hoe deskundige mensen je zoiets aan kunnen doen.

Goede begeleiding, kritisch op mijn aandachtspunten.

Met de juiste begeleiding kon ik in een ochtend goede voortgang boeken in mijn rijstijl met de aanhanger. Resultaat was een zeer tevreden examinator, en ondergetekende uiteraard.

Goede instructie, zetten de pintjes op de “i”

Goede instructeur, duidelijk in zijn uitleg. Prettig in omgang.

Bij Van Zuylen zijn het allemaal Toppers

De sfeer is er ontspannen, vriendelijk en geruststellend. Tijdens de lessen wordt er prettig en oplettend geïnstrueerd, vandaar dat ik met zelfvertrouwen examen kon gaan doen, Bedankt dus!!

ik heb hier super leerzame én hele gezellige rijlessen gehad

zelf vond ik de manier van onderwijs heel erg fijn, er was een ontspannen sfeer in de auto waardoor je je vrij voelt om vragen te stellen en fouten te maken

Fijne rijschool met duidelijke communicatie

Ik heb de rijlessen als zeer prettig en fijn ervaren. Zoveel mogelijk een vaste instructeur en als het een keer anders was dan lieten ze dat netjes weten. Er is duidelijke communicatie over het verloop van de lessen en wat je kunt verwachten. Ook fijn dat ze theorie lessen geven, dit heeft mij veel geholpen. Ik was begonnen in de automaat en wilde uiteindelijk toch voor de schakel gaan, dit hebben ze makkelijk voor mij omgezet. Dat was fijn. Bedankt van Zuylen voor de leuke en gezellige lessen

Goede begeleiding

Fijne rijschool

Van zuylen is een hele fijne en open rijschool. De instructeurs tonen oprechte interesse in je. Er hangt van begin tot eind een hele fijne huiselijke sfeer bij de rijschool. Iedereen is gemotiveerd, en leerlingen motiveren ook elkaar. Dit geeft een fijn en vertrouwd gevoel. Alles wordt goed en duidelijk uitgelegd De instructeurs kijken goed naar wat je echt nodig hebt. Ze zijn hierin eerlijk: ook wanneer je een lesje minder nodig hebt. Ik zou deze rijschool iedereen aanraden.

Top rijschool

Top ervaring gehad en duidelijke verbeterpunten gekregen in de rijlessen. Hierdoor in een keer mijn rijbewijs gehaald. Bedankt Rijschool van Zuylen!

Wederom goed opgeleid

Lessen waren duidelijk en ontspannen.

Geweldig zeer leerzaam!!

Ze hebben mijn heel goed geholpen met het behalen van het rijbewijs C/CE. Met dank aan Jos en Matieu!!

Super rijschool

Super duidelijk een super leuk team echt een super fijne samenwerking klasse !! Bedankt voor alles en wie weet tot ziens !

Persoonlijke aandacht

Goede begeleiding op maat voor jou als persoon.

altijd gezellig en fijn.

altijd een gezellige en niet te serieuze sfeer tijdens de rijlessen. Goed geholpen bij vragen en problemen.

Bij twijfel; DOEN!

Het lessen bij Rijschool van Zuylen is ontzettend leuk. De instructeurs zijn betrokken bij je leerproces en kijken echt naar wat jij nodig hebt. Verder voelt het lessen bij van Zuylen heel persoonlijk en veilig. Ze mogen alleen de leskaart wat beter bijhouden, zodat je zelf ook inzichtelijk hebt van waar je staat en waar je verbeterpunten liggen.

Top rijschool

De rijlessen die ik heb gehad waren allemaal heel fijn, ik heb mijn rijexamen ook in 1x behaald en ben super trots! Bedankt voor de rijlessen, ik heb veel geleerd!

Top rijschool

Veel geleerd en op de juiste manier naar mijn rijbewijs naar toe gewerkt en in de 1ste keer geslaagd ,helemaal blij mee

Hele fijne rijschool en tof personeel

Top ervaring gehad met het vriendelijke personeel van de rijschool. Rijlessen waren goed en je werd persoonlijk gewezen op de verbeterpunten en op de punten die je goed deed. De 'PlanGo'-app was heel relaxed en overzichtelijk om te zien wanneer de rijlessen waren en op welke onderdelen er nog verbetering nodig was, dus dat was ook top. Enige puntje waar ik af en toe wat moeite mee had, was dat de rijinstructeurs soms net wat afwijkende adviezen gaven. De ene week zei de een net wat anders dan de andere die week daarna bijvoorbeeld. Rijschool Van Zuylen bedankt!

Kunt er snel en goed afspreken mee maken

Goede instructeurs en kunt lessen snel inplannen

Fijne mensen, goede duidelijke les

Gewoon dikke prima

Fijne instructeurs met duidelijke uitleg

Super ervaring gehad. Ze nemen de tijd om dingen uit te leggen en de lessen zijn fijn opgebouwd. Alomal heel positief en hierdoor de praktijk in 1 keer gehaald.

Goede begeleiding, was super leuk om bij van Zuylen te mogen lessen.