Persoonlijk en vriendelijke benadering!

Rick en Hans zijn geweldig

Ik heb een hele goede ervaring met deze rijschool, zijn flexibel en komen de afspraken na.. Vriendelijk en eerlijk! Hans Traa en Rick van Schijndel zijn ook echte aanraders echte toppers !!!

Top rijschool voor je A rijbewijs

Nuchter en respectvol

Ik heb er voor gekozen om mijn motorrijbewijs te halen bij van Zuylen. Ik was elders begonnen met mijn motorrijbewijs en merkte dat het totaal niet klikte, mij is op de andere rijschool gevraagd of ik niet beter kon stoppen en toen heb ik de keuze gemaakt te switchen. Inmiddels dus in 1 keer beide examens behaald en mijn rijbewijs aangevraagd. Ik mijn lessen als prettig ervaren met soms een kleine tegen slag maar doormiddel van goede communicatie vanuit de rijinstructeurs en de eigenaar een plan van aanpak gemaakt. Na het aangegeven van mijn wensen werd er direct geluisterd en zijn mijn laatste lessen heel fijn verlopen. Ik ben heel erg tevreden en kom zeker terug voor mijn auto rijbewijs. Nog een bedankje naar Mathieu, Tim en Adelmo

Fijne rijschool/instructeur!

Fijne rijschool keurig geholpen en eerste keer geslaagd uiteraard!

Super geholpen met alles. Ik zou van Zuylen zeker aanraden!

Duidelijk en efficiënt

Ik heb van de week mijn rijbewijs gehaald dankzij Van Zuylen, ik heb bij mijn rijlessen super fijne en duidelijke uitleg gehad. Genoeg uitleg zodat ik het in 1x kon halen. Verder zag ik bij elke rijles verschil in mijn rij gedrag dankzij het advies die ik kreeg.

Fijne rijschool

Fijne rijschool, goede instructeurs.

Aanhanger rijbewijs in een keer gehaald

Door goede uitleg en positieve kritiek, goed voorbereid op examen gegaan. Thijs bedankt!

Klantgericht klantvriendelijk

Fijne rijschool met aandacht voor jou, door ervaren instructeurs!

Fijn bedrijf, duidelijke afspraken en goede instructeur!

Fijn rijschool

Heb mijn C1 bij hún gehaald. Zeer behulpzame rijschool . Zelfs voor de Rijtest werd voor me geregeld. Al met al kan ik deze rijschool aanbevelen.

Fijne lessen met vriendelijke en duidelijke instructeurs

De lessen vond ik altijd gezellig en duidelijk. Ook waren de instructeurs vriendelijk.

Goede rijschool

Blij met deze flexibele en fijne goede rijschool!

Gewoon helemaal niets op aan te merken!

Het wordt een opsomming van zaken die gewoon helemaal fantastisch zijn. Fijne medewerkers, goede instructeurs, goede locaties voor de bijzondere verrichtingen. Duidelijke planning, pro-actieve houding wat betreft het aanvragen van de examens bij het CBR. Er zijn vast meer mensen die dit vinden, waardoor de wachttijd voor de start van de lessen wel wat kan oplopen. Maar wanneer je eenmaal gestart ben, is er alle ruimte voor flexibiliteit en maatwerk.

Fijne rijschool

Fijne rijinstructeurs en duidelijke, fijne uitleg tijdens de rijlessen.

Super fijn en relax

Hele fijne relaxe en duidelijke rijlessen

Fijne persoonlijke begeleiding

Ook als het even niet zo lekker liep werd door de instructeurs van van Zuylen alles uit de kast gehaald om het tij te keren en er weer een positieve leerervaring van te maken. Heel tof!

Top rijschool

Hele goede en fijne rij instructeurs,alles word goed en duidelijk uitgelegd en bovendien er is ook een hele fijne sfeer op de rijschool en het zijn ook hele relaxte en aardige mensen. Echt een aanrader voor mensen die hun rijbewijs willen halen.

Super rijschool

Erg goede rijschool. Kundig en vriendelijk personeel

Simpelweg de beste keuze die je kunt maken

Vanaf moment 1 ben ik heel erg warm welkom ontvangen bij deze rijschool. Van eerdere negative ervaringen bij andere rijscholen, werd ik hier goed ontvangen en uitstekend begeleid. De rijinstructeurs zijn zeer goed en bereiden je goed voor op het rijexamen. Vooral Thijs Bosters is een voorbeeld voor alle rijinstructeurs. In het kort, een top school.

Zonder meer een aanrader om enthousiast en op eigen tempo je rijbewijs te halen.

Persoonlijk, vakkundig en gezellig!

Na 1 telefoontje werd alles snel en helder ingepland. Flexibel en snel. De instructeurs zijn heel erg kundig en persoonlijk. Dit is zoals je behandeld wil worden. Bedankt allemaal!

Fijne ervaring, zeer aan te raden.

Mijn motor lessen gevolgd samen met mijn vriend. We konden samen lessen, ze zochten altijd voor een plekje in de planning dat we met zijn twee konden lessen. Ik ben zelf wat onzeker over alles en ook op de weg maar ik ben echt top begeleid en ik heb het gewoon gehaald! Ik raad het zeker aan, ook voor de meiden die twijfelen lessen te nemen. We hebben verschillende instructeurs gehad en ze hadden allemaal iets unieks. Je merkt ook dat ze het leuk vinden informatie door te geven. Dus dit bedrijf raad ik zeker aan als je je motor rijbewijs wilt halen.

Fantastisch

Zeer goede en ervaren instructeurs die graag de tijd nemen om je de juiste oefeningen te leren. Ze denken zeker mee in mogelijkheden als het om plannen gaat geven duidelijk feedback. Ik zou zeker deze rijschool zeker aanraden.

Bedrijfsgegevens

Kromstraat 113

5345 AB Oss

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.