Goede begeleiding met juist advies!

Mijn instructrice Jannie gaf me goede handvaten en tips waar ik op kon letten. Zegt waar het op staat en wat beter zou kunnen zoals het hoort. Daarnaast ook gezellig in de auto wat zorgt voor een fijne sfeer! Nogmaals bedankt!

Super fijne begeleiding

De lessen waren altijd fijn en gezellig!

Prima opleiding gehad

Mijn opleiding was prettig, ik kan nu met veel vertrouwen een CE-combinatie door het verkeer heen sturen.

Super fijn geregeld

Alles was goed geregeld. En flexibel als er iets veranderd.

Fijne lessen gehad.

Goede rijschool

Leuke en leerzame lessen. Ook is het personeel is zeer vriendelijk en werkt met plezier, dat is ook terug te zien in de goede kwaliteit van de rijlessen.

Geweldige instructeurs

Ontzettend goede motorrijlessen gehad bij Rijschool Van Zuylen. Ontzettend fijn team en fijne ervaring.

Leuke tijd gehad

Leuke tijd gehad tijdens de lessen en veel geleerd. Probeer het wel met het cbr al zo vroeg mogelijk te regelen, zodat je niet hoeft te wachten op je praktijkexamen als je al ready bent.

Heel leuk

Heb veel geleerd, leuke en gezellige instructeurs

Hele fijne instructeurs. Duidelijk, vriendelijk, sociaal, behulpzaam.

Heel Goed

Mijn ervaring met deze rijschool was erg goed. Ik heb bij drie scholen les gehad, maar Van Zuylen was de beste. Het waren aardige mensen en een ervaren instructeur.

Top rijschool, Duidelijke en betrouwbaar!

Ik heb mijn motorrijbewijs behaald bij Rijschool Van Zuylen en ik ben zeer tevreden over hoe de rijlessen zijn gegaan. De instructeurs geven duidelijke instructies, de motoren zijn goed onderhouden en ze helpen je goed op weg om motorrijder te worden. Alle afspraken zijn netjes nagekomen en eventuele wijzigingen worden van te voren met je overlegd. Via een app kun je alles inzien wat met je rijlessen te maken heeft, wat het een stuk makkelijker en overzichtelijker maakt. Ook de kosten zijn duidelijk van tevoren dus je kom niet voor verrassingen te staan. Ik ga zeker nog een keertje terug komen voor een aanhanger rijbewijs!

Gewoon goed en gastvrij

Bij rijschool van Zuylen voel je je altijd welkom en ze staan voor kwaliteit in een Brabantse sfeer, daardoor is van Zuylen het juiste adres voor elke opleiding/bijscholing!

Goede begeleiding

Ik heb bij de rijlessen als vrij rustig ervaren, ook hielpen de instructeurs en instructrice met goede tips rijden het rijden maar ook na de rit. Ik vond het fijn dat er na elke rijles werd gevraagd of je nog iets niet begreep en werd er nog even op de rijles teruggekomen voor verbeterpunten voor de volgende keer.

Goed Voorbereid

Mijn ervaring met van zuylen is zeer goed Ze leren alles op een leuke en makkelijke manier

Erg fijne begeleiding!

Het duurde me een tijdje voor ik de verschillende principes voor het motorrijden te pakken had maar met al deze lessen werd ik elke keer top begeleid! Helaas nog wel gezakt voor mijn eerste poging AVB maar 2e keer zonder fouten. AVD is in 1 poging gelukt door de uitstekende rijlessen.

Goede rijschool

Zeer goede rijschool met het doel je te laten slagen alles in 1 keer gehaald

Goede rijschool met prima instructeurs

Hele capabele instructeurs en bovendien erg aardig. Geven je met hun enthousiasme je veel zelfvertrouwen en een goede basis voor de diverse examens. Gebruiken ook prima kwaliteit motorfietsen.

Hele fijne rijschool

Van Zuylen heeft prettige rij instructeurs. Goede opbouw met rijlessen. Ze zijn flexibel en denken goed mee!

Goede, meedenkende en duidelijke instructeurs

Voor mijn motorrijbewijs bij van Zuylen gelest. Ze hebben een aantal verschillende instructeurs met allemaal verschillende inzichten. Ik vond dit persoonlijk heel prettig en dit heeft er ook voor gezorgd dat ik mijn examens allemaal met vertrouwen en in een keer heb kunnen halen.

zeer goede en fijne autorijschool

zeer goed en kundig personeel,en goede begeleiding, zeker aan te bevelen, super bedankt

Nette leuke rijschool met duidelijkheid en korte lijntjes, wanneer er vragen zijn snel antwoord!

Zeer fijne mensen die de tijd voor je nemen als het nodig is en je tot rust stellen als dat ook nodig is. Er is altijd een moment voor een geintje maar ook voor serieuze momenten. Iedereen staat je te woord niemand loopt je voorbij echt een super rijschool!

Mooie ervaring in een ontspannen sfeer

Vanaf aanmelding tot aan het examenmoment op een vriendelijke en professionele manier behandelt. Goede sfeer en lekker kleinschalig en lessen in een elektrische auto is ook van deze tijd en een leuke bijkomstigheid. Al met meer dan blij met mijn keuze om voor rijschool van Zuylen te kiezen. Dank voor de goede zorgen!

Geweldige rijschool!

Ik raad iedereen deze rijschool aan. De theorie lessen heb ik als super fijn ervaren. De uitleg was duidelijk en je vragen werden goed beantwoord. De uitleg en tips met rijlessen waren super en er wordt goed naar je examen toe gewerkt.

Hoefstraat 10a

5345 AM Oss