Een goed bedrijf!

Ik ervaar autobedrijf Tensen als een vakkundig, betrouwbaar en bijzonder klantvriendelijk bedrijf, een absolute aanrader! Onze laatste afspraak, twee weken geleden, was snel gemaakt en toen ik me een aantal dagen later realiseerde dat ik zelf niet kon was ook de nieuwe afspraak weer vlot geregeld door dezelfde vriendelijke dame. Een eerlijke prijsopgave vooraf die uiteindelijk zelfs nog meeviel. Ook onze dochter heeft nu een tweedehands auto gekocht via autobedrijf Tensen, nog steeds naar volle tevredenheid! Het is voor ons niet naast de deur maar we hebben de afstand er graag voor over.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Afspraak goed geregeld, vervangende auto, afspraken worden nagekomen en persoonlijke aandacht.

Aardige mensen vriendelijk personeel

Kan een leen auto mee erg fijn. Mag in termijn betalen als de kosten hoog zijn .

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Superrr garage waar ik al jaren kom..

Onze Picasso gaat er altijd graag heen, en komt altijd tevreden terug van zijn bezoekje..

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Service vriendelijk deskundig en meedenken

Betrouwbaar en deskundig.

Vriendelijk, meedenkend, goede kwaliteit prijs verhouding, goede service .

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Aardige mensen, goed advies.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Snel en vriendelijke geregeld.

Snelle diagnose. Direct onderdelen besteld en volgende dag gerepareerd. Ter vervanging gebruik kunnen maken van leenfiets en daarna een auto. Top geregeld.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Luistert goed naar de wensen van de klant

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Zeer goede en klant gerichte garage

Ik kom hier al jaren met verschillende merken auto’s en ook de camper Altijd zeer vriendelijk geholpen Altijd duidelijke afspraken Altijd prijs opgave van de kosten vooraf Monteurs die hun vak verstaan en elk merk aan kunnen Nooit geen verrassingen achteraf Een echte aanrader

Wij zijn prima geholpen.

Wij zijn de tevreden met auto bedrijf Tensen.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Zeer klantvriendelijk en betrouwbare indruk.

Keurige, nette zaak. Vriendelijke, persoonlijke en professionele behandeling. Flexibele service, auto over grote afstand thuis afgeleverd. Soepele inruil.

alles netjes geregeld

1 dingetje, de navigatie of box update heeft de androite koppeling verstoort, kan nu geen maps meer via mijn gsm krijgen, en ook de rest zoals spotify en zux... wat gaan we daar aan doen ? ik kom er niet uit.

Professioneel en vriendelijk

Staan voor je klaar, afspraken duidelijk, snelle en correcte hulp. En erg vriendelijk.

Leuke ervaringen

Zeer klant vriendelijk

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Vriendelijk, klantgericht en realistisch; helemaal top!

Goede wijn hoeft geen krans, maar dit is echt een prima dealer en garage!

Vriendelijk en professioneel bedrijf

Prima service, vriendelijk en eerlijk advies.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Klantvriendelijke benadering en uitvoering.

Een bedrijf waar men zéér behulpzaam is, je wordt er goed geholpen bij het maken van keuzes en adviseren je daar heel goed bij. Ook na de aanschaf, van in mijn geval een tweedehands auto blijft de service perfect!

Altijd super service!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Vriendelijke mensen en vakkundige voorlichting.

Ik heb een "nieuwe " occasion gekocht en werd goed ingelicht over hoe een en ander werkt. Daarnaast kreeg ik een redelijk bedrag voor mijn "oude" auto retour. Alleen jammer dat deze auto geen origineel reservewiel kan herbergen. En dat ik nog terug moet komen voor een noeuwe USB-poort.

Geen woorden voor!!!

Gewoon geweldig en eerlijk. Alles onder garantie verholpen. Dik tevreden.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Ontvangst is vriendelijk en de koffie is altijd aanwezig.

Het onderhoud wordt vakkundig uitgevoerd. Eventuele noodzakelijke reparaties worden na overleg naar behoren uitstekend verholpen.

Heel goede service

Wij hadden met onze Citroën Cactus twee keer problemen met de automatische versnelling. Dit probleem is goed opgelost, het viel gelukkig nog onder de garantie. We kregen steeds een leenauto. Perfect. En we werden goed op de hoogte gehouden van de reparatievorderingen. Heel goede service dus.

Duidelijk en prettig contact

Komen de afspraken na.

Positief

Hele familie daar nieuwe of gebruikte auto's gekocht.

De Dolfijn 4

1601 MR Enkhuizen

Over Auto Tensen - Enkhuizen

Welkom bij PCA Dealer Auto Tensen Enkhuizen Auto Tensen Enkhuizen is een merkspecialist voor Peugeot en Citroen in Noord-Holland. Wij verwelkomen u graag. U kunt bij ons terecht voor service en reparatie aan uw auto, tevens adviseren wij u graag bij de aanschaf van een nieuwe of gebruikte auto. Werkplaats: - APK €17,50 alle merken - Banden service - Kleine beurt - Grote beurt - Camper en bedrijfswagen - Distributieriem - Ruitreparatie - Autoschade - Ad blue - Olie Autohopper: - Verhuur van personenauto - Verhuur van (verhuis)bus - Shortlease Extra: - Verzekering - Lease - Financiering - Autoreiniging Kom langs op de Dolfijn 4 in Enkhuizen en aanschouw onze showroom!