• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek: N.v.t.

Snel opgelost

Lekke band voor de deur snel geregeld

Goede garage

Kom er al jaren altijd goed ontvangen en behulpzaam vriendelijk personeel koffie staat altijd klaar

Ben zeer tevreden.

Koffie, tijdschriften, krant. Prima.

• Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires

Vlot en vriendelijk geholpen

De verkoper had goed naar ons geluisterd en had al heel snel een auto gevonden naar onze wensen. We zijn heel blij met de auto bedankt voor jullie goede hulp en advies hierin.

Goed.

Had 2 auto’s op het oog. Wilde de jongste bekijken, maar die moest uit Utrecht komen. Dennis zorgde ervoor dat de auto er was. Na een prettig verkoopgesprek kon ik de auto 1,5 week later in ontvangst nemen. De avond voor de aflevering kreeg ik een telefoontje dat de aflevering niet door kon gaan, ik was in zak en as! Want na de aflevering zouden we met fietsen op de drager richting het zuiden rijden. Na intern overleg is het jullie tóch gelukt om de auto op de afgesproken datum te leveren! Hulde! Ik heb er een fijne plezierige auto aan. Dank voor alles!!

Professioneel en vakkundig

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Ik heb een prima ervaring met auto Tensen

Er is met mij meegedacht en er was alle tijd en aandacht. Met als resultaat een mooie auto en hopelijk een goed contact voor de komende jaren.

Super!

Service gericht , erg meedenkend met de klant. Zeer vriendelijk personeel. Ik ben zeer tevreden en blij met mijn UP...

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Keurig en correct behandeld

Afspraken top, behandeling top , echt gezellig en warm voel je je thuis

een top bedrijf

Super lieve mensen en behulpzaam , geen op en aanmerking. er mogen best wel meer van zulke bedrijven bestaan .

Verkoper=prettig

na een contact moment, klein gevalletje meteen opgelost, klasse, AUTO TENSEN!!!!!! Met vriendelijke groet

Prima.

Afspraak werd nagekomen. Zoals altijd de communicatie en afhandeling goed.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Had eigenlijk ook niet anders verwacht , daarbij eerst overleg als er meer vervanging nodig is dan je verwacht. Top doorgaan zo.

Vriendelijk en proffesioneel

Zeer gorf

Prettig te woord gestaan

Goed gevoel erbij.

• Service N.v.t.

Super klantvriendelijk

Ik ging een proefrit maken kwam ik terug bent u er nu al was hun vraag mijn man was niet mee en ik kom uit Den Helder mocht ik de auto meenemen om hem thuis te laten zien …. Zat er niet genoeg benzine in dus ik had wat bij gegooid krijg ik dat geld ook gewoon nog terug, nog nooit zoiets meegemaakt echt Top!!!!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Super vriendelijk en top service

Zeer klantvriendelijk, verstand van zaken en als er iets is wordt er meteen contact opgenomen.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Fijne plek om een auto te kopen.

Ik hoorde dat er een auto te koop kwam die in de buurt kwam van mijn omschrijving. Ze konden mij gelijk goed informeren en waren flexibel met het inplannen van een testrit. Hierna waren ze erg behulpzaam en realistisch tijdens het aankoop proces. Zou ze zeker aanraden als je een auto zoekt, erg betrouwbare mensen.

Vlotte afhandeling

Afspraak maken gaat netjes en snel. De afspraak zelf verloopt erg vlot.

Tevreden klant

Top service!

Ik kom sinds een paar jaar bij Auto Tensen en altijd word ik vriendelijk en snel geholpen.

• Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires

Snelle afhandeling, goed advies, normale prijzen.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Perfecte service, deskundig en vriendelijk.

Auto Tensen is een Peugeot dealer/garage waar je altijd vriendelijk wordt geholpen. De service is perfect en het personeel is zeer deskundig en betrouwbaar.

Gewoon goede service!

Auto voor APK en onderhoud gebracht, ik heb netjes gratis vervangend vervoer gekregen en het bedrijf belt je op als er extra kosten aan de auto zijn.

Over Auto Tensen - Enkhuizen

Welkom bij PCA Dealer Auto Tensen Enkhuizen Auto Tensen Enkhuizen is een merkspecialist voor Peugeot en Citroen in Noord-Holland. Wij verwelkomen u graag. U kunt bij ons terecht voor service en reparatie aan uw auto, tevens adviseren wij u graag bij de aanschaf van een nieuwe of gebruikte auto. Werkplaats: - APK €17,50 alle merken - Banden service - Kleine beurt - Grote beurt - Camper en bedrijfswagen - Distributieriem - Ruitreparatie - Autoschade - Ad blue - Olie Autohopper: - Verhuur van personenauto - Verhuur van (verhuis)bus - Shortlease Extra: - Verzekering - Lease - Financiering - Autoreiniging - PCA pechhulppas €59,50 per jaar Kom langs op de Dolfijn 4 in Enkhuizen en aanschouw onze showroom!