BevredIgend

Was geholpen door Marieke en Roan Voldoende informatie gekregen van beide.

Topservice

Goede service, beschikking over vervangend vervoer terwijl mijn auto in onderhoud is, er wordt keurig overlegd voor onderdelen vervangen worden, vriendelijk personeel, je kunt alles vragen en krijgt netjes en vriendelijk antwoord en uitleg.

Top...

mijn handicap belemmert ook een communicatie en ik ben doof door een Lockdown wordt steeds moeilijk om naar andere auto zoeken gelukkig heb ik een contactpersoon bij auto Tensen voor een communicatie dat ik niet kan bellen alleen maar mailen .. bedankt voor Fiat 500 gevonden

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

prima service, snelle levering en fijne contacten

Ik ben prettig en professioneel geholpen. Alles is vlot en deskundig verlopen.

Snel en goed geholpen

Meedenkend, snel en goede service

Zeer behulpzaam, meedenkend

Ze hebben kosteloos auto tijdelijk uitgeleend tijdens de reparatie

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Professioneel, eerlijk en klant vriendelijk

Ik ben al een paar jaar bekent en klant bij deze garage. Dus kan zonder problemen aangeven dat dit een goed en professioneel bedrijf is waar ze ook aan hun klanten denken en ben altijd goed en vriendelijk geholpen ik zeg top!

Keurig geholpen

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Had een vraag en werd meteen geholpen.

Mijn ervaring is al jaren heel positief. I vertrouw ook volledig op de deskundigheid en betrouwbaarheid van dit bedrijf.

Uitstekend geholpen.

Sleutel/Afstandsbediening weigerde regelmatig dus even snel langs voor een nieuwe batterij. Goed en snel geholpen.

Gewoon super geholpen.

Een appje naar de garage eigenaar. En verkoper wist genoeg met een paar woorden. De aangeboden auto die hij had gezocht binnen de PCA groep was gewoon precies wat we zochten. Hopelijk blijft die blijheid met de auto als ook de kwaliteit op het te verwachten niveau blijft.

Top auto dealer

We waren op zoek naar een andere auto en met de hulp van de medewerkers van Auto Tensen zijn we nu heel blij met onze nieuwe bolide. Auto Tensen bedankt.

Alles perfect geregeld

Prettige ontvangst, heldere uitleg van de werking van de laadklep van het busje. Cabine was brandschoon. Zeer tevreden

• Reden bezoek: N.v.t.

Zeer klantvriendelijk en kundig

Zeer klantvriendelijk. Alle medewerkers. Goed advies. Duidelijke communicatie. Geen verrassingen achteraf. Kundig personeel. Zeer tevreden. Ik kom er al jaren.

Prima op alle fronten

Goede service, vriendelijke behandeling, deskundig

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Ik ben een zeer tevreden klant.

Vanaf het eerste kontakt tot aan de proefrit en de papieren afhandeling van de (ver)koop was de communicatie direct en prettig. Dit betrof de telefoon, whatsapp en e-mail. Ik heb nog nooit zo ontspannen een tweedehands auto gekocht. Ik werd goed op de hoogte gehouden van alles. Er waren geen loze beloften en zelfs mijn oude inruilauto werd goed verkocht. Al met al zeer tevreden.

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Betrof het wisselen van zomer naar winterwielen.

Prettig geholpen

Leuk behandeld, prettige samenwerking prima service

Vriendelijk en betrouwbaar!

Zeer correct behandeld bij de aanschaf van mijn nieuwe bedrijfsbus. Vriendelijk, betrouwbaar en proffesioneel Een fijne zaak dus!

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Vriendelijk personeel en goede service

Kundig en betrouwbaar

Als klant voel je je serieus genomen

prettig

korte en volledige en deskundige uitleg over wat voor beurt de auto krijgt

Geweldige service.

Stond met lekke band bij mijn werk. Ik heb mijn sleutel naar de garage gebracht. Zij hebben de auto opgehaald en meteen voorzien van winterbanden. Deze klus kwam even tussendoor. En in een middag was alles weer voor elkaar!

Goed geregeld,

Na dat ik het probleem had uitgelegd, is er gelijk gehoor aan gegeven. De aanpak en de planning was goed. Bedankt.

• Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires

Busje huren zoals het hoort!

Zaterdag 21 november een busje met laadklep gehuurd bij Auto Tensen Enkhuizen. Van begin tot eind gewoon een fijne ervaring. Ik had zondag 15 november online gereserveerd. Maandagochtend 9 uur werd telefonisch contact met me opgenomen om alles te bevestigen en af te stemmen wanneer ik hem op wou halen. Geen verborgen extra kosten, gewoon wat er op de website stond. Zaterdag busje opgehaald. Was gloednieuw en schoon. De ene kras die erop zat stond netjes op het formulier al aangegeven. Kreeg netjes uitleg van de werking van de laadklep en de afstandsbediening ervan. Bij inleveren afgetankt (ik had er uiteindelijk maar 15 km mee gereden) en er ging niet meer dan voor 5 euro aan diesel in. Was dus echt vol bij ophalen. En tot slot ook de borg binnen 2 dagen teruggestort op de rekening.

• Reden bezoek: N.v.t.

Over Auto Tensen - Enkhuizen

Welkom bij PCA Dealer Auto Tensen Enkhuizen Auto Tensen Enkhuizen is een merkspecialist voor Peugeot en Citroen voor Noord-Holland. Wij verwelkomen u dan ook graag bij Auto Tensen Enkhuizen PCA dealer. U kunt bij ons terecht voor service en reparaties van uw Peugeot en Citroën, tevens adviseren wij u graag bij de aanschaf van een nieuwe of gebruikte Peugeot of Citroën. Apk Keuring Enkhuizen Banden Service Kleine beurt Grote beurten Campers en Kleine bedrijfswagens Distributieriemen Kom langs op de Dolfijn 4 in Enkhuizen en aanschouw onze showroom!