Super, afspraken worden 100% nagekomen.

Heb mijn vorige auto ingeruild, die al twee jaar in onderhoud was bij Auto Knobben, na volle tevredenheid. Heb een Nissan Juke aangeschaft en alle afspraken die we hebben gemaakt zijn allemaal perfect nagekomen, nogmaals bedankt.

Inderdaad knudde

Echt knudde. Heb nu mijn 3de auto (Audi a6,bmw 523i en nu bmw225 xe) bij dit bedrijf gekocht. Helemaal niks op aan te merken. Da's toch knudde! Vriendelijk, kennis van zaken, betrouwbaar en..... slechte koffie. Als ze daar nog wat aan doen....

Open en eerlijk en prima service

Mooie gebruikte Nissan gekocht. Paar kleine opmerkingen zijn prima verholpen. Auto Knobben reageerde proactief om opmerkingen te verhelpen!

Goed = Goed

De aanschaf van mijn vorige auto is uitstekend bevallen, wederom bij Auto Knobben een auto aangeschaft. Vriendelijk geholpen en Auto Knobben heeft altijd mooie occasions staan!

Top garage! Betrouwbaar, prettig en kundig!

2.5 jaar geleden kocht ik een mooie Audi S5 bij Stephan, 6 mnd later besloot ik om toch maar wat kleiner te gaan rijden en Stephan heeft voor mij toen de auto die ik graag wilde voor mij geimporteerd, de Audi kon gewoon weer worden ingeruild tegen een hele goede prijs NIETS is voor Auto Knobben teveel!! 2 weken geleden kwam ik weer op de website van Auto Knobben terecht en daar stond zoals vaker een pracht auto te koop! Stephan wist meteen wie ik was en na sparren over de inruil van mijn unieke auto zijn we eruit gekomen. Opnieuw ga ik me laten verrassen door Auto Knobben en bij deze BOVAG/BOSCH SERVICE garage kan je met een gerust hart je auto kopen! Ga zo door mannen!!

Zeer goed Gewoon zo doorgaan

Onlangs een echt prachtige BMW X5 gekocht maar ondanks alles blijven de elektronische problemen zich opstapelen na overleg heeft de heer knobben toen besloten de auto terug te nemen en daadwerkelijk alles uit de kast gehaald om voor ons en passende jongeren auto aan te bieden We zijn ondertussen ontzettend blij met onze BMW 520 en een jongere auto 80000 km minder en alle problemen voor ons opgelost Chapeau voor Stefan knobben en zijn monteurs

Gewoon goed

Goede en snelle service

Fijn en net autobedrijf

Onze ervaring met dit autobedrijf is zeer goed. Wij hebben daar via internet een mooie auto gekocht. Bij het ophalen van de auto was alles netjes geregeld. Wij hadden een paar kleine dingetjes die we nog graag gedaan zagen hebben en dat werd gelijk geregeld. Wij zijn geholpen door Dinand. Een vriendelijke en nette jongeman. Voor een eventuele tweede auto, of in de toekomst een andere, zullen wij zeker terugkomen bij dit bedrijf.

Adres waar ik opnieuw zaken mee zou doen

Tweedehands VW Golf Plus gekocht, inmiddels ruim half jaar geleden. Eerste indruk was meteen goed, auto was netjes gewassen toen we na afspraak kwamen. Over de prijs (zonder inruil) waren we het meteen eens. Bij aflevering was de auto, volgens afspraak, netjes bijgewerkt en achterbumper gespoten. Inmiddels halfjaar probleemloos verder. Eerlijke auto, eerlijke deal.

Professioneel bedrijf en klantvriendelijk!

Reeds vele jaren geleden (+/- 2009) in Lemelerveld bij Stephan Knobben en zijn vader aan huis al eens een auto gekocht. Nu 11 jaar later in 2020, coronatijd, bij een volwassen bedrijf in Dalfsen terecht gekomen. Mooi compleet en keurig verzorgd autobedrijf met een prima uitstraling. Ook nu weer goed en snel zaken kunnen doen met Stephan en een prachtige Volkswagen Touran aangeschaft voor een prima prijs. Na de proefrit enkele kleine cosmetische punten aangegeven, welke voor aflevering moeiteloos werden aangepakt. Kortom, zeer tevreden over de aankoop. Ik zal dit bedrijf bij een ander zeker aanbevelen.

Uitstekende auto gekocht met zeer goede service

Na een mooie overeenkomst gesloten te hebben is de Volvo geheel gratis aan huis gebracht. Eenmaal in bezit heb ik een aankoop keuring gedaan bij de Volvo dealer. Hier kwamen enkele kleine bijzonderheden uit. In goed overleg is de Volvo weer opgehaald en gerepareerd zonder overige kosten en zonder gezeur. Knobben pakte zijn verantwoordelijkheid en verkocht geen praatjes maar goede afspraken. Behalve dat ik zeer tevreden ben met de auto en de goede prijs die ik ervoor betaald heb is de communicatie en oplossingsgerichtheid uitstekend. Mijn ervaring bij autobedrijf Knobben springt met kop en schouders boven mijn andere ervaringen van auto verkopers.

Wat een betrouwbare service!

Nu een paar keer een auto gekocht bij auto knobben in Dalfsen. Een heel prettig bedrijf die een steeds wisselende voorraad gebruikte auto’s hebben die stuk voor stuk bijzonder zijn. Afspraken over garantie en service worden 100% nagekomen zonder gezeur! Dat maakt dat ik het onderhoud aldaar laat uitvoeren en in de toekomst met vertrouwen weer een auto zal afnemen!

Stephan en Auto Knobben, Jullie zijn een top bedrijf! Bedankt voor alles en ik ga genieten van de nieuwe Bolide! Hier kan je gerust je auto kopen, Auto Knobben zal er alles aan doen om klanten een goede auto te verkopen, als er dan toch problemen zijn dan wordt het ook netjes opgelost. Groetjes Sam

In mei 2017 een mooie VW Passat bij auto Knobben gekocht. Omdat ik zelf nog een setje winterbandjes bij mn oude passat kon leveren, hebben ze mij er ook een mooie set winterbanden bij gedaan, inclusief velgen. Over de service van auto Knobben niets dan lof! Toen verderop in het seizoen het wat kouder werd, werd de motor onvoldoende warm. Zonder een onvertogen woord de hoofdthermostaat vervangen, best wel ff een klusje bij een Passat. Probleem was daarmee nog niet meteen verholpen, dus daarna ook nog de bypass thermostaat van de DSG bak vervangen, ook weer zonder extra kosten. Probleem was hiermee definitief verholpen. Kortom, ben zeer tevreden en zeker een aanrader!

Vorige week een mooie auto gezien bij deze garage.. Mijn huidige Auto wilde Stephan wel inruilen dus de deal was snel beklonken. Ik heb er al het vertrouwen in dat deze mannen een top auto gaan afleveren deze week. Ga zo door! .Gr Sam

Een mooie BMW 320 bij Auto Knobben gekocht. Ben er zeer tevreden over. Erg goed geholpen door Stephan en zijn collega \'s. Ze hebben er alles aan gedaan de auto in een top staat aan ons af te leveren. Het was wel even doorbijten om de extra geleverde trekhaak in de BMW software te programmeren maar ook dat is gelukt.

Zoals gezegd begin 2017 langs geweest voor een kleine reparatie, de afhandeling en nakomen van afspraken zijn uitmuntend. Goede zaak. Ik ga mijn hier gekochte auto bijna doorverkopen; ik zou er gerust nog een auto kopen :)

wij hebben bij autobedrijf een gebruikte auto gekocht,en we zijn super tevreden. dat zijn menden die komen de afspraken na, echt TOP. wat een goede service ,en klantvriendelijk. die verdienen van ons een dikke 10. we gaan daar zeker weer terug

Normaal post ik nooit iets op reverenties. Maar dit moet ik toch echt even kwijt!!! Ondertussen alweer een tijdje geleden een super fijne Audi gekocht. Bleek de auto toch koelvloeistof te verbruiken. Contact gehad met Stephan, die daarop reageerde, kom maar even langs dan kijken we er naar. De heren van de werkplaats constanterden het probleem. Waarop er een nieuw onderdeel besteld moest worden. Die er de week erop vervangen kon worden. En dat geheel kosteloos terwijl het niet binnen de garantie afspraken viel. Ik kan iedereen deze TOP zaak aanbevelen. Voor mijn volgende auto kom ik er hoogstwaarschijnlijk weer! Vergeet ik nog te melden dat de inruil van mijn vorige auto ook zeer goed was. Keep up the good work!!!!

In april dit jaar een auto gekocht. Ik kreeg een zeer nette inruilprijs voor mijn huidige auto. De service die Stephan verleend is uitstekend, hij doet echt zijn best om een zo goed mogelijke auto af te leveren. Ook m.b.t. de aftersales zijn ze erg goed en issues worden goed opgelost. Ik had vrijwel direct na aankoop een xenon unit stuk, en ondanks dat dit eigenlijk geen garantie was, is dit toch kosteloos verholpen. Een aanrader om bij dit autobedrijf een auto aan te schaffen.

Al meerdere malen auto\'s gekocht bij dit bedrijf en bij elke auto met een goed gevoel daar weg gereden door de goede service en contact met dit bedrijf in een woord super