Als zeer prettig ervaren

No nonsense bedrijf. Duidelijk en eerlijk Alles snel en naar wens afgehandeld bij de aankoop van een e golf. Teun bedankt.

Fantastisch bedrijf

Vandaag een mooie bmw 1 serie gekocht voor mijn zoon, zeer nette auto...hiij is er echt blij mee. We zijn netjes geholpen door Knobben auto , dit bedrijf heeft zeker hart voor de zaak en zijn echte auto liefhebbers, nogmaals bedankt voor de aankoop.... Mvg Mark Blom

Top bedrijf met goede service

Mooi en goede service hebben er begin oktober een audi a5 s line gekocht waar we op geattendeerd werden ivm olieverbruik hebben een motormodificatie gehad waar nieuwe zuigers en waterpomp en distributie ketting op zijn gekomen auto loopt als een zonnetje zijn er heel blij mee bedankt auto knobben voor de goede service top

Uitmuntende garage!!

Wij hebben bij auto Knobben een Volkswagen Tiquan gekocht. De aflever puntjen waren bij het ophalen netjes gerepareerd. Tijdens het gebruik zijn wij een aantal dingen tegengekomen, die hebben ze netjes opgelost Onze ervaringen mer andere garages zouden hier totaal anders op hebben gereageerd. Ze zijn altijd netjes en denken met je mee en staan voor je klaar! Bij dit bedrijf is je voertuig in goede handen. Auto Knobben is vakkundig met oog voor service en kwaliteit. Klantvriendelijkheid is op en top, wat je tegenwoordig niet overal meer tegenkomt bij garages.

Fabeltastisch

Vandaag mijn BMW Z4 cabrio opgehaald en hij stond super glimmend en geheel schoon van binnen en van buiten op mij te wachten bij aankomst. Een lust voor het oog en een lust om mee te rijden. Vanaf het moment van mijn eerste kennismaking met Auto Knobben, nu bijna 2 weken geleden voor een proefrit met deze Z4, ben ik enorm onder de indruk geraakt van hun interpretatie van "klantbeleving". Werkelijk een openbaring om mee te maken hoe behulpzaam ze zijn met werkelijk de kleinste details. Geen enkele vorm van opdringerigheid of wat ook. En dat goede gevoel van bijna twee weken geleden werd vandaag nogmaals bevestigd bij het ophalen van de auto. Voorafgaand aan de proefrit werd keurig gemeld dat het dak niet open wilde, maar dat het uiteraard volledig zou worden hersteld. Ik heb op dat moment geen seconde getwijfeld aan de oprechtheid van deze mensen en de auto gekocht. En het dak werkt uiteraard perfect en met dit weer is dat simpelweg vet kikken, ook op mijn leeftijd. Grote beurt gehad, nieuwe APK en ze hebben zelfs besloten er nieuwe sloffen onder de zetten. Had ik niet om gevraagd. Echt supertop, klant staat hier op nr één. Ik kan dit autobedrijf oprecht iedereen van harte aanbevelen.

Toppers.

Geen gezeik, openheid en eerlijkheid staan hoog in mijn vaandel. Audi a 4 Avant gekocht, en was reuze blij. Er waren wat problemen, zoals hoog olieverbruik ,maar daar werd ik op geattendeerd tijdens de koop. Auto heeft andere zuigers gekregen, met toebehoren. Ook heb ik de distributie en waterpomp mee laten nemen, en betaalde alleen de kosten van waterpomp en distributieketting zoals afspraak. Alles is verholpen, en alles gefixt binnen 4 dagen. Grote klasse. Auto rijd als een zonnetje.. Ga zo door mannen.

Eerlijk en oplossingsgericht

Audi A4 Avant gekocht. Open en eerlijk bedrijf. Geen moeilijk gedoe en komen afspraken na. Mijn volgende auto koop ik weer daar.

De geleverde service is fantastisch, ongekend goed.

Wij hebben hier een Volkswagen Tiquan gekocht. De aflever puntjes waren bij het ophalen netjes gerepareerd. Tijdens het gebruik zijn we nog wat punten tegengekomen die bij de proefrit niet opgevallen waren. Met eerdere ervaringen van ander garages (dealers) hadden ons voorbereid op een stevige onderhandeling over wie nu waarvoor verantwoordelijk is. Daar is bij Auto Knobben helemaal NIETS van te merken. Alles word goed ontvangen en word zonder commentaar geregeld. Zelfs zaken die normaal zijn bij een occasion worden zonder probleem geregeld.

Super, afspraken worden 100% nagekomen.

Heb mijn vorige auto ingeruild, die al twee jaar in onderhoud was bij Auto Knobben, na volle tevredenheid. Heb een Nissan Juke aangeschaft en alle afspraken die we hebben gemaakt zijn allemaal perfect nagekomen, nogmaals bedankt.

Inderdaad knudde

Echt knudde. Heb nu mijn 3de auto (Audi a6,bmw 523i en nu bmw225 xe) bij dit bedrijf gekocht. Helemaal niks op aan te merken. Da's toch knudde! Vriendelijk, kennis van zaken, betrouwbaar en..... slechte koffie. Als ze daar nog wat aan doen....

Open en eerlijk en prima service

Mooie gebruikte Nissan gekocht. Paar kleine opmerkingen zijn prima verholpen. Auto Knobben reageerde proactief om opmerkingen te verhelpen!

Goed = Goed

De aanschaf van mijn vorige auto is uitstekend bevallen, wederom bij Auto Knobben een auto aangeschaft. Vriendelijk geholpen en Auto Knobben heeft altijd mooie occasions staan!

Top garage! Betrouwbaar, prettig en kundig!

2.5 jaar geleden kocht ik een mooie Audi S5 bij Stephan, 6 mnd later besloot ik om toch maar wat kleiner te gaan rijden en Stephan heeft voor mij toen de auto die ik graag wilde voor mij geimporteerd, de Audi kon gewoon weer worden ingeruild tegen een hele goede prijs NIETS is voor Auto Knobben teveel!! 2 weken geleden kwam ik weer op de website van Auto Knobben terecht en daar stond zoals vaker een pracht auto te koop! Stephan wist meteen wie ik was en na sparren over de inruil van mijn unieke auto zijn we eruit gekomen. Opnieuw ga ik me laten verrassen door Auto Knobben en bij deze BOVAG/BOSCH SERVICE garage kan je met een gerust hart je auto kopen! Ga zo door mannen!!

Zeer goed Gewoon zo doorgaan

Onlangs een echt prachtige BMW X5 gekocht maar ondanks alles blijven de elektronische problemen zich opstapelen na overleg heeft de heer knobben toen besloten de auto terug te nemen en daadwerkelijk alles uit de kast gehaald om voor ons en passende jongeren auto aan te bieden We zijn ondertussen ontzettend blij met onze BMW 520 en een jongere auto 80000 km minder en alle problemen voor ons opgelost Chapeau voor Stefan knobben en zijn monteurs

Gewoon goed

Goede en snelle service

Fijn en net autobedrijf

Onze ervaring met dit autobedrijf is zeer goed. Wij hebben daar via internet een mooie auto gekocht. Bij het ophalen van de auto was alles netjes geregeld. Wij hadden een paar kleine dingetjes die we nog graag gedaan zagen hebben en dat werd gelijk geregeld. Wij zijn geholpen door Dinand. Een vriendelijke en nette jongeman. Voor een eventuele tweede auto, of in de toekomst een andere, zullen wij zeker terugkomen bij dit bedrijf.

Adres waar ik opnieuw zaken mee zou doen

Tweedehands VW Golf Plus gekocht, inmiddels ruim half jaar geleden. Eerste indruk was meteen goed, auto was netjes gewassen toen we na afspraak kwamen. Over de prijs (zonder inruil) waren we het meteen eens. Bij aflevering was de auto, volgens afspraak, netjes bijgewerkt en achterbumper gespoten. Inmiddels halfjaar probleemloos verder. Eerlijke auto, eerlijke deal.

Professioneel bedrijf en klantvriendelijk!

Reeds vele jaren geleden (+/- 2009) in Lemelerveld bij Stephan Knobben en zijn vader aan huis al eens een auto gekocht. Nu 11 jaar later in 2020, coronatijd, bij een volwassen bedrijf in Dalfsen terecht gekomen. Mooi compleet en keurig verzorgd autobedrijf met een prima uitstraling. Ook nu weer goed en snel zaken kunnen doen met Stephan en een prachtige Volkswagen Touran aangeschaft voor een prima prijs. Na de proefrit enkele kleine cosmetische punten aangegeven, welke voor aflevering moeiteloos werden aangepakt. Kortom, zeer tevreden over de aankoop. Ik zal dit bedrijf bij een ander zeker aanbevelen.

Uitstekende auto gekocht met zeer goede service

Na een mooie overeenkomst gesloten te hebben is de Volvo geheel gratis aan huis gebracht. Eenmaal in bezit heb ik een aankoop keuring gedaan bij de Volvo dealer. Hier kwamen enkele kleine bijzonderheden uit. In goed overleg is de Volvo weer opgehaald en gerepareerd zonder overige kosten en zonder gezeur. Knobben pakte zijn verantwoordelijkheid en verkocht geen praatjes maar goede afspraken. Behalve dat ik zeer tevreden ben met de auto en de goede prijs die ik ervoor betaald heb is de communicatie en oplossingsgerichtheid uitstekend. Mijn ervaring bij autobedrijf Knobben springt met kop en schouders boven mijn andere ervaringen van auto verkopers.

Wat een betrouwbare service!

Nu een paar keer een auto gekocht bij auto knobben in Dalfsen. Een heel prettig bedrijf die een steeds wisselende voorraad gebruikte auto’s hebben die stuk voor stuk bijzonder zijn. Afspraken over garantie en service worden 100% nagekomen zonder gezeur! Dat maakt dat ik het onderhoud aldaar laat uitvoeren en in de toekomst met vertrouwen weer een auto zal afnemen!

Stephan en Auto Knobben, Jullie zijn een top bedrijf! Bedankt voor alles en ik ga genieten van de nieuwe Bolide! Hier kan je gerust je auto kopen, Auto Knobben zal er alles aan doen om klanten een goede auto te verkopen, als er dan toch problemen zijn dan wordt het ook netjes opgelost. Groetjes Sam

In mei 2017 een mooie VW Passat bij auto Knobben gekocht. Omdat ik zelf nog een setje winterbandjes bij mn oude passat kon leveren, hebben ze mij er ook een mooie set winterbanden bij gedaan, inclusief velgen. Over de service van auto Knobben niets dan lof! Toen verderop in het seizoen het wat kouder werd, werd de motor onvoldoende warm. Zonder een onvertogen woord de hoofdthermostaat vervangen, best wel ff een klusje bij een Passat. Probleem was daarmee nog niet meteen verholpen, dus daarna ook nog de bypass thermostaat van de DSG bak vervangen, ook weer zonder extra kosten. Probleem was hiermee definitief verholpen. Kortom, ben zeer tevreden en zeker een aanrader!

Vorige week een mooie auto gezien bij deze garage.. Mijn huidige Auto wilde Stephan wel inruilen dus de deal was snel beklonken. Ik heb er al het vertrouwen in dat deze mannen een top auto gaan afleveren deze week. Ga zo door! .Gr Sam