• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Stephan en Auto Knobben,\r\n\r\nJullie zijn een top bedrijf!\r\nBedankt voor alles en ik ga genieten van de nieuwe Bolide!\r\n\r\nHier kan je gerust je auto kopen, Auto Knobben zal er alles aan doen om klanten een goede auto te verkopen, als er dan toch problemen zijn dan wordt het ook netjes opgelost.\r\nGroetjes Sam\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In mei 2017 een mooie VW Passat bij auto Knobben gekocht. Omdat ik zelf nog een setje winterbandjes bij mn oude passat kon leveren, hebben ze mij er ook een mooie set winterbanden bij gedaan, inclusief velgen. Over de service van auto Knobben niets dan lof! Toen verderop in het seizoen het wat kouder werd, werd de motor onvoldoende warm. Zonder een onvertogen woord de hoofdthermostaat vervangen, best wel ff een klusje bij een Passat. Probleem was daarmee nog niet meteen verholpen, dus daarna ook nog de bypass thermostaat van de DSG bak vervangen, ook weer zonder extra kosten. Probleem was hiermee definitief verholpen. Kortom, ben zeer tevreden en zeker een aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorige week een mooie auto gezien bij deze garage..\r\nMijn huidige Auto wilde Stephan wel inruilen dus de deal was snel beklonken.\r\nIk heb er al het vertrouwen in dat deze mannen een top auto gaan afleveren deze week. Ga zo door! .Gr Sam

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een mooie BMW 320 bij Auto Knobben gekocht. Ben er zeer tevreden over. Erg goed geholpen door Stephan en zijn collega \'s. Ze hebben er alles aan gedaan de auto in een top staat aan ons af te leveren. Het was wel even doorbijten om de extra geleverde trekhaak in de BMW software te programmeren maar ook dat is gelukt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zoals gezegd begin 2017 langs geweest voor een kleine reparatie, de afhandeling en nakomen van afspraken zijn uitmuntend. Goede zaak. Ik ga mijn hier gekochte auto bijna doorverkopen; ik zou er gerust nog een auto kopen :)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf wij hebben bij autobedrijf een gebruikte auto gekocht,en we zijn super tevreden. dat zijn menden die komen de afspraken na, echt TOP.\r\nwat een goede service ,en klantvriendelijk. \r\ndie verdienen van ons een dikke 10.\r\nwe gaan daar zeker weer terug

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Normaal post ik nooit iets op reverenties. Maar dit moet ik toch echt even kwijt!!! \r\nOndertussen alweer een tijdje geleden een super fijne Audi gekocht. Bleek de auto toch koelvloeistof te verbruiken. Contact gehad met Stephan, die daarop reageerde, kom maar even langs dan kijken we er naar. \r\nDe heren van de werkplaats constanterden het probleem. Waarop er een nieuw onderdeel besteld moest worden. Die er de week erop vervangen kon worden. En dat geheel kosteloos terwijl het niet binnen de garantie afspraken viel. \r\nIk kan iedereen deze TOP zaak aanbevelen. \r\n\r\nVoor mijn volgende auto kom ik er hoogstwaarschijnlijk weer! \r\nVergeet ik nog te melden dat de inruil van mijn vorige auto ook zeer goed was. \r\nKeep up the good work!!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In april dit jaar een auto gekocht. Ik kreeg een zeer nette inruilprijs voor mijn huidige auto. De service die Stephan verleend is uitstekend, hij doet echt zijn best om een zo goed mogelijke auto af te leveren. Ook m.b.t. de aftersales zijn ze erg goed en issues worden goed opgelost. Ik had vrijwel direct na aankoop een xenon unit stuk, en ondanks dat dit eigenlijk geen garantie was, is dit toch kosteloos verholpen. Een aanrader om bij dit autobedrijf een auto aan te schaffen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al meerdere malen auto\'s gekocht bij dit bedrijf en bij elke auto met een goed gevoel daar weg gereden door de goede service en contact met dit bedrijf in een woord super

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deze zaak bezocht omdat er een auto stond die onze interesse had. We moesten hiervoor 200 km rijden, maar doorslaggevend waren de positieve beoordelingen op de website. Na de eerste proefrit waren we nog niet helemaal overtuigd. Een klein technisch mankement werd in de week erna verholpen,waarna we een tweede proefrit hebben gemaakt. De positieve beoordelingen zijn zeker waar.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gisteren een Citroën C4 Aircross gekocht bij Auto Knobben. Na een testrit bleek de auto nog behoorlijk te trillen. Dit was ons voor de testrit ook eerlijk verteld. Het bleek te gaan om een motorsteun en een kapot vliegwiel. Dit alles is uitstekend verholpen. We kregen ook nog een prima prijs terug voor onze oude auto. Alles wat ze zeggen komen zo ook na. Telkens prima contact onderhouden met de eigenaar Stefan Knobben. Een leuke enthousiaste ondernemer. Wat hij zegt maakt hij ook waar. Dus mocht je op zoek zijn naar een andere auto dan kan ik Auto Knobben in Dalfsen iedereen aanbevelen !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Recent een Audi A3 gekocht bij Auto Knobben. Het eerste wat mij opviel over dit bedrijf waren de goede reviews. En na een bezoek aan dit autobedrijf heb ik besloten om de auto aan te schaffen. Ik kreeg een eerlijke inruil voor mijn huidige auto en heb besloten de auto te kopen. Auto Knobben komt de gemaakte afspraken netjes na en het was zelfs mogelijk om de auto \'s avonds op te halen vanwege mijn werk. Zoek je een eerlijke en nette garage, dan raad ik Auto Knobben aan!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fantastische service, eerlijk, betrouwbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een top bedrijf,\r\nMan een man, woord een woord.\r\nMet andere woorden als iets gezegd of beloofd is word dit op zeker nageleefd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na jaren in een auto met dieselmotor te hebben gereden besloot ik om twee maanden geleden een auto met benzinemotor aan te schaffen. Toch niet de \"klik\" en het vertrouwde gevoel dat ik had bij het rijden in een diesel. Stephan gebeld om te vragen wat hij voor mij kon betekenen. Zonder enig probleem kon ik mijn auto, onder dezelfde prima voorwaarden, omruilen voor een andere.\r\nDit bedrijf en vooral de jonge, enthousiaste ondernemer verdienen een groot compliment voor de klantvriendelijke opstelling. Dikke 10!!

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een fijne man die Harry, ik kreeg meteen een gevoel van betrouwbaarheid omdat duidelijk niet alles om centjes draait. Na een proefrit besloten een mooie diesel BMW 3 serie coupe mee te nemen naar Rotterdam. Klantvriendelijkheid is duidelijk merkbaar in dit toch wel familiebedrijf. Binnenkort ga ik er langs voor een hopelijk kleine reparatie onder garantie. Zodra dat achter de rug is zal ik de service en deskundigheid ook kunnen beoordelen. Ik zal hier zeker nogmaals een auto durven te kopen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Stephan is een hele eerlijke en redelijke autoverkoper, enige in zijn soort. Bood uitstekende inruilprijs en keurige afleverservice.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top service. Ik raad autoknobben zeker aan. Service waar andere bedrijven echt van kunnen leren. \r\nMocht er in de toekomst een geschikte auto te koop staan kom ik zeker weer terug!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben afgelopen zomer een andere auto aangeschaft bij Auto Knobben. Prettige communicatie en afhandeling, afspraak is afspraak en komen ze zekers na. Wij komen hier zeker weer een auto kopen als we er aan toe zijn.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik heb een auto gekocht bij auto knobben waar ik een aantal tegen vallers mee heb gehad.ondanks dat de garantie reeds verlopen was werd ik nog steeds op een klantvriendelijke manier geholpen.\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf hoi stel me even voor ik ben Johan Kremer ik ben bij auto bedrijf knobben geweest voor een bedrijfauto ik ben daar zeer goed geholpen nu kan ik mijn stukadoorsbedrijf goed mee van start gaan\r\nik raad autoknobben aan

Over Auto Knobben