Geen vertrouwen in deze zaak

Vrijdag 3 juli 2020 een proefrit aangevraagd voor een citroen C3 in de ochtend/middag. Eind van de ochtend werd ik gebeld dat de auto er nog niet was. Hij was nog in bezit van een vaste klant, terwijl ik een afspraak had voor een proefrit. Niet echt een lekker begin, en hierdoor kreeg ik al de indruk dat ik niet serieus werd genomen. Zaterdag ochtend een nieuwe afspraak gemaakt. Na een lange rit eenmaal aangekomen bleek dat de auto er niet was. Totaal geen vertouwen in deze zaak, en ze nemen mij dus niet serieus. Geen aanrader dus!

prima geholpen

snel en vriendelijk

Correct en vriendelijk geholpen

Bij aanschaf auto keurig alles afgeleverd.

Goed en professioneel

Fijne garage. Komt afspraken na. Goede service!

De auto bij aankoop netjes afgeleverd incl. nieuwe remschijven en -blokken. Minpuntjes: routeplanner en airco werkten niet. Inmiddels op zeer korte termijn naar alle tevredenheid hersteld

Prettig geholpen, fijne mensen.

We werden goed ontvangen, en prettig geholpen. Auto ingeruild voor een ander. Goede service.

Alles goed geregeld

Geeproblemen

Super, zoals het hoort.

Gewoon correct, geen gedonder.

Snel, vriendelijk en kwalitatief perfect

Auto voor een kleine beurt en fixen van de airco gebracht. Alles een nette prijs en een goed gespecificeerde factuur :)

Snelle service eerlijke prijd

Apk super snel uitgevoerd geen verrassingen bij de prijs. Vriendelijke medewerkers.

Snel en vakkundig geholpen

Zeer goede service

Om een proefrit te maken, kwamen ze gewoon de auto naar mijn huis brengen, ruim 125km verderop! Zeer nette chauffeur en vriendelijk contact.

Klantvriendelijk/ oplossingsgericht

De medewerkers staan je vriendelijk te woord. Mijn betaling lukte niet omdat ik mijn saldo niet goed had staan. Samen gezocht naar oplossingen en de medewerker was super geduldig. Daarnaast een super mooie auto gekocht natuurlijk :-)

Voortreffelijke service

We hebben onze tweedehands auto gekocht bij Auto Reuvers en alles op afstand, heel modern, via mobiel en whats app kunnen regelen. De keuze om Auto Reuvers te kiezen ondanks het feit dat we op 2,5 uur rijden van ze wonen was niet moeilijk. Onze droomauto stond daar en we waren getipt dat de service en vriendelijkheid hoog in het vaandel stonden. In de garantieperiode kreeg onze auto een mankement, schijnbaar typisch volvo mankement. We hebben nogmaals ondervonden dat de service van Auto Reuvers geweldig is. Ze hebben onze auto opgehaald en ook nog een leenauto achtergelaten. Na reparatie van onze auto hebben wij hem natuurlijk zelf opgehaald. Alles is gerepareerd en geregeld onder garantie en onze auto rijdt weer als een zonnetje. Wij kunnen Auto Reuvers aanbevelen als een modern bedrijf met een zeer goede en vriendelijke service.

Prima garage

Prima en vakkundige garage

Ik kan niet anders zeggen: geweldig

Mijn ervaring is heel prettig. In één woord : geweldig. De mensen zijn vriendelijk en behulpzaam. En de service is van grote klasse.

Zeer goede service

Goede service en duidelijke afspraken

Zeer klantvriendelijk en ongedwongen

De manier van handelen , aanbieden , mogelijkheden uitleggen ging op een zeer prettige en vooral ongedwongen manier. Vragen werden direct goed beantwoord en duidelijkheid werd geboden bij de hele afhandeling. Ook de klankvriendelijkheid en ontvangst en alles daar om heen kan ik alleen maar aangeven met een hoog waarderingscijfer. Hulde en lof voor alles

Vlotte service.

Heel toegankelijk en Vriendelijk

Netjes vlot vakkundig en meedenken

Alles snel vakkundig gedaan

Vriendelijk ontvangst. Goede afhandeling bij aankoop auto.

Auto gekocht. Tot nu toe tevreden. Nette aflevering.

netjes correct geholpen

netjes en correct geholpen. goede uitleg, en alles volgens afspraak afgehandeld

Betrouwbaar en kundig bedrijf

Erg vriendelijke medewerkers en top garage

Top garage merg vriendelijk personeel