Afspraak volledig nagekomen en verwachtingen overtroffen

Mijn eerste auto die met garantie gekocht is. (Ik wilde hem kopen zonder garantie maar het prijsverschil was me te klein dus met garantie gekocht) . Toch wat onvolkomenheden geconstateerd. Dus na enige tijd gemeld bij Auto REUVERS Alle genoemde punten welke naar mijn mening garantie waren werden vakkundig en volledig opgelost zonder discussie. Een puntje moet nog maar kan nu nog niet, deze wordt netjes opgelost in het nieuwe jaar. (wachten op nieuwe software). De leenauto was onderdeel van de service, erg prettig! Zeker een aanrader! Ik kom hier zeker terug.

Prima service dank jullie wel

dankjulliewel, prima!

Ik ben uitermate tevreden met Auto Reuvers, kan hem iedereen aanbevelen.

Ik heb de afgelopen jaren, zolang ik klant ben (al meer dan 5 jaar) alleen maar positieve ervaringen.

Prima geholpen

Gewoon goed

Prima garage, goeie service.. Niks mis mee.

gewoon prima garage

Goede garage, fijn personeel en koffie staat altijd klaar en de auto na de beurt weer perfekt voor elkaar.

Zoals je verwacht en hoopt

Snel, duidelijk, conform afspraak uitgevoerd.

Perfecte service, professioneel bedrijf.

Vriendelijk en vakkundig personeel. Klantgerichte houding. Moderne werkplaats.

Prima, goede service

Monteurs weten wat ze moeten doen, geen onnodige vragen en een duidelijke uitleg wat waarom gedaan moet worden.

Fijn geholpen en vlot

Super service

Ze hebben precies gedaan wat er was afgesproken . Klein beurt met Apk en winterbanden wissel en voor een nette prijs.

Klantvriendelijk en deskundig bedrijf.

Vriendelijk, deskundig en snel.

goede service en vlotte behandeling

Had spoed reparatie. Er werd meteen meegedacht en een oplossing gevonden. Auto volgende dag al klaar. Erg fijn.

zie onder

Gewoon goed. Tijd van afspraak en tijdsduur afhandeling uiterst correct

Prima geholpen

­čĹŹ

Prettig bedrijf dat goed communiceert, met klantvriendelijke medewerkers.

Vanaf het afgeven van mijn auto bij de garage, tot en met het afzetten van de auto bij mij thuis (Service!) na de onderhoudsbeurt toppie. Ook de betaling van de factuur via een direkte link is goed geregeld.

Een garage waar service nog heel gewoon is

Persoonlijk en ter zake kundig personeel vlotte service

Supersnel geholpen, voortreffelijke service!

Ik kon op korte termijn een afspraak maken. Bestelde onderdelen waren aanwezig waardoor alles in 1 dag kon worden afgehandeld. Vriendelijke mensen, bekwaam personeel!

Begripvol; snel.

Ik was een uur te laat volgens afspraak. Toch gewoon mijn banden gewisseld. Binnen 3 kwartier klaar. Het lijkt wel naoberschap.

zie hieronder :)

Goede en snelle service, bedankt!

Bij ieder bezoek een goede service!

Dit keer voor slechts een bandenwissel. Snel een afspraak gemaakt. Het was op korte termijn al mogelijk. De bandenwissel was ook vlug gereed. Zelfs de factuur dezelfde dag nog in de mailbox. Ga zo door!!

Gewoon goed en betrouwbaar

Positief. Er was zelfs de mogelijkheid om gelijk de APK te doen, maar zelf voor gekozen om dit op een andere moment te doen. gr.

Snel en goed geholpen!

Ik kon de volgende dag al terecht met de auto en het probleem is snel en goed opgelost. En top dat ik een leenauto kon meekrijgen.

Netjes, duidelijk en correct

Duidelijk wat er gedaan moest worden, netjes met het voertuig omgegaan en correcte mededeling dat de auto klaar was.

Zeer goed geholpen en vriendelijk personeel