Gewoon Goed

Word er gewoon goed en correct behandelt, geen onzin !

Altijd vriendelijk enbehulpzaam

Goed en betrouwbaar alles volgens afspraak en vriendelijke receptionist (luck)

Mijn auto jarenlang in onderhoud gehad bij Reuvers en naar volle tevredenheid. Door verhuizing naar Bilthoven afscheid moeten nemen.

Goed en deskundig geholpen

De service rondom de aankoop was uitstekend en de prijs was netjes.

Heel goede service.

Een garage met hele goede service, aardige mensen die er werken en betrokken zijn.

Goed geholpen

Winterspelen gewisseld volgens afspraak.

Geweldige service. Accu leeg en ze kwamen me van het werk ophalen. Kwartiertje gewacht en nieuwe accu. Zeer tevreden en de medewerkers zijn ontzettend vriendelijk. Een dikke 10!!!

Geweldige geholpen

Geweldige geholpen met omzetten van de winterbanden.

klein materiaal kosten

Jammer dat dit op de rekening staat bij een lamp verwisselen waarbij geen materiaal gebruikt is.

Top bedrijf

Ik ben super goed geholpen En ze staan altijd voor de klant klaar . De klant is koning bij Reuvers .

TOP SERVICE

Duidelijke afspraak vooraf. Correcte en deskundige communicatie. Afhandeling was goed en de prijs/kwaliteit verhouding was goed. Maar een antwoord op de service..... Tot de volgende beurt👍👍.

Snel geholpen en goede service

Uitstekend!!

Snelle afhandeling prima planning en zeer ervaren personeel.

Fijne en begripvolle mensen

Erg fijn geholpen. betrouwbaar bedrijf, luistert goed naar jouw wensen.

Goede communicatie en prettig geholpen!

Prima en prettig

Super service bedankt.

Goede afspraken die ook echt worden waar gemaakt. Super service, en vriendelijk, en vakkundig personeel.

Zeer goed.

Nette en betrouwbaar bedrijf

Half jaar geleden een auto gekocht waarvan de APK nog geldig was. Toezegging gehad dat de APK incl grote beurt (afleverbeurt) kosteloos alsnog gedaan werd tegen de tijd dat de APK zou verlopen. Tevens toezegging gehad voor een set winterbanden op LM velgen. Alle toezeggingen zijn een half jaar later dus echt uitgevoerd. Hiernaast net bedrijf met vriendelijk personeel. Ik zou hier zelf mijn volgende gebruikte auto kopen!

Ik ben goed geadviseerd en verder geholpen in het vinden van een auto

Op advies van anderen kwam ik bij Auto Reuvers terecht. Door een aantal slechte ervaringen met andere autobedrijven was mijn vertrouwen in het vinden van een geschikte, betrouwbare auto erg laag. Maar ik ben goed gehoord, en van bruikbaar , objectief advies voorzien waardoor ik een beslissing kon nemen en ik ben hopelijk aan een auto geholpen waar ik wat langer mee vooruit kan dan de vorige! Het is verder opvallend hoe vriendelijk iedereen er is. In de paar keer dat ik er nu geweest ben is dat steeds zo, en geldt voor iedereen die ik er ontmoet heb.

Super service!

De auto is in perfecte staat opgeleverd en was zelfs helemaal gereinigd!

Auto voor apk en kleine beurt gehad. Netjes en vriendelijk geholpen, standaard kosten waren vooraf helder en extra kosten werden netjes overlegd.

Goed ontvangen, klantvriendelijk en meedenkend. Aanrader!😃

prima service

men denkt mee en geeft een prima service

prims

goede garage, vriendelijk goede garantie, wordt prima geholpen bij problemen word netjes opgelost