Toppie!!

Autogarage De Rooy in ‘t Goy, geeft een uitstekende service en dit vind ik mooi. De medewerkers van autogarage De Rooy, denken met je mee, en dit is goed voor je portemonnee. Ga gerust met autogarage De Rooy voor je auto-onderhoud met hun in zee, als je afgerekend hebt krijg je als klein gebaar nog een heerlijke fles appelsap mee. Ga zo door medewerkers van autogarage De Rooy, met jullie goede service, want zo’n klantvriendelijk bedrijf als jullie, is wat ik bij veel bedrijven mis. Fijne Kerstdagen en een gezond en succesvol 2023!

Toppie!!

Het is vandaag 5 december en Sinterklaas in nog in het land, autogarage De Rooy heeft aan mij een tevreden klant! Robert denkt altijd met mij mee, vooral aan mijn “krappe” portemonnee. Nadat mijn auto een onderhoudsbeurt heeft gehad, krijg je altijd een fles heerlijke fles appelsap. Alleen voor de fles appelsap en de hele goede service, blijf ik bij autogarage De Rooy, want wat ze voor je doen vind ik mooi. Groeten van de Sint.

Toppie!!

Het is vandaag 5 december en Sinterklaas is nog in het land, en ben een zeer tevreden klant! Robert denkt altijd met mij mee, vooral aan mijn “krappe” portemonnee! Nadat mijn auto een onderhoudsbeurt heeft gehad, krijg ik altijd een heerlijke fles appelsap. Alleen voor de fles appelsap en de goede service blijf ik bij Autogarage bedrijf “de Rooy”, want wat ze voor je doen vind ik mooi! Groeten van de Sint.

Toppie!!

Het is vandaag 5 december en Sinterklaas is nog in het land, en ben een zeer tevreden klant!! Robert denkt altijd met mij mee, vooral aan mijn “krappe” portemonnee! Nadat mijn auto een onderhoudsbeurt heeft gehad, krijg ik altijd een heerlijke fles appelsap. Alleen voor de fles appelsap en de goede service blijf ik Autogarage bedrijf “de Rooy”, want wat ze voor mij doen vind ik mooi! Groeten van de Sint.

Toppie!!

Het is vandaag 5 december en Sinterklaas is nog in het land, en ben een zeer tevreden klant!! Robert denkt altijd met mij mee, vooral aan mijn “krappe” portemonnee! Nadat mijn auto een onderhoudsbeurt heeft gehad, krijg ik altijd een heerlijke fles appelsap. Alleen voor de heerlijke fles appelsap en de goede service blijf ik Autogarage bedrijf “de Rooy”, want wat ze voor mij doen vind ik mooi! Groeten van de Sint.

Toppie!!

Het is vandaag 5 december en Sinterklaas is nog in het land, en ben een zeer tevreden klant!! Robert denkt altijd met mij mee, vooral aan mijn “krappe” portemonnee! Nadat mijn auto een onderhoudsbeurt heeft gehad, krijg ik altijd een fles heerlijke fles appelsap. Alleen voor de heerlijke fles appelsap en de goede service blijf ik Autogarage bedrijf “de Rooy”, want wat ze voor mij doen vind ik mooi! Groeten van de Sint.

Toppie!!

Het is vandaag 5 december en Sinterklaas is nog in het land, en ik ben een zeer tevreden klant!! Robert denkt altijd met mij mee, vooral aan mijn “krappe” portemonnee! Nadat mijn auto een onderhoudsbeurt heeft gehad, krijg ik altijd een fles heerlijke fles appelsap. Alleen voor de heerlijke fles appelsap en de goede service blijf ik Autogarage bedrijf “de Rooy”, want wat ze voor mij doen vind ik mooi! Groeten van de Sint.

Toppie!!

Het is vandaag 5 december en Sinterklaas is nog in het land en ben een zeer tevreden klant! Robert denkt altijd met mij mee, vooral aan mijn “krappe” portemonnee. Nadat mijn auto een onderhoudsbeurt heeft gehad, krijg ik altijd een heerlijke fles appelsap. Alleen voor de appelsap en de hele goede service blijf ik bij autogarage bedrijf “de Rooy”, want wat ze voor mij doen vind ik mooi!! Groeten van de Sint.

Toppie!!

Het is vandaag 5 december en Sinterklaas is nog in het land, en ik ben een zeer tevreden klant!! Robert denkt altijd met mij mee, vooral aan mijn “krappe” portemonnee! Nadat mijn auto een onderhoudsbeurt heeft gehad, krijg ik altijd een fles heerlijke fles appelsap. Alleen voor de heerlijke fles appelsap en de goede service blijf ik Autogarage bedrijf “de Rooy” in ‘t Goy, want wat ze voor mij doen vind ik mooi! Groeten van de Sint.

Toppie!

Auto garage bedrijf de Rooy vind ik een ontzettend goede service geven, Robert denkt met je mee. Ik had hier jaren geleden naar toe moeten gaan enne……. Je krijgt als jij je auto in onderhoud hebt gebracht nog een heerlijke fles appelsap mee. Heb ik nog nooit meegemaakt. Alleen om de fles appelsap blijf ik bij Autogarage bedrijf de Rooy in ‘t Goy. Hihihi!! Natuurlijk ook om het goede werk wat de medewerkers afleveren!! Een zeer tevreden cliënt.