geen op of aanmerkingen gewoon goed

als boven

Snelle en uitstekende service

Ik moest een snelle apk. Kon er probleemloos dezelfde dag terecht.

Bijna goed

Heel jammer maar mijn afspraak was niet genoteerd.. Wel keurig opgelost.

Altijd meedenken, eerlijk

Ik ben al een tijd klant bij De Rooy. Prima service en er is vertrouwen.

Afspraak is afspraak en een leuk kerstcadeau

Er mag nog iets meer aandacht worden besteed aan het feit dat het interieur van een camper geen vrachtauto is. Mischien een paar sloffen oid gebruiken voor het naar binnenlopen. Verder in orde.

Professioneel met goed oog voor de klant

Ik kwam via via in 2021 bij deze garage terecht. sindsdien alleen maar goede ervaringen gehad. Uiterst professioneel, met oog voor de klant. Smeren je geen overbodigheden aan. Erg vriendelijk en behulpzaam. Alleen maar lof voor deze mensen!

Apk keuring en kleine beurt

Volgens afspraak en goed uitgevoerd

goed geholpen

maakt gelijk tijd voor me vrij om de auto aan te nemen

Goed onderhoud! Hoe groot of klein dan ook. Altijd goede service. Staan altijd klaar!

Heel goed!

Goede service, tijdige communicatie over onderhoudsbeurten en reparaties en transparant over kosten.

Goede service, duidelijke afspraken.

Keurig geholpen en goede communicatie. Denken goed mee in een passende oplossing. Ik rij weer met plezier en een veilig gevoel in mijn auto.

Zoals altijd super goede service door Robert Smit!

Betrouwbare garage. Aanrader!

Tópervaring!

Ben gewoon heel tevreden over hoe e.e.a. wordt ingepland en uitgevoerd en hoe ik goed op de hoogte wordt gehouden van de vorderingen.

Op en top service en persoonlijke aandacht

Al weer heel wat jaartjes komen we bij De Rooy voor onderhoud van verschillende merken auto's. En gezien de uitstekende service zullen we daar nog wel lang blijven komen ook.

Prettige communicatie, eerlijk advies, monteurs met verstand van zaken, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Uitstekende ervaring

Zoals altijd is mijn ervaring uitstekend. Dank Robert voor de goede adviezen en persoonlijke noot

uitstekend

duidelijk. klantvriendelijk. service gericht.

Gewoon goed

Afspraak. Gezellig bijpraten en ondertussen is het alweer voorelkaar.

voortreffelijke service

Onderhoud aan mijn camper gehad. Het was uitermate deskundig. Probleem met de automatische versnelling werd bovendien vlot gevonden en verholpen. Beter dan bij Iveco in Utrecht. Daar hadden ze het probleem niet eens gevonden. Als klant bij de Rooy voel je je welkom, serieus genomen, vriendelijk bejegend, en worden problemen deskundig opgepakt. Voor mij: een blijverdje!

Netje, vlotte dienstverlening!

Altijd weer vlot geholpen!!

Meedenken is ook een vak!

Uitstekende garage, met fijne mensen die met je meedenken! Ergo, de plek om mijn auto weer fabrieksnieuw te laten maken. Gunfactor 10!

super

wij zijn erg tevreden over garagebedrijf de Rooy. Onze auto wordt altijd opgehaald en weer teruggebracht als er wat aan gedaan moet worden.

Snel en vakkundig

de LED verlichting van mijn V50 D5 wasoverleden en om toch niet in het donker te rijden zelfde dag gevraagd of ik langs kon komen en dat kon, zelfs rond 16.15. Na een lekker bakje koffie was de auto weer voorzien van "gewone " lampen. week later lekke voorband, zelf gerepareerd met mijn motor plak set, maar omdat mijn vrouw vaker met de auto gaat toch maar even na laten kijken. Op maandag 06-03-2023 gebeld en kon weer eind van de dag langskomen. Na nu een lekker bakje chocolademelk was de band gecontroleerd en goed bevonden. Dus voor goede, snelle en vakkundige service naar Autobedrijf de Rooij en nee ik heb géén aandelen. Robert en monteurs, dank je wel

Grandioos

De medewerkers van autogarage de Rooy hebben altijd gelegenheid, om als er iets aan de hand is met mijn auto, de auto te checken. Goede service! Dank!

Goede service zoals altijd

Snelle afspraak, leenauto, snelle en zeer goede service. Kom er al een hele tijd maar nog nooit teleurgesteld