Vriendelijk, vakkundig en bij de tijd.

We hebben de auto nu een jaar. Eerste kleine beurt net laten uitvoeren. Alles keurig volgens afspraak. Eenvoudig betalen via een linkje in de rekening, alles online.

gewoon goed

zeer klant vriendelijk staan altijd klaar voor de klanten

Perfect.

Goede vakmensen, ptettige werksfeer en klantvriendelijk.

Een zeer goed en fijn bedrijf.

ik zocht een Autobedrijf, en me werd Autobedrijf Geert Stevering aangeraden. heb toen een afspraak gemaakt, en werd dan ook direct zeer goed geholpen op allerlei manier. heb een zeer goede service en hulp gekregen. ben dan ook zeer tevreden met deze Autobedrijf en zal zeker iedereen dit bedrijf kunnen aanraden.

Fijn om zaken mee te doen

Vriendelijk en netjes geholpen.

In maart heb ik hier mijn oude Seat Leon ingeruild voor een jonger type. Netjes en vriendelijk geholpen en de deal was snel rond. Ook bij het ophalen alles in orde, zodat ik snel weer de weg op kon gaan. Nu ruim 2 maanden later al enkele duizenden tevreden kilometers erop zitten!!

Goede Service!

Een auto gekocht bij deze garage! Je word prima geholpen, niet opdringerig en ze nemen de tijd voor je

Zoals altijd perfect, duidelijke afspraak.

Weer een mooie bolide gekocht.. Dank je wel Niek, alles weer tot in de puntjes geregeld..

top service

op en top service!!

Kort maar krachtig!

Wij zijn aanbevolen door twee ulftse klanten van jullie!

Zie hier onder

De afspraken die zijn gemaakt worden correct nagekomen. Met daarnaast de ophaal en breng service. Bij kleinere mankementen wordt er meteen aandacht aan besteed en indien mogelijk gelijk verholpen.

Goed Garagebedrijf

Wordt er altijd correct geholpen.

Top service

Top bedrijf

Goede service!!

Service gericht bedrijf met vakbekwaam personeel

Vakbekwaam personeel die altijd voor je klaar staan. Levert optimale zorg voor de auto. Geeft goede adviezen. Schenkt een lekker bakje koffie. Al met al een dikke duim voor dit bedrijf.

de service is prima , ook de afspraak

Prima garage

Netjes en correct.

goede service

alles goed geregeld :)

Vriendelijk, eerlijk en deskundig

Je wordt altijd vriendelijk ontvangen en krijgt eerlijk advies. Dit soort garages kom je weinig meer tegen.

Perfecte service!!

Zeer klantvriendelijk en ze denken goed met je mee. Geen enkel minpuntje!

Prima garage wordt altijd correct behandeld.

Duidelijk en prima

Vertrouwelijke en fijne sfeer, en een goede service

Goed in betrouwbaar

Perfect geholpen

Perfecte service. Kreeg een leen fiets. Alles is voorspoedig verlopen zoals afgesproken.

Fijne service, duidelijke afspraken vooraf.

Prima service, afgesproken om te bellen indien er onderdelen vervangen/gerepareerd moesten worden. Ook de totale kosten werden doorgegeven. Leenfiets stond klaar, auto was dezelfde dag nog zover klaar. Mijn dochter had van de zomer mijn auto nodig. Knipperlicht deed het niet, relais werd vervangen. Geen kosten berekend, fijne service!