Filters

7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Motorexperience gedaan. Was helemaal geweldig! Super vriendelijk en geduldig personeel!
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer positief
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Positief. Leuke motorexperience. Heel professioneel en goede rij-instructeur gekregen. Het was fun!
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vrijdag 5 oktober jl. Een supergezellige, leerzame en spannende experience day beleefd met Hans. Dank je wel voor de kennismaking met de motoritus. Haha, tis dat ik in Vlaardingen woon anders kwam ik echt bij jou lessen!
6

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik vond het een super ervaring de experience day ondanks dat het weer niet mee zat was het echt top.
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuke en leerzame dag gehad
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer leuke mensen die weten waar ze het over hebben,\r\ngoede tips en uitleg over het rijden met de motor.
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring met Rijschool Ronald is super goed bevallen.\r\nAlles in 1 keer gehaald binnen 2 maanden. Super relaxed gereden doch van tijd tot tijd erop worden gewezen welke punten je nog verbeterd kon worden. Diverse Instructeurs gehad, wat in mijn ogen alleen maar positief was.
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring met dit bedrijf is een goede service en goede lessen.\r\nIk heb snel mijn rijbewijs kunnen halen.
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik had van mijn zusje een Motor Experiencedag cadeau gekregen bij Roanld. De dag is me erg goed bevallen en ik ben zeker enthousiast geworden over motorrijden.\r\n\r\nWe werden netjes ontvangen op de rijschool met een kopje koffie. We kregen eerst uitleg over motorrijden en wat we die dag gingen doen. Vervolgens zijn we naar het oefenterrein gereden. \r\n\r\nOp het oefenterrein hebben we het meerendeel van de oefeningen even gedaan die bij de lessen en het examen ook aan de orde komen. We bouwden langzaam op door eerst met de koppeling om te leren gaan en aan het einde konden we allemaal al redelijk goed motorrijden. \r\n\r\nDe instructies waren duidelijk. Bij moeite mochten we bij Roanld achterop de motor zitten, zodat je kon voelen hoe een oefening moet. Lukte het niet, was het ook niet erg. \r\n\r\nAl met al was het een zeer geslaagde dag! Ik kan het iedereen aanraden die erachter wil komen wat motorrijden inhoudt en of je er aanleg voor hebt! \r\n
6

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Motorexperience dag iedereen aan te raden. zelfs als je alleen geïnteresseerd ben hoe het in zijn werking gaat. Het is een hele leuke maar ook leerzame ervaring. Heeft weer een deurtje open gedaan :)
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuke en leerzame experience day gehad! Super ervaring!
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg leuke rijschool. Weten wat ze doen en hoe het aan te bieden aangepast aan het niveau van leerling.
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik vond het een super ervaring! \r\n\r\nDank je Ronald voor jouw geduld en fijne manier van lesgeven!\r\n\r\nGroeten Floor
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een erg leuke dag gehad met goede begeleiding.
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf leuk en spontaan bedrijf! lekker enthousiast en leerzaam.

Bedrijfsgegevens

Vliedberg 1

3356 GA Papendrecht

078 6158147

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.