Goede instructeurs

Goede instructeurs waaraan je alles kan vragen en niets te veel is. Hier heb ik mijn CE rijbewijs in één keer gehaald. Deze rijschool is echt een aanrader!

Leuk en leerzaam

Ik vond het leerzaam om eindelijk te weten hoe een motor werkt en motor te rijden. Ik vond het na een tijdje wel eentonig worden, iets meer uitdaging had wel gekund. Ben wel blij dat je veel vrijheid kreeg en genoeg instructies en tips.

Supergoed geregeld

Er is gewoon niks op aan te merken

Hartstikke gezellige les

De les werd goed gegeven door Marije. Erg prettig dat je zelf kan kiezen welk onderdeel je een beetje wilt oefenen. Enig min puntje is dat ik het wel veel mensen in dezelfde les vind, dus er is weinig tijd voor persoonlijke begeleiding.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Wat ik er van verwachtte, ook het snelle vervolg in het opzetten voor het halen van mijn motor rijbewijs, top geregeld

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Zeer goede ervaring.

Zeer flexibel en goede prijs kwaliteit. Neem deel aan de opleiding voor ondernemerschap goederenvervoer en tot nu toe zeer tevreden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik heb plezier gehad in de lessen die ik heb gevolgd.

De verschillende instructeurs is best wel prettig, iedereen leert je wel wat en dat is uiteindelijk heel fijn. Ieder geeft je weer andere tips.

• Deskundigheid/Vakmanschap

goed, ik ben in 1x geslaagd.

het was allemaal heel rustig uitgelegd en voor iedereen de tijd genomen om alles uit te leggen ook op de weg. en er zat nergens haast bij bij wat we deden dus als ik of iemand iets niet snapte herhaalde we dat gewoon.

top

Maywand is een top instructeur. tijd voor lachen en serieus. kortom helemaal top. scheelde ook enorm dat Maywand relaxed was.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Is gewoon pefect, alles netjes uitgelegd,ben zeer tevreden ook met de opstekertjes

Gezellig en leuke team

Ik ging voor mijn C rijbewijs en ben in 1 keer geslaagd dankzij de lessen van ronald janssen. De lessen waren leuk en leerzaam! Ik zou de rijschool zeker aanbevelen aan anderen. Bedankt! Riccardo asciutto

Lekker los

Ik vond deze cursus goed omdat het lekker losjes en spontaan gegeven is en dat komt ook omdat Ronald ook uit de praktijk komt en dat spreekt mij wel aan en wat belangrijk is dat hij de mensen aanvoelt

Prima docent

Eigenlijk qua karakter niet de perfecte match met mij, maar hij was dusdanig professioneel dat ik toch prima les van hem kreeg.

Helemaal top

Goeie begeleiding van de instructeurs

geslaagd !!!!

na 1 dag lessen mijn rijbewijs gehaald was leuk en leerzaam

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed & snel klaargestoomd voor het examen!

Vaardige instructeur die precies heeft uitgelegd wat nodig was om het examen succesvol af te ronden. Zelfde locaties gebruikt als de examinator.

Leerzaam

Goed en het was gezellig. Als je dat kunt op zaterdag als de chauffeurs toch al geen zin hebben dan ben je top

Gewoon goed geregeld!

Goede rijschool, met fijne instructeurs.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super goede service en hulp.

Ik zou meerdere mensen jullie aanraden om hier hun scooter rijbewijs te gaan halen.

Goed, leerzaam!

Alleen de eerste keer afrijden was ik gezakt en derest geslaagd. Ik was best wel verdrietig ervan en er was geen aandacht voor mij. Ronald was foto's aan het maken van de geslaagden en voorderest was ik aan het toekijken hoe blij iedereen was. Uiteindelijk heb ik zelf maar gevraagd of ik naar huis mocht. Daar ligt nog wel een aandachtspuntje. Even tegen degene die gezakt is zeggen kop op, de volgende keer haal je het wel. Dat heb ik wel gemist

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede communicatie en begeleiding.

Zoals in mijn korte beschrijving al staat vermeld; Goede communicatie en begeleiding. Aardige instructeurs, goed materiaal en duidelijke lesstof. Ook klassikale lessen zijn goed geregeld.

Top rijschool

Goede betaalbare rijschool

• Deskundigheid/Vakmanschap

Alles geleerd van de motor

Super leuk! Leuke oefeningen Goede uitleg Kortom mij zeker 100% een keuze laten maken om het rijbewijs te gaan halen

Goed geregeld

Voor be een ochtendje om en om met een ander lessen en toen afgereden en geslaagd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Gedegen rijles, door goede instructeur

Goede rijlessen door ervaren instructeur. Duidelijke instructies, aanwijzingen die direct gevolg hebben voor je rijvaardigheid. Het eerste lespakket is wel redelijk beperkt. Door omstandigheden extra lessen genomen en had toen het gevoel dat ik echt klaar was voor het examen. Vervolgens in een keer geslaagd.