Goed, fijn

Was gezellig

Behulpzaam, flexibel en goed

Uitstekende lessen, examen in een keer gehaald.

Hele goede leuke en gezellige lessen gehad met kimmie

Super tijd gehad met Kim!

Top les

Zeer tevreden met de manier van lessen. Geduldig, constructief en met een lach! Bedankt Eddy en Stefan!

Een goede tijd

Duidelijke lessen en vooral erg vriendelijk. Een goede ervaring!

Mijn instructeur was Marco, heel fijn om van hem les te krijgen. Hij js geel rustig legt alles goed en als nodig vaker uit. Ik heb ook een paar keer contact gehad met het kantoor, ook daar zijn ze super behulpzaam en meelevend. Al met al een super goeie ervaring! Dankjulliewel voor alles!

Rijopleiding op 1, gezelligheid in de auto op 2!

Fijne rijopleiding gehad!

Hele goede lessen van hoge kwaliteit.

Met Karol waren de lessen altijd heel gezellig maar vooral leerzaam. Veiligheid staat altijd bovenaan. Top rijschool, zeker aan te raden.

Ik heb me al mijn lessen heel erg op mijn gemak gevoeld.

Ik ben heel erg blij geweest met beide instructeurs die ik gehad heb. Ze hadden geduld met me en stelde me altijd gerust. Door hun heb ik meer zelfvertrouwen gekregen in de auto en zekerheid dat ik nooit de regels zal vergeten.

Zeer fijne ervaring

Zeer goede ervaring met Guido, fijne lessen waarbij hij het altijd rustig uitlegt en tijd voor je neemt. Zeker een aanrader

Hele fijne en goed cursus

Goede instructies goede oefeningen fijne rijinstructeur

Een hele fijne leerervaring

Ikke heb mijn lessen zeer prettig ervaren met dank aan mijn instructeur. Voelde me altijd prettig in de lesauto en kreeg zeer goede uitleg

Erg goed

Duidelijke uitleg en een goede begleiding van een ervaren instructeur.

Positief want ik ben geslaagd

Meteen heel fijn naar mij geluisterd, actie ondernomen om mij op een goede manier naar t examen te begeleiden.

Super leuk en gezellig

Mijn ervaring is heel goed. Leuke instructrice, kan er mee lachen maar uiteraard ook serieus mee zijn. Mijn vooruitgang is is goed verlopen, soms een paar haperingen maar voor de rest ging het uitstekend

Een fijne rijervaring

Guido gaf duidelijk aan wat er beter kon in sommige situaties. Dat vond ik erg prettig. Wel zou het fijn zijn als hij soms aangeeft wat er wel goed gaat. Het is fijn als de rij-instructeur je wat meer zelfvertrouwen geeft en wat meer laat weten wat ik goed doe.

Vlotte en goed geplande betaling van mijn rijbewijs

Alles wordt altijd goed geregeld. Mijn rijlessen werden altijd duidelijke met overleg en met goede regelmaat ingepland.

Fijne rijschool met gezellige en goede instructeurs

Van grotendeels Kris en deels Karel lessen gehad. Altijd gezellige lessen met fijne uitleg en aandachtspunten om zo mijn rijden te verbeteren.

Leuke tijd rijden en top instructeur

Julie de instructeur was erg streng maar hoop super erg. In 1 keer geslaagd!

Was een top ervaring

Veel geleerd snel geleerd en leuke rij instructeur

Was heel fijn

Heel fijn, Karol was top. Heb het echt naar mijn zin gehad.

Heel goed ik heb alles snell en goed geleerd bij gido door zijn instructies. Door te doen leer je snell

Fijne lessen gehad. Goed advies gekregen hoe ik dingen beter zou kunnen doen en daar goed mee aan de slag gegaan.

Vriendelijk, leuk en erg professioneel bedrijf

Heb bij Jan Heezen onlangs mijn motor en aanhanger rijbewijs gehaald en ben super tevreden met de ervaring. Goede ,fijne opbouwende en geduldige instructies en een fijne algemene sfeer. Dankjewel voor de succesvolle samenwerking.

Super fijn en vertrouwd

Ik vond het echt super fijn om te rijden, super vertrouw en voelde mij op mijn gemak. Ook een super rij instructeur die mij het vertrouwen gaf dat ik het kon.

Over Rijschool Jan Heezen BV

Welkom bij Rijschool Heezen! Met onze persoonlijke benadering is het felbegeerde roze pasje voor iedereen binnen handbereik. Wij halen je thuis of op school en zetten je daar ook weer af. Je lest bij ons altijd bij dezelfde instructeur. Je kunt bij ons terecht voor de auto, motor, bromfiets, aanhangwagen, theorie-opleiding en zelfs het vaarbewijs. De koffie staat klaar en we hopen je snel te zien! Neem contact op via [email protected] of bel 040-2220219