Fijne les en lesgevers

Topp

Goede rijschool, zeker een aanrader!

Zeer fijne auto rijlessen gehad! Er wordt duidelijk uitgelegd en gekeken naar je persoonlijke situatie en waar nodig daarop geanticipeerd.

Het is een goede rijschool

Dat het een fijne rijschool is en dat ik met mijn rijinstructeur goed overweg kon

Goede instructeur!

Erg duidelijke en behulpzame instructeur

Motor rijles volgen bij Tamara was gewoon dikke prima!

Eigenlijk niks spannends aan te merken, alles was altijd dik in orde, materiaal, lessen, motor etc.

Ja gewoon top, ontzettende strakke en goede lessen.

Ik heb in 5 dagen mijn praktijk examen gehaald, elke dag les gehad. Gewoon top, alles klopte. Lessen waren perfect, ik kom zelf uit Friesland maar ik was door Jan snel bekend in Brabant. In 1 keer geslaagd! Bedankt rijschool Jan Heezen. Ik raad deze rijschool zeker aan!

Op een heel prettige manier veel geleerd van John

In een mooie combinatie auto+aanhanger mijn E achter B gehaald. Met instructeur John prettig gelest, wist me goed te motiveren om er alles uit te halen.

Fijne rijschool!

Fijne rijlessen en goede ondersteuning examen gehad!

Goede rijschool. Echte aanrader.

Top lessen gehad. Altijd prima geholpen. Zeer zeker een aanrader.

De lessen werden goed en duidelijk gegeven.

Een fijne rijschool waar je mee afspraken kunt maken. en afspraken na komt

Erg goed, prettig verlopen

Fijn, goede communicatie en uitleg

Goede kwaliteit lessen

Iedere leerling krijgt de aandacht die voor hun nodig is. De sfeer is erg goed. De lessen zijn ook van goede kwaliteit. Stel het klikt niet met je rij-instructeur, dan zoek je samen naar een oplossing. Zowel voor mijn theorie als rijexamen in 1 keer geslaagd. Een top ervaring bij rijschool Jan Heezen!

fijne begeleiding, goede uitleg

de rijlessen zijn goed verlopen. alles werd duidelijk uitgelegd en ik ben goed voorbereid op mijn examen.

Fijne instructeurs en relaxte sfeer

Ik heb een fijne tijd gehad tijdens m’n rijlessen. De instructeurs en instructrices zijn vriendelijk en ik voel me op m’n gemak tijdens de lessen! Bedankt!

Hoi Luna, Bedankt voor je beoordeling, fijn de eerste keer geslaagd met nog 6 rijlessen tegoed uit je pakket! We wensen je veel rijplezier! Groetjes Karin Team Rijschool Heezen

Heel goed

Hele fijne rijlessen gehad van een top instructrice Esther!

Hoi Liv, Bedankt voor je mooie review! Rijbewijs in de pocket, nu fijn zelf op pad!! Groetjes Esther Team Rijschool Heezen

Fantastisch

De feedback was heel fijn. Gezellige leeromgeving. De beste rij-instructeur. Hele fijne ervaring gehad.

Hoi Lotte, Wat fijn om te lezen dat je zo'n goede ervaring hebben gehad, daar doen we het voor! Je hebt er hard voor gewerkt met dit mooie resultaat de eerste keer geslaagd, Top!! Groetjes André Team Rijschool Heezen

Prima rijschool.

Helaas wel de eerste 2 keer gezakt, maar gelukkig was 3 keer scheepsrecht.

Hoi Victor, Bedankt voor je review! Je hebt er even op moeten wachten maar het harde werk is beloond!! We wensen je heel veel rijplezier! Groetjes Kris Team Rijschool Heezen

Veel geleerd tijdens de motorlessen!

Hele fijne motorrijlessen gehad met hele fijne instructeurs. De dagtrip was ook echt leuk en heel leerzaam!

Hoi Kayanda, Bedankt voor je mooie beoordeling! Hopelijk je eerste ritje al gemaakt met dit mooie weer! Groetjes Tamara Team Rijschool Heezen

E achter B in 1 dag, helemaal goed!

Fijne dag gehad met een collega samen en John Perreira als instructeur voor E achter B. Met wat ervaring hiervoor gekozen ook onder lichte tijdsdruk maar met de goede begeleiding van de rijschool was het een soepel dagje met mijn examen om 14:00 en mijn collega een uur later. De Dodge is ook echt een fijne auto, altijd genoeg vermogen om de zware kar te trekken en met alle camera's en hulpmiddelen was het goed te doen. Bedankt!!

Hoi Hielke, Bedankt voor je uitgebreide review! Fijn dat expertopleiding goed is gegaan en jullie allebei meteen geslaagd zijn. Veel plezier en succes met jullie tour door Europa! Groetjes John Team Rijschool Heezen

Top rijschool!

Beste rijschool die er bestaat! Fijn personeel, word altijd vriendelijk geholpen en top rijlessen!

Hoi Sanne, Mooie woorden :-) dankjewel! We wensen je veel rijplezier en veilige kilometers! Team Rijschool Heezen

Goede rijlessen en goede verdieping op alles

super goed

Hoi Steijn, Fijn om te horen! Je hebt veel geleerd van de dagrit en mede daardoor de eerste keer geslaagd! Top gedaan :-) Team Rijschool Heezen

gewoon goed toch?

gewoon fijne ervaring. zou ze zo aanbevelen. prettige communicatie. voel als een kleinere rijschool dan ze zijn, en dat is positief.

Hoi Aaron, Goed om te horen, dankjewel! Netjes gedaan, de eerste keer geslaagd voor de motor! Nu op naar de BE ;-) Groetjes Tamara Team rijschool Heezen

Alles ging goed ben in een keer geslaagd dankzij mijn instructeur (theorie en praktijk).

Erg vriendelijk en duidelijke afspraken

Hoi Margriet, Bedankt voor je review! Netjes de eerste keer geslaagd! Als je onze Citroën C1 nog een weekje wil lenen graag even bellen naar de rijschool. Dan kijken we wat de mogelijkheden zijn. Groetjes Jack Team rijschool Heezen

Super lessen

Goede uitleg over het lessen

Hoi Ryan, Bedankt voor je review! Knap gedaan hoor de eerste keer geslaagd voor je bromfietsrijbewijs met 4 uur rijles! Hopelijk tot ziens ;-) Groetjes Tamara Team rijschool Heezen

Een goede, snelle en veilige opleiding

Na een goede start kwam helaas de coronaperiode tussendoor, desondanks was het na deze periode heel fijn om weer te beginnen! Een snelle en duidelijke manier van lesgeven heeft geleid tot een snel en veilig einde. Dank daarvoor!

Hoi Daan, Bedankt voor je beoordeling! En netjes gedaan hoor, de eerste keer geslaagd voor je examen en nog 4 lessen over uit je pakket! Als je onze Citroën C1 een weekje wil lenen kan je even naar kantoor bellen. We hebben op dit moment nog 1 plekje over van 12 tot 19 september! Groetjes Marco Team rijschool Heezen

Over Rijschool Jan Heezen BV

Welkom bij Rijschool Heezen! Met onze persoonlijke benadering is het felbegeerde roze pasje voor iedereen binnen handbereik. Wij halen je thuis of op school en zetten je daar ook weer af. Je lest bij ons altijd bij dezelfde instructeur. Je kunt bij ons terecht voor de auto, motor, bromfiets, aanhangwagen, theorie-opleiding en zelfs het vaarbewijs. De koffie staat klaar en we hopen je snel te zien! Neem contact op via info@rijschoolheezen.nl of bel 040-2220219