Top rijschool!

Ik heb een hele fijne tijd achter de rug! Er werd erg flexibel gewerkt en altijd in de positieve kant van de leerling! Hartstikke bedankt voor de fijne lessen :))

Heel erg tevreden top rijschool

Ik kreeg uitstekende uitleg! Super tevreden Alles top bedankt , groetjes romano van Asten

Mijn dochter heeft hier een top ontvangst gehad! Overgenomen van een andere super rijschool omdat ze alleen automaat mocht rijden (die had de andere niet )maar geweldig geholpen door Karin en begeleidt door instructeur Toon op de weg! Zowel theorie als de praktijk in 1 geslaagd!! Dank je wel voor de goede zorgen iedereen…

Top rijschool

Mijn motor opleiding bij rijschool Heeze heb ik als prettig ervaren, de zeer ervaren instructrice Tamara geeft je de juiste kennis om 100 procent voor de eerste keer te slagen, echt een topper.

Top rijschool

Tamara bedankt! Ik heb echt een fijne tijd gehad bij jullie. Je bent goed in het lesgeven en fijn om alles goed mee door te spreken. Ik ben bij allebei de examens gelijk geslaagd dus dat zegt veel over de manier van lesgeven. Ik zou echt iedereen aanraden bij jou te lessen. Groetjes Saloua

Geweldig!

Rijschool Jan Heezen heeft een fijne open sfeer waar je je direct op je gemak en thuis voelt. Iedereen op de rijschool is in voor een praatje. De lessen zijn met z'n tweeën en verlopen prima, instructrice Tamara neemt de tijd voor je en legt alles rustig uit. Er is echt ruimte om te leren, zodoende haal je je rijbewijs met gemak!

Plezierige les

Een opfrisles gehad van kris. De les was erg plezierig en ontspannen.

Super goed

Hele goede begeleiding met als doel slagen

Super!

Ik heb mijn BE gehaald met een intake en dagopleiding bij John Pereira. Als je niet gewend bent om in een grote auto te rijden en/of met een lange aanhanger dan raad ik je aan om een intake te doen. Dit zorgt ervoor dat je bent voorbereid en comfortabel wordt om te rijden met een lange combinatie en dit niet nog hoeft te ervaren op de examendag. John is een prettige rij instructeur, hij zorgt voor een comfortabele sfeer tijdens het rijden door het luchtig te houden en geeft wat extra druk als het nodig is.

Geweldige service

Een goede en geweldige service in het uitleggen van een auto maar hij is wel best duur

Aanrader!

Zelf speciaal naar deze rijschool gereden voor de Dodge Ram en dat was het zeker waard! Goede rijschool, fijne communicatie & een hele leuke rijinstructeur! Bedankt voor de extra kennis John!

goede instructeur, goede auto, ,

prima, enkel vrije keuze uit lessen van een of twee uur. Op mijn leeftijd is twee uur aan een stuk vermoeiend

Fijne rijschool met goede communicatie

Hele fijne en leuke rijlessen gehad bij deze rijschool. Goede communicatie met zowel de instructeur als met de rijschool.

Een fijne ervaring met deze rijschool

Al met al een goede rijschool. Goede en duidelijke instructeur. Enige verbeter punt is het gebruik van de PlanGo app. Ze hebben een mooie app in gebruik maar helaas maakte mijn instructeur daar te weinig gebruik van

Perfecte lesomgeving met kundige begeleiding van alle medewerkers!

Super fijne lessen gehad op momenten die zelf flexibel ingepland konden worden. Personeel staat nog voor je echt gestart bent klaar om je te begeleiden bij alle vragen en beschikbare opties. Tijdens de lessen kundige begeleiding resulterend in het cum laude slagen voor mijn motorrijbewijs!

Goed, duidelijk, helder

Hier mijn motor rijbewijs gehaald. Alles in 1x gehaald. Uitleg van de instructrice was duidelijk en helder.

heel erg fijn

ik heb hier lessen gevolgd en ik ben in één keer geslaagd. de lessen verliepen erg fijn en vriendelijk ze gaven mij goede duidelijke instructies en als ik ergens moeite mee had hielpen ze mij hier erg goed mee. zeker een aanrader

Geweldige service en duidelijk leren rijden

Geweldig geholpen bij het behalen van mijn rijbewijs. Altijd duidelijk en rustig de tijd krijgen om auto te leren auto rijden

Tamara is een goede instructrice met veel geduld. Maar we moeten zeker ook het team binnen niet vergeten! Hier wordt ook alles snel en goed geregeld! Ga zo door!

Super!

Heel fijne rijschool. Ben in 1 keer geslaagd. Alles werd duidelijk uitgelegd en in een fijn leertempo. Examens werden snel ingepland, hoefde ik me bijna geen zorgen over te maken. Heel flexibel, (bijna) altijd mogelijk om een les te verzetten. Gezellige sfeer in de auto. Afgezien van het oponthoud door corona ging alles vrij vlot.

Goede persoonlijke begeleiding.

Erg fijne lessen gehad, instructrice gaf begeleiding op de persoon gericht. Dit werkt erg goed, hierdoor in een keer geslaagd.

Goede ervaring

Geweldige ervaring bij BE

Goede begeleiding gekregen en goede tips! Met alle dank aan Paul die mijn zenuwen goed de baas kon en me op mijn gemak stelde. Ook de begeleiding naar mijn examen toe was geweldig.

Super Rijschool

Ik ben erg tevreden met mijn rijlessen bij rijschool Jan Heezen. Ik heb iedereen met wie ik contact had als erg vriendelijk ervaren en ik voelde me goed voorbereid op het examen.

Klant staat op één en goede begeleiding

Goede begeleiding van Jack voor mijn BE rijbewijs. Ondanks Corona alles goed geregeld en snel geholpen. Beveel ik Rijschool Heezen aan? Ja zeker!

Over Rijschool Jan Heezen BV

Welkom bij Rijschool Heezen! Met onze persoonlijke benadering is het felbegeerde roze pasje voor iedereen binnen handbereik. Wij halen je thuis of op school en zetten je daar ook weer af. Je lest bij ons altijd bij dezelfde instructeur. Je kunt bij ons terecht voor de auto, motor, bromfiets, aanhangwagen, theorie-opleiding en zelfs het vaarbewijs. De koffie staat klaar en we hopen je snel te zien! Neem contact op via info@rijschoolheezen.nl of bel 040-2220219