Fijne lessen

Fijne rijlessen veel doorgenomen

Goede rij instructeur en behulpzame werknemers

Ik ben vanaf het begin met theorie tot aan het praktijkexamen goed geholpen.

Zeer goede rijschool

Bij rijschool Heezen heb ik mijn motor en E achter B rijbewijs behaald. Goede en bekwame instructeurs. Een aanrader!

Echt een super fijne rijschool

Ik heb een super fijne tijd gehad bij Rijschool Heeze, en ben in 1 keer geslaagd. Vriendelijke mensen die er werken. En fijne instructrice. Werd goed geholpen overal. Echt een super rijschool

Erg professioneel en super goede begeleiding!

Heb in zeer korte tijd en op een leuke professionele manier het motorrijbewijs kunnen halen ! Tamara en collega’s bedankt

Super fijne ervaring

Veel geleerd in korte tijd en echt leuk om te lessen!

Fijn

Fijne en goede lessen. Duidelijkheid tijdens de les. Vriendelijk en zoeken graag naar oplossing

No nonsens rijschool!! Doen wat ze beloven!!

In 1 dag mijn BE gehaald!! Mede namens instructeur John P. Gewoon doen wat hij zegt, dan komt het goed. Prima vent. Dank!

Persoonlijke aandacht en heel flexibel!

Ik heb mijn automaat rijbewijs gehaald en ik heb de lessen als zeer prettig ervaren. Er was aandacht voor mijn faalangst en hier ben ik goed doorheen gecoacht. Bovendien waren ze heel flexibel in de lestijden, altijd fijn. Zeker aan te raden!

Ik heb net mijn scooter rijbewijs gehaald en ben erg tevreden over de lessen en de instructeurs.

Alles was prima geregeld.

Ik heb een spoedcursus brommer rijden gevolgd. Ik vond de lessen leuk, goede uitleg van de instructeur, een fijne sfeer. Als je een foutje maakt is dat niet erg, je bent er om te leren en ze geven je het vertrouwen dat het goed komt. Ik raad de rijschool zeker aan, je zult er geen spijt van krijgen. Ook een prima contact met het kantoor i.v.m. het uitstellen en een oplossing zoeken voor het verzetten van lessen i.v.m. COVID. Dank daarvoor! Nogmaals: Super!

Fijne rijschool en een goede rij instructeur

Top rijschool!

Hele fijne en leerzame motorlessen gevolgd bij Tamara, en daardoor ook in 1x geslaagd voor beide examens. Zeker een aanrader!

Zeer goede rijschool

Hele fijne rijschool! Ben hier geslaagd voor mijn motorrijbewijs. Tamara is een goede instructrice. Geeft duidelijke uitleg en goede tips. Een aanrader!

Ontzettend fijne rijschool

Rijschool Jan Hezen is er echt voor hun leerlingen. het is een erg prettige rijschool om motor bij te lessen. Tijdens de lessen wordt er duidelijke uitleg gegeven, ze zijn flexibel en komen hun afspraken na.

Super rijschool

Heb mijn auto en aanhanger rijbewijs gehaald bij jullie en allebei super goede instructeurs gehad en bij mijn aanhanger helemaal top dat een instructeur in zijn vakantie zelf tijd voor je maakt is wel echt super bedankt John en rijschool Heeze voor de fijne samenwerking

fantastisch

een super leuke en gezellig rijschool. met hele persoonlijke instructeurs. jan heezen kan ik iedereen aanraden.

Zeer prettig

Heldere uitleg door Tamara. Fijn dat ik eerder op examen kon dan gepland. In 6 lessen alles geleerd om met succes het examen af te ronden. Bedankt en fijne feestdagen

Top rijschool!

Ik heb een hele fijne tijd achter de rug! Er werd erg flexibel gewerkt en altijd in de positieve kant van de leerling! Hartstikke bedankt voor de fijne lessen :))

Heel erg tevreden top rijschool

Ik kreeg uitstekende uitleg! Super tevreden Alles top bedankt , groetjes romano van Asten

Mijn dochter heeft hier een top ontvangst gehad! Overgenomen van een andere super rijschool omdat ze alleen automaat mocht rijden (die had de andere niet )maar geweldig geholpen door Karin en begeleidt door instructeur Toon op de weg! Zowel theorie als de praktijk in 1 geslaagd!! Dank je wel voor de goede zorgen iedereen…

Top rijschool

Mijn motor opleiding bij rijschool Heeze heb ik als prettig ervaren, de zeer ervaren instructrice Tamara geeft je de juiste kennis om 100 procent voor de eerste keer te slagen, echt een topper.

Top rijschool

Tamara bedankt! Ik heb echt een fijne tijd gehad bij jullie. Je bent goed in het lesgeven en fijn om alles goed mee door te spreken. Ik ben bij allebei de examens gelijk geslaagd dus dat zegt veel over de manier van lesgeven. Ik zou echt iedereen aanraden bij jou te lessen. Groetjes Saloua

Geweldig!

Rijschool Jan Heezen heeft een fijne open sfeer waar je je direct op je gemak en thuis voelt. Iedereen op de rijschool is in voor een praatje. De lessen zijn met z'n tweeën en verlopen prima, instructrice Tamara neemt de tijd voor je en legt alles rustig uit. Er is echt ruimte om te leren, zodoende haal je je rijbewijs met gemak!

Plezierige les

Een opfrisles gehad van kris. De les was erg plezierig en ontspannen.

Over Rijschool Jan Heezen BV

Welkom bij Rijschool Heezen! Met onze persoonlijke benadering is het felbegeerde roze pasje voor iedereen binnen handbereik. Wij halen je thuis of op school en zetten je daar ook weer af. Je lest bij ons altijd bij dezelfde instructeur. Je kunt bij ons terecht voor de auto, motor, bromfiets, aanhangwagen, theorie-opleiding en zelfs het vaarbewijs. De koffie staat klaar en we hopen je snel te zien! Neem contact op via info@rijschoolheezen.nl of bel 040-2220219