Top rijschool

Gewoon top!

Met een ervaren instructeur en fijne auto met aanhanger ben je goed voorbereid op het examen!

De Dodge RAM 1500 automaat is een topauto om in te rijden, dat maakt het lessen al een stuk prettiger. Met John als ervaren chauffeur geeft hij de juiste tips en aanwijzingen om ervoor te zorgen dat je het examen zelfverzekerd aflegt.

Goeie rijschool

Ik vond lessen nooit erg en ben in een keer geslaagd dus ik heb het altijd goed ervaren

Een top-rijschool met fijne mensen

Rijschool Jan Heezen is een rijschool in Waalre (bij Eindhoven) met fijne instructeurs waar de veiligheid en kwaliteit voorop staat. Ik heb zowel mijn brommer- auto als aanhanger-rijbewijs gehaald bij Jan Heezen. Het feit dat instructeurs zich volledig richten op de beste manier om jou als leerling goed te leren rijden zorgt niet alleen voor een goede rijopleiding waar je de rest van je leven nog plezier van hebt. Het zorgt er ook voor dat je ├Ęcht veilig de weg op gaat. Bij Rijschool Jan Heezen is de service top en het aanbod groot (theorie, bromfiets, motor, auto, aanhanger, vaarbewijs, rijlessen voor mensen met een diagnose autisme of ADHD). Je kunt het zo gek niet bedenken of Rijschool Heezen zorgt ervoor dat je veilig de weg op gaat na het halen van je rijbewijs en ook nog voor een goede prijs!

Een hele fijne, persoonlijke rijschool!

Mijn ervaring bij Rijschool Jan Heezen was eigenlijk heel goed! Ik heb hele fijne lessen gehad bij Jack. Soms was hij wel een beetje streng maar hij leert je toch op een correcte en goede manier rijden. Natuurlijk was er ook altijd genoeg tijd voor een leuk gesprek in de lesauto. Bedankt, Jack! Ik ben uiteindelijk de twee keer geslaagd omdat ik de eerste keer ontzettend zenuwachtig was. Mijn herexamen kon ondanks de corona tijd weer heel snel worden ingepland. Ook het contact met de rijschool via de telefoon liep heel goed. Er word snel opgenomen en Sandra en Karin staan altijd klaar om je te helpen. Ook wil ik bij deze instructeur Stefan bedanken voor de fijne en gezellige dagrit. Ik raad deze rijschool dan ook zeker aan als je kiest kwaliteit. Rijschool Jan Heezen, bedankt!

Volgens mij Jullie leren hartstikke goed aan voor jullie leerlingen alleen maar jullie hebben heel te weinige kens over de buitenland vooral uit african zoals ik dus jullie moeten hier een beetje werken hoe je goed om gaan met iemand die spreekt geen voldoende Nederland

goed en gezellig

alles verliep goed, goede communicatie. met plezier rijles gehad

Goed georganiseerd en duidelijke planning. Doelen worden goed begehouden.

Helder en duidelijk

Vriendelijke stem die duidelijk alles uitlegt via het oortje

Heb het echt naar mijn zin gehad!

Nou ken ik maar 1 instructeur en kan ik dus niks vertellen over de rest, maar, de instructeur die ik had heeft me wel echt ontzettend goed geholpen. Ik ben echt ontzettend blij dat ik voor deze rijschool ben gegaan!

Een super goede rijschool!

Ik begon rond juli met mijn auto en theorie cursus. Ik volgde de theorie cursus en dit was mij goed afgegaan. Waardoor ik in een keer mijn theorie behaalde. Ook de rijlessen bij Esther waren super fijn. Ze was duidelijk en direct wat ik nodig had. Als mensen vragen welken Rijschool ze moeten kiezen. Dan raad ik Jan Heezen aan!

Fijne rijschool met duidelijke uitleg!

Ik heb leuke rijlessen gehad met fijne en duidelijke uitleg.

Goede instructeur en goede lessen

De lessen die ik kreeg waren altijd heel comfortabel. De instructeur was aardig en kwam altijd op tijd.

Goed, fijne rijles gehad!

Ik ben de eerste keer gezakt. Dat is natuurlijk vervelend, maar gelukkig ben ik de tweede keer geslaagd dankzij de goede rijlessen!

Fijne lessen, en Bram is een fijne geduldige instructeur.

Harstikke leuk en je leert ook nog eens wat.

Het is een vriendelijke en betrokken rijschool. Ze houden goed rekening met jouw eigen tempo. En wanneer je er voor kiest om helemaal in Enschede je theorie-examen te doen, dan is dat geen probleem. Er op terug kijkend was het fijn lessen en heb ik er veel plezier aan beleefd.

Professioneel en gemoedelijk.

Voor mij voelde elk bezoek aan de rijschool een beetje als thuiskomen, maar buiten de vriendelijkheid en gemoedelijkheid, staat de professionaliteit natuurlijk voorop en die is absoluut aanwezig, zowel intern als bij de instructeurs en het onderhoud van de motorfietsen. Uiterst aanbevelingswaardig dus!!!!!

Top begeleiding

Super fijne rijschool en met name Tamara mijn instructrice echt hele fijne lessen gehad.

Goede uitleg en duidelijk.

Afspraken worden goed nagekomen, en van tevoren uitgelegd als er aanpassingen zijn en waarom. Rijschool Jan Heeze denkt mee in het behalen van uw certificaat of rijbewijs.

De service is ruim voldoende.

De communicatie verliep goed.

Superveel geleerd in 2 dag

Mijn ervaring met deze rijschool is zeer goed. Hele goede aanwijzingen waar je veel van opsteekt. Direct maar wel zodat je het onthoudt. Ben zeer tevreden over deze rijschool.

Fijne rijschool met goed personeel

Tamara was een super instructrice en heeft me heel goed geholpen bij het behalen van mijn rijbewijs. De rijschool verder is ook heel fijn, het personeel is super aardig en wordt vaak gelachen.

Fijne les en lesgevers

Topp

Goede rijschool, zeker een aanrader!

Zeer fijne auto rijlessen gehad! Er wordt duidelijk uitgelegd en gekeken naar je persoonlijke situatie en waar nodig daarop geanticipeerd.

Het is een goede rijschool

Dat het een fijne rijschool is en dat ik met mijn rijinstructeur goed overweg kon

Over Rijschool Jan Heezen BV

Welkom bij Rijschool Heezen! Met onze persoonlijke benadering is het felbegeerde roze pasje voor iedereen binnen handbereik. Wij halen je thuis of op school en zetten je daar ook weer af. Je lest bij ons altijd bij dezelfde instructeur. Je kunt bij ons terecht voor de auto, motor, bromfiets, aanhangwagen, theorie-opleiding en zelfs het vaarbewijs. De koffie staat klaar en we hopen je snel te zien! Neem contact op via info@rijschoolheezen.nl of bel 040-2220219