Super fijne rijlessen gehad!

Het was super gezellig. Ik kreeg een goed gevoel in de auto. Ook super veel geleerd

Snelle klantgerichte service

Goed meegedacht om BE rijbewijs binnen bepaalde tijd te in te plannen. Goede en gezellige rijinstructeur die die je in korte tijd veel leren om met de juiste informatie het examen in te laten gaan. Top dank jullie wel!

Goede ervaren uitleg

Fijne les met goede uitleg

Hele fijne en persoonlijke rijlessen

Marco (en Stan) geven heel fijne rijlessen. Ze passen zich goed aan op wat je nodig hebt en bereiden je goed voor op het examen.

In een keer geslaagd dus dikke prim

Mooi aan mn aandachtspunten kunnen werken en geslaagd

Ben blij dat ik m eindelijk heb!

Ik Julie als een hele fijne rijinstructrice ervaren. Na 2x gezakt te zijn heeft ze geholpen de laatste puntjes bij te werken. Super bedankt!

Super fijne rijschool!!

Super fijn gelest en in een keer geslaagd. Dankjewel rijschool Heeze!

Veilig en snel veel geleerd

Marco legt alles goed uit en zorgt voor een goede sfeer.

Super leuke rijinstructeur gehad. Bedankt Guido! En de communicatie is ook fijn!

Dat alles goed ging

Dat het zeer goed is geregeld

Top instructeur en prima service!

Fijne begeleiding, duidelijke uitleg!

Goede rijlessen, in een keer geslaagd! Marco Top!

Geduldig

Gedurende mijn rijlessen met Rob heb ik veel ervaring in het autorijden opgedaan en mijn aandachtspunten waar ik tegenaan liep aan kunnen werken. Er is veel begrip voor mensen met een beperking (ASS). Gezien de rijwereld waarin dit vaak ondergegraven wordt houdt deze rijschool er wel rekening mee.

Een fijne, serieuze werkomgeving

Erg prettig, Julie als instructrice was voor mij een duidelijke en prettige samenwerking. Erg veilig gevoel in de auto en ook wel serieus daar waar nodig.

E achter b gehaald in 1 dag fijne en duidelijke instructies

In 1 dag Mijn e achter b gehaald nette en duidelijke instructies. Fijne nette auto en aanhanger. De dag was snel voorbij .

Uitstekend!

Heel fijne instructeur !

Een leuke en fijne leerschool

Ik heb bij rob hele fijne rijlessen gehad. Hij heeft mij op een duidelijke manier op mijn fouten gewezen. Hij was motiverende en stimulerende rijinstructeur met inzicht in hoe het beter kan, met de specialiteit van leerlingen die adhd en autisme hebben. Een top ervaring!

Amazing en geweldig

Hele fijne rijinstructeur en fijne begeleiding. Ook hele vriendelijke mensen bij de receptie! Zeker een aanrader!

Kan niet beter

Rijles gehad van Julie. Heel goed en fijn les gegeven, gezellig in de auto maar ook heel leerzaam. Julie geeft heel duidelijk maar ook heel gezellig en leuk les. Kon niet beter

Een hele fijne rijschool

Veel plezier en een goeie omgang met leeringen Duidelijk en goed

Super rijschool met hele fijne communicatie!

Ik heb het afgelopen jaar hele fijne les gehad van Karol! Super instructies en hebben stap voor stap alles kunnen beoefenen. Hele fijne ervaring.

Rustig op eigen tempo

Fijne lessen, goeie uitleg

Goede service en veel ervaring!

Perfect voor BE rijbewijs voorbereid door Stefan, zeer aan te raden!

Heel fijn en goed geholpen!

Ik heb rijlessen gekregen van Julie ze gaf heel fijn rijles en het was ook altijd gezellig. Ik ging altijd met plezier rijden bij haar en ze heeft me heel goed geholpen. Super fijne rijschool en al helemaal een fijne rijinstructeur

Goed, fijn

Was gezellig

Over Rijschool Jan Heezen BV

Welkom bij Rijschool Heezen! Met onze persoonlijke benadering is het felbegeerde roze pasje voor iedereen binnen handbereik. Wij halen je thuis of op school en zetten je daar ook weer af. Je lest bij ons altijd bij dezelfde instructeur. Je kunt bij ons terecht voor de auto, motor, bromfiets, aanhangwagen, theorie-opleiding en zelfs het vaarbewijs. De koffie staat klaar en we hopen je snel te zien! Neem contact op via [email protected] of bel 040-2220219