Comfortabel

Het is was een fijne, leerzame rustige tijd met André en ik ben blij dat ik voor deze rijschool heb gekozen

Super rijschool!

Hele goede rijschool, heb heel leuk en vooral goede lessen gehad van Toon. Aanrader!

Alles is goed geregeld!

Ik heb alle lessen met plezier gevolgd door het familiegevoel binnen het bedrijf.

Goede rijschool, fijne lessen en een goede instructeur.

Het is een goede rijschool met fijne instructeurs, duidelijke uitleg en fijne lesauto’s.

Heel prettig en leerzaam

Mijn eerste rijlessen had ik bij Esther dit klikte niet goed dus zijn jullie opzoek gegaan naar iemand die wel bij me pasten en we kwamen uit bij Peggy . Ik was meteen meer op me gemak en maakt grote sprongen vooruit op gebied van rijden en zelfvertrouwen . Vlak voor mijn exame heeft ze nog voor gesteld een dagrit te rijden die erg leuk en leerzaam was . Ik ben in 1 keer geslaagd en durft dus ook zelfstandig te gaan rijden .

Goede rijschool, ervaren instructeur.

Ik heb een goede ervaring met rijschool Jan Heezen. Instructeur Toon is zeer ervaren en rustig. Geduldig, aardig. Legt alles goed uit op een manier waarop je het snapt en onthoudt. Mijn rijbewijs behaald in 1x met nog 2 lessen tegoed.

Super instructies en goed gebruik gemaakt van visuele herkenningen

Prima ervaring! Overzichtelijke structuur van lesplanningen en lesindelingen. Super mooie en leerzame ritten gemaakt en vertrouwen in mijn eigen veiligheid in de toekomst.

Goede rijschool!

Mijn motor examen A2 hier gedaan, en erg tevreden over de rijschool!

Super fijne rijschool!

Ik heb een hele fijne ervaring gehad bij rijschool Jan Heezen. Eric was een hele fijne rij instructeur en laat zien hoe leuk motorrijden is. Heel erg bedankt team Jan Heezen!

Goede lessen met veel tips die je echt nodig hebt in je examen.

Goede leraar die weet hoe het examen gaat en je hier veel tips voor geeft waardoor ik in 1x ben geslaagd

Top rijinstructeur

Als zeer prettig ervaren!! Andre is een super instructeur en wil hem dan ook even persoonlijk bedanken. Als je de keuze hebt zou ik zeker voor hem gaan. Mijn theorie en praktijk in 1 x gehaald!

Fijne auto, en een fijne rijinstructeur

Zeer fijne rijschool!

Na een nare ervaring met een pauper-rijschool uit de omgeving van Eindhoven rondgevraagd naar een goede rijschool, zodoende uiteindelijk bij Jan Heezen terecht gekomen. Vond het een sterke aanrader, uiteindelijk mijn rijbewijs ook gehaald. Betrokken en serieus personeel. Ik had Andre als instructeur, af en toe wel streng maar wel rechtvaardig. Helder en duidelijke uitleg tijdens de lessen.

Goede lessen aangepast op leerling.

De lessen waren goed en sloten aan bij hoe ik het beste leer, alleen aan het eind vaak andere instructeurs gehad.

Zeer goede professionele rij instructeurs!

Super goed!

Hele duidelijke uitleg. Fijn dat er een mogelijkheid is voor een faalangst examen en dat je hier zo goed in begeleid wordt!!

Er goed

Ik vond het leren van autorijden heel erg moeilijk. Zij hebben mij erg goed geholpen om mij de weg op te krijgen.

Ondanks dat ik een aantal keer ben gezakt, kijk ik positief terug op de lessen.

Helemaal prima

Dank je John voor de gezellige dag :)

Was goed

Top, niks op aan te merken

Fijne rij-instructeur en alles is goed geregeld op de rijschool.

Lange, leerzaam rit naar mijn rijbewijs

Ik heb veel geleerd tijdens het autorijden, hoe ik rij en hoe ik wil rijden. Bram was daar een ontzettend goede hulp bij. De manier hoe hij de lessen aanpakte en me hielp was erg fijn. Tuurlijk had ik het sneller willen halen, maar uiteindelijke ik m toch in 1 keer gehaald!

Ik ben ontzettend tevreden met de wijze waarop ik door de rijinstructeur ben benaderd.

De leerlingen worden benaderd vanuit een zeer betrokken attitude. De rijinstructeurs maken er boven gebruik van de kwaliteiten die de leerlingen tonen om hen van zelfvertrouwen te voorzien. Dit zorgt voor prettige ervaringen tijdens de rijlessen en voor een succesvol examen.

Super fijne rijschool en leuke instructeur

Ik vond dat ik vanaf dag 1 een fijne rijles heb gehad. Ik vond het heel fijn om John als instructeur te hebben! Aanrader !

In het begin niet erg prettig, na switch van instructeur top sfeer tijdens mijn erg fijne lessen.

Mijn eerste circa 20 lessen, heb ik gehad van een instructeur waar ik totaal geen klik mee had, daarnaast werd mij ook op geen prettige manier verteld waar ik nog op moest letten. Of als ze me het duidelijk vertelde kon ze vervolgens niet uitleggen of tips geven hoe ik dit dan wel in mijn systeem kon krijgen. Mijn laatste les met haar was echter wel eentje waar ik ontzettend veel aan heb gehad. Ik had namelijk ongelofelijk veel moeite met 'ver' vooruitkijken, en na zo'n 20 lessen hebben we eindelijk een stukje gereden waarin ze 5 minuten ieder ding waar ze naar keek aan mij vertelde, dit heeft mij ontzettend geholpen omdat ik sindsdien eindelijk een referentiepunt had. Ik hoop ook dat jullie haar dit laatste als feedback kunnen geven, daarnaast is het ook prettiger als niet alle dingen die ik fout doe bij een oefening opspaart totdat je het als instructeur niet meer trekt, en het er vervolgens als een soort uitbarsting mij daarna verwijdt dat ik iets niet goed genoeg uitvoer, ik denk namelijk niet dat er leerlingen zullen zijn die expres fout gaan rijden... Ik was uiteraard niet de ideale leerling zeker in het begin, daarom liep het oa. zo stroef, erg koppig en wilde in zo min mogelijk lessen het onder de knie krijgen. Nou ik heb nu genoeg verteld over de nare ervaringen bij jullie, nu komen de dingen die ik wel als ontzettend prettig heb ervaren. Het punt waar ik mee wil beginnen is, Jack, wat een top gozer is dat, heerlijk slap ge-ouwehoer, wanneer het kan, maar kan ook aanvoelen wanneer er even wat meer concentratie van de leerling wordt gevergd en het prettig is als hij/zij zich even kan focussen. Verder waren ook de tips die hij gaf aan mij erg fijn, en gaven mij een duidelijk houd vast hoe, wat en wanneer ik iets moest doen. Ook is hij samen met mijn eerdere instructrice, ik noem bewust naam niet want ik weet niet of dit publiek komt te staan, verantwoordelijk geweest dat ik vol vertrouwen mijn examen in ging, en deze vlekkeloos heb kunnen uitrijden!