Vriendelijk personeel

Fijn personeel , wat mee denkt met je

Hoi Jhensley, Bedankt voor je review! Ik hoop dat je het bromfietsrijbewijs toch snel kan aanvragen, wij wensen je veel rijpleizer! Groetjes van Menno en Stefan Met altijd vriendelijke groet, Team Rijschool Heezen

Goede uitleg

De rij instructeuren hebben een goede uitleg en zeggen het ook wanneer je iets fout doet tijdens het lessen.

Hoi Dorus, Bedankt voor je beoordeling! Netjes gedaan hoor, de eerste keer geslaagd met 4 uur bromfietsrijles. Veel rijplezier! Met altijd vriendelijke groet, Team Rijschool Heezen

Super!!!

Ik hou het kort maar krachtig. het is een hele fijne en goede rijschool. ik was erg tevreden over mijn instructeurs en over de planning. Ook alle andere zaken werden goed afgehandeld. dus kortom een topper!!!

Hoi Sven, Wauw wat een mooie beoordeling! Fijn dat het zo goed bevallen is. Nu fijn zelf op pad, wij wensen jou heel veel rijplezier en veilige kilometers! Groetjes van John en Toon Met altijd vriendelijke groet, Team Rijschool Heezen

Super goede rijschool

Ik had een super fijne rijinstructeur, die mij precies uitlegde hoe ik dingen moest veranderen en hoe ik ze kon verbeteren, hij had ook veel vertrouwen in mij. Dankjewel bram van lier. Voor de goede zorgen

Hoi Timmy, Wat fijn om te horen! Bij ons de eerste keer geslaagd voor je rijbewijs ;-) Als je wil mag je bellen om onze Citroën C1 een weekje te lenen. Groetjes van Bram! Met altijd vriendelijke groet, Team Rijschool Heezen

Motorrijbewijs snel en met veel plezier behaald!

Erg prettige rijschool. Voornamelijk gelest bij Erik en er wordt echt advies op maat gegeven. Opbouw is goed en je wordt echt klaargestoomd om plezier te hebben op de weg. Planning van lessen gaat heel makkelijk en wordt duidelijk bijgehouden in een app en op de mail. Communicatie is goed. Aanrader!

Hoi Rick, Bedankt voor deze beoordeling, super goed om te horen. Beide examens in 1 keer gehaald, knap hoor! Wij wensen jouw heel veel rijplezier en dat het maar een mooi motorseizoen mag worden! Met altijd vriendelijke groet, Team Rijschool Heezen

Auto leren rijden op een goede manier

Ik ben blij dat ik bij Heeze mijn rijbewijs heb gehaald. Erg vriendelijk en klantgericht.

Hoi Danae, Super goed hoor, de eerste keer geslaagd voor je rijbewijs en nog 2 lessen over uit je pakket! Binnenkort mag je onze Citroën C1 nog een weekje lenen, tot dan! Met altijd vriendelijke groet, Team Rijschool Heezen

Echt top!

Ik ben zeer tevreden over de manier hoe ik ben behandeld en ben begeleid! Zo werd het allemaal een stuk makkelijker gemaakt voor mij

Hoi Thomas, Bedankt voor je mooie beoordeling :-) Knap hoor de eerste keer geslaagd! Je krijgt de groetjes van Stefan en wie weet tot ziens! Met altijd vriendelijke groet, Team Rijschool Heezen

Persoonlijk, kwaliteit en flexibel

Tijdens het inplannen van de lessen willen ze echt meedenken en stellen ze zich zeer flexibel op, lessen zelf zijn erg persoonlijk en bijzonder leerzaam, motoren zijn van ee nieuw type en erg fijn om mee te lessen, kan iedereen Jan Heezen aanraden!

Hé Boy, Bedankt voor je mooie beoordeling. Gelukkig kon je de 2de keer je zenuwen goed onder controle houden! Nu lekker zelf toeren met de motor ;-) Groetjes van Menno en Stefan! Met altijd vriendelijke groet, Team Rijschool Heezen

Fijne ervaren maar ook gezellige instructeur

Top service

Hoi Toon, Bedankt voor het mooie cijfer :-) Je hebt een goede rit gereden volgens John! Wie weet tot ziens! Met altijd vriendelijke groet, Team Rijschool Heezen

Super mooie ervaring.

Goede rijschool, hele fijne waardevolle ervaring! Motorrijles bij Erik gehad. Was top! Zeker een aanrader!

Hoi Mirko, Bedankt voor je review! Jij bent alvast klaar voor het motorseizoen ;-) Groetjes van Stefan en Eric! Met altijd vriendelijke groet, Team Rijschool Heezen

Bram van Lierop heeft Jeremy top geholpen!

Top begeleiding

Top rijschool, goede instructeur die me heeft geholpen met mijn weg naar het rijbewijs.

Altijd goed en duidelijk geholpen met fouten, ook herstellen ervan. Uitleg gekregen als ik iets deed meteen.

Hoi Thomas, Bedankt voor je review en gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs, de eerste keer geslaagd! Dat heb je heel knap gedaan. Groetjes van Bram! Met altijd vriendelijke groet, Team Rijschool Heezen

Proffesioneel en gezellig

Vandaag mijn aanhangerrijbewijs behaald. Hele fijne rij-instructeur met goede tips. Erg tevreden over rijschool heezen! Aanrader!!

Goede en snelle service, duidelijke afspraken die nagekomen worden.

goed bedrijf, goede service, snel geholpen.

Leerzame dag gehad met John echt een top gozer. Ik ben in een x geslaagd mede dankzij hem .

Zeer fijne rijschool!

De mensen zijn uitermate vriendelijk en deskundig. Ondersteunen je als je een mindere dag hebt maar "pushen" je ook om te groeien op de goede dagen. Ik had me geen betere of fijnere rijschool kunnen wensen! Vooral zeer veel dank aan Menno v Groningen (mijn main instructeur) en Eric Smulders maar natuurlijk ook aan het hele team hartelijk dank!

Comfortabel

Het is was een fijne, leerzame rustige tijd met André en ik ben blij dat ik voor deze rijschool heb gekozen

Super rijschool!

Hele goede rijschool, heb heel leuk en vooral goede lessen gehad van Toon. Aanrader!

Alles is goed geregeld!

Ik heb alle lessen met plezier gevolgd door het familiegevoel binnen het bedrijf.

Goede rijschool, fijne lessen en een goede instructeur.

Het is een goede rijschool met fijne instructeurs, duidelijke uitleg en fijne lesauto’s.

Heel prettig en leerzaam

Mijn eerste rijlessen had ik bij Esther dit klikte niet goed dus zijn jullie opzoek gegaan naar iemand die wel bij me pasten en we kwamen uit bij Peggy . Ik was meteen meer op me gemak en maakt grote sprongen vooruit op gebied van rijden en zelfvertrouwen . Vlak voor mijn exame heeft ze nog voor gesteld een dagrit te rijden die erg leuk en leerzaam was . Ik ben in 1 keer geslaagd en durft dus ook zelfstandig te gaan rijden .

Goede rijschool, ervaren instructeur.

Ik heb een goede ervaring met rijschool Jan Heezen. Instructeur Toon is zeer ervaren en rustig. Geduldig, aardig. Legt alles goed uit op een manier waarop je het snapt en onthoudt. Mijn rijbewijs behaald in 1x met nog 2 lessen tegoed.

Super instructies en goed gebruik gemaakt van visuele herkenningen

Prima ervaring! Overzichtelijke structuur van lesplanningen en lesindelingen. Super mooie en leerzame ritten gemaakt en vertrouwen in mijn eigen veiligheid in de toekomst.

Goede rijschool!

Mijn motor examen A2 hier gedaan, en erg tevreden over de rijschool!

Super fijne rijschool!

Ik heb een hele fijne ervaring gehad bij rijschool Jan Heezen. Eric was een hele fijne rij instructeur en laat zien hoe leuk motorrijden is. Heel erg bedankt team Jan Heezen!

Over Rijschool Jan Heezen BV

Welkom bij Rijschool Heezen! Met onze persoonlijke benadering is het felbegeerde roze pasje voor iedereen binnen handbereik. Wij halen je thuis of op school en zetten je daar ook weer af. Je lest bij ons altijd bij dezelfde instructeur. Je kunt bij ons terecht voor de auto, motor, bromfiets, aanhangwagen, theorie-opleiding en zelfs het vaarbewijs. De koffie staat klaar en we hopen je snel te zien! Neem contact op via info@rijschoolheezen.nl of bel 040-2220219