vriendelijk, goede afhandeling, normale prijzen

prettig, vakkundig

Snel, deskundig en transparant

Snel, deskundig en transparant

Hij was snel met repareren en alles voor een goede prijs

Een goede service, beste opties voor reparaties en je kan snel langs komen bij ze.

TOP TOP !!!

camperonderhoud en airco inbouw in goed overleg vlotjes verlopen.Goede feedback. Goede service geboden.

Goed, zoals het hoort

....

perfect

volgens afspraak perfect en er verstand van

Hele goede service en heel vriendelijk

Top bedrijf

Ben zeer tevreden over de service van team Borgo . Kom hier nu inmiddels 2 jaar voor onderhoud met onze camper en vindt de service echt top , je krijgt een eerlijk en goed advies over de werkzaamheden die zijn uitgevoerd.

Topp

Prima service en vakkundigheid

Ben hier goed geholpen door vriendelijk en deskundig personeel. Ook heb ik een prima service ervaren.

Mooi bedrijf!

Ik werd verrast door het meedenken en aandragen van mogelijkheden voor aanpassingen aan onze camper. Dus niet alleen voor het reguliere onderhoud aan auto's, maar ook voor campers is dit een prima adres!

Deskundig, betrouwbaar en prima service

Jonge occasion gekocht. Super geregeld. Ben al jaren klant bij dit bedrijf. Klein bedrijf, deskundig, betrouwbaar, prima service.

Hele goede service en vooral snel geholpen.

Vriendelijk en duidelijk

Fantastisch goed geholpen

Fantastisch goed geholpen.

Uitstekende service en adequate informatie

Borgo heeft onze camper in onderhoud en denkt met ons mee hoe we het beste het onderhoud kunnen organiseren en prioriteren. Het onderhoud wordt vakkundig en tegen redelijke kosten uitgevoerd. Daarbij neemt Borgo de tijd om ons vakbekwaam te informeren.

Wat een toppers!

Vanaf seconde 1 een fantastische ervaring bij de aankoop van mijn Seat Leon. Bedankt voor alles!

Klein maar fijn (bedrijf)!

Huiselijke gevoel bij dit bedrijf. De eigenaar is een eerlijke hardwerkende man. Aanrader dit bedrijf!

goede service

Goede service snel gemaakt! Klantvriendelijk.

Super fijne en goede service

Heel goed geholpen en mij keurig geholpen met het geen wat ik als klant zocht en gezellig met een babbel erbij

Service is geweldig

Geweldige betrouwbare garage

Supertevreden.

Gastvrij ontvangen, zeer mooie garage, goede uitleg, snel geholpen, goede service. Kort om, een nieuwe tevreden klant er bij garage Borgo.