Vlotte reparatie van mijn airco

Ik kom binnen een dag terecht om de airco te laten repareren/bijvullen. Goede service, klantvriendelijk.

Uitstekende service en goede koffie.

Een blauwe caddy gekocht op zaterdag. Zondag kreeg ik de parkeersensoren niet aan de praat. Meteen maandag gebeld en een afspraak gemaakt. 'S ochtends de auto gebracht en het probleem werd meteen verholpen terwijl ik wachtte. Beter kun je het niet krijgen!

Super fijne garage

Klant wordt prima geholpen Aanrader

Professioneel, met aandacht voor de klant, betrouwbaar

We hebben een auto op afstand gekocht op basis van de informatie van internet en de medewerkers van Autopartners de Blaak 2.0 waar Borgo onder valt. Ze waren zeer toegankelijk en professioneel. Ze hebben vooraf de reparatiegeschiedenis van de auto opgevraagd en met ons gedeeld.

Top, top, top service

Ik kwam hier al voor het onderhoud van mijn volkswagen golf 5, nadat ik uitgekeken was op deze auto heb ik borgo benaderd voor de zoektocht naar mijn nieuwe auto een golf 7. Binnen 1 week tijd hadden ze een auto gevonden zelfs nadat ik wat aanpassingen wilde zoals andere velgen, koplampen en banden was dit geen probleem en hebben ze binnen anderhalve week mijn een nieuwe auto geleverd. Helemaal top.

Uitstekende service op basis van deskundig advies

Camperreparatie

Top zaak

Ach het is eentonig. Eerlijk goed flexibel meedenkend. En dat al zoveel jaren

gewoon degelijk en goed zoals altijd

gewoon degelijk en goed zoals altijd

Helder, duidelijk, snel

Autobedrijf Borgo denkt met je mee en ontzorgt. Oplossingsgericht, snel in reparatie en conform prijsafspraak. Kortom, wat je mag verwachten komt ook uit!

Prima geregeld

De auto loopt weer als een zonnetje.

Prima hoor Goede service

Klantvriendelijk.

Een van de weinige garages waar je nog zo kan binnenlopen en serieus ontvangen wordt. Er wordt meegedacht en goed geluisterd naar de vragen die je stelt, zodat je auto weer werkt zoals het hóórt. Met welk merk je ook komt ze lossen het op. Er is geen enkele garage die 100% kan scoren maar deze zit er wel erg dicht bij. Ps. De koffie is ook lekker

Helemaal top

Altijd behulpzaam meedenkend vriendelijk en betrouwbaar Kortom top!!

Voor mij de beste garage ooit

Prima service Altijd klaar om je te helpen Een echte vakgarage met kundige monteurs. Kortom van harte aanbevolen

Doen wat je vraag

Vriendelijk geholpen en kijken na wat je vraag. Repareren niet zomaar iets overleggen eerst

Superfijn en eerlijk bedrijf!.. aanvulling op vorige review

Ging blijkbaar niet helemaal goed met invullen, was te snel. Maar natuurlijk raad ik dit bedrijf aan!!! Dus nee moet JA zijn, bij de vorige review. Ik kon het niet meer aanpassen dus nu op deze manier!

Superfijn en eerlijk bedrijf

Aardig personeel wat altijd voor je klaar staat en meedenkt

Zeer goede service

Keurig te woord gestaan en ontvangen Goed op de hoogte gehouden van reparatie Netjes afgeleverd

Bijzonder klantvriendelijk

Prettige ontvangst waarbij klantvriendelijkheid voorop staat. Duidelijkheid met betrekking tot werkzaamheden en kosten.

Ben keurig en naar alle tevredenheid geholpen.

Keurig en zeer klantvriendelijk geholpen.

Goed en vriendelijk geholpen

Ze zijn altijd heel klantvriendelijk

Super klantenservice

Reeds langs geweest voor een apk/grote beurt. Heel vriendelijk geholpen en alle bestaande problemen zijn verholpen. Ook tussentijds een aantal maal mijn auto laten uitlezen, wat ze helemaal gratis deden. Zeker een aanrader.

Prima garage

Als er wat aan de auto is en je gaat langs, dan staan ze gelijk voor je klaar. Fijn toch

Snelle service, denken goed mee met de wensen van de klant.

Prettige garage. Denken goed met de klant mee, wat is er nodig en wat is raadzaam.

Prima!

Goede service en vriendelijke mensen. Kwaliteit!