Prima!

goede service en meedenken met een oplossing

Doen zoals iedereen het zou moeten doen

Een beetje meer doen dan gevraagd, prima hoor.

zoals verwacht, prima

fijne garage, zijn altijd behulpzaam en zeer correct. staat altijd een leenauto klaar zonder extra kosten.

Goed en perfect goed overleggen met klant en top gerey

mijn eerste kennismaking is prima verlopen

Duidelijke informatie verstrekking en het nakomen van afspraken.

Helemaal perfect

Super blij met borgo. Wil nooit meer naar een andere garage. Hier ben je geen nummer, Maar ze kennen je echt en weten welke auto je rijdt.

ok

ok

Geweldig.

Arco en zijn team hebben de auto weer voorzien van een nieuwe APK, en hebben hem gereinigd en gecleand. De wagen rijdt weer fantastisch, en ziet eruit als nieuw! Bij deze garage in onderhoud staat voor jaren lang rijplezier.

Buitengewoon goede service!!!!

Wij hadden een eerste klas huurauto, die meer dan volledig aan onze wensen voldeed!!!

Kwalitatief goed, en snel.

Uitstekende service

Wederom zeer netjes geholpen.

Denkt mee in het zoeken naar de juiste auto. Top service en een top bedrijf!

Super!

Duidelijke en eerlijke informatie en communicatie. Je wordt vakkundig geholpen.

Ontzettend goed geholpen door personeel dat hun vak kent. Enorm klantvriendelijk en proberen altijd het meeste uit de auto te halen. Geven hun eerlijke mening en zijn niet gericht om met jouw auto te verdienen. Ontzettend fijn geholpen!

Zeer vriendelijk en vakkundig

Alles super gelopen. Zeer vriendelijk personeel. Bracht auto voor kleine beurt en kreeg vooraf opgave van de extra kosten van wat echt vervangen moest worden. Professionele materialen voor een eerlijke prijs. Graag tot de volgende keer !

Super weer

Apk, snel, degelijk, perfecte service weer

Startproblemen verholpen en volgende dag weer kunnen rijden

Vakbekwaam bedrijf en personee,l vlot geholpen en naar een goede oplossing gezocht en gevonden.

Super service

Netje gebeld met prijsopgave van wat er moest gebeuren en wat nog even kan wachten Netje aangegeven om iets mee te nemen met andere reparatie zodat ik niet over jaar weer zelfde arbeidsuren op de rekening krijg. Dus zoals al best wel aantal jaar echt zeker 5 sterren ⭐️ waard

Super bedrijf

Helpt je overal bij, zoekt samen met jou een oplossing en denkt met je mee. Blij met dit bedrijf.

Goede service en ze leveren netjes werk!

Keurig geholpen en goed werk tegen een scherpe prijs.

Fijne zaak en goede eerlijke accurate behandeling.

Professionele bedrijf al zijn ze niet groot maar toch snel geholpen en eerlijke reparaties tegen betaalbare tarieven. Top garage

Snelle afspraak, goede service, leenauto, vriendelijk, behulpzaam.

Thom heeft mijn auto apk gekeurd, binnen een uur kon ik weer wegrijden! Top service!

Duidelijkheid

Het was van te voren duidelijk waar ik aan Toe was. Zeer professioneel.