Weer prima geholpen

De auto is er weer klaar voor. Top!

Goed, adequaat en zonder poespas.

Als ik m'n auto een avond voor de afspraak breng, moeten de sleutels in de brievenbus. dit is voor mij als klant niet zo'n veilig gevoel. Het gilde kan hier zo bij en kunnen de sleutels er uit vissen en hun weg vervolgen.

Snel afspraak regelen. Nette mensen

Ze maken snel tijd voor je. En ze regelen het goed voor je

Prima service en goede afspraken

Snelle service en altijd vriendelijk

EVEN bellen en het probleem is verholpen top zaak..

aandacht, inzicht en vakkennis

Prima ervaring bij dit bedrijf. Duidelijk aandacht voor de analyse van een probleem. Concreet oplossing gericht passend bij de vraag. Schonewerkplaats duidelijk aanspreekbare mensen goed contact. Het is eigenlijk zo simpel maar gewoon betrokken vakmensen zijn goud waard

Top autobedrijf in alle opzichten!

Na een hachelijke ervaring met mijn eigenlijke dealer loopt mijn Peugeot 2008 weer als een zonnetje. Het is een uitstekende keuze om Autobedrijf Borgo het jaarlijkse onderhoud van je auto toe te vertrouwen en/of je door hen proactief te laten adviseren. Goudeerlijke mensen die vakmanschap verstaan, meedenken en zeer klantvriendelijk zijn.

Weer super geholpen.

De auto is weer klaar voor het winterseizoen. Nieuwe banden en puntjes op de i.

De service en dienstverlening zijn goed.

De service en dienstverlening zijn goed.

Denken altijd met je mee

Vergaande service

Goede service en snel klaar

Goede garage leekkere koffie gast vrij Goede monteurs

Goed geholpen

Vriendelijk en snel

Geregeld zo als altijd

Uitstekend.

Wordt altijd prima en vriendelijk behandeld. Er wordt meegedacht en goed geadviseerd als dat nodig is. Werken netjes voor een redelijke prijs, en je kan er altijd binnenlopen top.

in alle opzichten een prima garage

mijn ervaring met jullie is uitstekend

Alles volgens afspraak

Alles volgens afspraak

Altijd top

Lang verhaal kort. Geen flauwekul. Gewoon eerlijk en goed.

Vriendelijke mensen die snel werken

Ik ben via via bij dit bedrijf uitgekomen omdat zij op korte termijn mijn bus konden uitlijnen. Op de afgesproken tijd heb ik mijn sleutel afgegeven en ze hebben snel en netjes gewerkt :) De prijs vond ik ook heel redelijk. Ik ben tevreden!

Zoals gewoonlijk weer hele goede en snelle service.

Uitstekende service

Zoals altijd, een uitstekende service!!

Uitstekende service

Wordt er altijd vriendelijk geholpen en zijn zeer behulpzaam. Bij problemen denken ze in oplossingen en gaan ermee aan de slag. Zeer klant gericht

Ben al jaren klant en auto wordt altijd goed onderhouden

Eerlijk bedrijf

zoals altijd vriendelijk en service gericht

vriendelijk, altijd een leenauto en bij problemen altijd alert en vakkundig geholpen