Bijzonder klantvriendelijk

Prettige ontvangst waarbij klantvriendelijkheid voorop staat. Duidelijkheid met betrekking tot werkzaamheden en kosten.

Ben keurig en naar alle tevredenheid geholpen.

Keurig en zeer klantvriendelijk geholpen.

Goed en vriendelijk geholpen

Ze zijn altijd heel klantvriendelijk

Super klantenservice

Reeds langs geweest voor een apk/grote beurt. Heel vriendelijk geholpen en alle bestaande problemen zijn verholpen. Ook tussentijds een aantal maal mijn auto laten uitlezen, wat ze helemaal gratis deden. Zeker een aanrader.

Prima garage

Als er wat aan de auto is en je gaat langs, dan staan ze gelijk voor je klaar. Fijn toch

Snelle service, denken goed mee met de wensen van de klant.

Prettige garage. Denken goed met de klant mee, wat is er nodig en wat is raadzaam.

Prima!

Goede service en vriendelijke mensen. Kwaliteit!

Nog dieper de grond ingetrapt

In eerste instantie een heel goed gevoel, mocht zelfs een auto "lenen" (waar ik overigens geen gebruik van heb gemaakt) Volgens deze garage was hij het niet meer waard om te laten maken en heb er 100 euro voor gekregen (ondanks nieuwe banden e.d die erop zaten) Bijna huilend ging ik weg om er vervolgens achter te komen dat mijn auto gewoon is doorverkocht!! Zielloos...

Prima gedaan.

Goed werk geleverd. Eerlijk en betrouwbaar.

Vriendelijk en snelle service.

Ik ben altijd vriendelijk en deskundig geholpen.

Behoeft geen nadere verklaring

Goede service en betrouwbaar

Een zeer deskundige zaak..werkelijk.

Mijn auto gebracht voor een rare rammel.. Eerst even gebeld, geen probleem kon die zelfde dag nog terecht..en na vakkundig onderzoek .. een duidelijke offerte.. En keurig hersteld.. ik kan weer veilig rijden.. Bedankt Arco.. (en monteurs)

Professioneel met een hart

Afgelopen week werd onze auto door autobedrijf Borgo gekeurd en voorzien van een grote beurt. Vooraf even afstemmen via de telefoon waar rekening mee moest worden gehouden en of er specifieke onderdelen zijn die aandacht vragen. Bij aflevering nog even een rondje om de auto. Arco en Michel geven duidelijk aan dat ze telefonisch contact leggen als er opmerkelijkheden worden aangetroffen of ' grote kosten' aan komen. Mijn ervaring met deze werkwijze is erg positief. Arco is duidelijk, denkt mee in oplossingen en geeft weer wat de kosten gaan worden. 's Middags een belletje dat de auto klaar staat. Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf. Op verzoek kreeg ik vervangend vervoer mee, wat erg fijn is. Ik woon op 40 kilometer afstand van de garage, maar rijd voor onderhoud graag naar deze fijne garage!

Zeer gedreven en oplossingsgericht

Altijd staan zij klaar voor de klant

Heel goed, kon niet beter.

Na eerste afspraak goed ontvangen. Kreeg alles goed uitgelegd en een eerlijk verhaal over de auto. Zeer vriendelijke eigenaar en personeel zij wisten waar ze over spraken. Alles netjes afgehandeld en ik ben blij in mijn nieuwe auto weg gereden.

Klant gericht, vakkundig voor een eerlijke prijs.

Zeer positieve ervaring met dit bedrijf, staan altijd voor je klaar wanneer je een probleem heb. Verlenen goede service, doen wat ze zeggen en alles in overleg. Zeker aan te raden.

Goede service en goede monteurs

Prima,

Fijne mensen met een eerlijk advies!!

Weer goed en vakkundig geholpen

Weer helemaal top

Heel vriendelijk te woord gestaan en absoluut het gevoel dat ik eerlijk behandeld ben.

Altijd goed en eerlijk

Persoonlijke betrouwbare zaak waar ik graag kom

vaste klant sinds 6 jaar zonder daar mijn auto's te kopen. Altijd goede service en snel de juiste diagnose bij problemen. Denken met je mee qua prijs en waarde van de auto en zijn altijd in voor een praatje.

Vriendelijk en behulpzaam

Vlot afspraak gemaakt voor apk en kleine beurt, prijs vooraf besproken en daar hebben ze zich aan gehouden. Prima service.