Duidelijk en vertrouwd.

Duidelijke uitleg van wat de werkzaamheden zijn geweest en ben met een vertrouwd gevoel vertrokken.

Goed en prettig geholpen.

Auto een beurt en apk snel klaar kon er op wachten.😁😊

Weer goed geholpen en met een goed gevoel de weg weer op!

Apk en beurt. Vertrouwd adres, altijd goed geholpen! Zeker een aanrader.

Doet wat men beloofd, komt de afspraken na. Alleen positieve ervaringen. Mijn autootje was snel klaar na het inleren van de nieuwe sleutel in de computer. Eeerlijke betrouwbare nette garage.

Snelle en deskundige organisatie!

Een duidelijke advertentie met als gevolg snel kijken. Opgewacht door een enthousiast en bevlogen team. Een goede uitleg over de Mercedes! Mooie deal kunnen maken met mijn inruilauto. Hier ga ik zeker terugkomen voor het onderhoud (en in de toekomst een andere auto 😂).

Betrouwbare service.

Correcte, klantvriendelijke benadering schept een band tussen garage en cliënt.

Uitstekend, goede service en schappelijke prijzen.

Super goed geholpen

Klantvriendelijk, men denkt mee, gastvrij, vriendelijk. Fijne service. Staan echt voor je klaar.

Prima service van een betrouwbaar bedrijf

Prima aan te bevelen bedrijf met goede aandacht voor de klant

Duidelijk en kennis van zaken, perfect

Vriendelijk te woord gestaan Afspraak van reputatie nagekomen Factuur per mail.

Wederom prima service

Onze 19 jaar oude Corsa gebracht voor een probleem met de ontsteking. Probleem verholpen en auto meteen gekeurd. Goed en eerlijk advies over de auto. Voorlopig kan de auto er weer even tegenaan.

Borgo is een heel fijn bedrijf. Dienstverlening is hier heel erg goed!

Waar ik de garage ook voor nodig heb, ze helpen mij altijd. En als het echt dringend is, kan ik gewoon even langsrijden. Ik ben al jaren naar volle tevredenheid vaste klant. Fijne mensen, zeer goede service. En ze leveren goed werk.

Goede service en autobedrijf Borgo staat gelijk voor je klaar!

Super goede service, goed overleg en staan altijd voor je klaar!

Goede en vlotte service

Fijn ontvangst en keurige bediening.

Top bedrijf

Top bedrijf weet precies de klant in te schatten zeer deskundig komt afspraken 100 procent na

Vriendelijk en vakkundig personeel, prima prijs prijsstelling en service.

Altijd goede afhandeling

Klantvriendelijk en goede uit leg van de werkzaamheden

Duidelijk en goede service

Na problemen met mijn auto direct naar Borgo gereden en na overleg daar laten maken. Na de diagnose is er duidelijk contact geweest over wat er aan de hand is en wat er nodig is om het probleem om te lossen. Nadat ik toestemming had gegeven is de auto gemaakt voor een mooie prijs en rijdt mijn auto weer als voorheen. Ook kon ik gebruik maken van een leenauto wat erg fijn was en voor mij noodzakelijk op dat moment. Mijn ervaring met Borgo was erg goed en ik kom zeker terug.

Top service zoals altijd

Betrouwbaar

Vakmanschap klantvriendelijk

Goede prijs naar werk

Top garage, top service.

Heb er al met meerdere reparaties gestaan. Staan altijd direct voor je klaar. En hebben altijd een oplossing.

service is top

snelle goede en eerlijke service

Top, zoals je van Borgo en zijn medewerkers verwachten mag,

Naast een goede service ook heerlijke koffie !

Aardige en vriendelijke mensen .

Prima geholpen een echte aanrader.