Super services, en gezellig om lamgs te gaan!!

Gedaan waarom gevraagd is en meer

Gevraagd om het een en verder gekeken of het bij de remmen bij de andere wielen ook zo was en het verholpen

Goed zoals altijd. Nog geen vervelende ervaringen gehad.

perfecte service

super vriendelijk, snelle afhandeling, super service. In 1 woord: geweldig!

Goed snel en netjes geholpen in alles

Alles goed netjes geholpen en verzorgd net als altijd

Prettig, correct geholpen.

Ik kreeg goed uitleg over de te verwachten kosten en wat er aan de auto is gebeurd.

Langs geweest met een kapotte remcilinder. Keurig en snel verholpen

Goede vakmensen.

Dorpse service met stadse prijzen

Altijd open en eerlijk over de staat van auto. Betrouwbaar bedrijf met vriendelijk en kundig personeel dat je nooit in de kou laat staan

Wat aan mijn camper laten doen en dat is prima verlopen volgens gemaakt afspraak 👍

Klantvriendelijk

Prettige samenwerking tussen garage en klant.

net als de voorgaande keren ,zeer goed

zelfs héél vroeg aanwezig(vanaf 7.30 uur )om de auto (apk+grote beurt) in ontvangst te nemen. verder altijd een hele fijne klantvriendelijke ontvangst en bereid tot wat persoonlijk contact,gecombineerd met vakbekwaamheid. Dat geldt niet alleen voor de eigenaar maar voor al het personeel dat erg betrokkenen is bij het bedrijf. Als de service blijft zoals we tot nu toe ervaren hebben blijft dit ons vaste adres voor onderhoud van onze auto,.

Prima bedrijf

Snel afspraak kunnen maken vooraf overzicht van de kosten en op tijd auto gereed gemaakt

prima, deskundig en zeer vriendelijk. Ook heerlijk bakje koffie

viendelijk en deskundig personeel

Super geholpen

Weer helemaal super snel geholpen,helemaal top dit bedrijf.

Fijne garage!

Je wordt goed geholpen en de communicatie verloopt goed. Erg spontaan en aardige vaklui.

Perfecte service

Persoonlijk, vertrouwd, super goede service. Wederom bedankt! Ze hadden een 10 gehad, als ze hem ook gewassen hadden ;-)

Vakkundig

Vakkundig en zeer aardig

Vakkundig en servicegericht geholpen

Zie hierboven.

Klantvriendelijk

Goede service. Wordt keurig gebeld wat er allemaal moest gebeuren. Geen onverwachte kosten dus. Alles netjes en op tijd geregeld. Vriendelijk personeel.

Goede service, snelle reparatie

Goede service, snelle reparatie en ook nog een nette prijs. Wederom naar volle tevredenheid!

Erg goede service, zeer vriendelijk personeel

Auto Apk laten keuren, keurig van te voren een update voordat er dingen uitgevoerd werden. Fijn meegedacht door de garage. Ben al jaren klant hier aangezien ik het hier echt kan vertrouwen.

Top team

Denken goed mee

Zoals altijd gewoon weer goed.

Mijn bedrijfsauto was zeer snel en vakkundig weer voorzien van een nieuwe versnellingsbak zodat ik er weer snel geld mee kon verdienen.

honderd procent goed

Na een fikse schade als gevolg van een aanrijding werd mijn auto binnen drie dagen perfect gerepareerd en gespoten. Ik kreeg 3 dagen een vervangende auto. Kortom; niets dan lof