goed communicatie

Alles goed gecommuniceerd! en netjes uitgevoerd

Een eerste ervaring

Goed overleg voor dat er gehandeld wordt. Bereid net iets meer te doen. Vriendelijk. Neemt de tijd. Goed geholpen.

Kom er al jaren er wordt altijd goed geholpen

Goede service problemen worden altijd deskundig verholpen.

Prima garage, ze denken met je mee en halen niet het onderste uit de kan.

Prima geholpen en keurig gerepareerd

Al jaren klant en een goede ervaring

Goed geholpen met een nette prijs

Als het mogelijk is zal Borgo een GOED alternatief zoeken om mijn reparatiekosten te verlagen. Bovendien wordt er een goede kop koffie aangeboden op het tijdstip dat ik er was.

goede service

Vriendelijke ontvangst. Fijne duidelijke afhandeling van het probleem.

Eerlijke en betrouwbare garage met vakmensen

Ik moest binnen een paar dagen vertrekken en mijn vaste garage zag geen mogelijkheid om de toch complexe reparatie uit te voeren. Aan een bevriende automaterialenzaak gevraagd naar een goede en betrouwbare garage in Ridderkerk en die kwamen met Borgo B.V. op de proppen. Gebeld en ik mocht langskomen voor een diagnose. Geen loze beloftes gedaan en de volgende dag werd ik netjes gebeld met het resultaat en de mededeling dat ze al waren begonnen met de reparatie. Een halve dag later kon ik de auto ophalen en de rekening was heel erg schappelijk. Heel erg tevreden over. Aanrader.

Klantgericht

Zeer goede service

Fijne garage

Ik vind Borgo een fijne garage. Er wordt goed en vakkundig gewerkt. Er wordt meegedacht en overlegd, dat is fijn. Je wordt vriendelijk geholpen.

Professioneel

Professioneel, duidelijk en tijdig geholpen

Heel goed

Prima geholpen

Betrouwbare garage.

Snelle service, goede uitleg en vriendelijke personeel.

vriendelijk, goede afhandeling, normale prijzen

prettig, vakkundig

Snel, deskundig en transparant

Snel, deskundig en transparant

Hij was snel met repareren en alles voor een goede prijs

Een goede service, beste opties voor reparaties en je kan snel langs komen bij ze.

TOP TOP !!!

camperonderhoud en airco inbouw in goed overleg vlotjes verlopen.Goede feedback. Goede service geboden.

Goed, zoals het hoort

....

perfect

volgens afspraak perfect en er verstand van

Hele goede service en heel vriendelijk

Top bedrijf

Ben zeer tevreden over de service van team Borgo . Kom hier nu inmiddels 2 jaar voor onderhoud met onze camper en vindt de service echt top , je krijgt een eerlijk en goed advies over de werkzaamheden die zijn uitgevoerd.

Topp

Prima service en vakkundigheid

Ben hier goed geholpen door vriendelijk en deskundig personeel. Ook heb ik een prima service ervaren.