Goede betrouwbare garage

Prima geholpen en weer safe de weg op

Vakbekwaamheid.

Werkt vakbekwaam en alles voor een redelijke prijs.

perfect geholpen

heel snel en goed geholpen

Zeer goed en snel geregeld

Zeer goed en snelle service

auto afgeleverd netjes volgens afspraak

auto op korte termijn afgeleverd volgens afspraak goed tevreden

Service

Weer heel goed geholpen en auto weer perfect gerepareerd

Heerlijk autobedrijf met de juiste mensen op de de juiste plek.

Een afspraak gemaakt om mijn versnellingsbak te laten spoelen/reinigen. En wat een verschil met schakelen zeg,echt ongelooflijk. Kost wat, maar dan heb je ook wat. Een aanrader.

Wordt altijd goed geholpen!

Goede service met een glimlach

Goed geholpen

Vriendelijke mensen plus snel gerepareerd toppie

Gewoon, professioneel, vertrouwd

Onze auto net zoals de afgelopen jaren weer voor de APK bij Borgo gebracht. Snelle service, goed overleg en vertrouwde kwaliteit. Prettig samenwerken en wij kunnen weer een jaar vooruit!

die is prima

ik rij altijd weer vol vertrouwen de garage uit!

Prima!

Uitstekende service!

Persoonlijke aandacht en betrouwbaar.

Je wordt correct te woord gestaan. Met je meegedacht wat het beste is voor je auto en portemonnee. Ondanks drukte toch persoonlijke aandacht. En een prima service

Vriendelijk en deskundig

Vriendelijk en deskundig

Simpel geregeld uitgevoerd en opgelost

Helemaal top !!!

APK en beurt. Alles wat nodig was is gedaan: niet meer, maar zeker niet minder ! Dat scheelt weer in de portemonnee. Aanrader !!!! Tot de volgende keer !

klantvriendelijk en mee denken

zeer goede service en nog ouderwetse service

Gewoon super

Afspraak via internet was niet goed gelukt buiten mijn weten om. Kon toch gewoon terecht voor APK EN BEURT. Dat maakt blij

Prima, ouderwetse service

Distributieriem + apk + klein materiaal Vervangende auto, prima geregeld

Goede communicatie over de bevindingen en kosten wat de auto betreft. Goede service en snelle reparatie van de auto.

Goede service, betrouwbaar en duidelijk personeel

Ik sleutel veel zelf aan mijn auto, en breng hem regelmatig voor apk en bepaalde reparaties naar Borgo. Ik ben niet gebonden aan “beurten” of pakketen, ik benoem simpelweg wat ik vervangen wil hebben en of ze de rest vd auto willen inspecteren op afwijkingen. Uiteraard is een “beurt” ook mogelijk en zoeken ze uit wat de onderhoudsplanning van je auto is. Nooit problemen gehad, ik weet van tevoren wat ik ongeveer moet afrekenen en komen er extra kosten bij door afwijkingen, krijg ik voortijdig een telefoontje. Het personeel is aardig en open voor discussie, en weten waar ze over praten. Je krijgt duidelijk en betrouwbaar advies, en ze zijn niet terughoudend als je wil kijken in de werkplaats, zo lang je niet de mannen belemmert in hun werk. Kortom een fijne garage met eerlijke mannen.

Uitstekende service

Goed advies over uit te voeren onderhoud. Auto werd thuisgebracht.

Zeer betrouwbaar en klantvriendelijkheid.

Wederom perfecte uitvoering van werkzaamheden en nakomen afspraken.

Toppie.