Hartelijke en deskundige behandeling.

Na al een paar jaar onze auto naar volle tevredenheid een beurt te hebben laten geven is nu, na het uitvallen van de airco, deze bij het langs gaan bij de garage direct in orde gemaakt, zonder voorafgaande afspraak. Verder vind ik de vriendelijk benadering door de mensen van Borgo geweldig, je bent daar geen nummer.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klant gericht vriendelijk enbegaan met de klant

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd eerlijk en kundig advies !\r\nBetrouwbaar en flexibel !\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf en een goede auto afgeleverd!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg vriendelijk en servicegericht. \r\nGeen verkooppraatjes maar juist heel transparant en eerlijke info!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Helemaal Super

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top service altijd en altijd netjes geholpen. Voor mij geen andere garage.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaringen mee.\r\nEr werd goed meegedacht!\r\nAlles netjes opgelost.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor ons wederom prefect geregeld! Auto gevonden op internet, en door Borgo geïmporteerd. Huidige auto ingeruild bij Borgo. Alles tot in de puntjes perfect geregeld zoals afgesproken! Zeker een aanrader voor als je opzoek bent naar iets speciaals....

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf op 14.06 zonder aankondiging gekeken bij een occasion. Hierbij werden wij vriendelijk te woord gestaan door Arco en mochten de auto direct mee nemen voor een proefrit. Daar wij hier geen tijd voor hadden, de volgende ochtend een proefrit gemaakt. Na de proefrit nam Arco alle tijd voor ons en hebben wij besloten de auto te kopen. In eerste instantie zou ik de auto 21.06 ophalen, maar door werk heb ik gevraagd of de auto reeds 20.06 om 08:00u opgehaald kon worden. Dit was geen probleem en om 08:30 reed ik in mijn nieuwe auto weg. \r\nBij aankomst op het werk ontdekte ik nog een euvel, waarna ik direct contact heb opgenomen met Arco. Dit wordt binnenkort verholpen, waarover ik zeer tevreden ben.\r\nAl met al een goede ervaring waarbij Arco ons openheid en eerlijkheid verschafte (ook met de inruil van mijn auto), waardoor ik een goed gevoel heb overgehouden aan autobedrijf Borgo.\r\nIk kom hier dan ook graag terug met beide auto\'s welke wij in het gezin in het bezit hebben voor onderhoud en opslag van de winterbanden voor de nieuwe auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf informatief, realistisch
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben al jaren klant en word altijd goed geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ja het wordt wat eentonig maar het blijft een topgarage met top personeel. Je zou er bijna voor je plezier heen gaan😁

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij autobedrijf Borgo kom ik regelmatig voor kleine reparaties en APK keuringen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele goede service en nette prijzen!\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij Borgo heb ik mijn voorruit laten vervangen door \r\nMichel Automobielglas Carnisselande .\r\nDit is zeer netjes gedaan en waar rekening gehouden werd met de wensen van de klant. \r\nKortom klantvriendelijk en een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn auto heb ik nu ruim een jaar in onderhoud bij Borgo.\"\r\nMet name is men zeer klantvriendelijk en bovenal serieus en hoge kwaliteit van werkzaamheden. In alle opzichten ben ik zeer tevreden.

Over Autobedrijf Borgo B.V.

Filter op Taal