Goed en vriendelijk geholpen.

Maakt waar wat ze beloven

Prettige sfeer, maken tijd voor de klant, service en kwaliteit staan hoog ik het vaandel.

prrrrrrrrrrrrima.

Prettig ontvangen afspraken gemaakt reparaties doorgebeld en op tijd weer klaar wat wil je nog meer.

Topbedrijf

Klantvriendelijkheid, huiselijke sfeer, en altijd tijd voor een praatje. Professioneel en deskundig bedrijf!

Echt top service

Echt op elk moment klaar staan op te helpen.. en snel gefixt. En mn auto rijd weer als een zonnetje..

Snelle goede en passende service.

Bij Borgo kijken ze naar wat nodig is, passend bij de leeftijd van mijn auto. En alles in goed overleg. Ze denken mee.

correct en goed geholpen

volgens afspraak en klant vriendenlijk niks is teveel

leuk bedrijf en goede service

goed geholpen met a.p.k keuring

prima service en klant en klachtengericht

ik kom al jaren met verschillende auto's bij Borgo BV en wordt altijd goed en klantvriendelijk geholpen.aanrader deze vakgarage.De moeite en qua kwaliteit en prijzen om om te rijden vanuit Hellevoetsluis naar Ridderkerk.Top!

Zeker een aanrader!

Afgelopen maandag een tweedehands auto bezichtigd. Auto's die er stonden voor verkoop waren allemaal goed onderhouden en boven gemiddeld schoon. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, waardoor het een fijn bezoek was. Alles was goed geregeld en toen ik de auto wilde kopen kon ik hem dezelfde dag inclusief nieuwe APK meenemen.

staan altijd voor je klaar. Denken met je mee

Top service en vakkundig

Snelle service klantgericht .een aanrader.

Uitstekende service

Ik geeft mijn auto graag voor controle en/of reparatie in handen van Arco en zijn medewerkers omdat ze kundig zijn en de klant duidelijk centraal stellen!

Vriendelijk

Aan de telefoon info gevraagd. Er werd de tijd genomen. Heel prettig. Nu nog ervaring opdoen met onze Peugeot😀

Top geregeld met uitstekende service

Er wordt klantgericht gedacht

tijd en aandacht voor de klant

altijd tijd voor de klant. goede servise

Uitstekende service en klant gericht.

Heb met ede jongens afgelopen jaren zo'n band opgebouwd.. en mensen waar vind dit nog.. Ja juist aan de kaartenmakerstraat nummertje 9..

Beleefd en goed geholpen

Daarnaast was het prijstechnisch ook goed

prima service, en vriendelijk

Betrouwbare indruk

In goed overleg wordt de reparatie en kosten besproken. Geenszins het idee hierbij getild te worden. Snelle service, duidelijkheid, heldere uitleg. Kortom zeer tevreden.

Super goede garage en service

Hele goede ervaring en heel fijn personeel

Zeer klantvriendelijke!!

Door de altijd vriendelijk Arco en Michel snel, goed en vakkundig geholpen.

Goede service, snel, vakkundig en professioneel

Goede service, snel, vakkundig en professioneel

super betrokken en erg sympathiek

stadse prijzen dorpse service