Prima geholpen

Goede service.

Fijn bedrijf!!

Goede service en klantvriendelijk. Aanbevolen!

mensgerichte benadering

vriendelijk , persoonlijke benadering. Goed geholpen met het uitzoeken van mijn nieuwe skoda.

Heel tevreden

Klantvriendelijk, hele goede service

heel tevreden.

Door wederzijds vertrouwen hebben we weer een mooie auto kunnen kopen bij Borgo B.V. En ons oude beestje schappelijk in kunnen ruilen. Al jaren was onze auto in onderhoud bij Borgo en dat zullen ze blijven doen.

geweldige service

Mijn koppeling had het begeven. En mijn garage in Goes kon ik vanuit Ridderkerk niet meer aanrijden. Daarbij hadden ze het ook erg druk. Gebeld met Borgo; zij dachten mee en maakten ruimte in hun agenda. Binnen 3 dagen kon ik weer verder met een nieuwe koppeling.

Maximale service

Ik had een auto met bovag garantie ergens anders gekocht. Hier waren een aantal punten die Borgo heeft uitgevoerd, contact onderhouden hebben met het Bovag bedrijf en de rekening ook direct naar het Bovag bedrijf gestuurd. Ook de huur van een vervangende auto is verrekend met de Bovag garage. Goede service

klantvriendelijk en bekwaam

Al jaren klant, voor keuring en onderhoud,en altijd zeer tevreden.

Goede service, eerlijke advies

Wederom goed geholpen en eerlijk advies. Tot ziens weer!

Klantvriendelijkheid

Goede uitleg over de situatie van de auto.

Olie probleem

Had een olieprobleem Deze mensen hadden me uitstekend geholpen ik kon 's ochtend vroeg langskomen zonder afspraak en daarna is grotendeels een deuk uitgedrukt wat een service! Bedankt Mannen

Fijne zaak

Vriendelijkheid en goed werk

Snel en goed geholpen

In mijn lekke voorband bleek een lange schroef te zitten. Dit is snel en vakkundig verholpen.

GEWELDIG

Auto was aan vervanging toe en zoals al 15 jaar het geval is……….. Nu dus WEER een auto van en bij BORGO gekocht. Al 15 jaar, kwaliteit, expertise, gezond verstand en verantwoording nemen voor je zaken. 1 woord GEWELDIG Dus op naar de komende 15 jaar waarin vertrouwen, kwaliteit en expertise weer hand in hand gaan

Zo'n fijne sfeer bij Borgo

Een huiselijke sfeer, vakmensen en eerlijkheid en betrouwbaarheid staan voorop bij hun.

Goede service en uitstekende vakbekwaamheid kom terug.

Vriendelijk en betrouwbaar

Voortreffelijk

Wederom weer voortreffelijk geholpen. Zowel met de camper als met de luxe auto. Zeer zeker een aanrader.

Alles prima

precies zoals beloofd en verwacht

perfect

we worden altijd goed en vriendelijk geholpen, Nooit meer ergens anders heen

Vakkundig, klantvriendelijk en betrouwbaar.

Denkt altijd met je mee, geeft nuttige adviezen en doet al het mogelijke voor je.

Prima ,zeer tevreden

Prettig bedrijf en personeel. Persoonlijke service.

Ik stem op jullie.

Zie boven en blijf alert

veiligheid, kwaliteit en klantvriendelijkheid

toen de monteur constateerde dat mijn wiellager kapot was , en ik aanvankelijk voor "volgende week" een afspraak voor reparatie wilde maken, drong hij er op aan , met het oog op mijn veiligheid de reparatie zo snel mogelijk te doen, die hij ook direct de volgende dag inplande. dus niet alleen oog voor de zakelijke kant, maar vooral ook de persoonlijke belangen van de klant, dat blijkt ook altijd bij de jaarlijkse keuring en servicebeurt, die al jaren naar tevredenheid wordt uitgevoerd.