Werk volgens opdracht klant prima op tijd uitgevoerd

Altijd goed !

Al een aantal jaar breng in mijn auto bij Borgo. Hier word mijn auto keurig nagekeken en onderhouden. Er word altijd met mij als klant overlegd welke werkzaamheden er worden gedaan en welke eventuele kosten hieraan verbonden zijn. Het contact verloopt heel goed en zij zijn altijd bereikbaar voor vragen.

Prima grage met vakkundig personeel en goede service.

Al jaren kom ik bij dit garagebedrijf en ben altijd correct geholpen.

Hele goede service

Service is goed als je belt of langs gaat zijn ze vriendelijk en behulpzaam. En geven ze eerlijk advies. En rij je met een goed gevoel weer veilig naar huis

Vriendelijk, behulpzaam, deskundig

We konden heel snel terecht voor APK. Er wordt meegedacht, werd gelijk te woord gestaan en er werd aangeboden om mij even thuis te brengen. Overlegd over de kosten en de reparatie, was snel op de hoogte van het bedrag wat ik moest betalen. Na APK werd auto thuisgebracht. Super geregeld en zeer snel en deskundig alles gedaan. Heel positief en goede service.

Dank voor de snelle apk keuring

Dank voor de snelle apk keuring

Netjes alles geregeld en heel vriendelijk ontvangen, top

Na telefonische afspraak stond de auto klaar ,gepoetst schoon, voor een proefrit. Hierna voor de koop vd auto afspraken gemaakt en ook nagekomen , service beurt en apk. Ik ben zeer tevreden hoe ik hier ben ontvangen en ook dat ze de afspraken netjes zijn nagekomen. Super blij met de auto en rijdt als een zonnetje . Ik wens jullie een heel goed jaar 2021 toe ... en de beste wensen ,goede gezondheid .... en op gepaste afstand

Uitstekende service

Uitstekende eigenaar en monteurs...Top zaak...nooit problemen mee gehad. En zijn altijd blij tijdens het werk. Ik raad het zeker aan.

Zoals iedere keer weer een hele goede service!

Het was weer top!

Klantgericht en prettig contact, net zo belangrijk als de afwikkeling.

Uitstekende klant to klant service. Menselijk, kwalitatief en zeer kundig. Geen gezeur, no nonsense en waar voor je geld. Dit bedrijf is al jarenlang op dit niveau en heeft niets aan kwaliteit, expertise en vakmanschap ingeboet. Toppers van a tot z

Zeer professioneel!!

Heel druk was het maar ze konden wel even tijd maken om naar mijn taxi te kijken om een rapport op te maken. Ik heb hem achtergelaten en de volgende dag was ie klaar! Wat een service zeg. Top.

Altijd netjes en snel geholpen

Lekker snel en goed geholpen na een lekke band.

Prima.

Als altijd zijn snel en accuraat geholpen. iedereen is vriendelijk en de koffie binnen handbereik

Mooi bedrijf en deskundig advies.

Ze nemen de tijd om goede voorlichting te geven. Ruime kennis van zaken. Klantvriendelijk en behulpzaam.

Super vriendelijk en netjes alles geregeld en ook mijn complimenten voor de goede service.

Zoals hierboven al omschreven .... super vriendelijk en netjes alles geregeld en ook mijn complimenten voor de goede service.

Uitstekende service, snel verholpen

Had nieuwe banden nodig en nieuwe ruitenwissers. Kon snel een afspraak maken en is dezelfde dag nog allemaal geregeld. Kreeg ook een leenauto mee, hele goede service!

eenvoudig, zoals het hoort

8, jaar ervaring, altijd goed geholpen

Geweldig, korte lijnen en directe service

Zie ook voorgaande. Persoonlijke benadering. Direct, no nonsens, geen wachttijd. Dit natuurlijk afhankelijk van de klacht. Het onmogelijke doen zij indien mogelijk direct, wonderen duren iets langer.

Goede en duidelijken afspraak

Snelle afhandeling

Erg meedenkend

Arco en zijn team denken altijd goed mee, bellen bij bijzonderheden en doen hun werk goed.

Altijd uitstekende service. Ik kom altijd graag weer terug.

zeer klantvriendelijk

zeer klantvriendelijk

Goede en zeer betrouwbare garage

flexibel denkt in oplossingen voor de klant

Wat we afspraken. Is op een goede

Wat we afspraken is op een goede manier uitgevoerd