Zonder Autorijschool Storm was ik nooit geslaagd.

De rijlessen waren duidelijk en de rijinstructeur heeft mij enorm geholpen. Fouten die ik maakte werden goed besproken en dat heeft voor verbetering gezorgd. In het algemeen waren de lessen ook nog hartstikke leuk.

Met veel plezier goed leren autorijden

Begonnen bij een andere rijschool in een schakelauto. Daar werd ik dringend geadviseerd om automaat te gaan rijden. Maar dat veranderde niet zoveel. Vaak kwam ik met buikpijn thuis. Bij Storm gaat het heel anders. Wat gaat er goed en wat kan er beter. Elke les wordt afgesloten met wat je er zelf van vindt. Dankjewel voor je geduld Jelmer. Dat ik de ruimte kreeg om van mijn fouten te leren, en zo mijzelf beter heb leren kennen, om een volwaardig verkeersdeelnemer te kunnen worden. Toch maar mooi in één keer geslaagd.

Fijn

Ik vond de rijlessen bij Storm erg fijn en duidelijk. Ze hebben aandacht voor je en geven je zekerheid, iets wat echt belangrijk is tijdens het deelnemen aan het verkeer. Bedankt voor alles Storm.

Geduldig, humoristisch en eerlijk.

De weg naar mijn rijbewijs was hobbelig, maar daarnaast ook gezellig en leerzaam. De weg ging verder dan alleen het aanleren van rij-vaardigheden maar was ook het groeien van zelfvertrouwen. Jaap en Jelmer hebben daar beide op hun eigen manier aan bij gedragen, geduldig en eerlijk als het nodig was. Maar bovenal met humor. Ook de laatste stappen richting het examen, het voorbereiden rondom het CBR vond ik rustgevend.

Excellent experienced!

A relax, fun, patience and puts in 100% in his job, that’s what I was looking for an instructor. Thanks to Jelmer, he even exceeded my expectations. His way of teaching with a combination of words of wisdom he doesn’t only help me in getting my license but also most importantly to become a safe driver. From the bottom of my heart, thank you so much Jelmer Storm! God bless you and your entire team! Groet, Janice

Rijopleiding gericht op jouw competenties

Mijn rijopleiding is echt boven verwachting afgerond met in één keer slagen voor theorie en praktijk. Jelmer heeft mij een richting gegeven van waar ik sta en waar ik naar toe moet. Een route, stap voor stap op basis van competenties. Het is vooral de uitleg, de rust en de inzichten die mij hebben doen beseffen dat ik de juiste rijschool heb gekozen. Scholing is maatwerk en die kreeg ik. Als je een rijschool wil die je helpt elke uitdaging te overwinnen, dan moet je zeker voor deze rijschool kiezen. Ik ben geslaagd en enorm dankbaar!

Ik zou niet zonder kunnen

Ik heb geen ruimtelijk inzicht en weet het verschil tussen links en rechts niet. Mijn instructeur Jelmer heeft hier alle tijd voor genomen en mij op een rustige manier uitgelegd hoe alles moet. Hij is wat dat betreft de geduldigste persoon die ik ooit heb ontmoet. Hij doet ook echt zijn best om jou op je gemak te stellen en kan veel hebben. Als je autorijden doodeng vind, moet je bij hem gaan lessen. Hij is degene die je over die angst heen kan helpen en weet hoe hij met eventuele tekortkomingen kan omgaan. Als Jelmer er niet was geweest, had ik nooit een rijbewijs gehaald!

Goede rijschool

Bedankt voor alle leuke en leerzame lessen, Jaap en Jelmer. Na bijna 4 jaar eindelijk mijn rijbewijs gehaald. Gaat raar zijn, geen rijlessen meer en jullie droge humor ga ik stiekem ook wel missen. En nu hoeven jullie nooit meer mijn gezeur aan te horen over dat ik het nooit ga halen en dat jullie mij met opzet die kleine *** straatjes in sturen xD en nooit meer moeten jullie verplicht naar Kensington luisteren, omdat het rijden voor mij dan beter gaat. Volgende week mijn rijbewijs ophalen en dan kijken voor een eigen auto.

Professioneel

Uitstekende rijschool. Rustig. Begripvol. En gezellig.

Persoonlijk en doelgericht.

In 2018 ben ik begonnen met autorijlessen, voor iemand met faalangst was deze rijschool de perfecte keuze. Mijn instructeur was Jaap, hij denkt met je mee en zorgt er voor dat je de aandacht krijgt die je verdient. Zijn uitleg is zeer goed en dit zorgt er voor dat je het snel op pakt, zowel in theorie als in de praktijk. Ik ben zeer blij met de keuze geweest voor deze rijschool, erg gezellig team met een doel, zorgen dat je veilig de weg op kan en durft! Met vriendelijke groet, Gian Carlo Langendijk!

Fantastische betrokken rijschool

Betrokken, met veel aandacht voor de student. Ik heb ervaring met andere rijscholen maar Storm doet het beter dan al die anderen.

Wij zijn super tevreden over autorijschool Storm! Mede dankzij Jelmer heef mijn dochter haar rijbewijs gehaald!Als onze jongste straks zover is kiezen we zeker weer voor autorijschool storm. Goed en zeer vakbekwaam!Een dikke 10 hebben ze zeker verdiend!

De juiste begeleiding, Jelmer heeft overal een antwoord op. Hij gaat tijdens de lessen voor een 10! Ook is de sfeer altijd gezellig. Kortom met veel plezier mijn rijbewijs gehaald!

Voordat ik bij Autorijschool Storm kwam, heb ik >40 uur lessen gevolgd, tweemaal van rijschool gewisseld en driemaal van instructeur. De begeleiding die ik vervolgens bij Autorijschool Storm kreeg, was ook zeker een wereld van verschil. In plaats van de standaard \'ga maar wat rijden en je leert het vanzelf\', krijg je een persoonlijk afgestelde begeleiding die focust op jouw kwaliteiten en \'mindere kwaliteiten\'. In mijn geval was dit mijn slechte herstel van fouten die ik maakte, wat bij mij leidde tot een soort van tunnelvisie. Hier hebben wij dus goed op getraind, en dit heeft mij buiten het rijden ook enorm geholpen.

Ik heb lang nagedacht over hoe ik mijn ervaring met rijschool Storm het beste kan omschrijven maar eigenlijk schieten woorden gewoon te kort. Het heeft mij 30 (!) jaar gekost om mij rij angst te overwinnen en rijschool Storm te bellen voor het inplannen van rijlessen. Alleen al het idee om een rijschool te bellen, zorgde voor slapeloze nachten. Gelukkig kreeg ik Lydia Storm aan de telefoon en zij gaf mij al gelijk zo\'n goed gevoel over de rijschool dat ik ook de intake met Jelmer aan durfde. Ook die kennismaking verliep goed. Jelmer heeft mij nooit het gevoel gegeven dat ik het niet kon ondanks al eigen mijn twijfels en onzekerheden. Langzaamaan groeide mijn zelfvertrouwen. Ook de theorieles van Jaap heeft hier aan bijgedragen. Uiteindelijk ben ik in 1x geslaagd en heb ik afgelopen week een auto gekocht. Ik kan het soms nog niet geloven maar ik heb mijn rijbewijs en dat heb ik echt voor een heel groot deel te danken aan \'Team Storm\'. Drie geweldig lieve mensen die mij hebben bijgestaan en gestimuleerd en die er voor gezorgd hebben dat mijn liefste droom in vervulling is gegaan. Het halen van mijn rijbewijs. Dank voor jullie steun. Jullie zijn echt geweldig!

Ontzettend goede, geduldige en vooral gezellige rijschool dankzij Jelmer zijn goede manier van lesgeven is het gelukt om mijn rijbewijs te halen!! 😊

Het was een goede ervaring om bij rijschool storm rijles te hebben. Bij mij heeft het wel een tijdje geduurd maar dat maakte niet uit.

Ik heb super geboft dat ik bij autorijschool Storm kwam. Ik ben ontzettend goed geholpen en ik moest van ver komen, maar het is me gelukt. Het rijbewijs is binnen. Ze hebben me op een hoog niveau gebracht. Zonder Jelmer, Jaap en Lydia was het me nooit gelukt. Met veel zelfvertrouwen ga ik het leven tegemoet! :D

Voor mij is autorijschool storm een super rijschool! Ik kon altijd terecht bij Lydia storm. Ontzettend bedankt hiervoor!! Mijn rij instructeur jaap boersma is een top rij instructeur, die ik zeker aan beveel! Veel geduld , humor en als je het even moeilijk had was hij er om mij te steunen! Dankzij hem heb ik nu mijn rijbewijs waar ik ontzettend blij mee ben! Danjulliewel voor alles Jaap,Lydia en Jelmer!!! :)

In één woord TOP!! Wat ben ik Jelmer dankbaar, samen hebben we een tijd meegemaakt dat niet altijd even makkelijk was. Tranen gedeeld, frustraties gehad maar ook zeker veel gelachen en ga je humor zeker missen, en ja, af en toe kon ik je niet uitstaan, en dat klinkt erger dan dat het is, maar het heeft mij wel doen doorzetten en heb ik het nodig gehad. Jelmer ik zeg het nogmaals, ik ben je super dankbaar! Het is super dat er zulke rijscholen als Storm bestaan met hele goede rijinstructeurs!

Ik heb de lessen als super ervaren! Ik vond het erg spannend, maar ik voelde me volledig op mijn gemak bij Jelmer de instructeur. Het was altijd gezellig en alles wordt rustig uitgelegd. Ik ga de lessen missen.

Ik reed bij Jaap boersma en vandaag had ik mijn rijexamen en gewoon in de 1e keer gehaald!! super blij dus dank aan Jaap en Jelmer van Autorijschool Storm!

Autorijschool storm wat een top rijschool! Na een slechte start bij een andere rijschool kwam ik hier in een warm bad terecht. Mijn medische ziekte geschiedenis en mijn situatie hierom heen werden erg goed opgenomen en stap voor stap werd alles gedaan. De rijlessen waren een feestje iedere keer en ik zag er dan ook erg naar uit, nu is het bijna jammer dat het afgelopen is. Ik leerde niet alleen rijden maar René leerde mij ook gelijk wat talen haha. De rijlessen waren leerzaam en ik vond het fijn dat er nooit andere leerlingen waren. Ik raad autorijschool storm dan ook echt aan, geen vraag is te gek en voor ieder probleem is een oplossing. Op de momenten dat ik erg ziek was, was er belangstelling en begrip. En ook over het rijden werd nagedacht. Zo ging ik van schakelen naar automaat en flauw woord grapje, automatisch ging het beter. Ik had nooit gedacht dat ik het zou halen maar door alle steun, geduld en doorzettingsvermogen heb ik het roze pasje in huis! Wat een vrijheid! Echt heeeeel heeel erg bedankt autorijschool storm en René en Jaap natuurlijk ;) Ik kom mijn auto zeker een keertje showen!

Door een burn-out heb ik een enorme faalangst ontwikkeld voor autorijlessen. Maar zonder een rijbewijs is het leven toch een stuk moeilijker....dus werd het voor mij tijd om uit mijn comfortzone te komen.. Ik besloot op zoek te gaan naar een autorijschool die gespecialiseerd is in \'speciale gevallen\'. Mensen zoals ik die er enorm tegenop zien om überhaupt in een auto te zitten en daarbij heel erg onzeker zijn. Want ik was bang dat ik anders heel snel zou afhaken. Bij autorijschool Storm nemen ze de tijd voor je. Zo krijg je eerst een intakegesprek om elkaar beter te leren kennen en te kijken waar je pijnpunten liggen. Dat heb ik persoonlijk als heel prettig ervaren. Bij mijn vorige rijschool moest je altijd een leerling ophalen of wegbrengen. Als je last hebt van faalangst is dit alles behalve prettig. Bij autorijschool Storm zit er nooit een andere leerling op de achterbank. Dit heeft mij heel veel rust gegeven. door mijn enorme faalangst zag ik altijd enorm op tegen de lessen. Wat helemaal niet nodig was, want René had enorm veel geduld, gaf altijd positieve feedback en heeft veel humor. Ik kwam altijd met een goed gevoel weer uit de auto. De autorijlessen waren erg gezellig en erg leerzaam. Ook als ik met een slecht gevoel in de auto stapte, wist René me altijd wel weer aan het lachen te maken en te motiveren. Zodat ik altijd weer met een goed gevoel uit de auto stapte. Uiteindelijk ben ik van een schakelbak overgestapt naar een automaat. Dit was bij de intake al het advies van René, maar ik moest en zou schakelen..... Na een paar lessen in de automaat voelde ik me ook een stuk zekerder van mijn zaak. En maakte ik ineens grote sprongen vooruit. Achteraf heb ik erg veel spijt dat ik niet meteen het advies van René heb opgevolgd. Tijdens de rijlessen dacht ik vaak: ik ben hopeloos...ik krijg nooit mijn rijbewijs. Ik kap ermee....en ben zo blij dat ik toch naar René heb geluisterd en door heb gezet. Bij het 2e examen mijn rijbewijs gehaald.. Dat had ik een paar jaar geleden echt niet kunnen denken... Dus denk je dat je een hopeloos geval bent? Dat je never nooit je rijbewijs gaat halen? Geef de moed niet op...en bel autorijschool Storm. @ René: bedankt voor de gezelligheid en de goede feedback. Ik zal onze rijlessen en je humor heel erg missen.