Top weer

Wederom weer bij Auto Hommel aangeklopt voor een auto. En wederom weer de een goede begeleiding en advies naar een passende auto. Al weer de 7e via hen (alsook APK's, onderhoud en pechhulp). Op naar de volgende.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Zoals gewoonlijk ,goed geregeld.

Gewoon alles goed geregeld .

Vriendelijk Personeel.

Uitleg t.a.v.het kopen van een auto is prima en correct.

Goede ervaring

Zeer goed en vakkundig geholpen. Aan al onze wensen voldaan. Zeer tevreden.

Zeer gastvrij

Was langs gegaan zonder afspraak voor een renault megane. Werd direct geholpen en hadden alle tijd voor ons. Koop snel geregeld en auto afgeleverd zoals afgesproken.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Positieve ervaring met oog voor de klant

Auto Hommel is altijd beschikbaar om de klant te woord te staan en samen naar een passende oplossing te zoeken. Goede service! Neemt de tijd. Vriendelijke mensen.

Deskundig, professioneel, beetje prijzig

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Vertrouwd familie bedrijf en komen hun afspraken uitstekend na , mooie occasion mx5 gekocht ,

Vertrouwd adress , mooie auto's staan, familie bedrijf waar de klant echt centraal staat .

Zoals altijd vetrouwd

Vroeger altijd klant geweest. Na lange tijd hier nu weer een auto gekocht. Vertrouwde service en klantgerichtheid nog altijd prima in orde.

perfect

Je wordt hier altijd goed geadviseerd en geholpen.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Je wordt heel goed geholpen

Wat ik persoonlijk heel fijn vind is: Even naar het centrum als ik moet wachten op mijn auto, ik word gebracht en weer opgehaald. Service is uitstekend! Mijn auto is weer top!!

Geweldig bedrijf

Ben heel goed en deskundig geholpen Er is veel kennis bij het bedrijf en je kan er bijna alle merken kopen

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Prettige sfeer en kundig personeel om je van dienst te zijn

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

klantvriendelijke, nuchtere en behulpzame service

N.a.v. een aanrijding moesten wij opzoek naar een andere auto, via internet bij Hommel terecht gekomen. Waar we warm en zeer behulpzaam werden ontvangen door Dennis. Fijn contact met de verkoper Dennis, komt na wat er is beloofd. Wij gaan als zeer tevreden klanten de deur uit.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Ervaring bevestigt eerste indruk, betrouwbaar bedrijf

Wij zijn vriendelijk ontvangen, goed geïnformeerd en geadviseerd.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Zeer prettig en persoonlijk contact

Na het zien van de advertentie met de auto die mij wel aanstond, heb ik via mail contact opgenomen. Duidelijke foto's (dus met de aanwezige beschadigingen) gemaakt van de auto die ik wilde inruilen. Ik kreeg een aantrekkelijke indicatie van de inruilwaarde. Ter plekke kwamen we al snel overeen over de aankoopprijs van de andere auto. Afgesproken dat er nog een trekhaak en een Bearlock geïnstalleerd moest worden. Bij afhalen bleek alles keurig in orde. Nog wat onduidelijkheden over de bediening uitgelegd gekregen. Al met al een zeer klantvriendelijke, persoonlijke behandeling. Complimenten voor Juli!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Top Service en ben echt goed geholpen

Na meer dan een maand zoeken naar een leuke auto hier en daar wat rond gekeken. Niet echt iets kunnen vinden..toevalig zag ik op marktplaats een hele mooie toyota rav4 hybrid staan helaas was ik net te laat auto was gereserveerd onder voorbehoud...Na verder weer zoeken zag ik deze toyota rav4 weer beschrikbaar ik gelijk een bericht gestuurd is deze auto nog beschikbaar.. en en netjes antwoord terug gehad ja zeker. Koopje was niet door gegaan met de vorige.. ik blij gelijk afspraak gemaakt om de auto te bezichtigen.. Had afspraak gemaakt afgelopen vrijdag om 10:00 uur ochtend maar ik kan niet wachten stond ik al om 09:30 voor de deur..:) Na eindje rijden van uit leiden.. en ik zeg eerlijk auto bedrijf hommel voelt echt gewoon dat je gewoon thuis ben hebt soms ook gehad bij andere auto bedrijven auto's te kijken voelt de sfeer heel anders aan. Uit eindelijk zeer lief en aardige spontane medewerkers die daar werken ben zeer netjes geholpen door u collega die het ook voor het eerst deed hij had mij heel netjes te word gestaan alles netjes en goed uitgelegt en afgehandeld.. schouder klop aan deze collega..!! Uit eindelijk ben ook zeer te vrede met het in ruil van me oude toyota rav4 goede bod gedaan wat ik ongeveer ook had verwacht...!! Ik zal het zeker aanbevelen aan mijn familie leden die zoek zijn naar een leuke auto er zijn ruime keuze in de showroom Ten afsluiting Wil ik u heel hartelijk bedanken voor alles en voor de lekkere chocolade melk en de prachtige gift die ik heb gehad Met vriendelijke Groet, Abdoel Rosan Uit Leiden

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Fijne communicatie en duidelijk advies.

Contact was snel gelegd en de communicatie was steeds helder en tijdig. Tijdens de bezichtiging zijn we goed en naar tevredenheid geholpen.

aardig correct zorgvuldig

fijn bedrijf

Goede service en vriendelijk

Mooie auto’s voor eerlijke prijzen, een goede service en vriendelijke zaak!

Leuke garage

Leuke garage , met normale mensen die hun best doen om jou zorgen loos te laten genieten van je aankoop , zeer fijne ervaring met de onderhandelingen, dit wordt onze 2e aankoop bij garage hommel , en zeker niet de laatste .

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Auto Hommel maakt een betrouwbare indruk en je wordt op een correcte en vriendelijke manier geholpen

Auto Hommel is een professioneel bedrijf met een klantvriendelijke uitstraling. De medewerkers zijn betrokken op de cliënt, geven eerlijke voorlichting en komen hun afspraken na.

Vriendelijk en deskundig.

Vriendelijk en goed geholpen niet opdringerig. Bij ophalen nieuwe auto goede uitleg op een rustige manier.

• Service N.v.t.

Behulpzaam en vriendelijk.

Goede service en klantvriendelijkheid

Nieuwe auto gekocht, voldoende informatie gekregen en goed geholpen. Goede service, en begrip voor klanten.

Penningweg 1

4879 AE Etten-leur

Over Auto Hommel

Auto Hommel uit Etten-Leur is een begrip in het zuiden van het land. Eén van de oudste familiebedrijven waar wij ontzettend trots op zijn! 1 team, 1 locatie en met 1 taak: u voorzien van mobiliteit in de grootste zin van het woord. Wij bieden u kwalitatief goede occasions, maar ook het onderhoud, APK, schade verzorgen wij voor u vanuit onze locatie in Etten-Leur aan de Penningweg 1. Bij ons staat klanttevredenheid, gastvrijheid en kwaliteit hoog in het vaandel. Naast betrouwbaarheid en service onderscheiden wij ons door een sterke klantgerichte aanpak. We zijn dan ook bijzonder trots op onze 9,3 klantenbeoordeling. Bekijk deze eens op onze website: www.autohommel.nl.