De meneer was heel vriendelijk en duidelijk

Was vriendelijk en duidelijk. Had geduld om uit te leggen over de auto. Heeft gelijk genoteerd over de buiten spiegel die niet deed. En hebben we snel alles afgehandeld.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Goede ontvangst en begeleiding vanaf het eerste contact tot het ophalen van de auto. De strik op de auto bij het ophalen vond ik de kers op de taart. Ik ben heel tevreden over deze vriendelijke mensen!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Goede service en ze voor toestemming als iets gerepareerd moet worden.

Ik vind de service van Hommel erg fijn. Fijne mensen en een goed bedrijf. Er wordt ook altijd gebeld voor toestemming als er iets gerepareerd moet worden en dan word er een richtlijn qua prijs gezegd, dan weet je waar je rekening mee kan houden en niet voor een verrassing komt te staan als je je auto gaat ophalen.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Mooie auto’s en heel vriendelijk personeel

Hele fijn ervaring bij Hommel

keurig netjes

Auto online gekocht,en telefonishe omschrijving gekregen. Auto gehaald en exact als omschreven. Behandeling uitstekend.

Fijn en betrouwbaar bedrijf

Wij hebben in dit bedrijf een prachtige auto gekocht. Tijdens de verkoop en daarna zijn we zeer prettig en deskundig geholpen. Hielden ons tevens goed op de hoogte.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Leuk team, goede betrouwbare service

Ik kom speciaal vanuit Delft naar auto Hommel omdat ik er altijd zeer goed geholpen wordt. Alle medewerkers zijn zeer vriendelijk en de sfeer is er altijd goed. Er heerst een open bedrijfscultuur en alles wordt goed uitgelegd. Ook de werkplaats is voor vragen toegankelijk en ook daar nemen de monteurs de tijd voor je als er vragen zijn. Mochten wij in de toekomst een andere auto willen kopen dan gaan wij zeker weer naar auto Hommel.

Positief

Netjes te woord gestaan, vriendelijk. Auto keurig hersteld van lakschade, als nieuw!

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Een fijn bedrijf om zaken te doen.

‘s ochtends contact gehad over de interesse voor een auto. ‘s middags met de gekochte auto weer naar huis. Vriendelijk en goed te woord gestaan. Bieden een realistische inruil voor uw auto.

Goede communiq

Goedemorgen communicatie en er word eerst gebeld ivm de kosten.leen auto goed geregeld

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Deskundig en ervaren bedrijf.

Een mooi bedrijf. Zoeken met je mee naar jouw wensen voor een auto. Zeer klantvriendelijk. Super goed afgeleverd. We zullen zeker jullie bedrijf aanbevelen bij andere. Bedank hiervoor.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Aardige medewerkers en goede service

Fijn bedrijf met fijne medewerkers

zeer goed

buitengewoon klantvriendelijk en deskundig.

Geweldige vakgarage

Een meedenkend bedrijf, deskundig en behulpzaam.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Goed, alleen jammer dat sommige streken in de de automatisering branche nog zo vastgeroest zitten.

Blijkbaar vertonen de ruitenwissers bij alle beurten scheurtjes en moeten deze dus ook altijd vervangen worden??? Terwijl ik in deze regenachtige periode geen klachten had over de werking van de oude.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Super goede service en advies!

Tijdens de beurt van onze auto kwamen er onverwachts hoge kosten bij kijken. Aangezien de auto al vrij oud was wisten we niet zo goed of het repareren nog de moeite was. Dennis heeft ons goed geadviseerd over de opties, en ons uiteindelijk ook advies gegeven over waar we op moeten letten bij de aanschaf van een nieuwe auto. Uiteindelijk zijn we voor een occasion gegaan die aan al onze wensen voldeed. Ook hierbij weer goed advies gekregen over de opties, verzekeringen, pechhulp etc. Al met al dus super goed geholpen! Wij blijven hier nog wel even klant :)

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Patrick Hommel stond ons te woord. We hebben een vrij nieuwe occasion gekocht maar over het hele proces van intake tot aan koop en opleveren zeer tevreden. Heldere communicatie. Komen er zeker terug in de toekomst

Snel , behulpzaam en vriendelijk

Ik had vrijdagavond ontdekt dat mijn koplampen stuk waren. Ik kon zaterdagochtend gelijk komen. Ik werd vriendelijk ontvangen en vrijwel gelijk geholpen. Terwijl ik wachtte, werd er door twee personeelsleden koffie aangeboden. Ik voelde me net zo goed behandeld als iemand die een auto komt kopen. Zo hoort het volgens mij ook. Maar ik heb het echt wel eens anders meegemaakt. Ik hoefde alleen de lampen te betalen, het plaatsen was gratis. Echt top!

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Een garagebedrijf die klanten hoog in het vaandel heeft staan

Begin januari 2024 Auto Hommel per mail benaderd over aankoop van een auto. Daar werd snel op gereageerd en verliep het verdere contact telefonisch. Afspraak voor proefrit kon snel worden ingepland. Bij mijn 1e bezoek aan de showroom werd ik gelijk zeer vriendelijk ontvangen. Na een lekker bakkie koffie en uitleg over de auto werd deze klaargezet voor mijn proefrit. De medewerkers zijn allemaal zeer betrokken en name de tijd op al mijn vragen te antwoorden. Uiteindelijk een andere auto gekocht - na uiteraard ook hiermee een proefrit te hebben gemaakt. Randy veel dank voor de fijne gesprekken en je vriendelijke en niet opdringerige stijl van onderhandelingen. Voor het onderhoud van mijn auto en in de toekomst aanschaf voor een andere auto kom ik zeker als eerste bij Auto Hommel.

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Fijn en vriendelijke geholpen goede uitleg en er was voldoende tijd

Zie boven

Fijn en warm

Fijn en warm met humor je voelt je thuis en dat heeft mijn vrouw en ik heel fijn

Goede reparatie

Reparatie besproken en zeegroen uit gevoerd en heel netjes

goed zeer tevreden

zeer tevreden goed geholpen

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Alles in goed overleg en duidelijke afspraken Snel en netjes geholpen

Afspraak goed nagekomen

Snel, duidelijk contact en volgens afspraak onze auto afgeleverd.

• Service N.v.t.

Over Auto Hommel

Auto Hommel uit Etten-Leur is een begrip in het zuiden van het land. Eén van de oudste familiebedrijven waar wij ontzettend trots op zijn! 1 team, 1 locatie en met 1 taak: u voorzien van mobiliteit in de grootste zin van het woord. Wij bieden u kwalitatief goede occasions, maar ook het onderhoud, APK, schade verzorgen wij voor u vanuit onze locatie in Etten-Leur aan de Penningweg 1. Bij ons staat klanttevredenheid, gastvrijheid en kwaliteit hoog in het vaandel. Naast betrouwbaarheid en service onderscheiden wij ons door een sterke klantgerichte aanpak. We zijn dan ook bijzonder trots op onze 9,3 klantenbeoordeling. Bekijk deze eens op onze website: www.autohommel.nl.