Eerlijke no-nonsens autobedrijf

Prettige ontvangst. Niets opdringerigs. Persoonlijke benadering. Geen opdringerige verkooppraatjes. Er wordt ruim de tijd aan je besteed. Er hoeft niet vooraf een afspraak gemaakt te worden voor een proefrit of gesprek. Kortom, fijn bedrijf.

Average

I booked a car that cost approximate 20,000 euros. And i have opted for the delivery package also. But when i came to pick up, car had food waste from previous owner near cup holder near front central console. Not good interior cleaning.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

snelle en prettige samenwerking sinds de dag dat wij onze auto bij U kochten

vriendelijke en duidelijke contacten met uw bedrijf

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Heel fijn en correct geholpen

Mijn ervaring is erg goed, fijn team en correct

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Garage all in!goed gevoel en propere showroom

Even opzoek naar grotere auto stopte hier even met motor voor een kijkje en koffie ik sprak met 1vn de verkopers R en eigelijk vn het eerste moment een goed gevoel bij alles maakte een proefrit en afspraken die heel netjes nagekomen werden! Paar maand later deed de airco vervelend en kwam ik bij D terecht hoofd vn de werkplaats en kon de zelfde dag nog terecht!al bij al ik weet waar ik waarschijnlijk m'n opvolger aankoop is zeker een stopje waard als je een auto zoekt er staat voor elks wat wilt en heb je een slecht gevoel dan ga je door en heb je goeie koffie gehad (;

Goede service..

Goede ervaring, altijd vriendelijk.

Goede en nette service

Gewoon goede service Alles stond klaar zoals afgesproken Auto snel klaar Personeel vriendelijk Ben blij dat ik deze keuze weer heb gemaakt om bij hommel mijn auto toen aan te schaffen

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Vriendelijk en deskundig personeel! Goed geholpen!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Kleinschalig, vriendelijk, persoonlijke aandacht.

Mijn onderhoudsbeurten ga ik zeker hier laten doen, ook al is het net iets verder weg dan mijn vorige Toyota garage.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Goed gevoel leuk ontvangst

Goed geholpen, auto geschiedenis wordt uitgelegd en geeft vertrouwen. Goede service en vriendelijkheid

Goed al vele jaren

Beste service

Vriendelijke personeels

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Ik ben super fijn geholpen

Ik heb hier binnen 10 min. Een auto gekocht. Hij is goed en schoon afgeleverd. Ik heb nergens iets op aan te merken.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Goede en deskundige service en klantgericht

Uitstekend bedrijf, snelle service, klantgericht en vriendelijk personeel

perfect

Prima ontvangst bij mijn eerste bezoek. Uitgelegd wat ik wilde en kreeg direct de gewenste auto ter beschikking voor proefrit. Na de proefrit "zaken gedaan" i.v.m. inruil van mijn Renault.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Goede prijs voor goede kwaliteit en service

Ik had een nieuwe auto nodig en ben bij Hommel gaan snuffelen voor een nieuwe auto, ik heb soortgelijke modellen met ongeveer dezelfde kilometers bekeken bij andere garages maar Hommel had het beste bod voor de auto die ik zocht, heb via Hommel een mooie auto kunnen kopen voor een goede prijs en heb de auto redelijk ingereden en getest op Poolse binnenwegen (voor diegene die niet weten hoe dat is: Belgische wegen zijn er niks bij). De auto heeft alleen wel een wasbeurt nodig, na de stoffige rally week, en @Dennis, heb ik ook 7,5 jaar garantie op die fles drank die ik heb gekregen? Die is nu leeg namelijk.. Bedankt voor de auto en service!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Gewoon goed moet zo zijn ook

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

MG zs ev

De zoetste handel.

Goed geholpen.

De service is goed en netjes.

Betrouwbaar

Voor de eerste keer bij auto Hommel voelde als n warme deken. Randy had alle tijd voor ons. Prima inruilprijs en gingen met een mooie wagen de showroom uit.

Vriendelijk en goed geholpen

zeer goede service

Gast vrij geholpen, door vriendelijk en gastvrij personeel, Heb je een vraag of een probleem je word altijd goed geholpen.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Vriendelijke benadering en goede prijs-kwaliteit verhouding.

We zijn klantvriendelijk benaderd en de medewerker nam alle tijd voor ons.

Zoals altijd prima

Goed geholpen , er wordt naar je geluisterd

Prima.

Goede service. Deskundige beurt gegeven, duidelijke communicatie.

Penningweg 1

4879 AE Etten-leur

Over Auto Hommel

Auto Hommel uit Etten-Leur is een begrip in het zuiden van het land. Eén van de oudste familiebedrijven waar wij ontzettend trots op zijn! 1 team, 1 locatie en met 1 taak: u voorzien van mobiliteit in de grootste zin van het woord. Wij bieden u kwalitatief goede occasions, maar ook het onderhoud, APK, schade verzorgen wij voor u vanuit onze locatie in Etten-Leur aan de Penningweg 1. Bij ons staat klanttevredenheid, gastvrijheid en kwaliteit hoog in het vaandel. Naast betrouwbaarheid en service onderscheiden wij ons door een sterke klantgerichte aanpak. We zijn dan ook bijzonder trots op onze 9,3 klantenbeoordeling. Bekijk deze eens op onze website: www.autohommel.nl.