tevreden met nieuwe auto

Bij het brengen van mijn oude auto voor een onderhoudsbeurt zag ik een auto in de showroom die mij beviel. Het onderhoud van de oude en inruil van deze auto en aankoop van de nieuwe is prima gegaan. Ik ben nu de eigenaar van een mooie auto van nog geen 3 jaar oud!

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Snelle levering, goede service

Bij aanschaf van een andere auto zijn wij zeer goed geholpen door Autobedrijf Hommel. Auto rijdt perfect en was zeer schoon bij aflevering. Ze konden de auto op verzoek zelfs sneller leveren. Top bedrijf.

Great service

From the moment I walked in, the staff was incredibly attentive. They guided me through every step of the process with professionalism. Overall, a fantastic experience that exceeded my expectations."

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

familie autobedrijf

Ruime keuze aan verscheidene modellen auto's. Zeer vriendelijke verkoper(Randy)die alle tijd voor je neemt. Afhandeling auto heel duidelijk nog eens via email uitgelegd. Kortom aankoopproces auto is prima! Ps.Hoe de eigen garage service is weet ik (nog)niet

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Top bedrijf met geweldige mensen.!

Bij binnenkomst al vriendelijk ontvangen Veel mooie en leuke auto’s in voorraad. Bij aflevering wordt er echt een feestje van gemaak.!!! Top Auto Hommel..!!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Netjes geholpen alleen de factuur viel tegen

Ik persoonlijk vind dat een auto die nog geen 4500km gelopen heeft en die maar een hele kleine service beurt nodig heeft daar een factuur aan te hangen van bijna 300 euro na een uur toch wel heel fors dat nodigt niet uit voor een volgende beurt

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Zoals altijd weer heel goed en vriendelijk behandeld.

Zie hiervoor. Niets aan toe te voegen

vriendelijk en goede service

We zijn zeer fijn geholpen door Randy. Alles is naar wens verlopen.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

vriendelijk, goede uitleg, ik voel me thuis, de verkoper prima.

voor iedereen aan te bevelen. Hommel ok.

Uitstekende dealer

Wij zijn zeer goed geholpen bij onze aankoop. De uitleg was naar tevredenheid en werden voorzien van een lekker bakkie koffie. Bij het ophalen van de auto kregen we een leuk presentje. Een en al dus een positieve ervaring.

Wederom top geholpen

Voor de 5 de keer een auto gekocht weer top geholpen . Mooie inruilprijs gehad en nu een toytoa prius hybride automaat . Hoop hier weer vele veilige kilometers mee te maken . Kevin bedankt voor de verzorging

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Super geholpen, zeker een aanrader

Onlangs een Toyota gekocht. Men neemt ruim de tijd om enthousiast te vertellen over de auto en uitleg te geven, zonder opdringerig te zijn. Ze weten waar ze het over hebben en dat kan in technische zinnen maar ook in begrijpelijke taal. Ik ben zeer tevreden. Ook voor het onderhoud ga ik zeker naar Auto Hommel.

Fijne betrouwbare zaak

We komen al jaren bij Hommel. Als we een andere auto willen kijken we eigenlijk alleen bij hen. De reden: fijne mensen, nette bediening, goede service. Al vele jaren goede ervaringen.

Vriendelijk personeel

Ze zijn altijd vriendelijk en helpen je altijd zogoed mogelijk ze bellen als er meerdere kosten of mankementen zijn

Vriendelijke en deskundige service

Vanaf het eerste moment hebben we de samenwerking met Juli als prettig en deskundig ervaren. Het hele traject van de aankoop en het inruilen van de vorige auto verliep prima. Het ophalen van de auto was een feestje. Het was de rit vanuit Rotterdam meer dan waard!

Klantvriendelijk en professioneel

Altijd erg vriendelijk en zeer professioneel. Duidelijk in uitleg wat er aan de auto gebeurd is bij een servicebeurt.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Goed, vriendelijk, gewoon, geen bla,bla, met gladde praatjes

Ik heb bij jullie Toyota RAV gekocht, heel tevreden, maar!! Alles ( voor zover mogelijk) van de handleiding doorgenomen, Ook hierbij de gegevens zoals de auto aan mij verkocht is geraadpleegd. Ik kwam erachter dat de auto aan mij verkocht niet dezelfde was als omschreven! Bij interieur & comfort, in de verkoopposter omschreven staat: Camerabeeld in binnenspiegel, ik heb deze niet kunnen ontdekken. Evenzo, schakelmogelijkheid (zgn. flippers)aan stuurwiel, deze ontbreken. Ik hoop niet dat ik komende weken meer gebreken tegenkom. In verdere afwachting onthou ik me van een verdere beoordeling!

• Service N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Goed geholpen en vriendelijk personeel

zoals hierboven omschreven

Dacht goed met mij mee.

Vriendelijk

Prima geholpen

Wij zijn prima geholpen, ze deden ook niet moeilijk over inruil prijs die we bij een ander autobedrijf ook zouden krijgen. Waarschijnlijk was die dan toch nog te laag maar wij zij tevreden.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Super vriendelijk en meedenkend geholpen.

Wij hebben een mooie toyota corolla gekocht bij van Hommel. Vanaf moment een werd er meegedacht met alle vragen. Onze inruilauto zat nog in een schadetraject en ook daar werd uitstekend en meedenkend bij geholpen. Op alle wijze snel en goed bereikbaar, als er vragen waren. Top service!!

Fijn bedrijf

Altijd aardig, kundig en transparant!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Top service en altijd vriendelijk

Auto weer voor service beurt gebracht vriendelijk ontvangst en nam nadat de auto klaar was rekening door top bedrijf

Betrouwbaar

Nemen de tijd voor je

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Vriendelijke ontvangst, leuke mensen.

Over Auto Hommel

Auto Hommel uit Etten-Leur is een begrip in het zuiden van het land. Eén van de oudste familiebedrijven waar wij ontzettend trots op zijn! 1 team, 1 locatie en met 1 taak: u voorzien van mobiliteit in de grootste zin van het woord. Wij bieden u kwalitatief goede occasions, maar ook het onderhoud, APK, schade verzorgen wij voor u vanuit onze locatie in Etten-Leur aan de Penningweg 1. Bij ons staat klanttevredenheid, gastvrijheid en kwaliteit hoog in het vaandel. Naast betrouwbaarheid en service onderscheiden wij ons door een sterke klantgerichte aanpak. We zijn dan ook bijzonder trots op onze 9,3 klantenbeoordeling. Bekijk deze eens op onze website: www.autohommel.nl.