Het was supper fijn ze helpt me goed

Geweldige service

Kom er al 13 jaar en nog nooit een vervelende ervaring gehad. Denken echt mee en lossen het altijd keurig op. Ben heel blij met dit bedrijf.

Voor de 1e keer in ruim 40 jaar lichte teleurstelling

Heb nieuwe winterbanden laten monteren. Allereerst waren mijn moeren verdwenen die ik had aangeleverd en heeft de monteur de lichtmetalen zomerbandenmoeren gebruikt. Zal wel opgelost worden volgens Marcel en daarin heb ik het volste vertrouwen. Op de tweede plaats heeft de monteur de zomerbanden niet gemerkt met plaatscode. Straks zoeken naar de juiste positie. Slordig.

• Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires

Voldoende

Auto prachtig, klopt ook met wat op de site staat. Over de aflevering ben ik minder tevreden. Instructie boekje staat de verkeerde displayed/navigatie. Display werkt niet zonder abonnement, dus navigatie werkt niet zonder WiFi

Vriendelijk

Heel fijn, en goed geholpen

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

precise qualified personnel is very serious

Zeer vriendelijk geholpen

Een zeer nette zaak. Erg vriendelijk personeel. Ik ben erg blij met mijn nieuwe auto!

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Zeer goed geholpen door Peter de verkoper

Zeer klantvriendelijk en servicegericht

Wij komen zelfs uit Oosterhout om bij jullie alle beurten te laten doen, dat zegt genoeg toch?

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Zeer positieve ervaring :)

Wij hebben de aankoop van onze “nieuwe” auto ervaren als een zeer positieve beleving: - goede duidelijke communicatie - professioneel en vriendelijk personeel - voldoende tijd, aandacht, begrip en inlevingsgevoel voor de klant - alle afspraken worden nagekomen en staan keurig op papier - een goede aankoop voor een goede prijs Bedankt Randy voor de beleving!

Prettige behandeling

Prima ervaring zoals altijd

Na constatering probleem , goed advies nav mijn vragen.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Prima bedrijf met goede service en bereidheid tot hulp

Goede verkoopsaadvies, en service kennen we nog uit de tijd van Susuki, die uitstekend was. Met de Toyota Yaris gaan we het beleven of de service net zo goed is. Een tegenvaller en teleurstelling was het toen we de auto kregen en bleek dat de pagasiersstoel niet in hoogte verstelbaar was en Android Auto alleen bedraad aangesloten kon worden om de navigatie te gebruiken. Jammer Jammer Jammer

Fijne en vriendelijke service

Fijne samenwerking ondanks het wat stroeve verloop. Vriendelijke service en denken graag mee.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Vakkundig/snel/goed/uitermate vriendelijk/zeer gastvrij. en goudeerlijk

Alleen die rekeningen moesten er niet zijn : grapje, anders zou de garage HOMMEL geen bestaansrecht meer hebben, dit is gewoon ,n geweldig autobedrijf.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Uitstekende service

Uitstekende service

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Goed geholpen met vriendelijke mensen

Het personeel bij Hommel is altijd erg vriendelijk en denken altijd met je mee, gisteren weer super goed geholpen!!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

prima contact en afhandeling.

wij zijn tevreden met de gang van zaken en contact met de verkoper van dit bedrijf en hadden ze 5 sterren gegeven als ze helemaal aan onze inruil wensen hadden voldaan. Helaas viel dit iets lager uit als wat wij in gedachten hadden, maar toch al bij al tevreden.

Goed opgevangen

Door een misverstand in de planning, stond de auto niet klaar. Dit is meteen opgepakt om in de toekomst te voorkomen

Gewoon goed

Goed en deskundig geholpen.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Geweldige verkoper

Auto zeer netjes opgeleverd afspraken waren prettig en nageleefd. Top

Prima bedrijf

Duidelijkheid in wat er besproken word en alles Snel geregeld

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Prima service, vriendelijk geholpen.

Ik kon snel een afspraak maken en werd goed geholpen. Ik kom graag bij Hommel omdat het personeel aan de balie erg behulpzaam en vriendelijk is en zij je altijd vlot te woord staan en van goede informatie voorzien. Daarnaast is de service prima.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Goed en betrouwbaar bedrijf voor onderhoud van de auto

Ben goed tevreden over hoe met de klanten om gegaan wordt en de duidelijkheid over de nodige reparaties die verricht moeten worden. Ook het onderhoud voldoet aan de verwachtingen.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Je stapte binnen en kreeg direct een goed gevoel en dat bleek ook zo te zijn.

Nadat wij onze keuze hadden bepaald voor een Suzuki S cross, moesten we alleen nog op zoek naar de meest aantrekkelijk prijs, kleur, opties en kilometer stand. Ja en onze kleur stond in Etten Leur. Natuurlijk de vraag of de inruil voordelig zou uitpakken. Na wat lichte onderhandelingen kwam er aan acceptabel bod uit. We moesten nog wel even onderhandelen over de aangeboden fabrieksgarantie. Maar ook daarin werden wij keurig tegemoet gekomen. En nu? Zeer tevreden klanten en bezitters van een prachtige Suzuki met….automaat. Wat een rijgenot, met een jaar gratis pechhulpdienst waarvan wij hopelijk geen gebruik hoeven te maken

Over Auto Hommel

Auto Hommel uit Etten-Leur is een begrip in het zuiden van het land. Eén van de oudste familiebedrijven waar wij ontzettend trots op zijn! 1 team, 1 locatie en met 1 taak: u voorzien van mobiliteit in de grootste zin van het woord. Wij bieden u kwalitatief goede occasions, maar ook het onderhoud, APK, schade verzorgen wij voor u vanuit onze locatie in Etten-Leur aan de Penningweg 1. Bij ons staat klanttevredenheid, gastvrijheid en kwaliteit hoog in het vaandel. Naast betrouwbaarheid en service onderscheiden wij ons door een sterke klantgerichte aanpak. We zijn dan ook bijzonder trots op onze 9,3 klantenbeoordeling. Bekijk deze eens op onze website: www.autohommel.nl.