Hele fijne garage !

Hele goede service en klantvriendelijk. Kan iedereen deze garage aanbevelen.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Wat ben ik goed geholpen!!!

Na jaren rond gereden te hebben in een auto die in perfecte conditie werd gehouden door Auto Hommel, heb ik toch een andere auto aangeschaft. Het verkoopgesprek was ontzettend plezierig en gisteren heb ik mijn auto mogen ophalen. Alles werd tot in de puntjes uitgelegd en de auto rijdt super. Ik kan dan ook iedereen aanbevelen om klant te worden bij Auto Hommel!!!!

Geweldig!

Zoals altijd top service!!

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Ik heb er nu voor de 2e keer een auto gekocht, fijn en correct geholpen. Goede service bij aflevering en bij een beurt of reparatie .

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Een prima garage en zeer goede service

Fijn goed en meedenkend

Goede service, goed meedenkend, fijn geholpen met luistert oor

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Klant vriendelijk, goede service.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Word altijd goed geholpen lekkere koffie

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Prima service en vriendelijke verkoper Kevin

Vriendelijke en terzakekundige verkoper. Prettige service en niet een "verkooppraatje" afsteken!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Nooit is iets te veel zijn erg klantgericht en in de vele jaren dat ik klant ben( ong. 40 jaar) nog nooit een klacht gehad. Super bedrijf!!!!!!!!!

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Meer dan tevreden.

Het moet toch wel leuk zijn om mensen blij te maken met de aanschaf van een auto. Voor het eerst bij Hommel een auto gekocht, en ik ben meteen vaste klant, want behalve en wel zeer nette showroom en zeer enthousiaste en vriendelijke verkopers hebben ze hier ook een hele goede werkplaats met goede service dus voor de beurten en apk heb ik nu een goed adres. De aangeschafte Suzuki swift werd netjes en zelfs met strik en een goede taart overhandigd, daarbij nog een heel jaar Bovag garantie en een nieuwe beurt en apk wat allemaal bij de prijs inbegrepen was, erg netjes.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Geweldige service en heel klant vriendelijk

Een garage zoals ze dienen te zijn. Heel behulpzaam en de klant is koning.

Gewoon, super!

Vanaf de dag dat ik een auto bij hen kocht tot nu toe, heb ik geen woorden om te bekritiseren. Het is een geweldige garage voor mij!

Perfect geholpen

Patrick heeft voor mij een auto die ik bij een andere dealer gezien heb overgenomen en vervolgens aan mij verkocht. Dit omdat ik al jaren vertrouw op de service van Auto Hommel.

Fijne dienstverlening

We werden fijn geholpen en ze kwamen gemaakte afspraken na!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Goed geholpen, net bedrijf.

Super geholpen

Leuk garagebedrijf, hulpvaardig en.klantvriendelijk personeel.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Beetje pech met autoaflevering door externe partij die het juiste onderdeel niet op tijd beschikbaar had. Dat was jammer. Maar het personeel van garage Hommel heeft alles prima opgelost. Uiteindelijk dus eenzeer tevreden klant.

Heel goed

Ben al tientallen jaren klant en veel van m’n vrienden en familie ook. We zijn altijd goed geholpen en nooit het gevoel gehad dat we in de steek zijn gelaten, dus voor ons is er geen beter bedrijf als hommel. Patrick bedankt

Topbedrijf

Of je de auto brengt voor onderhoud of schade. Wordt snel en vakkundig geholpen. Prijs kwaliteit ook top.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Normaal gesproken geweldig.

Wij zijn al 20 jaar vaste klant bij auto Hommel en worden daar altijd goed geholpen met vriendelijk personeel. Helaas ging er een aantal zaken mis, maar er wordt dan altijd wel gekeken naar een oplossing.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Vriendelijk en menselijke behandeling.

Ik ga er vanuit dat prijs/kwaliteit goed is, evenals deskundigheid. Mijn man had daar meer verstand van.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Eerlijk en betrouwbaar

Eerlijk en betrouwbaar

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Als de auto een onderhoudsbeurt nodig heeft.en ze vinden ook iets anders dan word je ook netjes gebeld.en niet achteraf als je de wagen komt halenhier bij autohommelis dat beter geregeld. En verder ook een erg goede garage

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Lees naar wens en op maat geregeld

Bij Auto Hommel hebben wij onze auto's gekocht en al jaren wordt naar grote tevredenheid het onderhoud daarvan perfect verzorgd. Wij zijn méér dan tevreden over de service en de kwaliteit van Auto Hommel.

Over Auto Hommel

Auto Hommel uit Etten-Leur is een begrip in het zuiden van het land. Eén van de oudste familiebedrijven waar wij ontzettend trots op zijn! 1 team, 1 locatie en met 1 taak: u voorzien van mobiliteit in de grootste zin van het woord. Wij bieden u kwalitatief goede occasions, maar ook het onderhoud, APK, schade verzorgen wij voor u vanuit onze locatie in Etten-Leur aan de Penningweg 1. Bij ons staat klanttevredenheid, gastvrijheid en kwaliteit hoog in het vaandel. Naast betrouwbaarheid en service onderscheiden wij ons door een sterke klantgerichte aanpak. We zijn dan ook bijzonder trots op onze 9,3 klantenbeoordeling. Bekijk deze eens op onze website: www.autohommel.nl.