Goede service, goede afspraken

Positief

Tot nu toe goede begeleiding en service Heb de auto pas 1 dag ben tot nu toe tevreden

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Goed en prettig geholpen.

• Service N.v.t.

Eerste indruk prima

Super bedrijf en service

Werden goed geholpen voor de APK keur en beurt werd goed uitgelegd wat er aan gedaan moest worden top Service

Goed geholpen!

De auto stond mooi klaar met strik en nog een heerlijke vlaai gekregen !

Netjes behandeld

Altijd vriendelijk personeel

Vriendelijk personeel en behulpzaam

Fantastisch!

Voelde voor mij vertrouwd. Zoals altijd!! Dankjewel Dennis voor al je goede zorgen!! Ben zo blij met mijn nieuwe auto!!!

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Prima service en kwaliteit!

Zoals ik gewend ben weer een vriendelijke ontvangst, keurige behandeling en prettige benadering. En duidelijke uitleg inzake de nota. Weer een jaartje veiligheid verzekerd!

prettig bedrijf

Prettig familie bedrijf met een moderne uitstraling . Adequate afhandeling, Open, duidelijk, zakelijk, met weinig kapsones.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Al tientallen jaren goede ervaringen!

Goede service en klantvriendelijk bedrijf. Staat altijd voor je klaar.

Fijne garage

Goede en leuke monteurs, receptie mensen ook niet te vergeten, en tot de volgende service beurt met lekkere koffie. Jan van Gool.

Goede en eerlijke service

Ik ben altijd en vriendelijk te woord gestaan en was verrast dat ik mijn auto na een onderhoudsbeurt netjes gewassen in ontvangst mocht nemen.

Super geholpen.

Hele goede service van auto hommel.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Zeer klant vrienelijk en geduld

Service en qualiteit

prima info en nog kwaliteit met een grote K !!!!!!!!!

Fijne service

Auto wordt opgehaald, er is overleg en de auto wordt heerlijk gewassen terug gebracht.

fijn bedrijf

Altijd naar alle tevredenheid geholpen, daarom blijf ik komen vanuit Dordrecht

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Altijd een wow-gevoel als je er geweest bent

Alles is altijd super fijn en professioneel geregeld. Alles staat in het teken van de klantvriendelijkheid voor de klant. Je merkt gewoon dat alle medewerkers gaan voor de klant centraal!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Apk en beurtje voor mijn auto. Netjes alle punten gedaan en nog meer. Heel fijn

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Auto Hommel is een fijn autobedrijf met een persoonlijke benadering

Een Toyota Yaris bij Auto Hommel op internet gezien en gebeld of ik wellicht snel langs kon komen om de auto te zien. Ik kon direct langskomen, ook al was het al laat in de middag. Samen met mijn man er direct naartoe gegaan en een proefrit gemaakt. Daarna hebben we een fijn, ontspannen en open gesprek gehad met verkoper Martijn, die ons van goed en duidelijk advies voorzag m.b.t. de 2 Toyota Yarissen die er te koop waren en ook over mijn inruil auto. De beslissing was daarna snel genomen en de deal ook snel gesloten. Wij hebben het contact met Auto Hommel als heel prettig, vriendelijk, persoonlijk en recht door zee ervaren. Dat maken we soms wel eens anders mee. Complimenten daarvoor. Ik hoop nog lang van mijn nieuwe aanwinst te genieten. Heel erg bedankt voor zover.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Top! Goede service eerlijk advies!

Wij hebben 3 auto's in onderhoud bij Auto Hommel, 2 personen auto's en een oude camperbus. Altijd een eerlijk advies, goede service en meedenkend in slimmer betaalbare oplossingen maar ook realistisch vooruit kijken met name met de oude bus. Goede service bij problemen snelle acties en ook bij schade weten ze precies te regelen hoe het op de juiste manier moet worden aangepakt. Al jarenlang (sinds mijn eerste auto op mijn 19e een tevreden klant voor onderhoud maar ook aankoop.

Goede service! Vakkundig geholpen

Zeer tevreden over Auto Hommel!

Over Auto Hommel

Auto Hommel uit Etten-Leur is een begrip in het zuiden van het land. Eén van de oudste familiebedrijven waar wij ontzettend trots op zijn! 1 team, 1 locatie en met 1 taak: u voorzien van mobiliteit in de grootste zin van het woord. Wij bieden u kwalitatief goede occasions, maar ook het onderhoud, APK, schade verzorgen wij voor u vanuit onze locatie in Etten-Leur aan de Penningweg 1. Bij ons staat klanttevredenheid, gastvrijheid en kwaliteit hoog in het vaandel. Naast betrouwbaarheid en service onderscheiden wij ons door een sterke klantgerichte aanpak. We zijn dan ook bijzonder trots op onze 9,3 klantenbeoordeling. Bekijk deze eens op onze website: www.autohommel.nl.