Goede service, met een goed advies.

Hommel heeft bij ons bemiddeld met de aankoop van een auto. Wij hadden een aantal auto's geselecteerd, waarna Hommel deze ook beoordeelde. Hierdoor zijn we toch op een andere auto uit gekomen als eerst gedacht. Hommel raadde ons namelijk een auto af ivm veel schade verleden. Iets wat een particulier geen inzicht in heeft. Hommel heeft de auto uiteindelijk bij het andere autobedrijf aangekocht, deze zelf nagekeken, een grote beurt gegeven en de auto van een nieuwe APK voorzien. Wij hebben de auto bij Hommel aangeschaft, waarbij wij ook 6 maanden BOVAG garantie hebben gekregen. Al met al tevreden over het verloop en advies van Hommel.

• Welke vestiging heeft u bezocht: Alle merken: Penningweg 1

Goede ervaring en betrouwbaar

Goed nakomen van gemaakte afspraken Duidelijke uitleg van de geconstateerde gebreken Mee denken met de klant Oplossingen voor de problemen aandragen (Mee denken) Prijzen van de onderdelen zijn in alle redelijkheid Alleen het uurtarief aan de hoge kant Benodigde tijd voor herstel (uren) is voor de klant niet te controleren Dat is overigens nergens

Mijn ervaring in 3 woorden: professioneel, eerlijk en vriendelijk

Vriendelijk contact zowel via de mail als in de showroom. Er word naar je geluisterd en tijd voor je gemaakt. De heer Hommel Jr. verstaat zijn vak

Prima geholpen.

Service goed, en voelt vertrouwelijk.. Tevreden (:

Super...als altijd!

Al 26 jaar kom ik bij Hommel en altijd zeer goed geholpen en altijd goed gevoel bij hun gehad. Top heren, ga zo door!

Vriendelijk en goede service

Goede service ivm leenauto tijdens de onderhoudsbeurt. Vooraf geinformeerd mbt bevindingen en advies voor goed onderhoud van de auto. Totaal factuur toch wat hoger dan vooraf verwacht ivm extra vervangen van onderdelen.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Via de app van Hommel een grote beurt voor mijn auto ingepland, gaat heel erg makkelijk en je krijgt een bevestiging van deze afspraak. Auto weggebracht voor de grote beurt, alles keurig netjes geregeld. Duurde 1 dag langer dan gepland omdat een onderdeel nog besteld en ingebouwd moest worden, maar daar keurig een telefoontje over gekregen, geen probleem. Bbij het ophalen was ik aangenaam verrast door de prijs van deze beurt en dat mijn auto gewassen was. TOPservice noem ik dat!

Top!!

Erg netjes geholpen bij Hommel. Ze denken mee in oplossingen.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Ik ben snel en goed geholpen

Super service

De kleine onderhoudsbeurt weer snel en fijn afgehandeld!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Prima service, vriendelijk en kundig personeel

Ik waardeer de prettige manier waarop ik aan de telefoon of aan de balie te woord wordt gestaan. Ik voel me bij Hommel geen nummer maar klant. De communicatie over de inhoud van een onderhoudsbeurt is altijd helder en duidelijk. Ook als er tijdens het onderhoud onvoorziene vervangingen of reparaties nodig blijken te zijn, wordt er direct contact opgenomen en wordt duidelijk toegelicht wat er aan de orde is. En wordt naar mijn gevoel in goed overleg beslist wat er dient te gebeuren.

Heel goed !!!!

Mijn ervaring was super, ben netjes geholpen en zeer tevreden met mijn auto. Nog 1 kleine aanmerking dat beter had gekunt * de reserve band is zonder metalen frame aan de binnen kant heb nu alleen de rubber band. Persoonlijk had ik dit liever compleet gehad. Nu kan ik met pech de band niet wisselen. Maar al met al een top service

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

uitstekend

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Deskundig, betrouwbaar en markt passend

Heb al meerdere jaren ervaring met Hommel. Een goede garage die afspraken nakomt, goede adviezen geeft en...…...waar je nog echt klant bent. Gelukkig veel gezelliger dan die gigantisch grote autobedrijven waar je veelal een nummer bent. Je voelt er je thuis!!!!

zie totaal score

contact is heel prettig en persoonlijk.Super service.

vriendelijk

2jaar garantie vind ik prettig, voor gebruikte auto

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Goed, altijd meedenkend en behulpzaam!

• Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires

super

goed en snel geholpen

Betrouwbaar en behulpzaam

Kom er niet vaak (prima autootje gekocht destijds!). Contact blijft beperkt tot beurten en APK. Een keer pechgeval (auto viel stil) in de eigen woonplaats en garage kwam gelijk te hulp. Super!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Betrouwbaar en meedenkend in de behoefte van de klant!

Je bent op zoek naar een auto en doet vooronderzoek via internet. Je plant een afspraak in voor een testrit en dan maak je voor het eerst live kennis met Hommel Occasions. De klik wordt bepaald in een split second, zegt men, en ik kan je vertellen dat was bij ons zeker het geval. Het verhaal van Bram was helder en alle afspraken die we zijn overeengekomen zijn zelfs overtroffen. Kortom :Het adres voor iedereen die op zoek is naar een goed onderhouden en betrouwbare occasion. Bram en team bedankt en blijf gezond. Hartelijke groeten, Roger en Pascalline (uit Simpelveld)

100% tevreden

Wij zijn zeer tevreden over het uitvoeren van alle werkzaamheden aan onze auto. We worden altijd keurig netjes te woord gestaan en niets is te veel om vragen te doen beantwoorden. Alle jaren dat wij klant zijn hebben wij alleen maar lof over uw bedrijf. Vandaar dat onze kinderen ook klant zijn.

Goede service en garantie

Fijn zaken doen met duidelijke afspraken en garantie