• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd meedenken, goede en vriendelijke service. Onze volgende auto gaat zeker weer hier gekocht worden. \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Waren op zoek naar goede gebruikte auto in de prijsklassen van 2000 tot 2300 Euro. Had een Ford Fiesta staan. Gekocht met 4 nieuwe banden.\r\nEnkele weken later nog enkele kleine klachten verholpen naar volle tevredenheid.\r\nZou er zo weer een auto kopen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden, goede service en vertrouwde sfeer.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onze Toyota ingeruild voor n Ford C max\r\nFijn geholpen alles gedaan wat was afgesproken \r\nVoelt zeer vertrouwd

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne auto garage, vriendelijk en een eerlijke prijs

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf wij zijn zeer tevreden over dit fijne autobedrijf. Fijne auto met garantie gekocht, even tegen een paar kleine dingen aangelopen maar de garage heeft ons uitstekend geholpen. Echt een aanrader.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit is een zeer prettig en eerlijk autobedrijf. Ik heb hier een auto gekocht en alles is perfect verlopen. Buiten de garantie nog wat probleempjes met de auto gehad en deze zijn goed, snel en onder coulance verholpen! Perfect!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Enkele maanden geleden hebben wij bij assh een andere auto gekocht. We zijn zeer tevreden over de service. De airco werkte niet goed. Is snel gerepareerd. Gratis vervangend vervoer gekregen voor die dag. Top

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben een andere auto gekocht. Fijne ontvangst. Erwin heeft ons vriendelijk te woord gestaan en nam de tijd. Nette prijs gekregen voor onze oude auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bedankt voor jullie eerlijke advies.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In een woord SUPER |||||

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldig geholpen, eerlijk en fair

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende service, snelle verwerking en een goede auto in bezit.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf auto ingeruild alles goed verlopen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Binnen een maand sloeg de motor van mijn Citroen C5 HDI 2 keer af terwijl ik met weinig toeren reed. De 1e keer kreeg de Wegenwacht hem met remreiniger weer gestart. Hij dacht aan een kapotte dieselpomp of een defecte boordcomputer. Pfff, per stuk meer dan € 1.000. De 2e keer wilde hij helemaal niet meer starten. Dus is de auto per oplegger naar Sint Hubert gebracht. Martijn geloofde niets van een kapotte pomp. En hij vond ergens een stekkertje dat een beetje was ingebrand. Stekker gerepareerd, kabel vastgezet en de auto rijdt weer perfect. Bedankt weer Martijn, ik kom graag vanuit Duitsland voor pech en onderhoud naar Sint Hubert. Zeer goede service, altijd op zoek naar een goede oplossing zonder de klant op kosten te jagen. Klasse!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De schokbreker van mijn Mazda Premacy uit 1999 was afgebroken. Martijn zei direct:\"Daar zetten we geen nieuwe op, we zoeken een goede set tweedehands.\" Een set, vroeg ik nog? Ja, die ander zal wel net zo slecht zijn. En dat was ook zo. Dus nu heb ik weer 2 goede schokbrekers voor een betaalbare prijs. Bedankt voor het meedenken en de zeer goede service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 2de hands auto gekocht. Het bedrijf vind ik zeer goed door een relaxte sfeer, geven je de tijd om alles rustig te bekijken; dus echt niet pusherig.\r\nDaarnaast, mocht er iets mis zijn kort na de aankoop en je hebt géén garantie, dan wordt dit in alle redelijkheid opgelost. Natuurlijk niet helemaal gratis; dan had je de garantie er bij moeten nemen...

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Slecht, zeer slechte service. Afreizen vanuit Noord-Holland naar St. Hubert omdat daar het BOVAG bedrijf is wat jouw auto naar wens verkoopt. Auto daar kopen, mooie praatjes en belofte naar aanleiding van de komende APK. Eenmaal een APK gedaan, terwijl de auto in mijn bezit is, krijg ik een dikke rekening van ruim 400 euro. Contact opgenomen met deze garage, maar een enkele tegemoetkoming kan ik vergeten. Van eerder gemaakte afspreken weet daar niemand meer af. Zwaar waardeloos.

Geachte mevrouw Van Baar, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij betreuren het dat u niet tevreden bent met onze dienstverlening. U heeft uw auto volgens duidelijke afspraken bij ons gekocht, waar u destijds mee akkoord bent gegaan. Na deze verkoop heeft u buiten ons medeweten om extra kosten gemaakt, die u hierna bij ons heeft willen verhalen. Hier gaan wij helaas, maar vanzelfsprekend, niet mee akkoord. Ook de bemiddeling van de BOVAG, die op uw verzoek is ingeschakeld, heeft ons hier in het gelijk gesteld. Nogmaals, wij betreuren het dat deze afhandeling -ondanks onze uiterste inspanningen om u tevreden te stellen- niet naar uw tevredenheid is afgerond. Met vriendelijke groet, Autoservice St. Hubert.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijk en eerlijke ,nemen alle tijd voor je dus niet snel en weer weg . Heb er auto een auto gekocht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eindelijk een eerlijk en meedenkend autobedrijf gevonden! Blij mee!!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijke occasion, eerlijk bedrijf!

Over Autoservice St. Hubert