Een garage die met je ‘meedenkt’.Betrouwbaar.

Oplossingen worden gezocht en gevonden. Een garage waar je je auto met vertrouwen kan laten onderhouden.

Snelle service en vriendelijke. Denken met je mee heel fijn.

Zeer klantvriendelijk

Service met een Hoofdletter

Dit is zo’n echt familiebedrijf waar de klant centraal staat, je snel en vriendelijk geholpen wordt tegen fairy prijzen

Fijne en correcte behandeling !

In de garage van HB Autoservice staan ze altijd voor je klaar . De servicebeurten zijn altijd goed en staan ze bij eventuele problemen direct voor je klaar!!!!

Zeer snelle en correcte diagnose. Betrouwbaar en kundig.

Opvallend goede kennis van symptomen bij Toyota Prius . Snelle service. Raming klopte goed bij uiteindelijke factuur. Ik kam terug als klant.

Betrouwbaar en vakkundig

HB heb ik leren kennen als een zeer betrouwbaar en deskundig bedrijf die ook nog eens flexibel zijn in het bedenken van oplossingen. Daarnaast zijn het ook nog eens leuke mensen met veel humor. Een aanrader!

Gewoon een prettig bedrijf met verstand van zaken.

Goeie service en vriendelijk personeel en eigenaren.

Veel vakkennis, goed onderhoud!

Toyota Corolla Verso een grote beurt laten geven. Uitstekende communicatie en duidelijk uitleg + verwachting van aankomende onderhoud in de toekomst.

Prima service!

Alles was meer dan in orde. Goed contact via de mail en telefoon. Ik had zeker het gevoel dat ze weten waar ze mee bezig zijn en dat ze goed naar de auto keken. Een fijne garage waar persoonlijk contact nog werkt! Altijd transparant over de prijs, geen verrasingen achteraf. Ik zou hier volgende keer zeker weer langsgaan en ze ook aanbevelen.

Snel geholpen!

3 lichten die tegelijkertijd kapot gingen, ik hoefde maar een appje te sturen en ik kon ‘s middags al komen om het te laten repareren.. Fantastisch geholpen!

Vriendelijke Service

Hier wordt Vriendelijkheid en Service met hoofdletters geschreven. Kwaliteit van werk tegen faire prijzen!

Goede en kundige garage

Een prettige garage waar ik graag kom. Er wordt volop de tijd genomen om steeds de onderhouds- of reparatieopties door te nemen.

netjes , goed bezig geweest

De jongens die bezig zijn geweest aan mijn auto vinden het leuk om aan een mercedes te werken

Goed als altijd

Duidelijk en zonder poespas

Zeer klantvriendelijk

Je voelt je er thuis. Ze nemen de tijd voor je. Deskundig en denken mee voor een goede en betaalbare oplossing. Tijd voor een autopraatje

Fijne garage

Mag altijd langskomen voor vragen of even olie checken. Denken mee, zijn vriendelijk.

Duidelijke communicatie, zeer klantvriendelijk. Aanrader.

Deskundig en klantvriendelijk bedrijf.

Prettig en vakkundig bedrijf

Fijn bedrijf, betrokken op de klant. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Super fijne garage met heel fijn personeel

Er wordt zorgvuldig gekeken naar evt problemen en een goed advies gegeven

super tevreden - staan altijd voor je klaar

bij HB Autoservice HIA staan ze altijd voor je klaar, leveren ze goede service, denken ze met je mee, betrouwbaar - kortom: aanrader

Super fijne garage

In deze garages werken allemaal eerlijke en fijne mensen. Ik ben blij dat we bij hun terecht zijn gekomen. Ze geen vakkundig advies en staan altijd voor je klaar. Ook denken ze heel goed met je mee. Kortom een aanrader!!!

Uitstekend zoals gewoonlijk

Geen commentaar. Geef dit soort info slechts 1 maal.

Prettig en deskundig

Afspraak maken ging qua contact vlot. Heldere communicatie over kosten. Goed dat men ook aangeeft welke zaken er op langere termijn moeten worden opgepakt, goede kennis van hybride auto’s. Prettig dat je een WhatsApp-berichtje krijgt als de auto klaar is.