Filters

9

Supersnelle service, erg klantvriendelijk!

Supersnelle service, erg klantvriendelijk!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid
10

Heel goed geholpen

Toen ik de auto ging ophalen waren alle punten die ik had opgenoemd gedaan. De bestuurdersstoel was nog een beetje vies dus hij ging weer gelijk richting de poetshal. Dus ik ben heel blij met m'n auto

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid
10

zeer klantvriendelijk en deskundig

Klant staat centraal. Personeel allemaal zeer correct aardig en deskundig. Veel keuze! Wij raden Mudde Kok zeker aan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid
10

Geweldig ervaring

Wat een geweldige garage is Mudde-Kok automotive in Nunspeet. Het begon al toen wij binnen kwamen om naar een auto te kijken. Je wordt direct verwelkomt en krijgt heerlijke koffie en een petit fours. Na de koffie Kwam direct de verkoper naar ons toe om te kijken naar onze "toekomstige" auto. Hij is ondertussen binnen gezet zodat je droog (het regende toen wij er waren) de auto kunt bekijken. Na een proefrit aan tafel met de verkoper (het was zijn eerste auto die hij ging verkopen) en na een open en eerlijk gesprek tot een koop gekomen. Vandaag de auto opgehaald en na een kopje koffie en uitgebreide uitleg over alle zaken met onze "nieuwe" auto naar huis gereden. Ik heb al heel wat autobedrijven gezien en bezocht maar zo vriendelijk en gastvrij als we bij Mudde-Kok Automotive zijn ontvangen en geholpen heb ik nog niet meegemaakt. Kortom.....een geweldige leuke ervaring Dank jullie wel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid
9

Heel goed

Snelle reactie, goede service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid
10

Prima

Word er erg goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid
10

Fantastisch

Warme ontvangst en uitstekende uitleg en service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid
9

Geweldige bedrijf super service.

Autokok Mudde wist mij echt te overtuigen. En wat een mooie auto heb ik gekregen super. Hoop er veel rijplezier mee te beleven

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid
10

Wederom tevreden

2,5 jaar na de aanschaf van een XC60 D5 wilde ik graag een vervanging naar een XC60 T8. Vond een mooi exemplaar, wederom bij Mudde Kok. Het proces van contact, proefrit, contract en ophalen is prima verlopen, met een mooie ontvangst in het nieuwe pand.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid
8

Goed

Goed service ben tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid
9

Service van hoogste niveau

Ontzettend fijne ervaring bij de aankoop. Prettige ontvangst, juiste vraagstelling of de auto bij je past en aan je wensen voldoet. Persoonlijk en gepast advies, duidelijke communicatie en afspraken. Je krijgt een fijn en vertrouwd gevoel als je opzoek bent naar een nieuwe auto. Eerlijke prijzen en geschiedenis over de auto.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid
9

Gewoon prima.

Goede en nette ontvangst!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid
9

Verkoop, garage en aflevering in een woord fantastisch !!!

Geweldige ervaring met kundige en vriendelijke mensen die snel zaken op een juiste manier afhandelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid
10

Super ervaring met Mudde en Kok.

Vanaf het moment van binnen komen tot het ophalen van de auto echt heel vriendelijk en zeker niet opdringerig behandeld. Ze denken mee in oplossingen, zowel voor extra opties voor de auto als voor ons vervoer probleem tot de levering. Auto is super netjes afgeleverd en zeer verrast door het heerlijke cadeau wat we er bij kregen. Eens een keer niet een afgezaagd bloemetje. Top geholpen en zal het zeker iedereen aanraden. Zal voor ons ook niet de laatste keer zijn dat wij hier een auto gaan kopen. Bedankt voor de goede service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid
10

Professioneel bedrijf die tijd neemt voor de klant en begrip toont voor individuele wensen.

Mooi en groot pand waar veel auto staan die je in alle rust kan bewonderen. Bij vragen is ver voldoende vriendelijk personeel aanwezig die je wilt helpen. Een proefrit maken is helemaal geen probleem.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid
10

Uitstekende Service!!

Na een eerste oriëntatie onder de indruk van de vakkundigheid en klantgerichtheid van de medewerker(s). Het plannen van een proefrit was eenvoudig, de uitleg van de verschillen van de verschillende auto's duidelijk en volledig. Het aankoop (en inruil) proces verliep vlekkeloos, waarbij ik continue en volledig op de hoogte werd gehouden. Een pracht bedrijf, en Service zoals Service hoort te zijn!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid
10

Zeer goed!

Pragmatisch en kordaat geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid
10

Vriendelijke personeel, snel behandeld op hoge kwaliteit

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid
8

Keurig bedrijf

Vriendelijk te woord gestaan. Redelijke uitleg van h.e.e.a. Wagen netjes afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid
10

Geweldig snel alles geregeld

Kwam Mudde Kok via autoscout tegen. Mijn gevoel was gelijk goed. Mijn auto ingestapt en er heen gereden. Ik dacht ik kom bij een plaatselijke autodealer maar dit is me een groot bedrijf. Niet normaal. Mega dealer. Veel personeel. Tot in de puntjes alles verzorgd. Top bedrijf

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid
10

Aangenaam zakelijk

Heerlijk no nonsense bedrijf, gelijk eerlijke prijs met dito verhaal. Ook realistische inruil prijs bedongen zonder "gedoe". Aanrader

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid
10

Zeer prettige en klantvriendelijke, deskundige verkoop en begeleiding

Aangenaam verrast door prettige ontvangst met heerlijke cappucino, pro-actief meedenken bij aankoop en inruil auto's, persoonlijke benadering zowel bij eerste kennismaking als bij aankoop en aflevering. Begeleid door 3 verkopers die alledrie even prettig en deskundig handelden en communiceerden, duidelijke uitleg bij aflevering nieuwe auto. Ook financiele en administratieve afhandeling verliep prettig en vlot.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid
10

Fantastisch

Een hele mooie wagen gekocht en een mooie inruildeal gemaakt. Het was de trip van Limburg naar Nunspeet meer dan waard.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid
8

Top service en klant staat op 1

Van begin tot eind geen druk op de aankoop opgemerkt, nemen de tijd voor je . Klant staat echt centraal, zal Mudde Kok aan een ieder aanbevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid
10

Overweldigend

Ik heb nog nooit een mooie autobedrijf van dit niveau met nog meer prachtige auto’s. De medewerkers zijn lief, aardig en oprecht. Zie je een auto die buiten staan. Geen probleem binnen 5 minuten wordt hij binnengereden en kan je hem op je gemak bekijken. De service is buitengewoon goed. Ik ga hier zeker terugkomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie N.v.t.
  • Bereikbaarheid

Bedrijfsgegevens

Oosteinderweg 104

8072 PD Nunspeet

0527-683388

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.