Filters

10

Geweldig

De service in de prachtige showroom was top. Daarnaast thuis afgeleverd op anderhalf uur afstand van jullie showroom. De moeite waard om te rijden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid
10

Een open en zeer klantvriendelijk bedrijf die de kunst verstaat hoe om te gaan met haar klanten.

De ontvangst is vriendelijk en open. Er wordt tijdens de verkoop geluisterd naar het hoe en waarom je als klant kiest voor een specifieke auto. De aflevering is ook zeer goed geregeld. Er wordt ruim de tijd genomen voor uitleg van de auto.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid
10

Vriendelijk en veel tijd voor de klant

We werden zeer goed ontvangen, zeker niet drammerig. Bij het ophalen van de auto werd alles ook uitvoerig uitgelegd. Zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid
8

Vriendelijk en to-the-point geholpen

Het verkoopproces van Mudde Kok is naar mijn idee behoorlijk gestandaardiseerd. Steeds zeer vriendelijk, adequaat en voorkomend te woord gestaan, maar geen enkele keer gesproken met dezelfde medewerker. Daardoor blijft het contact wat onpersoonlijk. Een en dezelfde contactpersoon c.q. aanspreekpunt binnen Mudde Kok zou ik prettiger vinden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid
10

Prima service

Fijne ervaring met mudde kok Goed geholpen met aanschaf andere auto. Vriendelijk personeel top!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid
10

Perfecte service

Ik had op zeer korte termijn een personenauto nodig. Door de uitstekende service heb ik deze binnen een week tot mijn beschikking. Nogmaals dank!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid
10

helemaal top

klantvriendelijk correct professioneel

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid
9

prima .

De mensen zijn erg vriendelijk en behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid
10

Prettig ontvangen en verder geholpen.

Prima en betrouwbare mensen. Daar hou ik van. Jong talent. Lekker zakelijk kibbelen. En doortastend goed informerend zaken doen. Men neemt de tijd voor de klant. Probeert de juiste auto bij de juiste nieuwe eigenaar te brengen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid
9

Top

Fijne aflevering alle tijd

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid
9

Prima geholpen en fijne atmosfeer

Top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid
10

De klant is koning(in)

Een fijne ervaring. Ze zijn zeer klantvriendelijk, informatief, betrouwbaar en ontzorgen je waar dit maar mogelijk is. De auto blijft hier zeker ook in onderhoud.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid
10

Fijne samenwerking Top bedrijf

Hier een Kia ceed gekocht ze nemen alle tijd voor je niks is teveel Kom hier ook graag terug voor mijn service beurten .

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid
10

Super goed en heel fijn bedrijf .

Wij hebben weer gekozen voor 1 nieuwe auto bij Mudde -Kok . Alleen al voor de prijs en de geweldige aankoop en het zéér fijne personeel dat echt alles uitlegd bij aflevering .

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid
10

Goede service

Fantastische service, Goede koffie, Vriendelijke medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid
10

Uitstekend!!

Prachtig bedrijf. Goede ontvangst. Prettige verkoper. Fijne afwikkeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid
10

persoonlijke benadering, mooie locatie en men geeft vertrouwen dat je goede servic kan verwachten.

zie hierboven

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid
9

top

Goeie hulp, top bedrijf

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid
10

Super geregeld.

Verkoop is perfect geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid
10

Goede service en erg blij met de auto

Auto ingeruild voor een nieuwere Volvo. Prima geregeld, informatie uitstekend en correct, alles zoals afgesproken, vriendelijke medewerkers en er wordt echt moeite gedaan voor de klant. Erg tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid
10

Enorm fijne klantgerichte service!

Altijd klantgericht, vriendelijk en op zoek naar de best passende auto.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid
10

Nemen de tijd voor jouw als klant, je voelt je geen nummer

Ik kwam als vrouw zijnde alleen eerst een paar autos testen, en een collega van jullie nam alle tijd om even een proefrit te maken met de autos. En de volgende dag kon ik met mijn man nog weer terug komen om nog een proefrit te maken. Heel fijn!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid
10

Klantvriendelijk

Professioneel...!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid
9

Brede service, fijn bedrijf!

Zaterdagochtend gebeld voor een proefrit dezelfde ochtend. Bij aankomst een top ontvangst met koffie etc. Duidelijke toelichting en uitleg bij de auto. Geen opdringerige verkooppraatjes. Na een paar dagen overdenken overgegaan tot aanschaf, inclusief een paar nieuwe velgen met banden voor de winter. Personeel denkt goed mee. Aflevering super geregeld, met wederom een goede ontvangst. Zomerwielen in opslag, M&K doet ook het onderhoud van de wagen. Blij mee!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid
10

Heel vriendelijk en kundig

Prima ontvangst bij proefrit op afspraak. Omdat alles beviel konden Er meteen zaken doen. Een eerlijk verkoopverhaal was de indruk. Goede inruil kunnen doen ook was nog een kleine onderhandeling mogelijk. Een week later stond de auto al klaar. Alweer prima ontvangst, papierwerk was vlot en goede en uitgebreide uitleg over de functies van de auto gehad

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid

Bedrijfsgegevens

Oosteinderweg 104

8072 PD Nunspeet

0527-683388

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.