van de orrientatie tot de aflevering een zeer plezierige ervaring
Aan dit bedrijf kunnen de meeste dealers en of handelaren een voorbeeld aan nemen. Vriendelijke ontvangst, en zeer deskundige verkoper, die alle tijd voor je heeft. Zeer uitgebreide schowroom. Bij aflevering wederom zeer vriendelijke ontvangst, en waar krijg je dat, koffie met gebakje. Deskundige uitleg door dame van af leverteam. En misschien nog wel het belangrijkste een zeer scherpe prijsstelling van de aangeboden auto's. Kortom een pracht bedrijf. .
Een prettig bedrijf en vriendelijk personeel. Alles is netjes en volgens afspraak afgehandeld! Ik raad het aan om hier een auto te kopen!
Ik was zeer tevreden mee om met hun zake te doen. Lachende en behulpzaame personeel.
Zeer mooi bedrijf met heel klantvriendelijke medewerkers.
Professioneel en vriendelijk geholpen.
Zowel tijdens de aankoop als de aflevering. Een feestje om een auto te kopen bij Mudde Kok. Direct aanbevolen bij onze familie en vrienden!
Uitstekend geholpen bij de aanschaf van een jonge occasion. Ook bij de aflevering zijn we heel prettig geholpen met ruime aandacht en uitleg! Geen bloemen, geen wijn maar een heerlijke zalm, als dank voor de aankoop, maakte de aflevering compleet!
Voor de 2e keer een auto gekocht bij Mudde Kok, deze keer bij verkoopadviseur Marc de Groot. Marc is een prettig persoon en verstaat zijn vak. Ik zit zelf in de handel en weet hoe het werkt maar Marc ook! Er is een prima inruil en verkoopdeal gesloten waar wij ons beiden goed in konden vinden. Er waren twee dingen die even gladgestreken moesten worden om het zo maar te zeggen maar het is prima in orde gekomen. Bij Mudde Kok ben je echt klant en net als vier jaar geleden werd ik blij verrast met een heerlijke zalm bij de aflevering. Top Mudde Kok! jullie hebben aan mij een zeer tevreden klant en bij aanschaf van een volgende auto kunnen jullie mij zeker terug verwachten en wie weet kunnen wij dan weer zaken doen. Ik ga jullie zeker aanbevelen. Ga hier gerust naartoe mensen, het zal u goed bevallen. Nogmaals dank!
Een aantal reviews gelezen en ik zou niet weten wat daar nog aan toe te voegen is. Toch maar even een poging. Vanaf het eerste t/m het laatste contact was alles een prima ervaring. Erg beleefde medewerkers, nemen alle tijd voor de klant, zijn behulpzaam en geduldig enz. Vergeleken met diverse andere bedrijven in dezelfde branch steekt Mudde en Kok er ver boven uit. Prachtige en goed bereikbare locatie.
Persoonlijke betrokkenheid en servicegraad zijn absoluut top.
Alles is goed gegaan behalve dat de navigatie het niet doet. Ik ben gebeld door een dame van de receptie en die wist er zelf niks over te vertellen. Ik had het fijner gevonden als iemand met kennis mij dit had uitgelegd. Ik blijf het raar vinden dat hij het niet doet.
helemaal volgens afspraak, correct, enthousiast en fijn verlopen
Goeie autobedrijf met goeie service en ontvangen van klanten wordt goed begeleid in alles
Na tel contact met Sander de auto bekeken proefrit gemaakt en prijs overeengekomen met Sander alles prima en naar wens . Kortom zeer netjes en professioneel
Van het bezoeken van de showroom tot aan de aflevering heel goed op weg geholpen. Vriendelijke gastheren die deskundig te werk gaan. Ga zo door!
Vandaag onze mooie XC40 opgehaald. Netjes afgeleverd door Eleonore. Super geholpen bij de aankoop door Marc. Mooie deal kunnen maken. Al met al een super mooie ervaring. Mudde kok waar de klant nog koning is.
Ontzettend fijn personeel zowel bij verkoop als aflevering. Bedrijf pakt feedback zeer serieus op. Na de eerste aflevering waren er nog enkele puntjes. De auto is thuis opgehaald en alles is prima in orde gemaakt. Top!
Originele beoordeling
Ontzettend fijn personeel zowel bij verkoop als aflevering. Vervelend dat bij aflevering geen van de bij koop genoemde aandachtspunten waren opgelost. Dit gebeurde pas, na te benoemen door ons, tijdens de aflevering! Dit werd alsnog voorspoedig opgelost.
Gister heb ik mijn V60 opgehaald. De hele ervaring van het aankooptraject was geweldig. Wat een klant gericht bedrijf!
We werden vriendelijk ontvangen en goed geholpen. Antwoorden snel op vragen.
Uitstekende communicatie. Alle afspraken duidelijk bevestigd. Er wordt echt tijd genomen, alle personeel is correct, behulpzaam en vriendelijk. Het afhalen van de auto is een feest bij dit bedrijf.
Goed ontvangst, uitstekende hulp Bij keuze traject Aardig, hulpzaam, en deskundig Oplevering was top en genoten van de heerlijke Koffie Mooie beleving en we hebben genoten van de mooie eerste rit
Het begint al bij de receptie en overige hospitality personeel… je voelt je gelijk gewenst als klant bij Mudde & Kok. Als dan de onderhandelingen tot de aankoop van onze Volvo XC40 met verkoper/ adviseur Marc tot contacten met de afdeling accessoires/parts en de aflevering en uitgebreide uitleg door Bart ook allemaal top verlopen, weet je……. bij Mudde Kok zit je goed. Zij doen ze wat ze beloven. Bedankt!!!
vriendelijk, behulpzaam, in oplossingen denken, een klant niet naar de mond praten, vriendelijke en duidelijke aflevering. De medewerkers stralen oprecht plezier uit.
Ik ben op een vriendelijke en correcte manier door Jair geholpen tijdens het aankoopproces. Zeker niet opdringerig. Alles transparant en op en top geregeld. Showroom netjes. tijdens de aflevering ben ik ook super geholpen door Andries. duidelijke uitleg van de opties e.d. ze nemen alle tijd voor je. Koop gerust een auto bij Mudde Kok is mijn advies
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.