Filters

10

Een bedrijf waar alles klopt en tot in de puntjes verzorgd is.

Dank Okki voor de gastvrijheid, van communicatie tot aflevering, alles tot in de puntjes top verzorgd. Hier voelt men zich echt klant. Kan menig autodealer een voorbeeld aan nemen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid
10

TOP.

Een prettig bedrijf. Vriendelijk personeel. Ontvangst tot aflevering heel prettig geholpen absoluut TOP.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid
7

Hele mooie locatie

Prachtig pand met vriendelijk personeel. Goed contact via telefoon en mail. Verkoop ging snel en goed. Verkoopafhandeling kan misschien nog iets beter. Zou leuk zijn als de auto al klaar staat als je een afspraak heb om de auto op te halen. En pluspunt zou zijn als je de auto kan ‘uitpakken’. Verder verliep dit ook wel lekker snel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid
10

Professioneel en klantvriendelijk

Bij de koop van onze auto hadden we contact met professionele en klantvriendelijke adviseurs. Dat de auto bij Mudde en Kok in onderhoud kan, is heel prettig. De afhandeling van de aankoop, zowel via de mail als persoonlijk, was overzichtelijk en goed geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid
10

Goed geholpen en prima service

In mijn zoektocht naar een nieuwe auto heeft Mudde Kok goed geholpen en met mij meegedacht. Daarom gekozen voor de aanschaf van de auto bij Mudde Kok. Alle contacten verliepen prettig en snelle reactie op vragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid
10

Zeer tevreden

Ik wil graag mijn bijzondere dank aan de heer M. de Groot uitspreken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid
10

Gewoon goed

Prima en mooi bedrijf

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid
8

Garage Mudde & Kok doet naar mijn idee wat het belooft.

Ik heb een goede ervaring bij de aankoop van de Volvo gehad, zowel bij proefrit, aankoop en aflevering.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid
10

Prachtige ervaring

Alles klop: aanbod is goed (veel keuze qua opties/mogelijkheden binnen het model van mijn voorkeur), service is top (zowel verkoop als aflevering en het contact tussendoor) en de prijs is ook goed (zowel qua inruil als vraagprijs auto). Aanrader dus!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid
10

Ok

Top aflevering

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid
10

De puntjes staan hier op de i

Een hele fijne koopervaring waar frontdesk, verkoop, leasing en aflevering allen perfect hun werk doen. Ik werd door een vriend richting jullie gewezen en daar geen spijt van tot op heden ;-)

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid
9

Prima service, mooie auto's voor een goede prijs.

Voor de tweede keer een jonge tweedehands Volvo gekocht bij dit bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid
10

Uitstekend

Zeer goed uitleg gehad en hele vriendelijke medewerkers. Mooie bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid
10

Vriendelijk personeel en goede service

Vriendelijk personeel, snelle reactie op vragen en soepel verkoopproces. Auto vlot en keurig afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid
10

9,9

Super goede en professionele afhandeling van de aankoop gehad. Echt een prachtig bedrijf met mooie uitstraling en ontzettend leuk en gastvrij personeel. Echt om ook een ander aan te raden. Hartelijk dank voor jullie service en klant vriendelijkheid. Groet Bert Jutte Dokkum

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid
10

Next level

Alles super professioneel!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid
10

Zeer bereidwillige verkoper die een heldere uitleg geeft en meedenkt, waarop wij een goede keuze ko.

Helaas bleek bij thuiskomst met onze gekochte landrover dat de afleverings beurt onzorgvuldig is uitgevoerd. Koelvloeistof zat onder het minimum. Dorpel aan passagiers zijde steekt nog steeds uit.( was gemeld).

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid
10

Erg vriendelijk en zeer goed geholpen

Goede inruilwaarde, prettig bejegend , niet opdringerig en alles goed geregeld zoals van tevoren afgesproken en zelfs meer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid
10

Zeer warme ontvangst in gemoedelijke sfeer met persoonlijke aandacht!

Professioneel; aandacht voor de klant en goede uitleg en tijd bij ophalen nieuwe auto.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid
10

Ontzettend prettige ervaring, goede service, korte lijnen, goede prijzen.

Ontzettend prettige ervaring, goede service, korte lijnen, goede prijzen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid
9

Gewoon top, zoals gewend!

Plezierige en nette ontvangst. Wordt tijd voor je genomen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid
10

Fantastisch

Prettige ontvangst, gemoedelijk. Er wordt je niets opgedrongen. Hier kunnen veel autobedrijven een voorbeeld aan nemen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid
10

zeer goed

vakkundig en zeer vriendelijke en goede uitleg van de auto.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid
7

uitstekend

Vriendelijk personeel en je wordt direct geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid
7

prima

prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Showroom
  • Prijs/kwaliteit
  • Personeel
  • Locatie
  • Bereikbaarheid

Bedrijfsgegevens

Oosteinderweg 104

8072 PD Nunspeet

0527-683388

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.