Dank Okki voor de gastvrijheid, van communicatie tot aflevering, alles tot in de puntjes top verzorgd. Hier voelt men zich echt klant. Kan menig autodealer een voorbeeld aan nemen.
Een prettig bedrijf. Vriendelijk personeel. Ontvangst tot aflevering heel prettig geholpen absoluut TOP.
Prachtig pand met vriendelijk personeel. Goed contact via telefoon en mail. Verkoop ging snel en goed. Verkoopafhandeling kan misschien nog iets beter. Zou leuk zijn als de auto al klaar staat als je een afspraak heb om de auto op te halen. En pluspunt zou zijn als je de auto kan ‘uitpakken’. Verder verliep dit ook wel lekker snel.
Bij de koop van onze auto hadden we contact met professionele en klantvriendelijke adviseurs. Dat de auto bij Mudde en Kok in onderhoud kan, is heel prettig. De afhandeling van de aankoop, zowel via de mail als persoonlijk, was overzichtelijk en goed geregeld.
In mijn zoektocht naar een nieuwe auto heeft Mudde Kok goed geholpen en met mij meegedacht. Daarom gekozen voor de aanschaf van de auto bij Mudde Kok. Alle contacten verliepen prettig en snelle reactie op vragen.
Ik wil graag mijn bijzondere dank aan de heer M. de Groot uitspreken.
Prima en mooi bedrijf
Ik heb een goede ervaring bij de aankoop van de Volvo gehad, zowel bij proefrit, aankoop en aflevering.
Alles klop: aanbod is goed (veel keuze qua opties/mogelijkheden binnen het model van mijn voorkeur), service is top (zowel verkoop als aflevering en het contact tussendoor) en de prijs is ook goed (zowel qua inruil als vraagprijs auto). Aanrader dus!!
Top aflevering
Een hele fijne koopervaring waar frontdesk, verkoop, leasing en aflevering allen perfect hun werk doen. Ik werd door een vriend richting jullie gewezen en daar geen spijt van tot op heden ;-)
Voor de tweede keer een jonge tweedehands Volvo gekocht bij dit bedrijf.
Zeer goed uitleg gehad en hele vriendelijke medewerkers. Mooie bedrijf.
Vriendelijk personeel, snelle reactie op vragen en soepel verkoopproces. Auto vlot en keurig afgeleverd.
Super goede en professionele afhandeling van de aankoop gehad. Echt een prachtig bedrijf met mooie uitstraling en ontzettend leuk en gastvrij personeel. Echt om ook een ander aan te raden. Hartelijk dank voor jullie service en klant vriendelijkheid. Groet Bert Jutte Dokkum
Alles super professioneel!
Helaas bleek bij thuiskomst met onze gekochte landrover dat de afleverings beurt onzorgvuldig is uitgevoerd. Koelvloeistof zat onder het minimum. Dorpel aan passagiers zijde steekt nog steeds uit.( was gemeld).
Goede inruilwaarde, prettig bejegend , niet opdringerig en alles goed geregeld zoals van tevoren afgesproken en zelfs meer.
Professioneel; aandacht voor de klant en goede uitleg en tijd bij ophalen nieuwe auto.
Ontzettend prettige ervaring, goede service, korte lijnen, goede prijzen.
Plezierige en nette ontvangst. Wordt tijd voor je genomen!
Prettige ontvangst, gemoedelijk. Er wordt je niets opgedrongen. Hier kunnen veel autobedrijven een voorbeeld aan nemen.
vakkundig en zeer vriendelijke en goede uitleg van de auto.
Vriendelijk personeel en je wordt direct geholpen.
prima
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.