Erg prettige klant benadering

Ik ben erg netjes, vriendelijk en persoonlijk benaderd. Dat laatste ook uitmuntend. Ik voelde mij zoals het spreekwoord luid. Klant is 'koning' . Erg fijn. Ondanks dat mijn persoonlijke situatie niet zat te wachten op ook nog het kopen van een auto. Maar ja, noodzaak aangezien oude auto defect was. Er werd geduldig de tijd genomen en eerlijk meegedacht zodat ik goed kon overwegen of ik deze koop wilde sluiten. Gaat toch om een (flinke) investering. Al met al wat mijn ervaring betreft, een echte aanbeveling om bij Mudde Kok je auto te kopen!

• Welk merk auto heeft u gekocht? Skoda Octavia

Klantvriendelijk, servicegericht en professioneel.

Vriendelijke ontvangst en de auto waar ik interesse in had naar voren gehaald voor proefrit. Inruil en verkoopgesprek verliep vriendelijk en professioneel. De aflevering is door Raymond goed verzorgd.

• Welk merk auto heeft u gekocht? Volvo

Prachtig bedrijf en een zeer gemotiveerd jong team.Alles verliep zo plezierig en goed dat we na een proefrit tot aankoop van onze XC 70 zijn overgegaan .Geweldig gedaan Geert dikke pluim 👍

• Welk merk auto heeft u gekocht? Volvo XC70

Ik ben tevreden

Over de Audi Q5 ben ik zeer tevreden ik vond dat de uitleg van bepaalde functies van de Audi beter uitgelegd konden worden maar ik begrijp ook dat je niet alles erover kunt weten. Over het algemeen ben ik tevreden over Mudde Kok aangezien dit de tweede auto is wat ik bij jullie heb gekocht.

• Welk merk auto heeft u gekocht? Audi Q5

Topservice

Goede ervaring. Zocht een Volvo om maandelijks lange reizen mee te maken (> 2.000 km per maand). Bij Mudde Kok een XC60 gevonden die aan de wensen voldeed. Goede inruilprijs gekregen voor m’n andere auto. Goed geholpen door Geert in ‘t Land en voorzien van deskundig advies.

• Welk merk auto heeft u gekocht? Volvo

Iets meer uitleg over een auto met veel opties had gekund.

Zie hiervoor.

• Service N.v.t.
  • Welk merk auto heeft u gekocht? Volvo

Super groot en klantvriendelijk bedrijf.

Heel goed geholpen. Leuke jongens en heel klantvriendelijk. Ga sowieso bij een volgende auto als eerste kijken bij Mudde en Kok. Ook al ligt dit niet naast de deur.

• Welk merk auto heeft u gekocht? Volvo V60

klantvriendelijk

klantvriendelijk, goed ontvangst, nemen de tijd. goed prijs kwaliteit verhouding

• Welk merk auto heeft u gekocht? BMW

Verwachtingen overtroffen

Verfrissende aanpak, klant- en servicegericht. Enige minpunt is dat ik de bij herhaling de door Raymond toegezegde mail met antwoorden op gestelde vragen nu 10 dagen later nog steeds niet heb ontvangen.

Zeer correct geholpen.

Vriendelijke verkopers. Hebben alles goed uitgelegd.

• Service N.v.t.
  • Showroom N.v.t.
  • Welk merk auto heeft u gekocht? Volvo xc 60 4d osian

fantastisch

Ik ben door Mudde Kok geweldig geholpen. Toen mijn auto het plotseling begaf had ik binnen de kortste tijd een leenauto. Daarna hebben ze heel betrokken meegezocht naar een andere auto. Ze namen daar veel tijd voor en reageerden heel geduldig op mijn specifieke wensen. Ook de verder afhandeling na de aankoop was in 1 woord: fantatsisch!

• Welk merk auto heeft u gekocht? VW

Fantastisch

Een uitstekende service tegen een nette prijs.

• Welk merk auto heeft u gekocht? V90

Een voorbeeld voor elke garage

Voor de tweede keer in 5 jaar een auto aangeschaft bij dit bedrijf. Vaker het bedrijf aangeraden aan kennissen vanwege mooie aanbod, goede prijs en top service. Ook deze keer weer heel prettig en in alle rust geholpen. Ze doen hier alles goed!

• Welk merk auto heeft u gekocht? Land Rover Discovery 4

Keurig nette garage Zeer goede service en uitleg bij aankoop Uitstekend geholpen aan het eind van de zaterdag, toen we laat aankwamen tegen sluitingstijd.

• Welk merk auto heeft u gekocht? Mini clubman

Alles klopt

Vlotte en adequate hulp bij het contact. Kleine plooitjes werden soepel gladgestreken. Optie overzicht vraagt aandacht. Klantgerichtheid is top. Zakelijk en absoluut niet overdreven met “verkoop” praatjes.

Prima!

Volvo V40 gekocht en XC70 ingeruild. Prima gegaan. Zowel de kennismaking met de heer Mathijs als het verdere verkoopproces met de verkoper Geert van 't Land was prima. Een aandachtspunt is dat de eerste kennismaking was met een jongeman, die later van het gesprek werd gehaald, zonder dat wij begrepen waarom. Bij navraag bleek dat dit een jr. verkoper is. Ik heb de jr. verkoper nog wel even fijn gesproken na de verkoop. Tip: de klant even vertellen waarom een ander het gesprek overneemt.

• Welk merk auto heeft u gekocht? V40

Plezierig en prettige samenwerking

Ik heb de samenwerking als plezierig, vlot en prettig ervaren.

• Welk merk auto heeft u gekocht? Volvo

Heel veel keuze en prettige advisering waar je echt wat aan hebt.

In alle rust hebben we drie sterk van elkaar verschillende auto’s kunnen vergelijken. De medewerkers van Mudde Kok hadden ze alle drie voor ons klaargezet. Na wikken en wegen 1 van die drie gekozen en uitonderhandeld. We zijn daarbij prima geholpen door het verkoopteam van Mudde Kok. Op de afleveringsdag stond de auto perfect geprepareerd klaar. Kortom, we zijn erg tevreden over de gehele gang van zaken en de degelijkheid van het bedrijf. Ze doen er veel voor om je een tevreden klant te laten zijn die ook terugkomt, al was het maar voor onderhoud.

• Welk merk auto heeft u gekocht? BMW

vriendelijk, behulpzaam, familieair

Een zeer fijn bedrijf waar je echt welkom bent. Niks is teveel gevraagd. Prima sfeer met fijne mensen om je heen.

• Welk merk auto heeft u gekocht? Volvo

Bijzonder prettig zaken doen...

Via internet bij Mudde Kok terecht gekomen, en hadden dus geen ervaring met dit bedrijf. De relaxte sfeer, de ontvangst en manier van zaken doen overtrof onze verwachting. Alles verliep soepel en plezierig en zijn mede daardoor overgegaan tot de aankoop van onze nieuwe auto, ook de aflevering is in diezelfde prettige sfeer verlopen en hebben wij de auto naar volle tevredenheid (en wederzijds vertrouwen) meegenomen. Kortom een bedrijf dat wij kunnen aanbevelen.

Erg prettige service

Heel prettig en netjes geholpen, voor de 2e keer een mooie Volvo gekocht. Komen volgende keer zeker terug.

• Welk merk auto heeft u gekocht? Volvo

Het voelde direct goed bij het eerste contact!

Onlangs een Volvo V40 CC gekocht bij autobedrijf Mudde Kok. Van begin tot het eind eerlijk en goed geholpen door verkoper Geert. Er wordt rustig de tijd voor je genomen onder het genot van een aantal kopjes koffie. Op het moment van aflevering stond de auto er super bij! Net dat beetje extra waar het bij veel andere garagehouders aan ontbreekt. Ben erg tevreden met de aankoop, Mudde Kok.....Bedankt!

Top bedrijf

Super geholpen. Zeer klantvriendelijk Geweldige jongens die in alles willen helpen en je top advies geven. In een woord super bedrijf die er zeker een klant bij hebben!

• Welk merk auto heeft u gekocht? Volvo

Vriendelijk en adequaat van eerste contact tot aftersales

We hadden gebeld voor een proefrit. Toen we aankwamen stond de auto al klaar, top! Na de eerste proefrit hebben we nog wat gegevens gevraagd zoals het RDW tellerrapport / NAP gegevens, en die hebben we per ommegaande gemaild gekregen. Twee dagen later nog een proefrit gemaakt. De verkoper Geert heeft ons alle opties van de auto laten zien, de intellisafe opties uitgelegd en een demonstratie automatisch inparkeren gegeven. Wat mij vooral beviel was dat er GEEN verkooptrucs werden gebruikt, die we eerder wel bij een andere garage merkten (zoals loop even mee, een half uur lang doen over een offerte opstellen met allerlei opties zoals banden, extra garantie e.d. en dan kom je op deze prijs, en hier kun je tekenenen) - dat gebeurde hier niet. Na de tweede proefrit werd gevraagd wat we van de auto vonden. Pas toen we aangaven dat we geinteresseerd waren in de koop, is de offerte opgesteld, en hebben we zelf gevraagd of de motorkap nog kon worden gespoten ivm een krasje op de motorkap en steenslag. Dat is voor een marktconforme prijs eraan toegevoegd. Op de datum van ophalen stond de auto ook al klaar, heeft Geert de auto nogmaals in vogelvlucht uitgelegd, en hebben we nog een heerlijke warm gerookte zalm meegekregen.

Onbetrouwbaar met afspraken!

In eerste instantie erg enthousiast. Afspraak gemaakt voor een proefrit op zaterag om 11.00 uur en om 9.30 uur wordt er gebeld met de mededeling dat er net een andere belangstellende komt binnenopen voor dezelfde auto en dus de proefrit niet doorgaat. Dit kan je echt niet maken.

• Welk merk auto heeft u gekocht? Geen