Geweldig geholpen door Jaïr

In twee woorden ben ik: louter positief! Als je komt voor een zwarte V60 en je gaat weg met een rode S60 dan heeft de verkoper iets bijzonders gedaan... Omdat ik een zakelijke leaseauto heb gekregen moest mijn V60 D6 PIH het veld ruimen. Omdat ik niets anders dan Volvo rijd, moest het weer een Volvo worden. Na wat zoekwerk had ik er twee op het oog en één daarvan stond bij Mudde en Kok. Nadat ik foto's van mij oude auto had geupload via de website werd ik al snel gebeld door Jaïr. Vanaf dat moment heeft hij mij echt geholpen om mijn nieuwe droomauto te vinden. Na super goed contact per telefoon, (ja, hij belde mij zelfs op zijn vrije dag terug) ben in naar de showroom gekomen. Volledig in de veronderstelling dat ik een V60 zocht. Na wat twijfels over het geluidssysteem en omdat ik nog niet het wow-gevoel had gingen we opzoek naar een auto met een beter geluidssysteem. Dat had Jaïr wel staan maar niet op een V60. Hij lied mij een rode S60 zien die alle opties had die ik graag wilde. Maar ik wilde helemaal geen S60 want ik wilde een grote kofferbak. Toen hij met de sleutels aankwam voor een proefrit was ik overtuigd dat ik beter maar een proefrit kon maken. Enigszins bezwaard want het was al ruim na sluitingstijd. En toen ging het mis... Ik raakte echt enthousiast over deze wagen. En zo kom je ineens tot een andere keuze dan waar je voor kwam. Na wat gebabbel heb ik de knoop doorgehakt. En dat doe ik alleen als ik de verkoper kan vertrouwen. Normaal kijk ik even onder de motorkap en onder de auto naar eventuele gebreken maar dat heb ik niet eens gedaan. Puur op vertrouwen kocht ik deze auto en ik heb er niet eens spijt van. Maar omdat ik wat ongeduldig ben, wilde ik de auto zo snel mogelijk hebben en ook dat kon Mudde en Kok regelen. Na een paar dagen kon ik de auto al ophalen. En deze stond er keurig bij. Zelfs de motorruimte zag er tip top uit! Ook bij aflevering vergeten ze niet dat de klant koning is. En zo reed ik met een grote glimlach weg!

• Bereikbaarheid

zeer positief verrast door de zeer klantvriendelijke benadering van ons als klant

Zeer positief verrast voor de zeer klantvriendelijke benadering ons als klant.

Alles prima geregeld.

Alles was uitstekend geregeld.

• Bereikbaarheid

Kunnen veel autobedrijven wat van leren

Vriendelijk, snel, ruime voorraad.

voorbeeld van service

Wat een professionele organisatie. Van aankoop tot aflevering alles in de puntjes voor elkaar! Aflevering rond lunchtijd waarbij een broodje werd aangeboden. Blij met mijn Volvo en het proces van Mudde Kok geeft het die extra dimensie.

Vriendelijk en meedenkend

Vanaf het begin bij verkoop tot aflevering auto, zijn we klantvriendelijk geholpen. Een prachtig en professioneel bedrijf.

• Bereikbaarheid

Uitstekend van begin tot eind

Zeker aan te bevelen!

Perfecte

Ik ben heel blij mij

Teleurstellende afhandeling

Een aantrekkelijk aanbod. Informatie tijdens de verkoop onjuist en onvolledig. Zo was de verkoper niet bekend met het schadeverleden (wat vrij eenvoudig online was op te vragen) De afhandeling was rommelig, essentiele informatie werd niet gedeeld, aftersales reageerde laat en onvolledig. Steenslag was niet volgens afspraak weggewerkt, uiteindelijk is het alsnog slordig opgelost. Geen informatie over wifi aan boord en downloaden apps. Geen informatie over aanmelden bij Volvo Nederland ivm duitstalige on call service en geen informatie/aanmelding bij assistance service (werd op verzoek nog in orde gemaakt)

• Bereikbaarheid

Van start tot finish een goede ervaring

Een populair bedrijf en ik dnap wel waarom. Goede kwaliteit auto's zonder rare extra kosten die je niet wilt. Kundige mensen en oprechte gastvrijheid. Ze gaan uit van de kwaliteit van de auto en niet verkopen om het verkopen. Enige puntje is dat een afspraak maken voor het afhalen en plannen is. Maar dat komt door de populariteit.

Kan niet beter

Heel fijn geholpen en tot aan de kleinste dingen gedacht. Mocht ik over een x-aantal jaren weer een andere auto willen ga ik zeker terug.

• Bereikbaarheid

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam.

Toen wij in 2020 een Volv0 kochten bij Mudde Kok waren wij positief verrast door de klantvriendelijke werkwijze van dit bedrijf. Ook de service na aankoop en bij onderhoud is top. De auto kopen was een soort feestje. Nu wij de auto wilden vervangen waren 2 dingen voor ons duidelijk n.l. weer kopen bij Mudde Kok en weer een Volvo. Wij zijn zeer tevreden met onze beslissing. Opnieuw top geholpen en we zijn erg blij met onze "nieuwe" Volvo C40 Ultimate.

• Bereikbaarheid

vriendelijke mensen, afspraken nagekomen, mooie locatie

een occasion gekocht, geheel tevreden over het proces. Net geen tien door mindere telefonische bereikbaarheid. Keurig opgelost door vele excuses en een mooie oplossing om de auto af te leveren.

• Bereikbaarheid

Zo zou elk autobedrijf moeten zijn

Hoewel ik vele jaren Volvo heb gereden kende ik dit bedrijf niet. Maar het was heel prettig om hier de auto in te ruilen. Totaal geen opdringerige druk om maar een deal te sluiten. Alle tijd en aandacht om te luisteren naar mijn wensen en uit te leggen wat de mogelijkheden zijn. Bovendien was de deal ook aantrekkelijker dan elk ander voorstel wat ik bij andere gerenommeerde Volvo dealers kreeg. Ik had te maken met verkoper Marc en bij aflevering met Wouter. Als de rest van de collegae net zo goed zijn, dan is dit echt een top bedrijf.

Klantgericht gehandeld

Informatief, helder toelichten van keuzemogelijkheden en voor-nadelen van de keuzes. Zelf laten ervaren hoe de keuze uitpakt dmv een uitgebreide proefrit, desnoods nog een extra proefrit. Goede service en nakomen van afspraken.

Deskundig en zeer klantvriendelijk

Prachtig jonge auto gekocht. Xc40 plug and hybride

• Bereikbaarheid

Heel vriendelijk en oprechte medewerkers!

Van begin (eerste kennismaking) tot eind (aflevering auto) ronduit vriendelijke en nette behandeling. Verkoper Marc biedt gewoon netjes op een inruil auto en wanneer je uiteindelijk niet inruilt, zorgt hij er ook voor dat je als klant met een tevreden gevoel het prachtige pand weet te verlaten. Administratief ook alles in orde. En natuurlijk wordt er ook wel een foutje gemaakt, maar die worden vervolgens weer netjes opgelost.

• Bereikbaarheid

Zeer vriendelijk en adequaat!

Ik heb op alle fronten niet het gevoel dat ik een tweedehands auto heb gekocht. En dat zegt alles.

• Bereikbaarheid

Het wachten was het waard!

Omdat mijn nieuwe EX30 de 1e keer niet klopte, moest het team van MuddeKok aan de bak, zoeken naar de juiste! Dit is gelukt, na 2 maanden wachten de bestelde EX30 mogen ontvangen. Een prachtige auto. Vorig jaar al besteld bij Mark, alles netjes geregeld. De aflevering verliep prima. Alle keren dat ik er ben geweest om wat voor reden ook, wordt je koffie/thee aangeboden, je vragen ook telefonisch worden vriendelijk beantwoord.

Een nieuwe ervaring

Een compleet andere ervaring dan ik gewend was. ik besloot op de gok even langs te gaan maar dit bleek totaal geen probleem. Een geheel ongedwongen ontvangst met koffie waarna we overgingen tot het bekijken van de auto. Hierbij een eerlijk verhaal dat men nog geen tijd heeft gehad de auto te controleren. Na enig onderhandelen zijn we eruit gekomen en kan ik genieten van een mooie V60. Na een aantal weken, waarbij nog wat restpuntjes opgelost zijn, werd de auto afgeleverd en hij bevalt nog uitstekend! Ook de zalmmoot was om je vingers bij op te eten.

Heel fijn geholpen

Fijn geholpen Zowel bij het zoeken van een auto en bij het ophalen

Netjes en correct geholpen

Zowel bij de verkoop als levering is er alle tijd voor je en is er nooit sprake van enige druk.

• Bereikbaarheid

Bij aankoop was overeengekomen dat er wat schade uit de nieuwe auto zou worden hersteld. Ruim een week bleef onbekend wanneer dit zou plaatsvinden. De verkoper was ook een week onbereikbaar. Dat was ivm planning van aan uw garage erg onprettig, omdat dit in mijn geval toch al een halve dag reizen kost.

Fantastische service!

Mijn vorige Volvo XC70 uit 2006 had helaas zoveel schade dat reparatie financieel niet gerechtvaardigd was. Na 13 jaar zeer tevreden met deze auto gereden te hebben, nu snel op zoek naar een vervanger die er voor onze vakantie naar Berlin beschikbaar zou moeten zijn, daar het verblijf al betaald was. Mijn wens was al een tijd ooit een tweede hands Volvo V90 Cross Country als vervanger van de XC70 te zoeken. Voorkeur was een model met panoramadak, bruin leren stoelen, lucht geveerd achter, elektrische stoelen en veiligheid opties en dan als het mogelijk te vinden zou zijn, in die specifieke grijze kleur waar een zweem groen door heen zit. Die vond ik bij Mudde en Kok met net geen ton gereden. Het ophalen van de auto was een feestje en de mensen bij Mudde en Kok nemen goed de tijd voor haar klanten. Alles heel netjes geregeld. De auto is in prachtige - bijna nieuw - staat. Geen verborgen verrassingen, behalve condens in het rechterspiegel glas wat door Mudde en Kok kosteloos vervangen gaat worden. De rit naar Berlijn en terug is uitstekend bevallen - ook voor onze volwassen twee jongens achterin met meer zit comfort vergeleken met de XC70. Wat ik ook van goede service vind getuigen is dat er aangeboden is het onderhoud bij Mudde en Kok te laten voeren waarbij de auto kosteloos gehaald en gebracht wordt, terwijl ik woonachtig ben op 115 km van Nunspeet! Ik ben zeer tevreden met de auto en de afhandeling van de koop -uitstekend!

• Bereikbaarheid

Prima autobedrijf met begrip voor wat de klant wil

We zijn zeer goed ontvangen, konden onze wensen aangeven en kwamen er uiteindelijk op een zeer aangename wijze met elkaar uit. Goed autobedrijf met begrip voor de klant

Bedrijfsgegevens

Makkummerwaard 2

8321WV Urk

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.