Fijne onderhandelingen met verkoper en zeer fijne uitleg van het voertuig door Bas

Goede dienstverlening en fijne uitleg

Mooi professioneel bedrijf

We hebben een prima ervaring opgedaan bij Autobedrijf Mudde en Kok. Vriendelijke medewerkers, mooi bedrijf, veel keus! Klein kritisch puntje: de leveringsduur.

• Bereikbaarheid

Een voorbeeld voor velen!

Vanaf de bezichtiging tot en met de aflevering perfect geholpen door de vriendelijke en professionele medewerkers van Mudde Kok!

• Bereikbaarheid

net te vlug willen afleveren

het voortraject t/m aankoop verliep goed Bij de aflevering was er geen tot onvoldoende toelichting. Ik heb nadien een aantal zaken zelf moeten uitzoeken die beter uitleg vragen zoals bediening zonnedak, elektrische laden en rijden, en een aantal specifieke items die op de auto aanwezig zijn.

• Bereikbaarheid

Vanaf het eerste contact…

…zijn we bij de aankoop van onze XC60 meer dan goed geholpen. Men had direct antwoord op onze vragen zonder het gevoel te hebben gehad dat de wagen ons is aangepraat. Hulde aan eenieder bij Mudde Kok!

• Bereikbaarheid

Jongen man deed het heel leuk en simpel. Hou ik wel van.

Leuk en mooi bedrijf. Communicatie eerste 2 weken met lease maatschappij vond ik wat minder. Dat werkte niet soepel en jaagt meer mensen van je af. Dus voor jullie bedrijf geen reclame doordat een andere instantie ( leasemaatschappij) niet of nauwelijks goed communiceert. Laatste week heb ik zelf beetje actie ondernomen en er wat van gezegd toen verliep het toch nog goed. En dat is fijn en iedereen blij. Bedankt

Zeer netjes geholpen

Alleen jammer dat er geen laadkabel bij is geleverd voor een paal.

• Bereikbaarheid

Na aankoop bleek er een technisch mankement aan de Volvo te zijn waarmee we niet konden doorrijden. Na een belletje konden we 's middags gelijk terecht bij de werkplaats. Mudde Kok heeft kosten noch moeite gespaard om te zorgen dat de Volvo de volgende dag weer klaar was, zodat we met onze eigen auto op vakantie kunnen. Top! Speciaal complimenten voor het meedenken en de flexibiliteit van de mannen van de werkplaats! Wouter bedankt voor de verdere afhandeling!

• Bereikbaarheid

Een goede en fijne service bij de oplevering!g van onze auto.

Dank jullie wel voor het fijne ontvangst bij het ophalen van onze nieuwe auto. Fijne uitleg, genoeg tijd voor vragen. En zoals eerder een heerlijke zalm! Dankje jullie jullie. Vooral de verkoper een groot compliment voor de goede en fijne communicatie.

vriendelijke en professioneel geholpen

Ontvangen op een prachtige locatie en vriendelijk voorzien van een kopje koffie. Vervolgens enige instructies rondom de auto en niet te vergeten een heerlijke zalm als attentie voor de aanschaf van een auto.

hele goede ervaring

een hele goede ervaring bij het kopen, inruilen en ophalen van een nagenoeg nieuwe demo Volvo

• Bereikbaarheid

Opnieuw naar volle tevredenheid een auto gekocht

Deze Volvo was de 3e Mudde Kok-volvo. En opnieuw was alles naar volle tevredenheid. Een prachtige auto voor een nette prijs en met een zeer zorgvuldige aflevering!

Alles goed geregeld

Vriendelijk en dekundig personeel

• Bereikbaarheid

Voor het eerst mijn auto gekocht bij Mudde en Kok en alleen maar lof.

Een warm onthaal in een smaakvolle showroom met gastvrije medewerkers.

Zeer klantgericht!

Op een warme dag je auto mogen ophalen, bij Mudde denken ze zelfs nog even aan een ijsje voor de kids. Oog voor detail en zeer klantvriendelijk! Bedankt!

Zeer goede service

Duidelijke communicatie Prettig ontvangst Afspraken worden nagekomen

Fantastische service!

Naar volle tevredenheid een Volvo XC60 aangeschaft bij Mudde Kok, dikke aanrader! Snelle afhandeling, prettige communicatie en correct.

• Bereikbaarheid

Super! Zeer tevreden met de auto!

Veel verschillende Volvo's op voorraad dus altijd een passende oplossing. Verkoper met verstand van zaken en techniek en die snapt wat een klant wil. Duidelijke mails over het leveren en omruilen van de auto. Vakkundige oplevering, netjes gepoetst en een volle tank. Zo hoort het te zijn.

• Service N.v.t.

Heel plezier en prettig.

De medewerkers luisteren goed naar de klant. Ze laten blijken dat de inbreng van de klant zeer gewaardeerd wordt.

• Bereikbaarheid

Fijn ontvangst en duidelijke uitleg van de aangeschafte auto.

Fantastische beleving!

Mudde Kok toont passie en een warme benadering naar de consument. Het pand, het schitterende auto aanbod met goede prijs/kwaliteit, de persoonlijke en oprechte communicatie met de klant spreekt mij enorm aan. Geen gladde verkoop en strakke pakken maar een stijl waarbij iedereen zich meteen op zijn gemak voelt. Een nieuwe wereld voor mij! Gerrico, Lois en Eleonore hebben mij perfect geholpen met de verkoop, advies autoverzekering en aflevering auto. Ontzettend fijn! Voor onderhoud kom ik zeker bij jullie.

• Bereikbaarheid

Bij aflevering goede uitleg gekregen alleen jammer dat de verkoper de auto niet afleverde. Voor een betere persoonsbenadering wel beter denk ik.

• Bereikbaarheid

De Volvo gevonden die ik zocht!

Na aardig wat zoeken vond ik de auto die ik zocht bij Mudde Kok. Vriendelijk en professioneel, maar ook geïnteresseerd naar mij als kant werd ik te woord gestaan op hun ruime mooie locatie in Nunspeet. Ook toen er bleek dat e iets mis was met de auto werd hier meteen op gereageerd om dit probleem op te lossen naar wens. Uiteindelijk ben ik heel erg tevreden over deze bom volle Volvo S90 die ik bij hun gekocht heb. Zeker een aanrader als je op zoek bent naar een Volvo, al is het maar om even in hun showroom een kijkje te nemen.

2e keer dat ik hier auto aanschaf! Niet voor niks 2e keer

Zeer prettig bedrijf

Bij aankomst zeer vriendelijk ontvangen met een bakje koffie en een gezellig gesprek. Na een ronde om de auto direct zonder poespas een proefrit kunnen maken. Aansluitend de auto gekocht en na een beetje onderhandelen vanuit beide kanten elkaar de hand kunnen schudden. Vandaag de auto kunnen ophalen! Het is een fijn bedrijf met vriendelijk personeel wat ook graag meedenkt in oplossingen! Een aanrader voor eenieder die een degelijke auto wilt kopen.

Makkummerwaard 2

8321WV Urk