Op een prettige no nonsense manier geholpen

nvt

• Welk merk auto heeft u gekocht? BMW

Doelgerichte verkoper

de eerste keer dat ik kwam moest ik wel lang wachten. De tweede keer ging dit sneller

• Welk merk auto heeft u gekocht? Volvo

Heel goed geholpen, zeer gastvrij.

Zeer goede eerste ervaring. Heel gastvrij, en vriendelijk personeel die de tijd voor je nemen. Keurige oplevering van de auto, zoals je graag wilt bij zo een belangrijke aankoop.

• Welk merk auto heeft u gekocht? Peugeot

Klantvriendelijke benadering

Grote keuze en mooie auto's met geode prijs / kwaliteit verhouding.

• Welk merk auto heeft u gekocht? Volvo

Geweldig vriendelijke en terzake kundige medewerkers!

Vandaag mijn BMW 1 serie opgehaald. Deze stond al blinkend te wachten, terwijl alle papierwerk in no-time geregeld was! Op de aflevering was niets aan te merken, ondanks de "gepaste afstand" die in acht genomen moet worden.

• Welk merk auto heeft u gekocht? BMW

Bijzonder prettig bedrijf met ouderwetse klantvriendelijkheid!

Prettig qua sfeer, vanaf het eerste moment tot en met de aftersales!

• Welk merk auto heeft u gekocht? Volvo en VW Polo

Teleurgesteld de relatie beëindigd

Sinds 2017 ben ik klant geweest. Aankoop en onderhoud van mijn Volvo verliepen naar tevredenheid, al blijft het lastig qua afstand. Begin 2020 vond ik een mooie, jongere auto op de site en heb ik contact opgenomen met de afdeling verkoop. Men kent mijn auto, omdat hij daar is gekocht en in onderhoud is. Vanwege de afstand (circa 100 km) heb ik gevraagd naar een indicatie van mijn inruilprijs. Ik zou hierover worden teruggebeld. Helaas gebeurde dat niet en heb ik andermaal contact opgenomen. Ook hierna ben ik, ondanks toezeggingen, nooit teruggebeld. Als je op deze wijze met trouwe klanten omgaat, is het voor mij klaar. Ik heb inmiddels een nieuwe auto gekocht in mijn woonplaats en ben op een zeer klantvriendelijke wijze en naar tevredenheid geholpen door mijn nieuwe dealer.

Professioneel en vriendelijk personeel

Het personeel heeft ons zeer goed geholpen om een auto te vinden die voldeed aan onze wensen. Er vond steeds goede afstemming plaats. Men was vriendelijk en had kennis van zaken.

• Welk merk auto heeft u gekocht? Volkswagen Polo

Correcte verkoop en geweldige service

Vanaf het moment verkoop tot heden hebben wij een waanzinnig goed gevoel en ervaringen met autobedrijf Mudde Kok. Afdeling verkoop Leon van Slooten was voor ons duidelijk en zeer correct. De afdeling service ( onderhoud ) hier hebben we het over Paul Remery... die zou ik graag adopteren in mijn bedrijf!!! Zo correct en komt alle afspraken na. Wij bevelen Mudde Kok iedereen aan die een auto wil gaan aanschaffen. Mvg Maaike uit Alphen aan den Rijn

• Welk merk auto heeft u gekocht? Volvo

Ouderwetse service, afspraak is afspraak! Professioneel en vriendelijk.

Vriendelijk, professioneel en een ouderwetse service!

bijzonder klantvriendelijk

Verkoper heeft alle tijd voor je komt duidelijk en betrouwbaar over door omstandigheden is het er nog niet van gekomen om hier een auto te kopen maar we sluiten zeer zeker niet uit om hier later op terug te komen

Heel gastvrij en klantvriendelijk

Persoonlijke aandacht en service.

• Welk merk auto heeft u gekocht? VOLVO

Keurig auto bedrijf en uitstekende service!

Op een nette manier geholpen en goed advies.

Goed personeel.

Super fijne verkopers, netjes en beleefd, we voelden ons op gemak bij jullie, fijn bedrijf om zaken mee te doen.

Héél tevreden!

Er is direct actie ondernomen om de auto die wij voor ogen hadden voor ons te vinden en goede uitleg bij het ophalen van de auto. Kortom: een goede ervaring met Autobedrijf Mudde en Kok!

• Showroom N.v.t.
  • Welk merk auto heeft u gekocht? Volvo XC 40

Geweldige Service

Geweldige ervaring gehad bij Mudde & Kok. Prachtige auto gekocht en zeer content met de fijne begeleiding binnen het verkoopproces. Wij hopen weer jaren vooruit te kunnen. Hartelijk dank!

• Welk merk auto heeft u gekocht? Volvo XC40

Eerlijke en oprechte service

Vanaf het eerste moment was het een positieve ervaring. Oprecht en eerlijk advies met wederzijds respect voor elkaar. Geen snelle auto verkoper maar service en klant gericht. Het vertrouwen heeft uiteindelijk geresulteerd dat wij onze Volvo gekocht hebben bij Mudde Kok. Leon bedankt!.

• Welk merk auto heeft u gekocht? Volvo S60

Prettig geholpen, fijne degelijke auto gekocht voor reële prijs

Mooi schoon autobedrijf, zeer ruime keuze in gebruikte Volvo's. Kwaliteit van de auto moet in de praktijk nog blijken, maar ziet er veel belovend uit. 7 jaar oude Volvo V70 gekocht met 260.000 op de teller. Altijd afwachten, maar auto zag er prima uit bij aankoop en rijdt uitstekend. Vriendelijk personeel, goed door het proces van overschrijven geholpen. Misschien iets minder praten over mijn beroep, mijn interesses en hoe interessant dat allemaal is. Ik kom voor de auto's en moest de verkoper van onderwerp doen veranderen: welke auto heb je die bij mijn wensen past. Daarna ging het fantastisch. Ik beveel Mudde en Kok van harte aan. Altijd even kijken zou ik zeggen

• Welk merk auto heeft u gekocht? Volvo

Prima bedrijf met terzakekundig personeel.

Na oriëntatie kwam ik uiteindelijk terecht bij Mudde en KokBV., zeer vriendelijk onthaal met een vriendelijk woord en een kop koffie. Tijdens het gesprek was er geen sprake van opdringerigheid van de verkoper. Mijn interesse ging uit naar een jonger model Volvo XC90 en daarbij de inruil van mijn oude Volvo XC90. Uiteindelijk viel mijn oog op een Volvo XC90 Hybride uitgebreid werd mij verteld wat de voor/nadelen waren van deze auto. Toch maar even een proefrit maken nu ja dan ben je verkocht. De onderhandelingen over aankoop en inruil ging zakelijk doch vriendelijk en uiteindelijk ging de koop door, Bij aflevering werd uitgebreid stil gestaan en uitleg gegeven hoe het een en ander functioneerde van de buitenkant tot aan de binnenkant. Ik heb een bijzonder goed gevoel over gehouden aan het bedrijf Mudde en Kok BV en zijn personeel en zal het bedrijf graag aanbevelen bij vrienden en kennissen.

• Welk merk auto heeft u gekocht? Volvo XC90 Hybride

Goed geholpen, vertrouwd gevoel

Één van de weinige autobedrijven waar ik meteen een goed en vertrouwd gevoel had. We werden netjes geholpen, zelfs op de drukke zaterdag. Er is voldoende personeel, en de koffie met altijd wat lekkers erbij, is prima! Men neemt ruim de tijd om te informeren en ook bij de oplevering is er alle tijd voor vragen. Ik ga zeker meer mensen hier naar toe sturen.

• Welk merk auto heeft u gekocht? Volvo XC60

Ben er zeer goed geholpen

Zeer klantvriendelijk bedrijf. Fijne mensen met wie je goed zaken kunt doen.

• Welk merk auto heeft u gekocht? Volvo V40 T3

Perfecte service bij aflevering

Correct,netjes en accuraat Heel prettig zaken gedaan, vertrouwen was wederzijds volgens mij en afspraken zijn zoals afgesproken nagekomen. Afleveren duidelijk en uitgebreid. Bedrijf al aangeraden aan anderen. Krijg vanzelf respons.

• Welk merk auto heeft u gekocht? Volvo XC 60

Klantgericht en eigentijds

Klantgerichte en eigentijdse aanpak. Vriendelijke, vakkundige en sociale verkoper. Wanneer de gebruikte Volvo V60 die wij hebben gekocht ook uitstekend blijkt te zijn en ons zonder mankementen 150.000 km verder brengt, kopen wij waarschijnlijk de volgende Volvo ook weer bij Mudde Kok.

• Welk merk auto heeft u gekocht? Volvo V60

Zeer goed ontvangen, totaal niet opdringerig. Fijn en meedenkend. Bij de ophaal geen gerushed gevoel. Rustig alles netjes voor elkaar gemaakt en een heerlijke gerookt zalmpje meegekregen. Dank voor de fijne ervaring heren. Uiteraard is de auto pas net in ons bezit dus de prijs kwalitijt zal zich nog een beetje moeten bewijzen ook. Maar tot op heden heerlijk rijden.

• Welk merk auto heeft u gekocht? Volvo

Zeer vriendelijk en gedegen geholpen

Wij zijn zeer vriendelijk en gedegen geholpen, dit draagt bij aan de beslissing de auto ook in onderhoud bij deze garage te doen.

• Bereikbaarheid
  • Welk merk auto heeft u gekocht? volvo