Overall goed, aangenaam - en tegelijkertijd zakelijk contact.

Goede ambiance. M.i. wederzijds snel begrip. Reële prijzen aankoop en inruil. N.B.: Deal is nog niet helemaal af wegens nog te leveren winterwielen.

een goed autobedrijf

ik werd goed geholpen en er werd niets opgedrongen, en tijdens een kopje koffie werd er niet alleen over auto's gesproken.

• Welk merk auto heeft u gekocht? volvo xc60

Beste ervaring ooit bij een autodealer

Vanaf het begin was alles al uitstekend geregeld bij Mudde Kok. Ik werd vriendelijk ontvangen en te woord gestaan. Na de proefrit bleken er wat mankementen te zitten aan de auto die ze keurig hebben verholpen. Bij aflevering was de auto perfect in orde en netjes gepoetst. Wat mij opviel was de excellente service! Voordat ik de auto meenam, liep een verkoper met mij mee om mij de functies uit te leggen. Erg goede service! Dat iemand de tijd nam om de auto uit te leggen bij de aflevering had ik nog niet eerder meegemaakt. Hij hielp mij even met wat functies in te stellen en daarna kreeg ik ook nog een mega grote gerookte zalm mee naar huis. De hele ervaring bij Mudde Kok was uitstekend! Van begin tot aflevering goed geholpen en te woord gestaan door vriendelijke en vakkundige medewerkers. Mijn complimenten!!

• Welk merk auto heeft u gekocht? Volvo

Fijne dienstverlening, ze nemen de tijd voor je en luisteren goed

Geen opdringerige verkoop of dat ze je iets anders willen verkopen. Er wordt tijd voor je genomen en goed meegedacht. Zeer tevreden en blij met mijn auto!

Zeer goed en correct.

Wij erg fijn geholpen door Gerralt, super.

• Welk merk auto heeft u gekocht? Volvo xc60

Gewoon goed.

Derde auto hier gekocht en er zullen er nog wel enkele volgen. Als het zo blijft gaan ben ik tevreden/

Prima autobedrijf

Wij hebben 7 augustus een Mazda cx3 gekocht bij mudde en kok wij zijn tevreden goed geholpen het was amazing

Uiteindelijk prima...

In tweede instantie is het goed gekomen. Extra kosten voor 3 sterretjes in voorruit (uiteindelijk een hele nieuwe ruit), certificaat alarm werden door Mudde en Kok betaald. Tip: Bij het overstappen van een XC60 uit 2010 naar een XC60 uit 2018, ervaar ik een enorm verschil. Alles elektronisch en digitaal. Meer tijd nemen om tekst en uitleg te geven bij het overdragen van de auto. Verder geweldige ervaring. Vriendelijke mensen. En een heerlijke gerookte halve zalm!

Bij dit bedrijf is de klant echt koning

Mudde en Kok een keurig net bedrijf afgelopen weekend onze nieuwe Volvo v70 opgehaald en zoals de keurige verkoper Geert al had gezegd een super mooie auto. Een hele fijne sfeer een bedrijf met een echt Volvo hart. Nogmaals zijn wij zeer te spreken en zullen we dit bedrijf ook zeker aanbevelen.

Vlot en goed geholpen, prima auto voor nette prijs

Door ons geselecteerde auto stond keurig klaar voor proefrit, daarna ook gekocht. Goed geholpen door verkoper.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mudde en Kok BV, Krijgen van mij een hele grote pluim.\r\nIk heb er een hele mooie BMW X3 gekocht. de is door de verkoper beschreven als een een mooie auto toen ik er voor belde vanuit Weert. na 230km gereden naar hun voor een proefrit werden we hartelijk ontvangen, alleen de verkoper was die dag vrij ( die ons geholpen had ) maar men communiceert binnen het bedrijf zeer goed en de man die ons ontving wist alles wat besproken was.\r\ntoen een proefrit met de BMW ( die er mooier uitzag als beschreven ) fijne proefrit gemaakt en een paar dingen doorgegeven rammeltje in de uitlaat, een 2e sleutel bestellen en een melding op het dashboard dat we even rustig moesten rijden en laten checken door de dealer.\r\nafin weer naar huis 230km. \r\n5 dagen later auto klaar op de afgesproken tijd.\r\nondertussen door het bedrijf 4 of 5 keer gebeld en op de hoogte gebracht van de voortgang ( dat is heel fijn )\r\ndie dag met de trein van Weert naar Urk netjes opgehaald bij de bushalte. auto in ontvangst genomen, de melding was dat de Turbo gecallibreert moest worden en dat gedaan was. En op naar weert 230km gereden toen kwam de melding weer. gebeld met Mudde Kok. \r\nde volgende ochtend hebben ze een leenauto gebracht en ze hebben de BMW meegenomen, weer ben ik perfect op de hoogte gehouden, melding bleef komen. Conclusie compleet nieuwe Turbo en bijbehorende elektronica. even wachten tot de turbo binnen is. en dan komen ze hem weer brengen.\r\nwat een communicatie en wat een service. \r\nen let wel ik heb niet de duurste auto gekocht bij ze maar dat maakt voor Mudde Kok niet uit.\r\n \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima,correct,snel,kwaliteit

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurig en correct behandeld!\r\nHet bedrijf oogt netjes en verzorgt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijk en veel uitleg.Niet opdringerig en goed luisteren naar de mensen.Er zijn goede afspraken te maken.Kortom mensen van hun woord.Ik ga de volgende keer zeker eerst hier kijken voor een auto.Echt aan te bevelen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Was de 1e ervaring met Mudde en Kok BV, is bijzonder prettig verlopen.

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige ontvangst, deskundig advies, goede en plezierige zakelijke afhandeling

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Groningenlaan 7

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden. Er moest snel een trekhaak onder onze auto, omdat wij op vakantie gingen. Deze was sneller geregeld dan afgesproken zodat wij rustig op vakantie konden. Vorig jaar hadden wij pech met de auto. Toen kregen wij een leenauto mee op vakantie. Top bederijf met fijne medewerkers!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn op een vrijdag wezen kijken naar een auto, werden netjes verwelkomt. Netjes geholpen en niemand die ons zat te pushen zo van wil je de auto of niet we hebben alles op onze gemak kunnen doen. Zelfs onderhandelen met de prijs was een leuk gesprek. Omdat de auto geleast zou worden is alles toch veel sneller geregeld dan had verwacht (dit uit ervaring met meerdere lease’s die ik heb gehad in het verleden bij diverse autobedrijven.) vandaag de auto opgehaald! En alles binnen 1 week geregeld terwijl we wat vertraging hadden met lease contract opsturen!! Top bedrijf!!! Echt een aanrader!!! Mannen die achter hun woorden staan.

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen dinsdag een hele mooie bus gekocht bij Mudde en Kok. Geweldig ontvangen door erg vriendelijke verkoper en heel goed geholpen. Tot nu toe zeer tevreden met de nieuwe aankoop. In de toekomst zal ik dit bedrijf zeker aanbevelen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klantvriendelijk bedrijf, je wordt hier ver boven\r\ngemiddeld geholpen en tevens zeer goed ontvangen!\r\nAfspraken komt men na en doen veel voor je als koper en klant, en geven je bovendien een zeer goed advies.\r\nAlle A merken zeg maar de Top drie hebben ze in voorraad ook de andere merken.\r\nHeb reeds diverse autobedrijven meegemaakt maar deze stijgt er gewoon ver boven uit!!\r\nOnze ervaring geweldig......een echte aanrader dus!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf behulpzame verkopers\r\nMensen die oplossingsgericht met je mee denken.\r\nEn vooral dank aan Gerralt Hovius voor de plezierige samenwerking

Over Autobedrijf Mudde en Kok BV