Prettige ontvangst en duidelijke uitleg.

Goed gesprek met Raymond Dijkgraaf. Zeer professioneel en duidelijk. Bij het bekijken van onze in te ruilen auto was hij onder de indruk van het onderhoud en het kilometeraantal. Tijdens de lunch werden we door hem verrast met een broodje kroket. Fantastisch.

• Welk merk auto heeft u gekocht? Saab 9.5

Vriendelijke mensen en afspraken worden nagekomen

Goed en vriendelijk geholpen aan de telefoon en in de zaak. Afspraken worden nagekomen.

• Service N.v.t.
  • Showroom N.v.t.

ging soepel

• Welk merk auto heeft u gekocht? volvo

Goede service!!

Goed geregeld allemaal!!

• Welk merk auto heeft u gekocht? Ford transit connect

Uitstekende service

Naast een fantastische nieuwe Volvo zeer tevreden met het vriendelijke en uitermate professionele team van Mudde Kok! Geen vraag teveel en alles binnen een mum van tijd geregeld.

Prima bedrijf.

Hier heb je het gevoel echt klant te zijn. Goede service, goed personeel.

Goeie service

professioneel bedrijf, netjes behandeld

• Welk merk auto heeft u gekocht? Volvo

Vriendelijke, snelle en adequate service

Door zoeken op internet naar (nieuwe) Volvo XC60 occasions dit autobedrijf in het vizier gekregen. Het contact was snel gelegd, en tijdens het bezoek werd ik vriendelijk te woord gestaan en hebben we onderhandeld over de prijs. Na snel akkoord was de auto binnen 2 weken klaar om mee te nemen. De aflevering werd gedaan door een aardige (jonge) verkoper, die ondanks zijn handicap uiterst professioneel en klantvriendelijk de tijd nam om alles van deze ingewikkelde auto uit te leggen. Hij verdient een pluim!

Prettige klantvriendelijkheid

Na het maken van eerst een telefonische afspraak wederom een goede ontvangst. Prijzen en inruil zijn duidelijk. Wederom drie jaar na het kopen van onze eerste auto bij hen weer een prettige ervaring. Auto gaat ook weer in onderhoud bij Mudde Kok vanwege scherpe prijzen en een goed gevoel over de kwaliteit

• Welk merk auto heeft u gekocht? Volvo XC60

Zeer plezierige zaak. Ruim aanbod. Aanrader!

Erg nette zaak met ruim assortiment. Je wordt als klant keurig geholpen. Ondanks dat het elke keer vrij druk met klanten was (goed teken) wordt er uitgebreid de tijd voor je genomen. In mijn ogen scherpe prijsstelling en onderhandelen zonder poespas. Stel ik als noorderling op prijs :) Enig kritiek puntje is wellicht de communicatie na aanschaf van de auto. Heb zelf na 2 weken contact opgenomen en prompt was hij volgende dag klaar. Als (ongeduldige) wachtende klant stel ik eens in de zoveel dagen een status-update wel op prijs. Ook al is er niks te melden... dan kan dat alsnog gemeld worden.

prima service

prima service, klantvriendelijk

• Welk merk auto heeft u gekocht? Audi

Goed geholpen, duidelijker uitleg bij het ophalen van de auto.

• Welk merk auto heeft u gekocht? Volvo x60

direct, vakkunding

direct, vakkundig en uiterst vriendelijk

• Service N.v.t.
  • Welk merk auto heeft u gekocht? volvo

Wederom gewelding

Goede service, even dat stapje extra. Zelfs voor mij naar een ander bedrijf gereden om de auto te inspecteren. nu 3e auto daar gehaald.. volgende denk ik ook wel weer..

Klant vriendelijk

Klant vriendelijke ontvangst. Zonder het gevoel van verkoop push de verkoop tot stand laten komen. Nemen de tijd bij aflevering van de auto Entourage van de garage kan nog wel wat aan gedaan worden.

Prettig en efficient

Goede ervaringen met Mudde Kok. Super fijne service, ook de onderhoudsservice is enorm goed (auto wordt gehaald en gebracht, incl. vervanger). Een voorbeeld voor velen. De aankoop ervaring van de nieuwe auto was zeer prettig. Vriendelijk ontvangst, goede uitleg. Geen pushy sales. We kregen alle aandacht en ruimte van Leon, voelde geen haast. Ook in dit opzicht wellicht een voorbeeld voor anderen.

Heel prettig en correct

• Welk merk auto heeft u gekocht? Volvo xc40

Prima bedrijf

Goede ontvangst, correcte, vriendelijke en niet opdringerig verkopers omdat men een auto moet verkopen. Eerlijk advies, nemen de tijd voor je. Ik heb voor het eerst bij hen een Volvo XC 90 gekocht en hij bevalt prima. Kortom een mooi bedrijf waar je gerust een auto kunt kopen.

• Welk merk auto heeft u gekocht? Volvo XC 90

prettige en integere service!!

Fijne partij om een auto bij te kopen!!

• Welk merk auto heeft u gekocht? Ford Mondeo Wagon

Perfecte balans tussen prijs en kwaliteit

We zijn zijn zeer goed behandeld bij Mudde Kok. Prima prijs kwaliteit verhouding

• Welk merk auto heeft u gekocht? Volvoxc40

Ga zeker kijken in Urk

Top selectie jong gebruikte occasions van de betere merken. Hele zaak straalt kwaliteit uit. Ik kocht een vrijwel nieuwe BMW voor een heel scherpe prijs. Nadeel: Urk is met het openbaar vervoer moeilijk te bereiken.

• Welk merk auto heeft u gekocht? BMW

Wij hebben hier een auto gekocht. Ze denken mee en adviseren goed. Ook bij aflevering van de auto hele goede ervaring!

Heerlijke ervaring

Lang gezocht en toch gevonden, geweldig geholpen, keurige inruil dus een hele blije klant erbij !

• Bereikbaarheid
  • Welk merk auto heeft u gekocht? Bmw

Een auto kopen bij Mudde Kok is ultiem genieten!

We waren op zoek naar een XC60 die ook nog betaalbaar zou zijn. Die hebben we gevonden op de website van Mudde Kok, een mail gestuurd, ze namen contact op een afspraak gemaakt voor om te komen kijken en rijden. De auto stond keurig voor ons klaar, een uiterst vriendelijk ontvangst met koffie, totaal geen haast gevoel maar ze nemen er all tijd voor. Met de auto gereden en wij waren overtuigd dat we de auto wilden. Bij aflevering is alles keurig uitgelegd en met een heerlijke gerookte zalm keerden we huiswaarts. De gedemonteerde winterbanden zaten in de koffer en bij thuiskomst(na uitladen banden) bleek dat het bagage-afdekzeil er niet meer inzat, gebeld en ze hebben hem voor ons klaargezet en (omdat we er toch langsreden) weer opgehaald. Perfecte service. Wat een fantastische auto is de XC60.

• Welk merk auto heeft u gekocht? Volvo XC60 D3

Klantvriendelijkheid hoog in het vaandel

Fijne mensen! Hartelijk. Veel keuze. Scherpe prijzen en goede service. Pieter geweldige gastheer! Leon bedankt! En raymond nam alle tijd voor uitleg technische snufjes!

• Welk merk auto heeft u gekocht? Volvo xc60