Goede service, vriendelijk personeel.

Goed en snel geholpen. Na aanschaffing bleek de accu niet goed meer te zijn. Gelijk een nieuwe opgestuurd gekregen.

Storing in veersysteem goed opgelost

Mooie Ducati Multistrada 1200 aangekocht. Er zat een foutmelding in het veersysteem. Gezien mijn woonplaats (regio Zwolle) mocht ik de motor voor reparatie aanbieden bij een motorzaak in Zwolle. Probleem vakkundig opgelost en rekening bij Jager Motoren ingediend. Goeie oplossing scheelde mij een hoop heen en weer rijden! Goed meegedacht, dank hiervoor.

Prima zaak

Mijn K1200GT ingeruild voor een K1300R. Meerdere proefritten gemaakt en alles was geen probleem. Goede deal gemaakt. Na de winterstop een grote beurt en dan weer opnieuw garantie afgesproken. Dat geeft vertrouwen. Groet, Carlo

goede en snelle afhandeling

Prettige ervaring, motor ingeruild en een motor gekocht voor een goede prijs

Uitstekend bedrijf

Mijn motor aan De Jager verkocht voor een prima prijs. Meteen een aanbetaling gekregen en een paar dagen later is de motor opgehaald en stond het resterende geld meteen op mijn rekening. Prima zaken gedaan met deze heren!

Top deal kunnen maken !!

Een geweldige Harley-Davidson Electra Glide Limited 2016 kunnen aanschaffen,goede inruil kunnen realiseren met verkoper Marcel,is een man van zijn woord,kan luisteren en is eerlijk,ook de service is goed. Jager-motoren is zeker aan te bevelen.

Uitstekende afhandeling onder garantie

Een BMW 800GS gekocht bij Jager Motoren en helaas binnen de garantietermijn een probleempje met de handvat verwarming. Ik woon in de omgeving van Rotterdam en daarom kon ik van Jager Motoren op hun kosten de reparatie elders laten uitvoeren. Een top service!!

Fantastisch!

Heldere eerlijke nuchtere benadering, afspraak is afspraak. Goede prijs voor mijn inruilmotor gekregen op aangeschafte HD. Ritje naar Hoogeveen is het zeker waard geweest....

ben tevreden over jager motoren

hd verkocht, triumph r3 rocket gekocht, met 20 min alles rond,, .trekken de motor uit de zaak, ga maar effe ryden, niks geen gelul. kom er zo weer.

Ben er zeer goed behandeld en afspraken werden exact nagekomen was top

Was op zoek naar een bmw s1000xr met weinig km in tripple Black of ocean blue ze hebben deze voor mij opgezocht in Duitsland en voor een mij passende prijs opgehaald alles precies zoals gewenst helemaal top Gr Henk Seinen Hengelo

Gewoon 5 sterren.

Snel en eerlijk zaken doen. We waren er binnen het half uur uit. Kapitale motorfiets maar geld dik waard. Mooie eerlijke inruil. Wat wil je nog meer. Zie je mensen zeuren dat de motor niet klaar staat voor de aangevraagde proefrit. Ze trekken hem zo uit de showroom voor je en rijden maar. Ik zie het probleem niet. Fijne zaak en wat een voorraad !

klantvriendelijk en deskundig

Ik heb de service als heel fijn ervaren

Slechte garantie bij Jager motoren

Ik kocht in mei 2021 een BMW 1200 GS Adventure van 2017. Snel bleek het achterspatbord de band te raken en de bouten helemaal te zijn uitgeslagen. Ik kreeg te horen dat dit niet onder garantie valt. Men wilde wel proberen om het provisorisch vast te zetten. Dit terwijl het doorgesleten was. Dat is geen BMW waardige oplossing. Mooie praatjes bij verkoop maar ze laten je daarna stikken. Mijn advies: koop hier geen motor! Peter

Beste Peter Kramer uit Zeddam, Jammer van de onterechte review...... dit komt omdat er duidelijk is gecommuniceerd, dat er op originele accessoires helaas geen garantie zit, iets wat ook duidelijk op de koopovereenkomst staat. En wat je eigenlijk wel had kunnen weten omdat de hele branche zo werkt. Daar komt bij wanneer je iets hoort tijdens het rijden wel stopt en niet door rijdt om later maar eens te gaan kijken wat het precies is geweest. En het is een after-market spatbordje, waar ook de motor zonder dat spatbord ook prima rijdt. Maar goed we hebben de schade toch weer aangeboden om het deugdelijk te repareren, allen je had geen zin om naar Hoogeveen te rijden, sterker nog je begon eigenlijk te dreigen met een jurist. Zie mail: ik ga hier nog eens goed over nadenken en een jurist raadplegen. Het gaat soms ook om principes. Je ziet het dus niet als garantie omdat, er geen onderdelen los te krijgen zijn? Anders was het wel door jullie vergoed. Want als het bij jouw om principes gaat beste Peter, dan is voor ons de lol er vanaf..... We wensen je wel veel goede en vooral veilige kilometers toe, met of zonder spatbord. Vriendelijke groet, Team Jager Motoren

Goed geholpen

Goed geholpen en goed personeel

Duidelijke afspraken

Afgelopen zaterdag een budgedbike gekocht zeer vriendelijk geholpen door Marcel Hele duidelijke afspraken over eventuele hulp bij pech Alleen jammer dat ze geen motoren op naam kunnen zetten Dit zou een verbetering zijn

Tevreden

Nette zaak.Harley heritage classic gekocht,en keurig afgeleverd. Zouden nog nieuwe bougies geplaatst worden,maar waren er nog niet dat ik hem ophaalde. Die zijn netjes na gezonden. Keurig geregeld. Groet Jos.

Klantvriendelijk en vakkundig geholpen

Klantvriendelijk en vakkundig geholpen zou het bedrijf zeker aanbevelen

Leuke zaak en die zijn afspraken goed nakomt

Gebruikte BMW 1200 RT gekocht zeer tevreden

topzaak, groot assortiment

leuke tent, veel variatie in het aanbod en altijd een praatje

Prettig geholpen en mooi bedrijf

Na vele jaren weer op zoek naar een motor, hier terecht gekomen. Heb uiteindelijk een heel mooi ander exemplaar aangeschaft dan vooraf bedacht. Blij met het goede advies.

Eerlijk

Eerlijk en vakkundig

relaxte aankoopuren

Hoi, mijn naam is luc en woon in de buurt van Tiel Na vele jaren ben ik in de gelegenheid om een Harley Davidson te kopen, na vele uren zoeken kwam ik telkens uit op een Road King uit 1998 ( rood ) die bij Jager motoren stond. Na tel. afspraak ben ik op bezoek geweest met nog 3 mannen die heel veel weten over HD. Na ontvangst proefrit gemaakt, mochten de motor goed bekijken, moesten allen nieuwe voorremmen op.(is geregeld ) Na de onvermijdelijke aangeboden koffie, de deal rond gemaakt, Jager motoren deed niet flauw wat betreft wat korting op diverse kleding , sloten etc. Bij op halen van de motor een week later bleken de sleutels "kwijt" te zijn. was wel ff een puntje, maar goed opgelost door nieuwe te bestellen bij de HD dealer in den Bosch ( 25 min. bij mij vandaan ) ze zijn nog niet binnen, maar komt goed. Al met al leuke koopervaring met Jager Hoogeveen. Ik ga zeker nog langs voor koffie als ik mijn maatje in Groningen ga bezoeken. (Jager is toch 2 uur rijden van mijn huis ) Met de groeten van Luc

Verschrikkelijk slechte zaak.

Keurige zaak als je er binnen stapt. Mooie gepoetste motoren , goede behandeling. Koop HD gesloten , na proefrit welke in de werkplaats dmv booster tot leven gewekt werd. Bij de koop afgesproken : thuisbezorgen , olie en remmen nazien + aanschaf origineel nieuw HD scherm en stuur rechtzetten. Motor is afgeleverd , werd lopend ( te voet ) Na afgeleverd . Chauffeur had het zo druk , dat de aangeboden koffie werd afgeslagen en hij zich uit de voeten maakte. Daarna de motor starten , vergeet het maar! Heb je veel geld betaald , voor een jonge fatboy , doet ie geen slag. Bij verder kijken , is het carter bijna droog , achterremblokken bijna ijzer op ijzer en nog steeds een scheefstaand stuur , want de "monteur" kon er niks mee. De beloofde nieuwe accu was niet geplaatst . Na veel contact met verkoper M van S. kreeg ik na een aantal weken een vervangende accu , welke helaas net zo rot bleek te zijn als de eerste. Een goede monteur en voormalig medewerker van deze club heeft een nieuw oliefilter geplaatst de halve liter teer vervangen door de juiste hoeveelheid nieuwe olie en de achterste remblokken ver vangen. De "nieuwe"doorgeladen accu erin en starten , wederom geen teken van leven. De rekening is door Jager keurig betaald. Daarna , heeft deze man de motor verder onderhanden genomen en de roestige bougies vervangen , de primaire kettingolie en versnellingbak olie vervangen alsmede het dichtgeslibde luchtfilter , welke er ruim 36000 km op zat vervangen. Plus een goede accu erop geplaatst. Met de verkoper M van S was geen enkele redelijke afspraak te maken . Het heeft nog wel wat gekost , maar de juiste monteur heeft waarschijnlijk de motor gered. Het originele bestelde scherm is echter een imitatie geworden met een aansluitkit van een sissybar , nogmaals besodemieterd door M van S. Ik was wel heel blij , dat de bandenspanning juist was , Daar zouden ze een medaille voor moeten krijgen.

Hallo Dhr J. Nanninga Jammer om te horen dat u het zo ervaren hebt, wij bieden bij verkoop altijd aan, aflever check. Of een afleverbeurt. U had duidelijk gekozen voor een check. Wat ons zeker te verwijten viel was dat de achterrem niet goed was. (ijzer op ijzer is overdreven je hebt nog proefgereden en het was allemaal perfect) hebben we netjes betaald bij een monteur bij jou in de buurt. Accu werd zonder problemen na gestuurd zonder enig bewijs te hoeven tonen dat hij kapot was! Moest nog op de lader maar dat was allemaal geen probleem want het was toch winter😉 Ik heb u meegenomen in het bestellen van het ruitje, u heeft geen cent teveel betaald! Wij stonden met alle genoemde punten open voor een oplossing ook de genoemde beurt, communicatie is de Key, dat was juist het punt waar het met u mis ging. Nogmaals zelfs na deze oneerlijke slechte review, ben ik berijdt u te helpen. Ik heb meerdere malen gezegd, bel gerust ook met de beurt en/of garantie kon u bij ons terecht, ook financieel wouden wij u er mee helpen. Wij wensen u veel en veilige kilometers toe. Mvg M van S En team Jager motoren

Vriendelijk en uitstekend geholpen

Mijn ervaring met dhr, Jager was zeer prettig en uitstekende service achteraf gekregen.

Bij binnen komst tegelijk een goede ontvangst.

Wij hadden totaal gen ervaring met motor rijden, en gingen op zoek naar Piaggio 400LT MP3. Jager Motoren had de keus uit 3 verschillende MP3. Wij werden geholpen door MARCEL een zeer positief persoon. Binnen 15 minuten hadden wij de deal rond, MP3 400LT gekocht. Mochten ook eerst wel een test rit maken, hebben wij niet gedaan omdat het vertrouwen in elkaar gewoon perfect was te noemen. Ook tegelijk nieuwe helmen gekocht, ook dit ging op een leuke manier. Dus alles met elkaar zijn wij tevreden klanten die hun aankoop hebben gedaan bij Jager Motoren. Met vriendelijke groet: Jantina & Jan Bisschop