Probleempje top opgelost , dank

Aanrader, Jager Motoren. Betreft Kawazaki GTR1400: probleem met de Motor fijn opgelost!! Pas een Kawazaki 1400GTR gekocht, na een prettig gesprek met Marcel besloten mijn motor in te ruilen en voor de GTR te gaan. Na wat oponthoud bij het RDW waar niemand wat aan kon doen de motor opgehaald. Helaas was er een probleem met het keyles (sleutels) systeem, lang verhaal kort.... fijn opgepakt , Ivm met de afstand naar Hoogeveen de Motor voor reparatie weg mogen brengen bij Hans van Wijk in zoetermeer en zonder probleem door Jager Motoren afgehandeld. Top geregeld, Bedank Arjan en Marcel. Ik zou in de toekomst zeker weer bij jullie binnen lopen. Mvg. Chris van Es.

Ik ben Belg en erg blij met de diensten die Jagermotoren bieden.

Ik schrijf eerst in Frans om de aankoop van mijn fiets uit te leggen terwijl ik in België woon. Etant très intéressé par une moto de 1993 Yamaha sur le site de Jager motoren et ne connaissant personne dans cette entreprise j'ai pris contact par mail avec Arjan pour l'achat de cette moto que je n'ai vu que sur plusieurs photos.Après un premier acompte en commun accord il a réservé ma moto.Puis je donnais un deuxième acompte après plusieurs jours ne sachant pas aller chercher ma moto vu que les frontières étaient fermés.Arjan a proposé de me la faire livrer à mon domicile.J'ai payé la moto en totalité pour finir et la livraison prévue aujourd'hui entre 10 et 12 heures ce 16 juin .Le transporteur était là à l'heure et aimable également avec ma moto et les papiers sans problèmes.Service impeccable.J'ai acheté ce véhicule en toute confiance et tout s'est bien passé.Nous avons toujours eu des communications que par mails,preuve que ces gens sont honnêtes. TRADUCTION +- Omdat ik zeer geïnteresseerd was in een 1993 Yamaha motor op de Jagermotoren-website en niemand in dit bedrijf kende,heb ik per e-mail contact opgenomen met Arjan voor de aankoop van deze motorfits,die ik slechts op verschillende foto's zag.Na een eerste aanbetaling in onderlinge overeenstemming reserveerde hij mijn fiets.Toen gaf ik een tweede aanbetaling na enkele dagen niet wetend hoe ik mijn fiets moest halen ,omdat de grenzen gesloten waren.Arjan bood aan om het aan mijn huis te laten leveren.Ik betaalde de fiets volledig om te eindigen en de levering gepland vandaag tussen 10 en 12 uur dit juni 16.De vervoerder was er op tijd en ook vriendelijk met mijn fiets en papier zonder problemen.Uitstekende service.Ik kocht dit voertuig met vertrouwen en alles ging goed.We hebben altijd alleen via e-mails berichten ontvangen waruit blijkt dat deze mensen eerlijk zijn.

• Nous recommanderiez-vous? Oui

Mooie zaak, geweldige service!

Pas een Harley gekocht, netjes op tijd afgeleverd. Later bleek de accu niet helemaal in top conditie te zijn, zonder enige discussie een nieuwe opgestuurd gekregen. Arjan en team een geweldige service zowel bij aankoop en after sales. Een echte aanrader om er eens te langs te gaan, een mooi bedrijf!

Zeer klantvriendelijk

Mooie nette showroom. Zeer klantvriendelijk, en de koffie staat klaar.

Prima bedrijf met eerlijke mensen!

3 jaar geleden na het halen van mij motorrijbewijs een mooie Honda CBF1000 gekocht bij Arjan. Nadat de motor was afgeleverd was er nog een kleinigheid met de motor. Dit keurig volgens afspraak onder garantie geregeld. Ook de medewerkers van Jager Motoren zijn uiterste vriendelijk en behulpzaam. Nu naar 3 jaar toch besloten om de motor te verkopen en een cabriolet aan te schaffen, zodat ik nu ook iets samen met mij vrouw kan doen. Contact gezocht met Arjan of hij interesse had om de motor in te ruilen. Ongezien en telefonisch een keurige prijs weer terug ontvangen. Motor is netjes thuis opgehaald en direct betaald via bankoverschrijving. Geen gezeur of gedram. Gewoon zoals het hoort. Dus als u in bent voor een (nieuwe) motor, ga gerust een kijkje nemen. Daar krijg je geen spijt van. Arjan en team, bedankt voor de goede service. Reinier Masselink Zelhem

Vriendelijk, oprecht en behulpzaam

Enkele weken geleden heb ik een motor aangeschaft bij Jager Motoren. Dit betrof een "oudje" uit 1978, waar zeker enig ongemak mee te verwachten viel op korte of lange termijn. Na twee dagen helaas al problemen met de carburateurs ondanks dat de motor fantastisch liep bij de testrit en dus ook zeker niet te verwijten aan de verkoper. De motor niet met 3 maanden garantie gekocht, waar zij alsnog na overleg bereidt waren mee te delen in de kosten om het probleem op orde te krijgen! Zeer tevreden met de geboden service.

Snel op je gemak

Eerste ervaring bij Jagermotoren. Motorzaak wat er goed en fris uitziet en vooral veel keuzes aan diverse motoren, voor iedereen staat er wat moois. Vriendelijk personeel wat je snel op je gemak laat voelen. Mijn eerste ervaring is uitstekend en ik kom zeker nog terug Gr Nijhuis

Mooie zaak.

Ik heb nu mijn tweede motor gekocht bij Jager. Het is een mooi bedrijf vriendelijk personeel en komen afspraken goed na.Ik vind het goed bedrijf een aanrader Gr Frans

Nog geen

Maar ga zekers n keertje de showroom bezoeken

Niet aarzelen , kopen

Rij nog maar 11 jaar motor , heb fit jasr 3de motor bij Jager gekocht , tot volle tevredenheid . Alles netjes afgehandelt en afspraken waar gemaakt. Wil je iets anders , kijk eens bij Jager in Hoogeveen. Jan Dijkstrs

uitstekend

Na lang wikken en wegen vanuit Roosendaal en motor gekocht in Hoogeveen. bij Jager Motoren. Goed geholpen bij advies door verkoper Hugo Thalen, weet echt wel waar hij over praat Bij proefrit op de Kawasaki Gtr 1400 bleken de bandenspanningsensoren niet goed te werken. Dit besproken met Hugo en afspraak gemaakt voor vervanging van de sensoren. Ook bleken de remschijven niet helemaal vlak te zijn waardoor er tijdens het remmen een trilling in het stuur zat. Hier werden nieuwe remschijven en remblokken voor besteld. Deze week bleek er tijden het onder houd ook nog iets niet goed te zijn. Na kortstondig overleg per email werd ook dit netjes opgelost. KORTOM: een nette zaak met goede service en garantie en dus een echte aanrader voor als je van plan bent een motor aan te schaffen of te vervangen.

Goede service en inruilprijs.

Vandaag Honda Valkyrie gekocht en eigen Triumph Speedmaster ingeruild. Prettig zaken gedaan met verkoper Marcel.

De gemaakte afspraken uitgevoerd

De gemaakte afspraken uitgevoerd

Geweldige service!

Vorige week mijn Honda XL 1000 Varadero uit 2008 opgehaald die ik in januari 2020 had gekocht. Keurig afgeleverd en een topkoffer er gratis bij gekregen van Hugo! Top! Ook erg vriendelijke mensen!

Zeer goede ervaring

Goed geholpen door Hugo , kom zeker nog eens terug

Prima zaak om een motor te kopen

Prima ervaring,,prima verkopers ,uitleg . Ook de inruilwaarde is goed,heb al meerdere motoren gekocht daar, zou ook de volgende daar weer kopen,,staan ook goed voor service, top zaak

Uitstekende Service !!

Vandaag mijn BMW R1100RT opgehaald, alles volgens afspraak. Aldaar bleek dat er een kleine schade aan de onderkuip bleek te zijn welke is ontstaan tijdens het transport. Gelijk eea besproken met Lorenzo waarbij Lorenzo direct met een oplossing kwam, geen discussie en of overige zaken, gewoon daad bij het woord. Eea moet nog wel worden uitgevoerd, maar de duidelijke en heldere communicatie is helder en juist! Tevens waren er samen met Arjan afspraken gemaakt voor overige aanschaf, deze zijn geheel naar verwachting en belofte nagekomen. Samenvattend kan ik niet anders dan Jager motoren ( Arjan en Lorenzo ) niets anders dan een zeer goede beoordeling te geven. Gezien de vele verschillende beoordelingen, ben ik van mening dat een juiste communicatie de basis is en dat eea voor mij naar goede tevredenheid is voorgesteld / opgelost. Volgend jaar ziet Jager motoren mij zeker terug. Ik zou Jager motoren zeker aanbevelen, is er iets mis, communiceerd dan gelijk en helder, dan kon je er zeker uit. Arjan en Lorenzo bedankt voor de service. Met vriendelijke groet. Rob

Heb goede ervaring

Heb in het begin door enige miscommunicatie een paar probleempjes gekend met mijn nieuw aangeschafte motor, maar dit werd op een goede en nette manier opgelost.

Denken mee

Motor bij hun gekocht die mij uiteindelijk niet beviel. Aangegeven bij Hugo en hij wilde wel meewerken aan een oplossing. Hij kwam met een reeel bod. Proefrijden geen enkel probleem. Gewoon fijne onderhandelingen.

snelle, efficiënte en correcte vriendelijke behandeling

Vorige week een BMW R 1200 GS gekocht. Werd vriendelijk ontvangen en zeker niet opgejaagd. Tijdens een bakkie werden MIJN mogelijkheden besproken en kwamen daaruit. Blij met mijn nieuwe motor en blij met hoe de zaken, mbt inruil enz, zijn verlopen. Verder was Arjan en zijn bedrijf erg open en ik mocht ook "gewoon" in de werkplaats kijken. Al met al een goede keus om veel kilometers te rijden om bij Jager Motoren te gaan "kijken" naar MIJN mogelijkheden.

bmw r1200gs adventure lc aangeschaft van de week en vandaag opgehaald. Uitstekend te woord gestaan en uitgenodigd door Arjan de eigenaar. Ook via email heel snel antwoordt en geeft het gevoel wat trouwens fijn is dat de klant voorop staat. Nam de tijd voor ons en koffie en thee gehad. Mooi hoekje trouwens om na een ritje hier even uit te rusten en een bakkie te doen. Verder bij werkplaats gekeken en mocht het betreden heel uitnodigend en ook de werkplaatsmeester heeft de tijd genomen om alles uit te leggen hoe de motor werkt en wat waar voor dient. Zeer aan te raden en in de toekomst zeker een motor hier opnieuw aanschaffen. Arjan, bedankt topper!

Grote keus, prettige en goede service

Ik heb bij Jager motoren mijn oude motorfiets ingeruild en een andere aangeschaft. Het aanbod bij Jager motoren is uitstekend. Iedereen is vriendelijk en het maken van afspraken over een proefrit en de onderhandeling over inruil etc zijn prettig verlopen. Daarnaast was de service rondom aflevering aan huis uitstekend.

leuk bedrijf, duidelijke afspraken.

Ik was op zoek naar een goede gebruikte Yamaha TDM 850, gevonden bij Jager Motoren, HondaTransalp ingeruild. we waren het snel eens over de inruilprijs en toe te betalen bedrag. alles verder keurig afgewerkt. kortom een goed bedrijf, vriendelijke mensen, helemaal goed !!

Prima alles volgens afspraak geregeld

Prima alles volgens afspraak geregeld

Zeer snelle en keurige afhandeling.

Aantal jaren geleden hebben wij hier onze motor gekocht en samen met mijn vrouw fijne kilometers op mogen rijden. Helaas door omstandigheden moesten we de motor weer verkopen. Middels een e-mail met foto's en telefonisch contact, zijn we tot snelle en keurige deal kunnen komen en heeft men de motor weer teruggekocht. Het gehele traject van aankoop tot volledige betaling en vrijwaring is keurig verlopen. Wij zijn dan ook zeer te spreken over deze wijze van zaken doen.