Hele goede service, komt zijn afspraken na, een man van zijn woord.

Een occasion BMW GSA motor gekocht bij Jager Motoren. Jager Motoren beloofde mij als er iets met de motor zou zijn dat het opgelost zou worden. Ze hebben woord gehouden. Prima opgelost, echt topservice. Een bedrijf waar je echt zaken kan doen. Helaas zeldzaam tegenwoordig.

Correct geholpen was op zoek naar andere motor

Gewoon goed

Fijn

Goed en adequaat geholpen.

Fijne motor gekocht

Netjes te woord gestaan, alle afspraken zijn keurig nagekomen, fijne motor gekocht.

Top verkopers

Verkopers reageren snel via email. Houden zich aan de afspraken. Zou er zo weer kopen

Top bedrijf

Via Motor.nl een inruil verzoek gedaan. Ik kreeg binnen 24 uur een goed enneerlijk bod. Op basis daarvan ben ik naar Hoogeveen gereden om de motor te bekijken. Prachtige motor, Hugo (de verkoper) bekeek mijn motor en hield woord. De koop was snel gesloten. Vervolgens heb ik met korting wat motorkleding uitgezocht. Helaas kreeg ik niet alles mee op de motor, de verkoper bood aan de spullen per post naar mijn woning te sturen. Super service. Ik heb onlangs mijn 2e motor hier ook gekocht, kreeg een weer een eerlijk en goed bedrag voor de motor die ik eerder had aangeschaft. Van alle motorzaken waar ik ben geweest, zeker de beste

Prima zaak, ruime keuze.

Genoeg aanbod. *Reviewmail stond in spam.

Zeer ruim assortiment motoren. Deskundig personeel en zeer behulpzaam.

Onderhandelingsgesprek over inruil oude en nieuwe motor was goed. Aflevering van de nieuwe motor was ook goed. Ze hebben zich prima aan de afspraken gehouden. Ik ben zeer tevreden.

Aardig personeel

Ik vind het een mooie zaak met aardige mensen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed ontvangen, mijn Harley verkocht alles goed geregeld en goede prijs, daarom gelijk maar een honda goldwing 1500 (bankstel) 🤗 gekocht om toch nog te rijden. Prima zaak 👍🏼

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mei 2018 een road king van 2008 gekocht, na de zomer ontstonden er wat blaasjes onder de lak. denk laat hem opnieuw spuiten helaas de twee spatborden zo ver verroest dat ze vervangen moesten worden, maar was het dat maar, achter brug verrot versnellingsbak geen lak meer op,,, totaal 4000 euro verder,,, denk voor de zomer een grote beurt laten doen,, wat denk je blok ook zo goed als afgeschreven spanners, lifters, nokvolgers en zo kan ik nog even door gaan allemaal in verre staat van ontbinding minimale reparatie 1500 euro,,, was al langs geweest bij jager motoren maar die zeggen wat moeten wij er mee heb nu een 2008 road king die mooi naar de 20.000 euro toe gaat ... voor een ieder die dit leest denk heel goed na voor dat je hier een motor koopt

Beste Bert, Jammer om te horen dat de motor niet aan je verwachtingen voldoet…je bent hier ook vorig najaar geweest om te vertellen dat de motor verroeste onderdelen had, maar die melde, je daarna ook zelf weer hebt herstelt, zoals bv. de motor compleet over laten spuiten. Wat jammer is dat we niet de kans hebben gehad om je te helpen met het optische gedeelte, en nu weer achteraf met het technische gedeelte..maar goed misschien kunnen we wat doen met een nieuwe set banden of iets degelijks? Of neem zelf even contact op voor een oplossing met; 0528-234149 mvg team Jager motoren

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Die zijn zonder meer goed prettig geholpen door verkoper Hugo en komt zijn afspraken na.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer net bedrijf.Vriendelijk personeel ,word er goed ontvangen.En geholpen.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed bedrijf, erg klantvriendelijk en veel know how.\r\nEcht een aanrader.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goeie ervaring,oude motor goed ingeruild met een mooie andere.\r\nErg tevreden over de verkooper.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige mensen , open en eerlijk
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe tweewieler

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Motor gekocht bij jager motoren in hoogeveen. Zeer snelle reacties online. Bij de bezichtiging van de motor alle ruimte om motor te bekijken/testen. Alle documenten en boekjes waren aanwezig. \r\nNa een paar weken begon de keerring van de voorvork te lekken. Contact opgenomen en kon de week erna langs komen voor reparatie. Viel onder de garantie.\r\n\r\nZeer tevreden met de aankoop. Contact is vriendelijk en eerlijk.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima, goed, snelle service
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ben zeer netjes en goed geholpen ,en heel tevreden met mijn nieuwe aanwinst een strakke bmw r1200rt 2014,met weinig km.super tevreden dus.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurig bedrijf. Plezierig en persoonlijk geholpen.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik heb nog nooit zo lekker gereden op een motor, de suzuki Vstrom 650 was geadviseerd door de verkoper. precies wat bij mij past. bedank daarvoor.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe tweewieler

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Duidelijke voorwaarden. Goede kwaliteit