Struisvogelpolitiek bij klacht

Bij het tot stand komen van een deal, blijkt op de dag dat ze zouden leveren de motor stuk te zijn. Bobine en slechte bedrading maw onbetrouwbaar. Binnen 10 dagen de order geannuleerd uiteraard. Daarna verzocht de aanbetaling te retourneren en geen enkele reactie op meerdere berichten. Stelen je geld, leveren niet. Voor de verkoop alles geen probleem, maar wanneer er een probleem is, wees dan gewaarschuwd voor deze oplichting!

Geleverde motor blijkt ondeugdelijk!

Op 28 juni 2023 een 2e hands Triumph Tiger 800 XRX uit 2015 gekocht voor ruim € 9000. Deze kon ik op zaterdag 8 juli 2023 ophalen eind van de middag. Op weg van Hoogeveen naar Bergen NH even uitgerust en motor uit gezet. Daarna wilde deze niet meer starten! Geheel in paniek, kon ook niet meer bellen bedrijf was reeds gesloten. Gelukkig heeft iemand me aankunnen duwen en ben ik gelukkig thuis gekomen! Direct een mail gestuurd s'avonds. Dinsdag 11 juli werd ik door Marcel gebeld en legde mij uit wat waarschijnlijk het euvel was, de kabelboom dient vervangen te worden en moet in Engeland gemaakt worden. Kan wel even duren, dat gaf niet want ik ging over 3 dagen op vakantie. Ook maakte hij een opmerking dat ik in mijn aanhef aangaf dat ik teleurgesteld was in de motor en het bedrijf. Dat vond hij op zijn zachts gezegd kwalijk. Ook zou Marcel nog de gebruiksaanwijzing en het onderhoudsboekje op sturen, deze had hij niet kunnen vinden bij aflevering! Later bleek dat de motor geimporteerd was en er helemaal geen onderhoudshistorie bij heeft gezeten. Dat had op zijn minst wel verteld mogen worden bij de aankoop!. Dit ruikt naar misleiding! binnen was. Uit eindelijk 2,5 maand later is het hersteld. Maar nu was de benzinemeter stuk deze is uiteindelijk op 11 december vervangen. 14 maart 2024 eerste keer weer gereden en bleek dat de motor weer niet wilde starten na uitgezet te zijn. Ook het olielampje is begonnen met branden. Weer naar Hoogeveen met een motor trailer, ze hadden geen tijd om op te halen. Ik heb totaal geen vertrouwen in deze motor en het bedrijf Jager Motoren. Ze zouden het netjes kunnen oplossen door mijn geld terug te geven omdat ze een ondeugdelijk product hebben afgeleverd. In totaal slechts +/- 750 km kunnen en durven rijden, waarvan 425 km alleen al naar Jager. Dit heb ik verzocht via een brief om de koopovereenkomst te ontbinden. Daar zijn we nog niet uit! Mocht dit wel lukken zal ik mijn review bijstellen ! Ben nu mij juridische aan het voorbereiden

Goed bedrijf alle vertrouwen er in.

Goede service inruil andere motor ook heel redelijk. Perfect afgeleverd met garantie zal zeker dit bedrijf aanraden. Mocht ik weer iets anders willen zal ik zeker weer bij verkoper Patrick aankloppen heel goed geholpen.

Veel aanbod, helder en transparant

Via Whatsapp contact gezocht ivm interesse in een motor en snel een afspraak kunnen maken om te kijken en een proefrit te maken! Geholpen door Patrick die ondanks de drukte in de zaak alle tijd voor me nam om vragen te beantwoorden en na de positieve proefrit de aankoop in orde te maken. Als ik dan een puntje van kritiek moet noemen zou dat over het op de hoogte houden van de levering zijn. Natuurlijk kon ik niet wachten en heb ik zelf een paar keer contact opgenomen. Alle keren ben ik netjes te woord gestaan. Dank Jager Motoren voor de prettige samenwerking!

Zeer goede motorzaak

Mijn ervaring met Jager motoren is buitengewoon positief en met name met Patrick die me heeft geholpen en alles in het werk stelde om me zo goed mogelijk te helpen. Hij heeft er ook voor gezorgd dat ik de Triumph speed triple kon aanschaffen en ik was 1e keus en had eerlijk gezegd dat er ook andere gegadigden waren en had ook kunnen denken wie het eerst komt kan hem kopen maar vroeg het eerst aan mij of ik de Triumph wilde hebben. Eerlijk en objectief en verstand van zaken en erg belangrijk ondanks het zakelijk karakter als mens super vriendelijk. Kan ook samengaan! Klasse.

Goed contact, afspraak is afspraak

Top geholpen door Patrick, kwam voor een motor welke achteraf niet bij mij paste. Door het ongedwongen contact twee weken later alsnog een andere motor gekocht.

Transparant, duidelijk...

Denken in oplossingen.

Uitstekend geholpen

Aanschaf andere motor

Kwaliteit, service en een goede prijs

Ik heb mijn iconische oude groene VW Polo uit 1999 met pijn in het hart ingeruild voor een mooie bruine VW Polo uit 2012. Contact, deal en service verliepen soepel en prettig en ervan uitgaande dat de auto vrolijk door blijft karren zoals ie doet geef ik Jager vier-en-een-halve ster. Er moet altijd iets overblijven voor verbetering. Achteraf hoorde ik van moeders in Hardenberg dat de groene Polo ook uit Hoogeveen kwam. Leuk gegeven. Eric Veltink, Arnhem

Prima zaak

Ducati 1260S gekocht afgeleverd op de juiste dag conform afspraak. Marcel doet zijn uiterste best en komt met goede ideeen. Gemonteerde TOMTOM laadt niet goed op, maar Appie had na extra massa draad gemonteerd te hebben euvel snel opgelost. Even ketting insmeren als je voor bakkie koffie komt zijn ze ook niet te beroerd voor. Tot dusver positief.

Explorer 1200 gekocht

Mooie Triumph explorer 1200 2012 gekocht. Banden waren niet goed en remmen liepen aan . Snel en Goed opgelost door Marcel .

Goede service en snel geregeld

Bij binnenkomst werd ik vrijwel direct geholpen. De motor die ik op het oog had werd uit de rij met motoren gehaald, zodat ik hem beter kon bekijken. Vervolgens kon ik ook gelijk een proefrit maken, dit alles zonder vooraf een afspraak te hebben genaakt. Na de proefrit hebben we alles in orde gemaakt voor de koop, waarbij ik goed geholpen werd met alles invullen. Ook kon ik na een korte onderhouds beurt de motor gelijk mee nemen en rij ik nu rond op een Suzuki GSX 650F uit 2016.

Topbedrijf

Een paar weken geleden toch maar een keer naar Jager. Mijn eerste kennismaking met dit bedrijf, moet zeggen dat mij dat al goed beviel. Mijn oog viel op op een Pan st1100, na een gesprek met Marcel en een bakkie cafeïne, kreeg ik te horen dat ze over ongeveer twee weken een plaatje van een Pan binnen zouden krijgen. En adviseerde mij om daar even op te wachten, want dat was de moeite wel waard was mij verteld. Vandaag heb ik dus dat plaatje gehaald, blij dat ik op zijn advies ben ingegaan. Dus zeer tevreden weer richting huis ! Een bedrijf zonder bla bla , maar doen wat ze zeggen! Bedankt Marcel en Patrick!

Personeel staat altijd voor je klaar

Dit voorjaar mijn K1200RS ingeruild voor een K1300R door tussenkomst van verkoper Marcel. Alles was volgens afspraak geregeld. 14 dagen na de aankoop nog terug geweest om mij op weg te helpen met de bedrading van de navigatie en nog wat meer informatie. Netjes een accessoirestekker gekregen en aanwijzingen voor het monteren. Top bedrijf!

Prima, mooie zaak en erg veel keus.

Heb er mijn 4 e motor gekocht. Welliswaar voor mijn vrouw, maar ook dat is prima. Na een Monster, Intruder en een Rocket nu een Piaggio. Kom er zeker weer.

Prima service en vlotte afhandeling

Vandaag onze Suzuki V Strom DL 1000 opgehaald. Ondanks een behoorlijk drukke dag in de winkel keurig te woord gestaan en alle tijd om de proefrit te doen. De inruilprijs voor mijn in te ruilen motor viel hoger uit dan telefonisch besproken en we kregen als bonus nog 2 zijkoffers mee. Al met al een prima ervaring.

afsprak3en nagekomen en alles netjes geregeld.

Prettige verkopers. Geen onzinverhalen. Motor was binnen twee weken klaar. Oplevering zoals afgesproken. Fijn bedrijf

Snel en goed/vriendelijk geholpen

Super geholpen

Pas mijn eerste motor gekocht. vriendelijk en snel geholpen door Patrick van jager motoren, mocht alle tijd nemen om de motor te bekijken en proef te zitten. Na een kort gesprek een proefrit kunnen maken waarbij ik zelf aan kon geven hoelang ik weg zou zijn. Na de proefrit mooi vlot de deal rond gemaakt. En rekening gehouden met mijn wensen. Ik raad door de service en klantvriendelijkheid Jager motoren enorm aan!, ik kom er zeker weer!

top, goede service, en komen afspraken na!

Onlangs voor de 2e keer een motor aangeschaft bij Jager motoren, wederom super goed en vriendelijk geholpen en complimenten voor verkoper Marcel en collega's. zou iedereen aanraden ben je opzoek naar mooie maar vooral een goede motor moet je zeker bij jager motoren zijn volop keus en afspraak is afspraak.

Zou zondermeer weer terugkomen

Nette prijzen, goede service and vriendelijke behandeling. Voor het moment zeer tevreden.

Klasse....

Klantvriendelijk verkopers....goede service...

behulpzaam, duidelijk.

Ik kwam voor een gebruikte motor en had interesse in verschillende motoren. Na een kort gesprek was het mogelijk om met deze motoren een proefrit te maken zodat ik een keuze kon maken. De keuze was snel gemaakt waarna er een aankoop gesprek plaatsvond en een aflever datum werd gepland. Zeer binnenkort kan ik hem ophalen, ik kan niet wachten!

Zeer deskundige vakmensen

Bijzonder prettige gemoedelijke sfeer waarin een grote keuze aan motoren te koop aangeboden worden . Een geweldige voorraad waar alle topmerken vertegenwoordigd zijn tegen zeer scherpe prijzen Er wordt een oplossing op maat gemaakt voor de wensen van een ieder . Ook de nazorg na de aanschaf van motor is heel klantvriendelijk . Een echte aanrader !

Goede inruil, vakkundig geholpen

Snel tot een deal gekomen Afspraak =Afspraak Goede inruilprijs Vakkundige verkoper