Goede en nette service

Komt afspraken na, duidelijk in de communicatie, snelle service, autowasbeurt wordt erg gewaardeerd.

Fijne afhandeling van olielekkage.

Telefonisch contact gehad over de olielekkage van mijn auto. Dezelfde dag kon ik terecht om te kijken wat het precise euvel was. Direct een afspraak kunnen maken waarin duidelijk aangegeven werd dat ik de auto twee dagen kwijt zou zijn voor reparatie. Tevens werd de APK-keuring uitgevoerd en werden de banden van winter- naar zomerbanden gewisseld. Hier werd ik door de zeer behulpzame medewerker op attent gemaakt. Nu hoef ik de auto niet op een ander moment voor die werkzaamheden te missen. Fijn dat de auto weer bij huis afgeleverd werd. Ik ben zeer tevreden.

Fantastisch vriendelijke service.

Ik werd ‘ ontzorgd ‘ in mijn autobesognes. De auto is snel gerepareerd voor een redelijke prijs. De hal- en brengservice is voortreffelijk geregeld.

prima ervaring

Prima ervaring auto moest voor een kleine beurt en keuring was vlot klaar fiets meegekregen. Kortom alles netjes en vlot afgehandeld.

We zijn goed en vakkundig door Ab en z’n team geholpen

Onze ervaring met Bosch carservice was zeer positief, we hadden een aantal kleine maar lastige mankementen aan de auto. En hun hebben dat snel en vakkundig gerepareerd. Prettig in omgang en flexibel. Met Ab kun je goed overleggen. Fijne avond, Familie Meijer Zutphen

Prima garage

Komt afspraken na. Vervangt geen onderdelen als dit niet nodig is. Geeft zeer betrouwbaar gevoel

Goede Service

Houden de klant op de hoogte van de te verwachten kosten en werkzaamheden. Leveren daarna de auto mooi fris gewassen af.

Vriendelijk

Goed geholpen

Vakmensen en bijzonder vriendelijk.

Altijd bereid om direct bij een probleem of vraag te helpen. Nooit is daar iets teveel.

Vriendelijke mensen en snelle service

Perfecte Service

Perfecte Service, APK, kleine beurt en zelfs de auto nog gewassen

Prima.

De bediening is correct, vriendelijk en vakkundig.

Netjes en klantvreindelijk

Voor het eerst mijn auto gebracht voor een beurt bij dit bedrijf. Netjes een prijsopgave vooraf gehad en toen er wat extra dingen aan de auto moest gebeuren ben ik vooraf gebeld en is mij duidelijk gemaakt wat er moest gebeuren en wat de kosten daarvan zouden zijn.

Alles volgens afspraak

Vriendelijk, en professionele afhandeling

Super snel geholpen zonder afspraak.

Mijn auto sloeg af na starten en na afremmen bij stoplicht. Gaf zelf de schuld aan de accu. Deze werd getest en was niet optimaal. Is vervangen. Moter sloeg toch weer af na starten. Na enige keren herstart en gas geven bleef de monter weer regelmatig lopen. Er werd geadviseerd om als de klacht zich blijft voordoen een afspraak te maken voor nadere analyse.

Deskundig, betrouwbaar en klantvriendelijk.

Deskundig, betrouwbaar en klantvriendelijk.

ik ben tevreden

De afspraak was vlot gemaakt. De bandenwissel ging ook vlot.

Fijne mensen, goede service!

Ik kende jullie al vanuit Vorden. Na verhuizing naar Zutphen is dit voor mij een handige overstap! Een zeer tevreden klant!

Houden aan afspraak

Zoals altijd ...prima.

Kon snel terecht voor een beurt. Werd netjes gebeld voor extra werk en de auto was mooi op tijd klaar.

Geweldige service. Maken altijd tijd voor je.

Zie bovenstaand.

Netjes geholpen

Mijn broer was ao klant bij jullie die is mee geweest. Zover ik kon zien prima geholpen.