Uitstekend geholpen

zeer goede service

Ben erg tevreden over Bosch Car Service Revelhorst. Zeer goede en vakkundige hulp en erg klantvriendelijk. Erg betrouwbaar en snelle service. Kom hier zeker terug!

goede vaklieden.

xxxxx

Zeer vriendelijk!

Prettig geholpen.

Prettig geholpen.

Vertrouwd adres

Ze doen wat ze beloven, daarbij bellen ze netjes als ze onvoorziene zaken tegenkomen om te overleggen. Kwaliteit voor een goede prijs.

Klantvriendelijk

Reeds jaren lang een goede garage

kon tegelijk terecht met mijn klacht aan de auto

was blei dat ik daar de zelfde morgen nog terecht kon ivm het niet meer kunnen starten van mijn auto had goede reverentie gekregen omtrent het bedrijf

Prima service.

Ik ben zowel telefonisch als mondeling keurig te woord gestaan. Heb vervolgens een prima terugkoppeling gekregen van wat er met de auto aan de hand was en het is defect is opgelost.

Professioneel en uitermate vriendelijk

Hele prettige ervaring. Vriendelijke ontvangst. Duidelijke communicatie, goede afspraken. Goede advisering. Goed gevoel bij, een aanrader voor anderen

Zeer vriendelijke, en bovenal uitstekende vakmensen

In 20 jaar nooit teleurgesteld. Altijd de juiste oplossing. volgens gemaakte afspraken service en reparaties uitgevoerd.

Teleurgesteld dat foutjes niet eenmalig zijn.

Nu bijna 3 jaar zakelijke klant bij firma, vanwege huurauto's. Eerste 2 jaar niet het gevoel gehad dat we gehoord werden, of serieus genomen worden. Laatste jaar zien we de communicatie verbeteren. Huurauto's - Nette goeie auto's, maar met regelmaat niet de auto die we reserveren. 3 auto's komen hier voor jaarlijkse keuring, - Uitlijnen, auto komt slechter terug dan wij hem brengen. - Bandenspanning, altijd te hoog. - Enorm lange wachtlijst voor een afspraak. Dit jaar was voor ons een overweging om terug te gaan, toch gedaan. - Blij te zien dat communicatie nu anders gaat/ beter gaat. - Teleurgesteld dat de daadwerkelijke werkzaamheden niet kritisch gedaan zijn. - Blij dat het aangesloten zit op een grotere organisatie, en de huurvoertuigen in nette staat verkeren. - Jammer dat we na bijna 3 jaar zakelijke relatie, niet als een zakelijke relatie worden gezien.

prima service goed overlg

goede service en behulpzaam en denken met de klant mee

Goed onderhoud voor een goede prijs

Prettig personeel, men doet wat nodig is en tegen een goede prijs. Als bonus is de auto gewassen en kreeg ik een kaart voor pechhulpdienst.

Goede service,auto gewassen opgeleverd

Heldere communicatie, snelle service

Denken in oplossingen, doen wat ze zeggen.

Service met een hoofdletter S

Vakantie controle wordt een kleine beurt zonder dat dit door tijdgebrek afgewezen wordt en is alle tijd genomen om het werk en onderdelen uit te voeren. En dat voor een hele scherpe prijs!

Service die vroeger zo gewoon was.

Prettige en ervaren vakmensen.

Ik voel me altijd prima geholpen

vriendelijk, vakkundig, snel servicegericht.

Klantgericht

Goede prijs kwaliteit verhouding

Goede service en duidelijke uitleg

Grote beurt en APK netjes uitgevoerd. Daarnaast goed advies over het moment van vervangen van de distributieriem.

Voor het eerst geweest!!!

We zijn zeer goed en vakkundig behandeld. Echt een aanrader!!!

Fijn adres, goed advies

Gewoon fijn

Fijn en snel meegedacht en gerepareerd voor onze vakantie