Vakkundige en aardige mensen

Kom er zowel met auto als camper. Beide zijn bij hun in goede handen.

Super service

De remlichten van mijn auto deden het niet, kon zonder afspraak langskomen en het was dezelfde dag opgelost. Erg blij mee, de monteurs waren behulpzaam en vriendelijk.

Prima kwaliteit tegen schappelijke prijs.

Vakkundig en vriendelijk

Zie boven

Geven vertrouwen

nvt

Vertrouwen

Vriendelijk geholpen, goed op de hoogte gehouden/ geïnformeerd.

Zeer goede service

Altijd meedenkend ook voor de kleine dingen

Gemengde gevoelens

Omdat mijn eigen garage het erg druk had en pas over ee paar weken tijd had besloot ik om mijn olie elders te laten verwisselen. Ondanks de goede service en vriendelijkheid van bosch car service vond ik €168 om mn olie te laten verversen een peperdure rekening. Ik denk niet dat ik in de toekomst nog gebruik zal maken van de diensten van bosch car service.

Vriendelijk en goed geholpen

Vriendelijk en goed geholpen

Bij Bosch Carl Service ervaar ik al jaren persoonlijke, prima service.

Vriendelijk en deskundig personeel, zowel aan de telefoon en aan de balie, als in de werkplaats. Bij kleine onzekerheden v.w.b. de auto kan ik altijd meteen bij ze terecht. De factuur is helder en overzichtelijk. De leenfiets is prima en trapt licht; wat voor mij ook niet onbelangrijk is.

Een zeer snelle en fijne service.

Hoewel er al telefonisch contact was geweest om mij eraan te helpen herinneren dat mijn auto voor een APK-keuring moest had ik nagelaten een definitieve afspraak te maken. Anderhalve week vóór de auto gekeurd moest worden belde ik en gelukkig kon, ondanks drukte, feestdagen en vakanties van monteurs, mijn auto op tijd gekeurd worden. Klasse en heel fijn. Dank voor de goede service!

Duidelijk oprecht en eerlijk contact

Duidelijk oprecht en eerlijk contact.

Heel goed.

Heel goed.

Super geholpen

Ook al was de reparatie omvattend niets dan lof.

Goed geregeld

Snel en goed geregeld

Gastvrij en eerlijk en vertrouwenvol!

Prima,eerlijke service. Ook snel geregeld; kapotte startmotor Toyota IQ.

Gewoon achterhoeks

prima service en duidelijke communicatie

alle afspraken werden prima nagekomen

Pretting

Communicatie voorafgaand en tijdens de service is helder en prettig, er wordt geen druk gelegd en uitleg geboden bij bijkomstigheden. Service is zeer goed!

Behulpzaam, vriendelijk en betrouwbaar!

Op donderdagmiddag kreeg ik plotseling problemen met mijn auto. Nog net de Bosch garage weten te halen. Daar werd ik onmiddellijk geholpen en de auto werd onderzocht. Direct werd er een nieuw onderdeel besteld en vrijdags kon ik de auto weer ophalen. Super service, erg vriendelijke medewerkers. Ik ervaar Bosch Zutphen als een zeer klantvriendelijke en kundige garage. Ik zou iedereen aanraden hier klant te worden!

Ik ben al jaren een tevreden klant vanwege de goede service en de aardige medewerkers.

Goede service, slechte administratie

Accu laten vervangen, prima gebeurd. Contant betaald en nu na 3 maanden een herinnering dat ik niet betaald zou hebben... Niet goed...

Snelle afspraak, goede service en nakomen afspraken.

Goede contacten en duidelijke afspraken en een schone auto ophalen.

Dankzij Bosch Car Service Revelhorst: 'blij dat ik rij!

'Mijn hoogbejaarde auto wordt perfect behandeld! Ik heb veel vertrouwen in deze garage. Veilig - vlug - vriendelijk - vertrouwd.

Snel, vakkundig en betaalbaar geholpen!

Prettig contact, probleem snel opgelost en de kosten vielen erg mee.