Zeer tevreden.

Ondanks dat het onderdeel dat vervangen moest worden verkeerd werd afgeleverd is alles prefect opgelost en afgehandeld.

Goede service en no nonsense mentaliteit

Weer prima geholpen door Bosch Car Service. Netjes door de APK en auto nog dezelfde dag weer retour. Top!

Professioneel en klant vriendelijk

In vol vertrouwen mijn Smart gebracht ter reparatie (15 jaar en 112000 op de teller). Reparaties naar verwachting goed uitgevoerd, met prijsopgave vooraf. Uiterst vriendelijk ontvangen en geholpen. Geen flauwekul, alles eerlijk en oprecht. Cees Wardenaar

Prima service en hartelijk ontvangst

Voelde weer als van ouds. Was bij een paar jaar klant bij de buurman(Hyundi) maar deze is verhuisd naar Deventer. Kom dus nu weer terug.

Top, goed geholpen op zaterdag

Jan, bedankt!!!!!

Zeer goede service. Zijn er onderdelen vervangen laten ze zien wat er kapot is. Na de beurt wordt de auto gratis gewassen.

Komen afspraken na en zijn eerlijk ! GEWELDIG

Ik kom hier nu een paar jaar. Ze denken met de klant mee. Doen geen reparaties of onderhoud die niet nodig zijn. Gewoon goed en duidelijk.

Top garage

Klant vriendelijk. Belaald nooit teveel. Reparaties ok

Olie verversen en oliefilter vervangen van oldtimer. Klus geklaard als afgesproken en niet te duur.

Het is altijd uitstekend

Het is gewoon altijd goed

Supergoede service

Bij Bosch Car Service Revelhorst denken ze altijd met je mee, er gebeurt niks zonder overleg vooraf, je wordt nooit geconfronteerd met onverwachte kosten. Supergoede service!

Prima service zonder kleine lettertjes!

Duidelijkheid in de afspraken en je wordt keurig gebeld als er iets is!

Zeer servicegericht en goed geholpen

Bosch Car Service helpt haar klanten zeer goed, zijn vriendelijk en transparant.

Klantvriendelijk en deskundig

Super snelle en deskundige hulp

Al jaren fijne service

Al jaren fijne service en fijne mensen

top service

ze stonden meteen klaar om mijn probleem te verhelpen ze hebben na afspraak mijn auto weer top onderhouden!! een aarader

vlotte, volledige en snelle service

Zoals gewoonlijk zeer tevreden!

uitstekend

snelle afspraak en zeer goed geholpen

Perfecte en snelle service!

Ik werd heel snel geholpen. De monteur arriveerde met een leenauto, nam mijn auto mee voor de reparatie en een half uur later was het probleem verholpen. Echt top!

Jammer, ik had beter verwacht.

Kleine beurt en APK. Bij jullie weer in beeld had ik gehoopt verschond te blijven van een storing in de ventilatie en de airco. Deze heeft mij nog niet eerder in de stek gelaten. Geen voldoende opbrengst ventilator en geen airco functioneren. Heb contct gehad en kan op mijn verzoek en termijn, ik schijf u dit dags na de beurt op m'n vakantie adres. Volgende week bij u terecht...

Correct geholpen.

Netjes en goed geholpen,ik wilde nog even onder de motorkap kijken wat ze erin gebouwd hadden en dat was prima.

Fijn 'no nonsense' bedrijf!

goed, snel en betrouwbaar

goede service, belt altijd voordat reparaties plaatsvinden. vriendelijk personeel. deskundig

Super snel geholpen, goede service !

Klant van ons bedrijf, wonend in Warnsveld, stond met defecte accu thuis. Na telefonisch overleg werd onze klant nog dezelfde middag geholpen middels het plaatsten van een nieuwe acco. Top !!

Ik wil zeer zeker niet de garages over 1 kam scheren, maar iedereen weet dat er altijd een paar rotte appels tussenzitten. En dit weet ik na ervaringen uit het verleden. Bosch Car Service Revelhorst vertrouw ik voor de volle 100% Ze zijn zeer vriendelijk, denken met je mee, ze hebben nette prijzen houden zich aan de afspraken en informeren tijdig. Ik hoop dan ook nog lang klant te mogen blijven. Zeker een dikke pluim en een aanbeveling. Met hartelijke groet, Patrick