Jammer, ik had beter verwacht.

Kleine beurt en APK. Bij jullie weer in beeld had ik gehoopt verschond te blijven van een storing in de ventilatie en de airco. Deze heeft mij nog niet eerder in de stek gelaten. Geen voldoende opbrengst ventilator en geen airco functioneren. Heb contct gehad en kan op mijn verzoek en termijn, ik schijf u dit dags na de beurt op m'n vakantie adres. Volgende week bij u terecht...

Correct geholpen.

Netjes en goed geholpen,ik wilde nog even onder de motorkap kijken wat ze erin gebouwd hadden en dat was prima.

Fijn 'no nonsense' bedrijf!

goed, snel en betrouwbaar

goede service, belt altijd voordat reparaties plaatsvinden. vriendelijk personeel. deskundig

Super snel geholpen, goede service !

Klant van ons bedrijf, wonend in Warnsveld, stond met defecte accu thuis. Na telefonisch overleg werd onze klant nog dezelfde middag geholpen middels het plaatsten van een nieuwe acco. Top !!

Ik wil zeer zeker niet de garages over 1 kam scheren, maar iedereen weet dat er altijd een paar rotte appels tussenzitten. En dit weet ik na ervaringen uit het verleden. Bosch Car Service Revelhorst vertrouw ik voor de volle 100% Ze zijn zeer vriendelijk, denken met je mee, ze hebben nette prijzen houden zich aan de afspraken en informeren tijdig. Ik hoop dan ook nog lang klant te mogen blijven. Zeker een dikke pluim en een aanbeveling. Met hartelijke groet, Patrick

Goede service en vriendelijk te woord gestaan

Voor mijn gevoel is dit een betrouwbare garage waar ik correct ben geholpen.

Mijn ervaring met de werknemers van Bosch is dat ze klantgericht en accuraat zijn.

Voor wat betreft het onderhoud aan de auto ga ik af op de deskundigheid van de monteurs en vertrouw ik erop dat zij weten wat voor mijn auto de beste oplossing is. Als ik bijvoorbeeld andere banden nodig heb zijn ze niet te beroerd om mij te adviseren wat financieel voor mij haalbaar is. Bij onverwacht knipperende alarmlampjes kan ik terecht voor een eventuele reset op ieder moment en krijg ik de uitleg waar ik om vraag; service! Enz. Kortom, ik ben een tevreden klant en kom nu al met mijn derde auto bij Bosch Carservice.

Positief en behulpzaam.

Erg prettig en zeer behulpzaam.

Jammer dat mijn beschadigde velg wederom niet is bijgewerkt.

Verzocht om mijn beschadigde velg bij te werken. Mijn laatste verzoek (1 jaar geleden) was dit door jullie vergeten, helaas is het deze keer ook weer niet gelukt. Ik ben teleurgesteld en ben dit niet van jullie gewend. Ik zal binnenkort maar weer eens contact met jullie opnemen om het alsnog te laten uitvoeren.

Prima ervaring. Netjes en duidelijk geholpen.

Ik heb makkelijk online een afspraak in kunnen plannen voor de apk. Ter plekke bedacht ik me dat een kleine beurt ook nodig. Was prima kon direct erbij gepland worden. Verder netjes geholpen.

Snel en duidelijk

Probleem met koeling auto gemeld en de volgende dag al gerepareerd met duidelijke uitleg vooraf wat er gaat gebeuren

Super team Zutphen!!

Snel bereikbaar, denken mee, vriendelijk, staan altijd voor je klaar en goede kwaliteit.

Tot nu toe goede ervaring met BCSR

Prima auto garage. Staan klaar voor goed advies en prima service. Ook als er haast bij is ben ik meerdere malen snel geholpen. Heel fijn!

Professioneel klantvriendelijk bedrijf dat vertrouwen wekt.

Ik kom er al enige jaren en kan het kortweg aanbevelen omdat het onderhoud goed gedaan wordt. Professioneel, keurig netjes, altijd in overleg en voor een redelijke prijs.

Goede en nette service

Komt afspraken na, duidelijk in de communicatie, snelle service, autowasbeurt wordt erg gewaardeerd.

Fijne afhandeling van olielekkage.

Telefonisch contact gehad over de olielekkage van mijn auto. Dezelfde dag kon ik terecht om te kijken wat het precise euvel was. Direct een afspraak kunnen maken waarin duidelijk aangegeven werd dat ik de auto twee dagen kwijt zou zijn voor reparatie. Tevens werd de APK-keuring uitgevoerd en werden de banden van winter- naar zomerbanden gewisseld. Hier werd ik door de zeer behulpzame medewerker op attent gemaakt. Nu hoef ik de auto niet op een ander moment voor die werkzaamheden te missen. Fijn dat de auto weer bij huis afgeleverd werd. Ik ben zeer tevreden.

Fantastisch vriendelijke service.

Ik werd ‘ ontzorgd ‘ in mijn autobesognes. De auto is snel gerepareerd voor een redelijke prijs. De hal- en brengservice is voortreffelijk geregeld.

prima ervaring

Prima ervaring auto moest voor een kleine beurt en keuring was vlot klaar fiets meegekregen. Kortom alles netjes en vlot afgehandeld.

We zijn goed en vakkundig door Ab en z’n team geholpen

Onze ervaring met Bosch carservice was zeer positief, we hadden een aantal kleine maar lastige mankementen aan de auto. En hun hebben dat snel en vakkundig gerepareerd. Prettig in omgang en flexibel. Met Ab kun je goed overleggen. Fijne avond, Familie Meijer Zutphen

Prima garage

Komt afspraken na. Vervangt geen onderdelen als dit niet nodig is. Geeft zeer betrouwbaar gevoel

Goede Service

Houden de klant op de hoogte van de te verwachten kosten en werkzaamheden. Leveren daarna de auto mooi fris gewassen af.

Vriendelijk

Goed geholpen

Vakmensen en bijzonder vriendelijk.

Altijd bereid om direct bij een probleem of vraag te helpen. Nooit is daar iets teveel.