Netjes en klantvreindelijk

Voor het eerst mijn auto gebracht voor een beurt bij dit bedrijf. Netjes een prijsopgave vooraf gehad en toen er wat extra dingen aan de auto moest gebeuren ben ik vooraf gebeld en is mij duidelijk gemaakt wat er moest gebeuren en wat de kosten daarvan zouden zijn.

Alles volgens afspraak

Vriendelijk, en professionele afhandeling

Super snel geholpen zonder afspraak.

Mijn auto sloeg af na starten en na afremmen bij stoplicht. Gaf zelf de schuld aan de accu. Deze werd getest en was niet optimaal. Is vervangen. Moter sloeg toch weer af na starten. Na enige keren herstart en gas geven bleef de monter weer regelmatig lopen. Er werd geadviseerd om als de klacht zich blijft voordoen een afspraak te maken voor nadere analyse.

Deskundig, betrouwbaar en klantvriendelijk.

Deskundig, betrouwbaar en klantvriendelijk.

ik ben tevreden

De afspraak was vlot gemaakt. De bandenwissel ging ook vlot.

Fijne mensen, goede service!

Ik kende jullie al vanuit Vorden. Na verhuizing naar Zutphen is dit voor mij een handige overstap! Een zeer tevreden klant!

Houden aan afspraak

Zoals altijd ...prima.

Kon snel terecht voor een beurt. Werd netjes gebeld voor extra werk en de auto was mooi op tijd klaar.

Geweldige service. Maken altijd tijd voor je.

Zie bovenstaand.

Netjes geholpen

Mijn broer was ao klant bij jullie die is mee geweest. Zover ik kon zien prima geholpen.

Zeer vriendelijk en correct geholpen

Zeer vriendelijk en correct geholpen

Een goede garage. Duidelijk.

Prima, servicegericht.

Ter zake doende informatie. Auto werd opgehaald en gebracht wat handig uitkwam omdat ik in Vorden woon.

Goede servies

Top service met vakkennis!

Ik kom hier al jaren! Er wordt altijd met je meegedacht, geen verrassingen achteraf, uiterst vriendelijk, vakbekwaam, ontzorgend, klantgericht en met passie aan het werk.

Gewoon een goede garage!

Je wordt op de hoogte gehouden over wat de reparaties zijn voor men begint. Vriendelijk personeel die desgewenst duidelijk uitleg geeft over de werkzaamheden. Kom er al jaren, zegt al genoeg.

zeer vriendelijk, snel en correct

zeer vriendelijk, snel en correct

Heldere communicatie en eerlijk over de reaparaties

Auto weggebracht, nadat een andere garage reparaties niet goed had uitgevoerd. Hebben het snel hersteld en konden telkens precies uitleggen wat aan de auto was gesleuteld. Prettig contact en auto mooi afgeleverd!

perfecte afhandeling en vriendelijke bejegening!

Ik ben vaste klant bij dit bedrijf en ben zeer tevreden over de professionele , klantvriendelijke en hoffelijke bejegening!

Eindelijk een garage waar men eerlijk te werk gaat en duidelijk zijn met communiceren. Ik hoef niet meer verder te zoeken naar een ander garage 👍

Betrouwbaar, klantvriendelijk en professioneel

Armand en zijn collega's zorgen er altijd voor dat je goed e professioneel geholpen wordt. Niemand vindt het leuk om geld uit te geven aan reparaties. Maar bij de Bosch garage aan de Revelhorst heb je tenminste het gevoel dat ze eerlijk zijn en je zeker NIET belazeren. Bedankt en tot de volgende keer. Maar eerlijk gezegd hoop ik dat ik niet snel terug hoef:-).

Onze auto rijdt weer 😁

Bosch Car Service Revelhorst heeft flexibel onze auto opgevangen, die met de sleepkabel van de ANWB binnen kwam omdat ie niet meer startte en net zo lang gezocht naar de oorzaak en dit vakkundig hebben opgelost. De auto rijdt weer, wij zijn tevreden 😁