Het is altijd uitstekend

Het is gewoon altijd goed

Supergoede service

Bij Bosch Car Service Revelhorst denken ze altijd met je mee, er gebeurt niks zonder overleg vooraf, je wordt nooit geconfronteerd met onverwachte kosten. Supergoede service!

Prima service zonder kleine lettertjes!

Duidelijkheid in de afspraken en je wordt keurig gebeld als er iets is!

Zeer servicegericht en goed geholpen

Bosch Car Service helpt haar klanten zeer goed, zijn vriendelijk en transparant.

Klantvriendelijk en deskundig

Super snelle en deskundige hulp

Al jaren fijne service

Al jaren fijne service en fijne mensen

top service

ze stonden meteen klaar om mijn probleem te verhelpen ze hebben na afspraak mijn auto weer top onderhouden!! een aarader

vlotte, volledige en snelle service

Zoals gewoonlijk zeer tevreden!

uitstekend

snelle afspraak en zeer goed geholpen

Perfecte en snelle service!

Ik werd heel snel geholpen. De monteur arriveerde met een leenauto, nam mijn auto mee voor de reparatie en een half uur later was het probleem verholpen. Echt top!

Jammer, ik had beter verwacht.

Kleine beurt en APK. Bij jullie weer in beeld had ik gehoopt verschond te blijven van een storing in de ventilatie en de airco. Deze heeft mij nog niet eerder in de stek gelaten. Geen voldoende opbrengst ventilator en geen airco functioneren. Heb contct gehad en kan op mijn verzoek en termijn, ik schijf u dit dags na de beurt op m'n vakantie adres. Volgende week bij u terecht...

Correct geholpen.

Netjes en goed geholpen,ik wilde nog even onder de motorkap kijken wat ze erin gebouwd hadden en dat was prima.

Fijn 'no nonsense' bedrijf!

goed, snel en betrouwbaar

goede service, belt altijd voordat reparaties plaatsvinden. vriendelijk personeel. deskundig

Super snel geholpen, goede service !

Klant van ons bedrijf, wonend in Warnsveld, stond met defecte accu thuis. Na telefonisch overleg werd onze klant nog dezelfde middag geholpen middels het plaatsten van een nieuwe acco. Top !!

Ik wil zeer zeker niet de garages over 1 kam scheren, maar iedereen weet dat er altijd een paar rotte appels tussenzitten. En dit weet ik na ervaringen uit het verleden. Bosch Car Service Revelhorst vertrouw ik voor de volle 100% Ze zijn zeer vriendelijk, denken met je mee, ze hebben nette prijzen houden zich aan de afspraken en informeren tijdig. Ik hoop dan ook nog lang klant te mogen blijven. Zeker een dikke pluim en een aanbeveling. Met hartelijke groet, Patrick

Goede service en vriendelijk te woord gestaan

Voor mijn gevoel is dit een betrouwbare garage waar ik correct ben geholpen.

Mijn ervaring met de werknemers van Bosch is dat ze klantgericht en accuraat zijn.

Voor wat betreft het onderhoud aan de auto ga ik af op de deskundigheid van de monteurs en vertrouw ik erop dat zij weten wat voor mijn auto de beste oplossing is. Als ik bijvoorbeeld andere banden nodig heb zijn ze niet te beroerd om mij te adviseren wat financieel voor mij haalbaar is. Bij onverwacht knipperende alarmlampjes kan ik terecht voor een eventuele reset op ieder moment en krijg ik de uitleg waar ik om vraag; service! Enz. Kortom, ik ben een tevreden klant en kom nu al met mijn derde auto bij Bosch Carservice.

Positief en behulpzaam.

Erg prettig en zeer behulpzaam.

Jammer dat mijn beschadigde velg wederom niet is bijgewerkt.

Verzocht om mijn beschadigde velg bij te werken. Mijn laatste verzoek (1 jaar geleden) was dit door jullie vergeten, helaas is het deze keer ook weer niet gelukt. Ik ben teleurgesteld en ben dit niet van jullie gewend. Ik zal binnenkort maar weer eens contact met jullie opnemen om het alsnog te laten uitvoeren.

Prima ervaring. Netjes en duidelijk geholpen.

Ik heb makkelijk online een afspraak in kunnen plannen voor de apk. Ter plekke bedacht ik me dat een kleine beurt ook nodig. Was prima kon direct erbij gepland worden. Verder netjes geholpen.

Snel en duidelijk

Probleem met koeling auto gemeld en de volgende dag al gerepareerd met duidelijke uitleg vooraf wat er gaat gebeuren

Super team Zutphen!!

Snel bereikbaar, denken mee, vriendelijk, staan altijd voor je klaar en goede kwaliteit.

Tot nu toe goede ervaring met BCSR

Prima auto garage. Staan klaar voor goed advies en prima service. Ook als er haast bij is ben ik meerdere malen snel geholpen. Heel fijn!

Professioneel klantvriendelijk bedrijf dat vertrouwen wekt.

Ik kom er al enige jaren en kan het kortweg aanbevelen omdat het onderhoud goed gedaan wordt. Professioneel, keurig netjes, altijd in overleg en voor een redelijke prijs.