Al jaren laat ik mijn auto repareren em apk doen.

Komen afspreken na. Nemen de tijd voor je en een goede uitleg over de eventuele reparaties. Van tevoren prijs opgaven.

Snel en persoonlijk

Ik ben erg goed geholpen door Ed. De verkoop van de auto ging erg soepel en er wordt goed meegedacht. Het wordt flot geregeld en je wordt erg vriendelijk geholpen!

Begin 2023 ben ik op zoek gegaan naar een andere auto. Via Internet kwam ik bij Autobedrijf Den Hartog terecht. Ik kende het bedrijf niet, maar het eerste contact was direct goed. Oprechte aandacht en tijd voor de klant (en familie), vriendelijk, betrouwbaar, passie voor het vak. Mijn auto voldoet aan alle wensen, ik geniet er nog steeds iedere dag van!

Hele goede ervaring

We zijn heel goed en netjes geholpen... Alleen jammer dat er nog iets gedaan moet worden , waar een kleur stift voor besteld zou worden, maar dit is helaas tot op heden nog niet gebeurt jammer..

vakmanschap- service en betrouwbaarheid komen hier samen

Ik heb bij dit bedrijf nieuw en jonge gebruikte cross-overs gekocht en ben zowel door de commercieel medewerkers als het onderhoudspersoneel open en eerlijk behandeld .

Afspraak is afspraak en ze doen wat ze zeggen

Bijzonder plezierige ervaring bij het inruilen van onze vorige auto en de aankoop van de nieuwe. Heldere afspraken en een no nonsens aanpak. Duidelijke uitleg over de auto en prima geholpen. "What you see is what you get". De verkoper heeft zeer veel ervaring en geeft je alle tijd en rust en vrijheid om een besluit te nemen. Ook bij het afleveren van de auto nam hij alle tijd.

Altijd vriendelijke ontvangst, de mannen zijn behulpzaam, zeker voor mij als niet zo'n geweldige autokenner. Ook bij de afdeling verkoop als bij de afdeling service. Het is gewoon goed maar ik wil ze niet ijdel maken. Extra opmerking : ik ga altijd met plezier naar het bedrijf toe en dat komt zeker door alle kerels achter de balie!

Gewoon top!!

Hier heb je het gevoel dat de klant nog steeds koning is. Persoonlijke en zeer vriendelijke behandeling, voor de aanschaf, maar zeker ook daarna. Edwin is een topper! Het was voor mij best een behoorlijk stukje rijden, maar het was elke kilometer meer dan waard!

Al jaren klant, dat zegt genoeg

Wij zijn hier al jaren klant als Opel rijders. Zowel bij de garage als de verkoop. Vriendelijke mensen en goed geholpen. Tevreden klant

Prima en vertrouwd!

Alles prima en correct afgehandeld.

Zie onder

Goede en betrouwbare voorlichting en uitstekende service

Doen wat ze zeggen

Heb er al diverse auto's gekocht en altijd naar alle tevredenheid geholpen niets is een probleem top autobedrijf

goed en betrouwbaar

hartejijk en vriendelijk mensen

Fijne ervaring

persoonlijke service duidelijke communicatie, resultaat aankoop van een auto

Zeer fijne mensen.

Top auto gekocht.

Gewoon een eerlijk en klantvriendelijk bedrijf

Hier wordt de klant gehoord en is de service top. Goed aanbod en scherpe prijzen.

Goede betrouwbare werkplaats

Zowel reparatie als de verkoop Vindt ik helemaal prima

Het is een fantastisch bedrijf !!!!!!

Je wordt er altijd super goed geholpen.

top

goede en duidelijke service mijn tweede auto hier aangeschaft

met verkoop en aankoop werden wij goed geholpen en goede uitleg

Goed service anders anders blijft niet lang bestaan.

Is top

is zeer goed met het Autobedrijf Den Hartog B.V. Altijd zeer goed geholpen.

Prima autodealer

Goede en deskundige verkopers, betrouwbare auto's.

Er wordt met je mee gedacht en niets wordt je opgedrongen.

Vriendelijke verkoper(s) ,in ons geval hadden we met Ed te maken maar Arjan heeft ons in het verleden al eens geholpen en ook prima. Ons geval was ook bijzonder, wij hadden een (vrijwel ) nieuwe auto gekocht maar het viel ons toch tegen qua ruimte en zitten dus na 6 weken een andere gekocht,oftewel omgeruild. Maar echt prima geholpen door Ed dus komen zeker weer terug bij hem( waarschijnlijk niet zo snel als de laatste keer )

Zeer goed bedrijf