de uitspraak uitstekend geholpen bij aankoop occasion Opel Mokka X is niets te veel gezegd

We kwamen zomaar kijken naar de kleur van een Mokka X.Reden we wilden nog wel één keer als oudjes een andere Opel.Dan heb ik mijn leven lang,meer dan 50 jr. , Opel gereden.Ontvangst was bijzonder vriendelijk en konden op ons gemak kijken en verkoper nam alle tijd. Voor onze Opel Corsa was de inruilprijs boven het gemiddelde in onze omgeving ,Dordrecht.Ook op de occasion werd korting gegeven. Dus wij tevreden.Maar ook heel belangrijk,we mochten beiden mijn echtgenote en ik ,een uitgebreide proefrit maken. Er werd niets gepusht om de auto te kopen.Juist daarom besloten we de auto wel te kopen.Een niet aanwezige reparatieset voor een lekke band werd binnen één dag afgeleverd op ons adres in Dordrecht. Ik noem dit ,wat voor mij ook al is geschreven,EEN BEDRIJF WAAR DE KLANT NOG OP DE 1e PLAATS STAAT.Aan dit bedrijf mogen veel merkdealers een voorbeeld nemen.

Slecht

Ik was om 8:30 daar geweest voor een band op een velg zetten en monteren aan auto,18 uur gebeld dan auto klaar was, met een belagelijk hoge rekening bijna 60€. In Rotterdam doe je voor 12,50-15€.... heel slecht vind ik dat...eerst een hele dag wachten voor iets die in 15 min klaar moet zijn en dan 4 keer zo hoog rekening, echt om te schamen...

Uitstekend geholpen, bij kopen EN afleveren

Ik ben zeer tevreden over autobedrijf Den Hartog. Zowel bij de verkoop als bij het afleveren ben ik goed en deskundig geholpen. Vragen over het gebruik van Android Auto werden allen tot tevredenheid beantwoord. Men heeft dat zelfs opnieuw geïnstalleerd op mijn telefoon waardoor alles prima functioneert. En er werd bijvoorbeeld gratis een kleuren lakstift nagestuurd. En ook zeer belangrijk, de auto bevalt erg goed. Kortom ik ben een tevreden klant en kan garage Den Hartog aanbevelen.

Prima geholpen

KLANT VRIENDELIJK.

GOEDE UITLEG BIJ REPARTIES AUTO.

zeer te vreden goede seviece zeer klant vriendelijk

Een goed bedrijf zeer attent goede uit leg en klant vriendelijk en behulpzaam dat is wat een klant wil

Zeer aangenaam!

Duidelijke informatie en goede zaken gedaan. Vriendelijk personeel dat je niets opdringt.

Zeer goede service en deskundigheid.

Zeer goede service en deskundigheid.

prima service, heel betrouwbaar

zie bovenstaand

Eea is heel prettig verlopen

Voor het eerst een auto gekocht bij den Hartog. De keuze was snel gemaakt. Alles is perfect verlopen. Zeer professioneel en klantvriendelijk.

Betrouwbare vakgarage

Een garage om een paar kilometers voor om te rijden!

We waren zeer tevreden hoe Autobedrijf Den Hartog handelde.

We kregen de tijd om rustig een proefrit te maken. Er werd geen druk uitgeoefend om geforceerd een beslissing te nemen. We werden netjes ontvangen.

Aankoop nieuwe auto is in gemoedelijke sfeer verlopen.

Oplevering heeft volgens afspraak plaats gevonden met de nodige praktische instructie.

op een zeer fijne wijze geholpen met de aanschaf van de auto

Op een zeer fijne manier geholpen door de heer van Ochten en zijn assistent op zaterdag. Moet wel 1 ding vermelden. De prijs van de 2e hands auto was aantrekkelijk en voor ons de juiste kleur.Dit heeft de doorslag gegeven. Het inruilbod voor onze auto was om te huilen en was ook niet echt uitnodigend om bij jullie langs te komen. Dit schrikt mensen toch ook af. De heer v Ochten heeft mij wel uitgelegd hoe de prijs tot stand komt maar persoonlijk denk ik dat dit beter kan. Voor de rest niets dan lof hoe jullie omgaan met je klanten, uiterst correct en alle afspraken zijn feilloos nagekomen.

aankoop van een tweede hands auto

De vragen de we stelden werden geduldig en duidelijk beantwoord.

Alles prima geregeld

Alles van de auto goed uitgelegd en als je vragen hebt gelijk antwoord

Hier krijg je het gevoel dat men echt interesse heeft in de klant.

De manier waarop je als klant wordt benadert en behandelt, is voor mij hoe je wilt dat alle bedrijven en winkels klanten moeten behandelen, afspraken nakomen en vaak voordeliger dan andere bedrijven. Gewoon een geweldig bedrijf met geweldig personeel, in de showroom en zeker ook in de Garage. Pas geleden weer een auto gekocht en dat is echt geen straf bij dit bedrijf. 👍

Na goed overleg receptie/werkplaats besluit genomen wagen af te voeren. Hierna een occasion aangekocht waarbij de afhandeling prima is verzorgd door Arjan en Ed.

Fijn bedrijf!!

Mooi autobedrijf goede service, mooie zaak! Nette aflevering van me auto

Klantgericht

Hoe simpel kan het zijn, klant hoog in het vaandel houden. Misschien nog wel belangrijker dan de auto zelf die je er koopt. Ergens niet mee tevreden ze lossen het gewoon netjes op. Daarom heb ik daar al meerdere auto’s gekocht. Ruime keuze aan (import) tweedehands auto’s, als je goed oplet zitten daar hele mooie deals tussen. Geen megadealer maar een lokaledealer met nog persoonlijke aandacht.

Meer dan uitstekend geholpen!

Gedurende het hele proces van vrijblijvende interesse in een nieuwe auto tot en met het afleveren en de nazorg voor wat betreft het wegwijs maken in de talloze technische mogelijkheden en accessoires ben ik tot mijn grote tevredenheid geholpen en begeleid door de verkoper, de back office en de werkplaats. Een aanrader dus dit bedrijf.

Een goed bedrijf

Zeer tevreden alles netjes volgens afspraak auto keurig afgeleverd top

Klantvriendelijk, goed advies en transparante onderhandeling

Een Nissan Qashqai company car gekocht en echt zo goed als nieuw. Eerste auto bij dit bedrijf en aangenaam verrast bij het contact. Zeer vriendelijk en niet opdringend. Afleveren is goed en kleine zaken worden zonder probleem opgelost. Kortom een garage om aan te bevelen en om zeker terug te komen.

Al jaren een prima bedrijf!

Al vanaf mijn allereerste auto, een echte oldtimer, word ik ieder jaar perfect geholpen door de medewerkers van Autobedrijf Den Hartog in Hellevoetsluis. Zowel door de medewerkers van de receptie, het magazijn, de verkopers als monteurs. Er wordt meegedacht, goede suggesties aangeboden en de service is altijd prima. Het is zelfs mogelijk dat mijn auto thuis wordt opgehaald en gebracht, heel fijn! Na mijn oldtimer volgden een Astra, Zafira en nu een Antara. Allemaal aangeschaft bij Autobedrijf Den Hartog en stuk voor stuk prima auto's. Ga zo door allemaal!

Heek erg slecht!!!!oplichting pas op!!!

Heb een mooie 1 jaar oud Opel Astra gekocht, 21.000€. Achteraf bleek dat de auto meerdere schade, Total loss was, “gerepareerd” en aan mij verkocht was! Zonder deze schade door te geven! Pas op! Oplichting!!