• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima geholpen door de sales van dit bedrijf bij de aanschaf van een tweede hands auto. Deskundig, vriendelijk en niet opdringerig. Volledig duidelijk en transparant over alle voorwaarden zodat je weet waar je aan toe bent. Een top bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een lange zoektocht met erg fijne hulp van Den Hartog de auto die ik zocht kunnen vinden. Met alle geduld en kennis geholpen bij het maken van deze keuze. Nog altijd blij met mijn aankoop.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zaterdag 13 April 2019, ik ben op 2 0 maart 2019 geopereerd aan mijn rug en moest een hogere instap auto zoeken en kwam terecht bij Opel den Hartog, na een goede ontvangst en gesprek met het personeel heb ik daar een Opel Crossland X gekocht. omdat ik zelf in Den Haag woont en nog niet zo lang kan rijden ben ik er zo gekomen samen met mn zoon uit Rotterdam als chauffeur,als Service is de auto toen voor mij thuis bezorgt in Den Haag wat ik dus erg op prijs heb gesteld en hier voor de verkoper Ed ,nog er Bedankt voor deze service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ouders kopen al jaren hun auto\'s bij den Hartog.\r\nInmiddels heb ikzelf ook al vier auto\'s gekocht, de laatste auto was mijn eerste nieuwe auto. Bij de drie jong gebruikte auto\'s en mijn nieuwe Opel Grandland werd er veel tijd en aandacht geschonken qua uitleg en hebben de jongens van de verkoop mij ook geholpen om Android auto op mijn telefoon te installeren. Nog elke dag als ik in mijn auto stap, dan heb ik een brede grijns op mijn gezicht.\r\n\r\nMijn ervaring met den Hartog is dus al jaren top, harde werkers, gericht op particulieren en een TOP service! \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima garage, vriendelijke en behulpzame medewerkers. Kom hier sinds jaren en heb hier onlangs mijn 13e nieuwe opel (Granland X) gekocht. De verkoopmedewerkers zijn niet opdringerig en nemen altijd ruime tijd voor voorlichting.

voldoende, een redelijke ervaring

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Begin dit jaar een nieuwe Mokka X gekocht. Bij het wegrijden in de eerste versnelling ontstonden er schokkende bewegingen. Dit bleek een fout in de software te zijn. Had een kleine moeite geweest om de Mokka-rijders hier op te attenderen. Heeft inmiddels een update van de software plaatsgevonden. Euvel is verholpen.\r\nOok \"klappende\" geluiden wanneer de airco aan staat. Is niet te verhelpen, dit is een \"product eigenschap\"....?

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tijdens aanschaf traject heeft Sales-Jedi Ed ons gedegen, vriendelijk en geduldig bediend. \r\nAflevering ging ook top! ( & vlotter dan verwacht! :-) \r\nGa zo door allen daar!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na lang zoeken het probleem gevonden en naar volle tevredenheid opgelost.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele goede service! \r\nTijdens de aanschaf van mijn nieuwe auto ben ik geholpen door Ed, hij neemt ruim de tijd voor je, zodat je zeker weten de juiste keuze maakt.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kom al vanaf 1974 bij De Hartog, dat zegt al genoeg.

voldoende, een redelijke ervaring

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima, al jarenlang.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer behulpzaam. Sympathiek personeel zowel verkoop als wel op de werkplaats\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gemoedelijk en altijd behulpzaam

slechter dan verwacht

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij aanschaf van een Opel Grandland X in december hoorde volgens de omschrijving van de auto een ruimtebesparend reservewiel tot de uitrusting van de auto maar bij controle bleek dit niet aanwezig te zijn.Het resultaat: uiteindelijke bijbetaling van € 175 voor een wiel dat aanwezig moest zijn en nu na 6 weken wachten nog steeds geen reservewiel ontvangen en rij ik dus al meer dan 1 maand zonder reservewiel rond.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zoals altijd goede service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf \r\nDoel trefend, klantvriendelijk en kreeg een warm ontvangst\r\nKortom een Fijn bedrijf waar ik met PLEZIER een auto heb gekocht!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldig!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super fijn bedrijf. Mijn vader komt hier al jaren en nu ben ik inmiddels ook al meer dan 12 jaar een dik tevreden klant.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Jaren geleden een auto gekocht en de service blijft top !

Over Autobedrijf Den Hartog B.V.