Vriendelijk en betrokken

Ze gaan net dat stapje verder in de service waar het bij de andere garages ophoud .

"Eag-exellent in Mercedes": deze slogan wordt in de praktijk ook waar gemaakt

Het "EAG-team" doet het treffende bedrijfslogo alle eer aan. Zowel bij aankoop, aflevering (nieuwe) auto's als onderhoud, staan prijs, kwaliteit en klant-servicegericht handelen in goede verhouding met elkaar. Werkplaats-monteurs worden technisch steeds (bij)geschoold door MB-Nederland voor zover ik weet. Mijn op jarenlange MB-ervaringen gestoelde mening: EAG-automotive in Venlo hoeft in nagenoeg alle opzichten zeker niet onder te doen voor officiële (MB-)merkdealers. Integendeel zelfs.

Perfect.

Perfect.

Zeer klantvriendelijk en professioneel!!

Door Remo op een uiterst correcte, vriendelijke en professionele manier geholpen. Heel mooie zaak met fantastisch aanbod voor concurrerende prijzen.

Prima geholpen

Al jaren super snelle service en klantgerichtheid

Deze mensen snappen wat klantgerichtheid betekent. Super snel geholpen en goede reparatie. Dat is al jaren zo, dus volhouden!! Let wel op de prijs; die is (te) fors maar deze service is ook wat waard!

De montage van de winterbanden is goed en snel gedaan

Zoals aangegeven is de montage snel en goed gegaan en de koffie lekker maar maar waarom is er bij het inleveren van de winterbanden niets gezegd over de minder goede staat van de voorbanden. na contante-betaling kwam er toch een nota per email. op mijn reactie daarover per email kwam geen reactie.

professioneel, cliënt- en servicegericht, kortom excellent personeel

bij elke servicebeurt van mijn wagenpark vooraf een helder en vakkundig advies en achteraf een foutloze afwikkeling, zowel technisch als financieel! Wat wil een jarenlange MB-rijder en klant nog meer?

Duidelijke open eerlijke communicatie en overleg

Al jaren zeer tevreden over en met de uiterst prettige samenwerking!

Goede en snelle service...

Snelle service

Als wij als bedrijf iets aan onze bedrijfswagens hebben kunnen wij altijd op kort termijn bij hun terecht.

Goede service bedankt

Prima geregeld.

Makkelijk afspraak maken en goede service.

Hier ben je nog écht een klant die als koning bediend wordt

Hier ben je nog écht een klant die als koning bediend word of het nu gaat om een grote beurt of een klein dingetje ze staan altijd voor je klaar!

Gewoon een topgarage!

Klantgerichte benadering.

Ontvangst vriendelijk, correcte info vooraf, kopje koffie, wachttijd acceptabel, het gevoel als klant gewaardeerd te worden.

Zeer goede service, fijn contact en goede kwaliteit

Absolute aanrader vanwege de goede klantvriendelijke service. Auto voor een beurt gebracht. Lijkt wel of ik een nieuwe auto teruggekregen heb. Duidelijk en netjes gecommuniceerd over de kosten.

Op een klantvriendelijke manier geholpen.

Zie bovenstaande.

Goede service!

Erg klantvriendelijk , goede informatie . Prettig zaken doen. Eerlijke prijzen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na telefonisch contact werd de auto direct opgehaald. Goede service, auto is perfect gerepareerd en werd schoon gepoetst afgeleverd.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Meedenkend en behulpzaam.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer goed