Professioneel en klantvriendelijk

Enorm hoog kennisniveau, klantvriendelijk en punctueel.

vakkundig

Soepel

uitstekend geholpen

zeer vriendelijk en hulpvaardig. top.

wordt ik blij van

herinnering aan afspraak, stipt op tijd geholpen, uitstekend verzorgd tijdens wachttijd.

Goede kwaliteit geleverd, ondanks leeftijd van de auto.

Mijn C70 heb ik aangeboden voor een APK, met verzoek om de auto uit te lijnen. APK netjes uitgevoerd, met aandachtspunten. Ook deze zijn netje gerepareerd. Alleen staat het stuur nog ietsje scheef na het uitlijnen. Anders was het een 10 geweest.

beste Chris, Bedankt voor je beoordeling en nadere noot. Zoals je op het uitlijnrapport kunt zien zijn alle waarden goed afgesteld. Naast uitlijning zelf, zijn de banden en onderstel onderdelen ook van invloed hoe de auto zich daadwerkelijk gedraagt op de weg met rijden. Zoals overlegt met jou zijn de draagarmrubbers niet optimaal maar hebben wij deze niet vervangen. Deze rubbers hebben veel invloed als er krachten op komen te staan en kans is dus erg groot dat daarom het stuurwiel op sommige momenten iets scheef staat. Ook is het wegdek type en spoorvorming e.d. van invloed op stuurwielstand. Mocht je het echt niet aanvaardbaar vinden dan zie ik je graag terug voor een check van de uitlijning. Groet Emiel

Positief

Al enige jaren diversen positieve ervaringen, met meneer Stolk en personeel., zowel voor de auto en/ of camper. En enkele weken geleden heeft meneer Emiel Stolk mij zeer fijn geholpen om diverse voertuigen op mijn naam over te schrijven.

Uit de kunst

Vriendelijk en behulpzaam

Zeer hulpvaardig

Werd direct geholpen met een defect ventiel

Goede service en zeer klantvriendelijk

Ze leveren altijd een goede service en zeer klantvriendelijk en meedenkend.

Had een probleem met mijn auto en ik kon a-la-minute worden geholpen. Als extra werden de banden en de ruitenvloeistof gecontroleerd.

een dikke tien

Deskundig, weet probleem snel te vinden en op te lossen tegen een redelijke prijs Dus een dikke tien en aanrader.

Duidelijke kostenraming en correcte afhandeling.

Prettig contact

Ondanks drukke agenda toch nog plaats voor ons

Goede service en duidelijke communicatie !

Er wordt met de klant meegedacht, werkzaamheden professioneel uitgevoerd en duidelijk gecommuniceerd, erg tevreden !

Zeer goede service, overleg en duidelijke uitleg

Nadat mijn eigen garage was gestopt heb ik de auto naar Stolk gebracht voor een servicebeurt en APK. Ik dacht dat mijn auto in prima conditie was, immers altijd naar de vakgarage geweest. Helaas bleek er veel achterstallig onderhoud en grote reparaties die niet waren uitgevoerd met als gevolg een onveilige auto. Het was wel even schrikken, want de kosten van de reparatie waren hierdoor hoog. Maar alles werd heel duidelijk uitgelegd en zichtbaar gemaakt. En een prima service.

technisch zeer kundig en vlotte en transparante afhandeling

zeer plezierig contact. goed advies en perfecte renovatie van onze Volvo XC90.

Precieze uiteenzetting, preventief en betrokken

Bij een APK en grote beurt moest er veel meer werk gedaan worden dan ik had verwacht. Een groot deel hiervan was ook preventief. De mensen van de garage konden dit puntsgewijs toelichten en er was ook echt ruimte om uit te wisselen over noodzakelijkheden en alternatieven. Er is vriendelijkheid, betrokkenheid en vakkundigheid. Ik kom hier graag weer terug.

Vakkundig Bedrijf

Snel en vakkundig geholpen

Prima meegedacht en geholpen, klantvriendelijk.

goed geholpen

door 2 vriendelijke jonge mannen geholpen en na 1 dag kon ik kentekenplaten al ophalen

Fijne persoonlijke service

Ik had gelijk een goed gevoel bij dit bedrijf. Goede service met persoonlijke uitleg en onderbouwd met foto’s ter verduidelijking. Een uitstekende klantbeleving

Bekwaam en transparant

Mijn Volvo V60 met 160000 op de teller voorzien van wegligging als nieuw en alle update’s. Dure operatie maar weer veilig op weg.

Solide diagnose, eerlijk advies, uitstekend werk en rapportage.

Solide diagnose, eerlijk advies, uitstekend werk en rapportage. Uitgebreide reparatie werkzaamheden binnen de afgesproken tijd uitgevoerd, terwijl wij er onverwacht tussendoor kwamen. Prijsopgave accuraat. Vermeldenswaard de uitstekende uitleg zowel vooraf als achteraf.

Zeer goede Service en kennis van Zaken

Auto voor onderhoud gebracht en ben blij van wat er gevonden is en verholpen kon worden. Was een behoorlijke kluif maar auto is als nieuw geserviced en ben hier erg blij mee. Ondertussen leen auto meegekregen. Ook fijn dat er foto's gemaakt zijn waar duidelijk de versleten onderdelen zichtbaar op zijn en de nieuwe gerepareerde situatie. Al met al prima verlopen. Wat mij betreft een betrouwbare aanrader!

Wij zijn op vakantie met de camper en een pootje wilde niet meer helemaal omhoog gaan. Even gegoogled en kwamen toen uit bij deze garage. Emiel vertelde ons dat we direct mochten komen. Hij heeft ons erg goed geholpen om het probleem op te lossen. Ook zag hij nog meerdere mankementen waarin onze garage nalatig is in geweest. Dus al bij al alle lof voor garage Stolk. Complimenten zeker waard!