Door een ongeplande schuiver om erger te voorkomen hadden we twijfels of de stuurinrichting van onze auto misschien problemen had gekregen. Zeer snel konden we in een drukke agenda van Stolk Autoservice onze auto voor controle aanbieden. Daar bleek dat er ondanks regelmatig onderhoud bij de andere garage toch wat zaken aangepakt zouden moeten worden om zo ook de veiligheid weer te kunnen garanderen. We zijn keurig, vriendelijk en vakkundig geholpen. Uiteraard hebben we gevraagd of we in de toekomst welkom blijven als vaste klant na (wederom) een super ervaring.

Gewoon goed .

Alles perfect geregeld

Werd goed geïnformeerd en op de hoogte gebracht voor de reparatie van onze auto

Zeer snel schakelen en helpen

Onze katalysator was gestolen. Om 13.00 uur auto gebracht en om 17.00 uur werd ik gebeld dat mijn auto klaar stond. Een woord voor , geweldig!!!

Kwalitatief goede service op een vriendelijke manier uitgevoerd.

Ik heb begrip ervaren bij de constatering van veel punten die achterstallig onderhoud hadden. Er is me uitgelegd welke punten van belang zijn voor de veiligheid. Dat helpt om keuzes te maken. En geeft vertrouwen over de betrouwbaarheid van de uit te voeren reparaties.

Vriendelijk, snel, deskundig en hulpvaardig!!

Last minut voor kerstmis uit de brand geholpen. Grandioos!!

Een mooie dienstverlening

Deskundig, enthousiast en goede service

Er mankeerde nogal wat aan mijn youngtimer Volvo C70 en dat is allemaal zeer correct en vakkundig opgepakt door Stolk Autoservice. De auto is rijdt fijner en het voelt gewoon goed en vertrouwd.

Prima ervaring!

Ik ben vriendelijk en snel geholpen en de prijs was ook heel redelijk.

klantvriendelijk

en persoonlijk

Beter kan haast niet

goed snel en adekwaat geholpen

Snelle goede service wat voor mij belangrijk is in mijn werk

Snelle goede service wat voor mij belangrijk is in mijn werk

Toppie!

Kwam voor banden wissel zomer naar winter,ze constateerde een ander euvel,en na overleg ook dit verholpen. Zo wil toch geholpen worden,super! Bedankt.

nette zaak, vriendelijk en vakbekwame medewerkers

Perfecte service alles volgens afspraak

Nvt

Ik kwam voor een lampje, ben de deur uitgegaan met een auto die weer safe voelt. Olie erbij, bandenspanning op peil gebracht, alle verlichting nagekeken en vloeistoffen bijgevuld…erg fijn!

Perfecte service, ik ben onder de indruk.

Zeker een garage om naar terug te gaan.

Geweldige Service

Auto gehuurd voor de Caravan naar de stalling te brengen. Ervaring, zeerste goed en volgens afspraak. Prima meegedacht en goede prijs. Bedankt Stolk AutoService voor de voorteffelijke service. Ruud en Evelien

Zeer vakkundig, klantvriendelijk en nauwkeurig.

Dit is de eerste garage die zo precies werkt in mijn "autoleven".

Wow

Super open en eerlijke communicatie waarbij elke keuze ik zou zijn ! Gekozen voor complete service en pech hulp pakket voor mijn nieuwe auto Dank

Uitstekend.

Een bedrijf met een flexibele aanpak, zonder poespas, maar wel kwaliteit.

Snelle afhandeling, goed contact

Een keurig en opvallend schoon bedrijf die nog de tijd en moeite neemt. Waterpomp camper niet gelijk vervangen, maar op basis van de klachten de oplossing zoekt. Helemaal top.

Professionele en vakkundige garage met top service!

Met mijn Tesla Model S uit 2013 kreeg ik problemen met de hogespannings accu. Tesla gaf mij als enige optie een geheel nieuwe accu pack. Aangezien er een behoorlijk prijskaartje aan hangt, ben ik op zoek gegaan naar een alternatief. Aangezien het vrij nieuwe technologie betreft, kon ik niet bij heel veel garage bedrijven terecht. De garage’s die mijn reparatie überhaupt al wilden proberen uit te voeren, waren op 1 hand te tellen binnen geheel Nederland. Stolk autoservice gaf me het vertrouwen deze complexe reparatie uit te kunnen voeren, zonder een geheel accu pack te vervangen. Dit hebben ze ook gedaan! Hierbij heb ik ook uitgebreide garantie gekregen. Gedurende de reparatie ben ik continu op de hoogte gehouden. Kortom topservice waarbij alle afspraken elke keer nagekomen zijn.