Na de reparatie heb ik een nieuwe auto teruggekregen:)

Stolk Autoservice was een second opinion nadat ik geen goed gevoel had bij mijn garage. Via mijn vader kwam ik hier terecht. Omdat de reparatie kostbaar was wilde ik weten of het het waard is om deze uit te voeren. Na een eerlijk advies en voorgestelde offerte hakte ik de knoop door om de reparatie te laten uitvoeren. Geen spijt van gehad. Mijn Ford Ka rijdt als nieuw, het lijkt haast een nieuwe auto. Erg genieten van het weer veilig kunnen rijden en ik lig als een dijk op de weg.

VAKKUNDIG

Een goeie en vriendelijke vakkundige vak garage.

Super service, snel onderdeel besteld en op de camping vervangen.

Smorgens om 9:30 gebeld (ging wat mis in de communicatie) ivm defect brandstoffilter-huis. Om 11:30 uur was de monteur op de camping en om 12:00 uur gerepareerd en vervangen. Perfecte service. Helaas een duur onderdeel, maar daar was helaas niks aan te doen. Kortom: heerlijk vakantie, en reparatie binnen aanzienlijke tijd. Dank Stolk!

Super goede service en goede communicatie

Ik ben erg tevreden over de service van Stolk Autoservice. De communicatie is ook naar behoren, als ik een vraag heb over een te vervangen onderdeel, krijg ik daar een duidelijk antwoord op. Alle afspraken zijn nagekomen. Fijne garage!

Kwaliteit is goed, communicatie kan beter!

Zie mijn mail van 20-11-2019

Beste Jan. Bedankt voor je review met feedback! Ik ben mij niet bewust van een e-mail. Zojuist hebben wij jouw persoonlijk gemaild om met jouw in gesprek te gaan. Een 5 is niet waar wij het voor doen en we gaan voor een tevreden oplossing! MVG, Emiel Stolk

Deskundig en servicegericht.

Prettige ontvangst, flexibel met afspraken, deskundig.

Hele fijne service en heel persoonlijk!

Een garage die het omrijden uit Groningen waard is :)

Wat een service en wat een fijn bedrijf

Vandaag de auto voor een APK en onderhoudsbeurt gebracht. Zeer duidelijke en nette communicatie. Goede uitleg en onderbouwing van de werkzaamheden. Concurende prijs, schone en verzorgde omgeving en bovenal lekkere koffie. Tot zeker weer ziens. Dank je Emiel en crew!

geheel tevreden over de behandeling van de 30.000km beurt.

correct en op tijd geholpen

fantastische service

duidelijke uitleg over de verrichtte werkzaamheden en goede indruk van de werkplaats (alles schoon en opgeruimd)

Heel goed! Prettig contact, vriendelijke medewerkers, goeie auto! Veel kwaliteit voor een vriendelijke prijs!

klantvriendelijk, gericht op service

voldoende, een redelijke ervaring

Na 2 rekeningen van € 950,00 betaald te hebben, vind ik het zeer onzakelijk om voor gebruik leenauto naar ziekenhuis in Meppel en onze auto bij U in reparatie stond,€ 5,00 benzine in rekening te brengen. Wel nog hartelijk bedankt voor de doos chocolade die ik voor mijn vrouw kreeg.

prima bedrijf met dito service

Deskundig, vriendelijk en persoonlijke benadering. 👌

prima service. gemakkelijk online reserveren. prima prijs. extra service bij bandenwissel: controle op kleine veiligheidsitems zoals ruitenwissers, ruitenspröeiers etc. zerr tevreden!

Gestrand met de auto. Door flexibele en vakkundige instelling direct geholpen. Ondanks late tijdstip en het niet direct voorhanden hebben van de odln. (Werden apart nog geregeld) Veilig mijn weg weer kunnen vervolgen.

Goede service, prettig contact en uitlag

Klantvriendelijk, meedenkend en begripvol