Fijne en betrouwbaar garagebedrijf

We hebben onze Audi TT met plezier gekocht.. bij Remco. We zijn goed geholpen met het maken van keuzes en kregen een goede inruilprijs voor onze in te ruilen TT.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Wij zijn bij binnenkomst vriendelijk ontvangen, hebben goede uitleg en een deskundig advies gekregen van Paul en hebben aan de hand daarvan onze keuze kunnen maken. Wij hebben ons bezoek bij Remco Nieuwenhuis als zeer prettig ervaren. Gastvrij, lekker bakkie koffie, ongedwongen sfeer, op elke vraag een kundig antwoord en niets is te veel gevraagd. Bij de aflevering was alles perfect verzorgd en hebben wij een goede uitleg gehad over onze Audi TT Roadster. Paul, Remco en de rest van het TTeam ...... BEDANKT en graag tot ziens.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed advies, prettige ervaring bij aankopen. Er wordt goed de tijd voor genomen. Eerlijk en kundig

Goed advies. Prettige ervaring. Eerlijk en kundig bedrijf.

Zoals altijd perfecte service

Tijdje geleden mijn Audi TT Coupe ingeruild voor een Audi TT Quattro Cabrio. Eerste TT ongeveer 12 jaar geleden bij remco gekocht en hoop dat deze net zoals de oude TT mij net zoveel plezier zal geven. Met de nieuwe TT langs geweest voor inspectie.

Audi liefde roest niet!

Wat ontzettend leuk om weer terug te zijn! 10 jaar geleden kochten we ook een Audi TT bij Remco Nieuwenhuis. Nog steeds dezelfde vakkundigheid en fijne service als 10 jaar geleden! Ga zo door Remco en medewerkers!

Rij er graag voor om

Al jaren heb ik mijn TT’s in onderhoud en dat bevalt goed, vakkundig en altijd volgens afspraak. Ook twee keer TT Roadster gekocht en beide keren goede auto’s. Punten die niet klopten direct en zonder discussie opgelost. Kortom, rij je graag TT, rij gerust om voor dit prima autobedrijf.

vriendelijk en behulpzaam.

plezierige mensen, uitmuntend geholpen zeer tevreden over alle afhandelingen,voor iedereen een aanrader.

Geweldige service !

Zeer vriendelijke en vooral eerlijke en behulpzame mensen. Service staat hier echt voorop !

Goede survice

Zeer klantvriendelijk

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prettig zaken doen, soepele en vriendelijke service.

Ik zocht op internet naar de prijs van een 2e hands TT, en kwam zo bij Remco terecht. Na een uitgebreide proefrit in oktober 2020 mijn TT coupé Mk 2 voor een goede prijs ingeruild voor een A4 Cabrio 3.0 V6. Die moest dan in orde gemaakt worden op de door mij vastgestelde punten, een beurt en een nieuwe APK. Daarop de auto opgehaald. Na enkele weken sloot de afdekklep van het cabriodak niet goed meer en leek de rechter deur af te hangen. Na overleg kon ik de auto laten nakijken. Ik kreeg voor de tussentijd een TT Mk 1 mee, ook leuk die eens te rijden. De vastgestelde gebreken werden redelijk in orde gemaakt. Dit voorjaar zag ik op de site van Remco een 1 jaar oudere A4 Cabrio, met minder km's, parkeersensoren (!), een nog mooier interieur en een 2 Din radio. Na overleg weer een mooie prijs gekregen en ingeruild; mijn mooie Audi wielen en de splinternieuwe Xenon lichtblokken uit de oude werden zonder problemen omgezet, een Audi cruise control werd ingebouwd, alle kritiekpuntjes (ik was nu meer ervaren met het model) werden prima in orde gemaakt, op een scheef hangende handschoenlade na. Omdat ik met de auto op vakantie wilde heb ik daar nog niet over gebeld, maar daar komen we wel uit. Remco is redelijk en ik weet ook dat hij geen wonderen kan doen, maar hij probeert als perfectionist wel alles in orde te krijgen.

Klachten perfect opgelost

In mei een mooieTT gekocht met ideale voorgeschiedenis. Maar na enige tijd toch een probleem geconstateerd. Een aantal keren terug geweest en uiteindelijk perfect opgelost. Had niet gedacht dat dit zou lukken. Maar Remco en zijn team hebben zich 100% ingezet om het probleem te verhelpen.

Zeer tevreden !

Vandaag mijn TT Roadster weer opgehaald. Deze had wat plekjes op beide dorpels. Ik wil de TT in perfecte conditie houden. Remco heeft er twee nieuwe dorpels op gezet en alles weer keurig in de originele kleur gespoten. Én het teller mechanisme is gereviseerd. Deze gaf heel af en toe dingen aan die niet helemaal klopte. Alles weer als nieuw! Heel erg blij mee.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vanmiddag onze inmiddels 3e TT bij Remco en Paul gekocht. Eerlijke en faire prijzen. Uit mijn inmiddels opgedane ervaring bij hen weet ik dat ze goede en eerlijke TT's leveren en dat als er zich probleempjes voordoen ze altijd direct en netjes worden opgelost. Sommige merkdealers mogen hier wel een voorbeeld aan nemen. Wij hadden weer het geluk dat we een prachtige MK II kochten van ook een echte liefhebber. Een 14 jarige TT die er bijna nog als nieuw uitziet. In de loop van de volgende week wordt de TT geleverd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne service na aankoop mooie TT

Zoals bekend is de Service altijd prima. Met aandacht voor liefhebbers auto's van een zekere leeftijd is dat nodig en wordt zeer gewaardeerd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Wij zijn goed geholpen met voor ons een nieuwe tt cabrio. We hadden wat puntjes maar die zijn naar onze zin goed opgelost met nog een welkome attentie erbij. Zijn zeer tevreden

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Perfecte service, meedenkend, ontzettend fijn geholpen

Ik heb afgelopen week mijn 3de auto die ik hier gekocht heb opgehaald. Weer ontzettend fijn door Paul geholpen. De service was weer perfect! Afgelopen jaren met heel veel plezier in de TT’s gereden en dat ga ik zeker ook in deze auto doen!!!

Zoals

Remco en collega's zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Twee mooie autos gekocht en netjes afgeleverd. Ík zou een iedere lieverhebber van een mooie TT of andere Audi aanbevelen om eens met Remco in gesprek te gaan. Verstand van zaken en een zeer goede service. Op naar de volgende.

Vakkundig en prettig

Ik heb met veel plezier de auto gekocht waar ik al meer dan 20 jaar van droomde. En dat kan best wel eens een gok zijn. Toch voelde het niet als een gok. Het was meer een aankoop met een gerust hart. Dat is denk ik dan toch het gevoel voor kwaliteit en vakmanschap bij de garagehouder. Dank!

Audi TT gekocht, goede service

Enige tijd geleden een Audi TT gekocht bij dit bedrijf met garantie. Lampje esp ging branden, direct afspraak gemaakt, auto aan de computer om de fout op te sporen. Klantvriendelijk, oplossingsgericht. Goede indruk van het bedrijf.

Vakkundig, meedenkend en klantvriendelijk

Vorig jaar, na aanschaf, mijn Audi TT aangeboden voor grondige check om na te gaan wat er zoal gedaan moest worden. Vervolgens eerst netjes gebeld en bleek best een grote lijst met punten. In overleg besloten om eerst de kritieke punten te doen ivm de kosten. Super gedaan

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne mensen die weten waar ze het over hebben.

Ze komen hun afspraken na!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mooi goed betrouwbaar deskundig bedrijf!

Mooi goed betrouwbaar deskundig bedrijf!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed en deskundig advies, daarnaast vriendelijk geholpen.

Zeker de moeite waard om eens langs te gaan. Bij aflevering nog voorzien van twee nieuwe banden. Na twee weken bevalt de Audi prima en hopen dat we er lang plezier van hebben.

• Deskundigheid/Vakmanschap

We hebben een positieve ervaring met R.N.Auto's opgedaan.

Met de inruil van een A4 op een jongere A3 heeft Paul (Kl.) een adequate en goede indruk gemaakt. Helaas ontbraken de 'armsteun voor' en de 'autotelefoonvoorbereiding' die op de advertentielijst stonden. Vervolgens zou Paul contact opnemen over eventuele installatie van de 'phone-voorbereiding' en over een 'thuisbrengertje'. We wachten nog op een reactie, maar hij had wel een week vakantie gepland. Met vriendelijke groet, P.J. Kraak

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijk, vakkundig en toegankelijk.

Vriendelijk, vakkundig en toegankelijk.

Tolweg 45 A

3851SL Ermelo