Erg fijne communicatie en uitgebreide uitleg. Jammer van een paar kleine gebreken (luifel defect) en onvolkomenheden (ontbreken afstandsbediening kachel en kluis)

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super auto is goed afgeleverd .

Alles is na wens gemaakt

Verstand van zaken - Betrouwbaar

Afgelopen jaar heb ik een Audi bij Remco aangeschaft, na goed geïnformeerd te zijn. Met veel plezier in gereden en besloten om m weer te verkopen; Remco heeft hier uiteindelijk voor gezorgd. Communicatie en betrouwbaarheid staan hier hoog in het vaandel. De volgende Audi zal ik hier weer kopen! Gr Stephan

zeer hulpvaardig geholpen

Zocht verschillende onderdelen , voor mijn audi tt, Remco, heeft daarbij mij heel goed bij geholpen, had daarbij ook nog goede raad , met installeren van de componeten .

Zeer goede ervaring.

Met veel kennis, word er ruim de tijd genomen om je alles maar dan ook alles uit te leggen. Vriendelijke mensen. Prijs/ kwaliteit is uitstekend.

Super Service und viel Erfahrung

Ich würde immer wieder dort einen TT kaufen

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Geweldige service als altijd

Inmiddels verschillende auto's bij de firma aangekocht in ingeruild. Steeds in fijne samenwerking en met veel aandacht en gezelligheid. Liefhebbers van deze TT's zijn in zeer goede handen bij deze mannen.

Helemaal top

Als enorme liefhebber van mijn TT word ik altijd ontzettend goed geholpen. Eerlijk en deskundig!

Vakmensen met passie!

Eerlijk , helder en duidelijk! Hier kunnen veel andere autobedrijven nog een voorbeeld aan nemen!

Toppie

Fijne mensen die met je meedenken, vrijlaten, verstand van zaken hebben en plezierig in de omgang zijn

• Deskundigheid/Vakmanschap

Great service, communication, support, just perfect!

Quick response, brief description of all the details about the car by phone, fast communication, preparation of documents. Would give more stars if possible.

• Would you recommend us? Yes

Persoonlijk en direct

Mijn eerste aankoop bij Remco was een TT... na bewezen goede, snelle, vriendelijke service en garantie ben ik overgegaan op een A4 die ik zonder twijfel graag bij Remco vandaan haalde.

Dienstverlening zoals het hoort

Via een zoekopdracht een auto uit Duitsland laten importeren, perfect afgehandeld en afspraken prima nagekomen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Eerlijk, betrouwbaar, alles is bespreekbaar en zeer vriendelijk.

Top bedrijf met kennis van zaken. Onze eerste Audi TT Roadster hebben wij drie maanden geleden gekocht bij Remco Nieuwenhuis Auto's. Wij zijn daar fantastisch geholpen door Paul. Een kerel met veel kennis en passie voor de TT en dat ook graag met je deelt. Het is een genot om met een Roadster te rijden maar al snel ging onze wens uit naar een automaat voor het optimale genot om lekker te touren. Binnen afzienbare tijd konden de heren Remco en Paul een pracht exemplaar aan ons afleveren. Wij zijn heel blij met deze Roadster en genieten nu nog meer van onze cabrio ritten. Ook de aflevering van de elektrische mini cabrio voor onze kleinzoon was perfect geregeld. Wij zijn zeer tevreden in alle opzichten en komen er graag voor een bakkie en een gezellig praatje. Mannen, weer hartelijk bedankt voor de perfecte afhandeling.

Er is geen andere bijzondere Audi Specialist voor mij

Remco en Paul zijn 'gewone' jongens die hun buitengewone liefde en expertise voor de bijzondere Audi en de Audi TT in het bijzonder gewoon leven! We hebben nu 3 keer een prachtige Audi bij Remco Nieuwenhuis gekocht en zijn meer dan tevreden. Ervaringsverhalen De eerste was een scharlaken rood race monster waarbij de verkoper nog bijna verliefder op de kleur was dan wij. Je voelt dan al dat je echt een top auto gekocht hebt. De tweede was er eentje op vraag, want een automaat is toch wel errug fijn als je wat last hebt van je heup. Tuurlijk !! En in een mum van tijd heb je een proefrit waar (op ons verzoek) Remco even laat ervaren wat de - al snel onze auto- allemaal kon en hoe het klinkt! Onze huidige is een cabrio in een waanzinnige kleur met een even zo waanzinnige motor. Bij het proefritje hoorden we een raar 'bij-geluid' Beide heren nemen je serieus ! Paul zit er vervolgens even naast, luistert en zegt oooo dat is het pompje van de xyz. Uiteraard was het bij aflevering verholpen. Super fijn als nieuwe cabrio rijders: de kap kan gewoon bij Remco onderhouden worden! Eerlijke prijs De eerlijke prijs die we kregen voor de eigen Audi's maakt dat we ook op het zakelijke aspect met een goed gevoel terugkijken. Tot slot Een inspirerend team en dat past bij waar wij voor staan met ons bedrijf Changespirators. Kortom 5 sterren en dat is enkel omdat ik er geen 6 kan geven.

Goed geregeld

Aankoop auto zeer netjes verlopen en ook de afhandeling van een garantie

• Deskundigheid/Vakmanschap

Als nieuwe klant kan ik alleen maar positief zijn. De koper voelt zich vertrouwd bij deze garage. Vertrouwen en een prettige menselijke benadering heeft mij goed gedaan bi Remco Nieuwenhuis. De eigenaar heeft beleving getoond in zijn bedrijf. Dus daarbij een fijne en prettige ondernemer o er zaken mee te doen. Chapeau voor dit bedrijf

Prima en correct

Prima en duidelijk afspraken mee gemaakt wij zijn tevreden

Prima service afspraken nagekomen

Prima afhandeling van de storing die was opgetreden na aankoop van mijn Audi TT

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Mooi product, geweldige verkoopervaring!

Ik was al geruime tijd op zoek naar een TT cabrio mk1. Gewoon omdat ik dat altijd al een coole auto gevonden heb. Een wat ouder model, dus veel aanbod, maar bijna nergens die kwaliteit, staat die ik zocht. Deze garage is niet direct bij mij om de hoek, vandaar dat ik wat later hier ben terechtgekomen. Maar eenmaal hier, voelde alles goed. Groot aanbod van zeer nette tt's, gevoel van kennis en vakmanschap. En ja, op de autotrader's van de wereld zijn goedkopere aanbiedingen te vinden. Maar if you pay peanuts, you het monkey's! Mijn keus voel op een Nimbus grijze, beperkt in zijn kilometers. Er waren wat kleine zaken die ik aangepast wilde zien. Zoals een Sjonnieuitlaat en een aftermarket verlaging. Dit hebben ze keurig in een originele staat gebracht. Ook het "Basebal" meubilair omgezet naar zwart (sorry puristen). Resultaat hetgeen wat ik al zocht, meer dan keurige oplevering en nooit het gevoel dat ze alleen maar bezig zijn geld te verdienen (dat gevoel krijg ik meestal als ik in de buurt kom van andere garage's. Goed werk Paul en Remco! Thnx voor jullie service.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer goede en betrouwbare garage met enorm veel kennis over de door hen verkochte AUDI's.

Ik heb bij bovengenoemde garage een audi TT roadster gekocht en wat mij meteen bij deze garage opviel was dat het allemaal zeer vriendelijk en gemoedelijk ging. Men gaf daar goede tekst en uitleg en was ook zeer deskundig in het door hen verkochte auto park. Men was ook zeer geduldig in deze coronatijd met financieringen. Kortom, een zeer goede en betrouwbare garage waar de prijs / kwaliteitverhouding enorm goed is.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bij Remco Nieuwenhuis geweest om onze TT mk1 in te ruilen op een nieuwer type. Erg goed geholpen en zeer tevreden over de nieuwe auto. Is keurig volgens afspraak afgeleverd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Altijd vriendelijke behandeling, uitstekende service!

Zeer tevreden over de professionele en vriendelijke service. Alle medewerkers zijn zee bereidwillig en geven zeer adequate adviezen. In 1 woord: prima!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Proffessioneel, persoonlijk en vriendelijk: gewoon top dus

Ik was op zoek naar een mooie auto en deze heb ik gevonden bij Remco. Ik mocht er in proefrijden en ook een externe aankoopkeuring op locatie was geen probleem. Aflevering van de auto ging prima en volgens afspraak. Kers op de taart waren extra werkzaamheden die Remco voor zijn rekening had uitgevoerd.

Beter kan niet....

What shall I say ??? Besser : was soll ich sagen? The most reliable TT trader in The Netherlands.... Meist zuverlässigen Händler in der EU für TT's.....

Tolweg 45 3851SL Ermelo

341424 620